/spanien/barcelona/forum/18862.aspx/spanien/barcelona/forum/18862.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona pokke
2009-03-27 11:41
ElDuroDeFCB

Guti petar Cesc, Iniesta och Xavi.

Lägg även till att Bojan skulle också vara med i EM men han tackade nej
Barcelona Rambla
2009-03-27 11:34
Dizzy:

Nej, ingenting är klart ännu. Det skrivs att man har en överenskommelse med hans agenter/ägare, men något bud har ännu inte lagts. Txiki är ju nere i Brasilien och Argentina denna veckan. Han var bla inbjuden av Traffic och kollade när Palmeiras spelade match. Det handlar nog mycket om vad som händer med Eto'o innan man beslutar sig för att värva en anfallsspelare. Stannar Samu ser jag en spelare som Keirrison som en perfekt värvning. En spelare för framtiden som kan ta över då Eto'o lämnar, för i dagsläget är han precis som Bojan allt för ung för att få ett sådant ansvar i en storklubb.
Barcelona jasko’o
2009-03-27 11:31
Ämne: Ämne: Lika br....
Du glömmer fenomenet Guti. ;)
Barcelona Dizzy
2009-03-27 11:29
Rambla

Så allt är klart nu med Keirrison? Det verkar vara en riktig intressant spelare.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-03-27 11:25
var tvungen liksom att länka detta.
vad fint.:D
roliga franska kommentatorer.
Barcelona Barcadinho.
2009-03-27 11:23
Rambla/

Vår goda gamla Edmilson spelar nu tillsammans med honom i Palmeiras.
Han har sagt om grabben -
"jag har aldrig sett någon liknande"!

Och tänk Edmilson som har sett en del och var med Ronaldinho o Co.
Barcelona Rambla
2009-03-27 10:57
ElDuroDeFCB:

Du som är brasse och följer brasiliansk fotboll mer än oss andra. Vad sägs om detta? Enligt Sport så Barca kommit överens med Traffic angående Keirrison i Palmeiras. De äger ju merparten av hans kontrakt precis som de gjorde med Henrique som vi köpte i somras. Keirrison är en spännande spelare, en riktig kobra i straffområdet.
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-03-27 10:50
Ämne: Lika bra att göra ka....

Hahah utan de katalanska spelarna så skulle Spaniens landslag suga hårt. Katalanska spelarna är hjärtat i laget. Iniesta, Xavi, Cesc de styr upp hela mittfältet, och inte får man glömma Senna om inte ens är Spansk från början. Jag undrar vilken spelare skulle styra mittfältet om inte Xavi eller Cesc eller Iniesta fick spela där?
Barcelona Criff
2009-03-27 10:34
Lika bra att göra katalonien till ett eget land, kan ni tänka er dem derbyna mot Spanien i EM & VM?

Oj oj oj!!!
Barcelona Rambla
2009-03-27 10:09
Ämne: Fanns inte Navarro o....
Du har rätt. Åtminstone när det gäller Sergio Garcia. Navarro kom med nu efter Em och ska naturligtvis räknas in i dagens trupp. Glömde totalt bort honom.
Barcelona Ghazza
2009-03-27 09:56
Fanns inte Navarro och Segio Garcia med också? =)
Barcelona Rambla
2009-03-27 09:44
Ämne: Någon som vet hur må....
I Em-laget i somras fanns det 4,5 katalaner i laget. Xavi, Puyi, Cesc och Capdevila. Vampyren räknar jag som halvkatalan då han spenderat mer än halva av sitt liv i Barcelona. ;)

I dagsläget om Piqué och Busquets kommer med i truppen när alla är friska så blir det 2 till.
Barcelona Barcalonawi
2009-03-27 09:34
Någon som vet hur många katalaner finns det i spanska landslaget?

Tack på förhand!
Barcelona Rambo~
2009-03-27 01:37
Ämne: Ämne: Ronaldo....Han är lätt världens bästa anfallare genom tiderna ;) Fiifaan vad han var bra och fiifan vad han har påverkat dagens fotbollsälskare på alla möjliga sätt.

Minns när han skada sig i Milan o de stod nånstans att hans karriär nu är över kommer aldrig glömma det la mig på sängen o tänkte på honom i typ 15 min var i min egen lilla värld o fick massa olika flashbacks har nog aldrig påverkats så mycket av en spelare om man räknar bort när Rivaldo försvann från barca :)

All respekt till den mannen och alla som säger att han blev tjock i slutet av karriären OCH? Säger bara haha han e tjock och han e bäst du som e smal och kritiserar honom borde skämmas :)

15 mål i VM bevisar väll allting om denna fantastiska fotbollsspelare...

Förresten diggar ditt video clip på din profil :) det var i den matchen i en tidigare sekvens som Carlos bröt ett finger när han blev bortgjord av messi haha kommer aldrig glömma det :) kan tänka mig hur jag skulle känna mig den dagen då Messi lägger skorna på hyllan hehe.
2009-03-27 00:51
Ämne: Ronaldo gör mål igen....
Fan vad snyggt andra målet.
härligt att se honom i action.
Barcelona Gud är störst!
2009-03-27 00:43
Tycker att Barcelonito / Lucho Enrique 21´s design var bäst, väldigt fin och skarp med många färger. Den är lite annorlunda och sticker ut från mängden. Den är absolut min favorit.

Och jag älskar de där bilderna på Cruijff, Pep och Puyol där uppe. Skulle älska ha den designen på vår sida.
Barcelona Saman.
2009-03-27 00:40
Samma design, men lite skarpare färger samt Barcaskölden på snedd.

Enkelt, bekant, old school med lite touch.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-03-27 00:30
Van der Vaart lämnar nog Real.
Barcelona Gud är störst!
2009-03-27 00:24
Ronaldo gör mål igen, den här gånger 2 mål. Roligt för hela fotbollsvärlden tycker jag. ;)
Barcelona el Flaco
2009-03-27 00:23
Jag tycker den nuvarande sidan ser bra ut som den är nu. Simpel och enkel. Det är aldrig fel med lite ol' school känsla.

Med det sagt så tycker jag att vissa här inne, som Captain Fantastic, Abbe och Barcelonito / Lucho Enrique, har tagit sin tid och designat jävligt snygga sidor och det ska de ha cred för. Om redaktionen skulle ändra den nuvarande sidan till någon av dessa tre alternativ så hade jag inte haft något emot det

P.E.A.C.E.
Barcelona Saman.
2009-03-27 00:14
Barça-fan

Jag gissar på att allt tittas på i ca 2 sekunder, läggs i någon mapp långt långt borta och lär tas upp igen när en ny design blir aktuell. Eller så händer ingenting alls.
2009-03-27 00:08
okkapokka

Haha håller med. Som sagt jag flippade ur lite :D
Barcelona Barça-fan
2009-03-27 00:05
Saman.
De måste väl inte be om att få en ny design för att det ska vara tillåtet att skicka in nya förslag? Jag - personligen - tycker att den nuvarande är lite tråkig.
Barcelona Saman.
2009-03-27 00:04
Har redaktionen ens bett om att få en ny design? Eller är alla helt hypade och gör vars en design bara för att? :P
Barcelona pokke
2009-03-27 00:04

Barcelona pokke
2009-03-27 00:03

2009-03-27 00:01
Ämne: Grabbar, vet ni var ....
Barça-fan

Denna mailadress: barcelonared@gmail.com
Barcelona Okkapokka
2009-03-26 23:50
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Tycker det pågår alldeles för mycket på din design, lite för mycket saker. Sen är valet av färgerna lite småtaskiga också då det är lite blårött här och lite gult här. Inget riktigt tema i sin helhet liksom om du förstår vad jag menar.

Roligt att alla försöker sig på en design i alla fall.
Barcelona Barça-fan
2009-03-26 23:49
Grabbar, vet ni var man skickar in designen? Vilken mailadress?
2009-03-26 23:38
Messidinho_10

Han är ju med. Till vänster med Xavi.
Annons: