/spanien/barcelona/forum/18854.aspx/spanien/barcelona/forum/18854.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Fiban
2009-05-07 00:01
http://goal4replay.net/VideoWatchF.asp?ID=27566&Ln=En

Länk till målet...
Barcelona Cape
2009-05-07 00:00
Enligt regelboken ska straffsituationen med Pique inte vara straff. Men jag tycker den är solklar, om Terry hade fått den på handen på samma sätt hade jag blivit förbannad såklart.

Resten av straffsituationerna.... eller förresten vilka straffsituationer?

Abidals utvisning såklart felaktig.
Atlético AnderssonTheOne
Ämne: AnderssonTheOne

D....
Just fan, jag som är HeadHunter huligan jag med :)
Jag är just nu i London och torterar Barcafans, väx upp. Jag är realist. Jag erkänner att Barca förtjänade en straff i första matchen, utvisningen av Abidal är total katastroff, men vi förtjänade utan tvekan att gå vidare.

för övrigt, vem är Messi?
Fiban
Var de beträffar straffarna, saant 2 är solklara, men frågan är hade situationeerna uppstått om de inte varit rött kort, vilket var tveksamt...

De kan snackas i 100 år om de...
Barcelona kallesiete

3 solklara straffar whaaaat?
Tycker bara det är en som är värd att diskutera. Handsen på Pique. Frågan är om den "rörelsen" om man nu ska kalla det en rörelse är naturlig.

Fällning på drogba? Aldrig. På bollen.
Hands på eto'o? Svar nej, tar mer på axeln/ryggen.

Hands på ballack i första? Ja lika mycket som barcas.

Utvisning på Abidal? HELL NO. Anelka som snubbar på sig själv.

För att tvunget analysera domaren...
Barcelona BlueRed.
Puta Ronaldinho

Kan du dra dem 3 solklara straffarna tack? Eto'o samt Piques handsituationer? Vad vill du att dem ska göra, stoppa händerna ner i sina shorts? Dem tog inte på bollen avsiktligt.

Drogba ska ha straff, lika mycket som Abidal skulle ha spelat mer än 66 min.
Spanien DaveO Fowler
Iniesta är häftig. Grattis till finalplatsen.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-06 23:59
Gonzalez -

Säger ryktet sa ja ju, letar länk.
Barcelona De Goda
Ingen ska ta det här ifrån oss. Alla hatare, draaaaa!!
Real Madrid Puta Ronaldinho
Vem bryr sig om Niva? Pajasen kan inte ens prata ju.
Barcelona Rambla
Kung Messi

Ja, det verkar vara mottot hos vissa Chelseafans i London. Domaren var orättvis mot Chelsea, så låt oss döda några motståndarfans i gengäld. Det är ju civiliserat.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Ämne: Ämne: Anderss....
1 var solklar, andra var filmning av en slug drogba, den killen är en expert på att ramla lätt.

Barcelona autumn_leaf is a gunner
Härligt att se äckel som Drogba göra bort sig. Hoppas nu oljeryssen drar så Chelski kan spela i The Championship där de hör hemma.

Vinn nu mot ManUSA för Henry 3!
Real Madrid Robinho # 10
Rambla, du är och förblir ett skämt, svälj stoltheten nån gång.

Edit: Grattis till finalen alla barca supportrar, oavsett om det var orättvist eller rättvist, ni är där och hoppas det förblir en oförglömlig match.
Barcelona Barça! (MQUC3)
Henry skulle haft straff på Camp Nou.
Enligt Niva ska inte Chelsea ha straff. Bara 1.

Så det jämnar ut sig.

Seså.
El Capitano
AnderssonTheOne

Din jävla pajas. Vilken nolla du är. Sitter bakom skärmen och leker skön.
Fiban
2009-05-06 23:58
http://goal4replay.net/VideoWatchF.asp?ID=27566&Ln=En

Alla som inte sett målet kan se på denna länk assnyggt ju...
Ni kan inte jämföra ett rött kort med 3 solklara straffar. Det röda kortet gjorde Barca bara bättre. Detta är ett rån. Uefa har lagt upp det hela så att det inte ska bli Engelsk final iår igen. Det är allt!
Barcelona Saman.
Till alla Chelseafans:

Jag vill be hemskt mycket om ursäkt för att vi firar vår vinst. Vi är inte värdiga. Ni borde ha haft 5 straffar och Abidal förtjänade sitt röda kort och ja Messi är dopad och vi mutade domaren.

Nooot.
Barcelona Los GalacticASS (Barcanist)
Esse - Chelsea

Tack!
Håller verkligen med dig.
Ett grovt felaktigt rött kort och hands på Pique som var solklar straff.
Två tabbar åt varsitt lag, jämnt enligt mig.. Domaren var inte på någons sida ikväll, men han var emot båda lagen.
Atlético AnderssonTheOne
2009-05-06 23:57
Ämne: AnderssonTheOne

J....
Vilken annan domare som helst hade insett att straffarna var rent av solklara. Till skillnad från en norrman, rasism eller inte tyvärr är det den bittra sanningen.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-05-06 23:56
Barça! (MQUC3)

länk eller det har inte hänt!
Barcelona Los GalacticASS (Barcanist)
kanoute_12

TYCKER DU ATT DOMAREN AGERADE KORREKT NÄR HAN GAV ABIDAL RÖTT KORT OCH FRISPARK TILL CHELSEA?
Esse - Chelsea
Jag vill gratulera till finalen.

Tom Henning Övrebö, bör avsättas för all framtid. Han är en cancersvulst för fotbollen. Han hör på sin höjd hemma på en grusplan i Oslos förort. Om han inte straffas för detta är det skandal.
El Capitano
Barca vann matchen rättvis, varför alla kommer hit och gråter?
Det är domaren som dömer matchen inte VI. Fotbollen vann, torka tårarna nu och stick härifrån!
Jisses..
Barcelona Rambla
AnderssonTheOne

Jag anser inte att Chelsea förtjänar att gå vidare heller. Dödläge?
Kung Messi
2009-05-06 23:55
Ämne: Puta Ronaldinho

O....
Att fans ska börja bråka med fans på grund av en fotbolls match. okej, det är champions league semi final, men vad F*N ska man knivhugga motståndar fansen för?

Det går inte att ändra på resultatet på det sättet. tråkigt att det ska behöva bli så där, att människor har den inställningen.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Ämne: Ämne: Ämne....
Sluta överdriv, Pique fick bollen på handen det blev ingen straff, vi borde ha fått en straff i camp nou men fick ingen.

Malouda och Drogba filma ju förfan och faller väldigt lätt, inget att blåsa för. Domaren var dålig åt båda hållen, syftar du på abidal och drogba så drog drogba abidal först sen vid minsta touch faller han.

Trots gratis läget med abidal utv när anelka snubblar på sig själv kunde de inte sätta tillräckligt tryck, deras eget fel att de inte släppte på 9 manna försvaret för att gå för seger med 1 man mer.

Har inte sagt något om att någon dödats. Dock knivskurna.. En helt annan sak.
Barcelona Smogen

Om man räknar båda matcherna är dom ungefär sammanlagt 192 minuter långa, inklusive övertid.
I ca 190 av dessa minutrar väljer Chelsea att försvara sig, under 2, väljer man att anfalla. Det är de sista två minutrarna idag.

Chelsea har de senaste åren köpt spelare för
Ca 5 000 000 000 kr.

visst, idag hade Chelsea fler klara målchanser, idag kunde Chelsea fått straff, men vem är egentligen värdig vinnare.....och helt ärligt....vem fan bryr sig.
Barcelona spelar final och det känns helt jävla underbart.
Annons: