/spanien/barcelona/forum/18846.aspx/spanien/barcelona/forum/18846.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Més que un Esport
2009-04-01 23:21
Riktigt stort av Bolivia! Vilken kross!
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-04-01 23:21
Messi hade ju inte hållit "RealKlass" Enligt dom. HAHAHAHA.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-04-01 23:20
Ämne: Nu gäller det inte b....
Jag instämmer, Gago har potentialen ingen snack om saken, det är sen en annan 5a om han sedan utvecklas och blir den spelaren han spås bli, ojämn men rätt nyttig.

Heinzte därimot är för dålig för real och landslaget, förstår inte vad ramos och maradona ser i honom.

Bara så ni vet så har det skett en kedje reaktionen angående messi kritiken, många härinne kritisera gago/heintze, då gör de desamma och tar ut sin aggression mot messi.

Barcelona pokke
2009-04-01 23:20
Okkapokka

Även Madrid-fansen är missnöjda med Gago. Tar du en titt på Puerta så ser du att väldigt många är missnöjda med Gago.
Delarocha
2009-04-01 23:19
Okkapokka; tvivlar på att Gago hade varit populär i Barcelona. Han är gnällig, spelar fult för att sedan spela oförstående och är generellt väldigt överskattad. Men visst får han än mer kritik här. Men är inte direkt imponerad av honom. Han kostade dock Real typ 200 miljoner. Förväntar sig mer.
Barcelona pokke
2009-04-01 23:18
Haha vilken målvakt. Vart har de hittat den målvakten någonstans? På Lidl tillsammans med Gago och Heinze månne?
Barcelona Més que un Esport
2009-04-01 23:18
6-1... vad ska man säga? LOL!
Barcelona NoGo™
2009-04-01 23:17
Vad gör målvakten!??

Men saken är ju den att Gago och Heinze alltid är kassa och om dom hade spelat för oss hade jag tyckt precis likadant.
Barcelona Gonzalez_Barca
Citerar en klassisk citat som Magnus Hedman sa för några veckor sedan, att kritisera Messi är som att svära i kyrkan.

6-1 föresten, den här dagen blir bättre och bättre.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
HERREGUD den här målvakten.
Barcelona Okkapokka
2009-04-01 23:15
Nu gäller det inte bara den här matchen, utan i all allmänhet också. Varje match som Heinze eller Gago spelar så är vi jämt på dom här, och kommenterar diverse saker. Desamma gäller Real fansen som skanderar BUSQUETS WHO? och PIQUE WHO? Efter varje minsta rörelse.

Alla dessa är talanger (Heinze exkluderad) så när misstag görs så är det förståeligt. Tycker bara det är löjligt när alla hånar vissa spelare, bara för att dom spelar hos rivalen.

Ja menar, hade Busquets spelat i Real Madrid hade väl han varit omtyckt hos dom, eller hur? Samma sak om Gago skulle spelat i Barcelona?
Barcelona D_ALVES_20
2009-04-01 23:15
A.Gaudi

Jag förstår dig men ändå Argentinas taktik är KATASTROF, det går inte att säga nåt. Bort med Maradona för han kan inte ett skit av taktik, och jag fattar inte hur kan Realfans kritisera Messi.

För vad ska de kritisera honom? De kan kritisera idioten Raul som inte kunde göra ett skit mot Liverpool. Men de ska inte kritisera Gago eller Heintze. För Gago är världens bästa mittfältare och Heinze är världens bästa back. ELLERHUR!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-04-01 23:14
Hela Argentina suger ju, känns meningslöst att skylla på 1-2 spelare när laget inte fungerar.

Kan någon tala om vad för taktik Arg spelar, 4-4-1?
DI maria är utvisad om jag inte misstagit mig?

Därimot bör Maradona ta på sig skulden, spelarna är helt vilsna, och några tveksamma spelar uttagning.

Vem är denne Papa?
Var är unge garay?
Alldeles för många förändringar.
Barcelona Gonzalez_Barca
Stort att Chile vann där med 0-2 då haha :D
Barcelona Barca_4_lajjf
PILMÁ

Japp, så onödigt av Maradona.
Barcelona Barca_4_lajjf
Till alla maränger som säger att Messi suger och är totalt värdelös, Säg mig någon i Real Madrid som är bättre än honom? Säg mig vad Messi gjorde med er som 19 årig.
2009-04-01 23:13
Tyvärr tror jag att MEssi kommer spela hela matchen eftersom Argentina har gjort alla sina bytten?
Delarocha
2009-04-01 23:13
A.Gaudi; blev inte Brasilien totalt pulvriserande i någon liknande match för ett antal år sen. Har för mig att de förlorde med typ 5 eller 6-0 för ett fåtal år sen när de spelade på typ 4000 meters höjd. Spelarna får ju andas i syrgastuber lite då och då när det är riktigt illa. Vilket är helt sjukt. Matcherna borde ju verkligen flyttas från. Helt sanslöst att man lägger en match 4km rakt upp i himlen där det bara bor getter och lamadjur.
Barcelona Okkapokka
2009-04-01 23:09
Det bland annat, även om jag inte skulle räkna in den här kvalmatchen till 'dom stora matcherna'.

Messi, som hela argetina har inte haft mycket att säga om idag.
Barcelona pokke
2009-04-01 23:08
Okkapokka

Ärligt talat så förtjänar Gago lika mycket kritik som Heinze. Heinze behöver jag inte ens prata om men Gago yrar runt på planen som en vilsen kyckling utan huvud som letar efter brödsmulor.

Konstigt att du inte har insett att Gago är inget att ha i julgranen.
Barcelona A.Gaudi
Alltså det är bolivia.. alla dessa "höghöjds matcher" är rent förjävliga. Tänk er själva att springa en sträcka på planen, där varje steg känns som fem. Medan motståndarna inte märker av det alls. Dessa matcher är av tradition alltid pisssvåra oavsett om det är brasilien, Mexico, Argentina som spelar. Dock är ju 5-1 såklart oacceptabelt, men en förlust där uppe är ingenting konstigt. det händer alltid.

Läste dock att Pique skött sig mycket bra igen. Känns väldigt bra att han en ny back ifrån dom egna leden som kommer bära fanan. Får han bara behålla en snabb mittbackskollega tror jag alltid han kommer vara ruggigt bra för oss.
Barcelona NoGo™
Ämne: Roligt att vi snacka....Tycker även att Gagos kritik är välförtjänt. Sämre spelare får man ju faktiskt leta efter.
Barcelona D_ALVES_20
2009-04-01 23:06
Jag såg matchen sen första halvleken, Argentina har katastrof taktik. Varken Teves eller Messi kan göra ETT SKIT, till och med Argentinas mål var en målvakt tabbe. Jag tycker att Maradona borde dra bara, med all respekt för Maradona som legend. Men han kan inte ett skit av taktik, 5-1 är KATASTROF om inte mer mål kommer.

Jämfört med Dunga, killen var en diciplinerad defensiv mittfältare. Man kan inte säga att Dunga kan bättre taktik än Mourinho exempelvis. Men han vet vad som krävs för varje match, det är otroligt stort ansvar på axlarna när man tränar Argentina eller Brasillien.

Åtminestone Ecuador kan spela fotboll samt har bra spelare, och på hemmaplan de kan slå många bra landslag. Visst Ecuador spelar 3000 meter höjd över havet, men de har mycket bra spelare. Det var därför Brasillien kryssade.

Förresten om Gago eller Heinze var för landslaget, då de Real hade inte förlorat med 4-0 mot Liverpool. Maradona gör samma misstag som Juande Ramos, han sätter Heinze som vänsterback. Och Gago som inte bidrar till mycket av spelet för Argentina, jag säger bara en sak. Argenina kommer LIDA i kvalet på grund av Maradona.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-04-01 23:06
Okkapokka.

Låt mig gissa, de säger att han inte presterar under stora matcher?
Barcelona Okkapokka
2009-04-01 23:05
Roligt att vi snackar skit om Gago här , och att Puertan snackar skit om Messi. Snacka om att koncentrera sig på att sänka rivalens spelare istället för att hylla sina egna, gäller både Real supportrar och Barca supportrar.

Heinzes kritik är däremot väldigt välförtjänt.
Barcelona NoGo™
haha vad är det för jävla målvakt Argentina har i mål?
Hur kan man ha en sån spelare som målvakt i Argentinska landslaget?
Barcelona The Reporter
2009-04-01 23:04
Bra där målvakt :)
Barcelona Gud är störst!
2009-04-01 23:04
ihefsu

Kanske, ännu är det bara rykten om att truppen kanske ska hit efter Skottland trippen.
2009-04-01 23:03
Det måste vara svårt att vara Messi just nu.:(
Maschan får visa lite ledarskap nu.
Annons: