/spanien/barcelona/forum/18842.aspx/spanien/barcelona/forum/18842.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2009-03-29 15:59
Rambla
Inter är känd för deras rekryteringstaktik och visioner hehe
Först och främst ska de konkurera om alla stjärnor som finns i marknaden ...tillgängliga eller ej ,de kvittar!
Barcelona Rambla
2009-03-29 15:58
Ämne: Rambla

Om man fo....Heh, det förklarar saken.

Som sagt, jag tror att Samu helst av allt förlänger kontraktet efter säsongen. Det beror kanske lite på hur säsongen avslutas när det gäller titlar.

el Flaco:

Jag tror inte Fredy har en susning om vad el madridismo är för någonting för ena dagen är han stor intersupporter, nästa dag madridista.
Barcelona el Flaco
2009-03-29 15:58
Ämne: Rambla

Om man fo....
Hehe, samma geni som skrev att vi och Pool skulle akta oss för "el madridismo". Episkt misslyckande.
Barcelona Okkapokka
2009-03-29 15:53
Rambla

Om man fortsätter och scrolla ner på artikeln så ser man vem som skrivit det också, nämligen FREDY ESPITIA. Då slutade jag vara förvånad.
Barcelona Rambla
2009-03-29 15:51
Vill ni ha något att skratta åt? Nämligen Inters redax.

"Eto´o (Barcelona): Inter sägs ha två toppkandidater till platsen bredvid Zlatan. Den ena är Aguero, den andra är Eto´o vars kontrakt går ut 2010 och som värderas till 20M€."

Värderad till €20M? Eh, enligt vem då? Inter som är desperata att försöka få byta till sig Samu mot Adriano plus att lägga nästan hela den summan utöver det.
Barcelona el Flaco
2009-03-29 15:29
El Tiburon/

Men vi har å andra sidan aldrig besegrat Bayern i tävlingsammanshang (2 förluster och 2 oavgjorda). Jag tror att det kommer bli jämnt mellan oss och Bayern, ser ingen solklar favorit. Vi har kanske det bättre laget, men de har fördelen av att spela returen på hemmaplan.
Barcelona Barca-nist
2009-03-29 15:23
barca har ett ungt lag! förnya laget är inget man gör så snabbt och jag tror de äldre spelarna har redan börjat lära upp de yngre. det finns lag som måste föryngra laget som te ac milan inter osv
Barcelona El Tiburon
2009-03-29 15:19
Statistiken är på vår sida inför kvartsfinalen;D
Barcelona C.Andrés
2009-03-29 15:11
Ämne: Nej inte hernanes. J....
Bra att du bedömmer spelare när du enbart sett dom ett par gånger,det håller verkligen. Att du sen är på angående Fabregas är inte ens värt att nämna något om.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-03-29 15:11
Ämne: Inte caceres för han....Dani Alves#20

Alves är ju med också i framtidens elva.
i alla fall de 5 kommande år.
han är ju inte så mycket äldre än de som du just nämnde till framtidens backlinje.
Kixer
2009-03-29 15:08
Barca-nist//

Och inte så fake heller..
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-29 15:06
Nej inte hernanes. Jag såg han i OS han är inte så bra. Vi har andra talanger som kan göra det jobbet han gör. Om det är nån spelare vi ska köpa i mittfälltet är det fabregas
Barcelona El Tiburon
2009-03-29 15:00
Barcalonawi
Tack för publiceringen av Txiki/Brasilien-artikeln, mycket intressant och verkar vara en pålitlig text.
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-29 14:45
vet inte vad det är jag gör för fel men de flesta här svarar inte på mina inlägg som tex det senaste.
Barcelona Barca-nist
2009-03-29 14:34
det finns i slow motion ..men kanske är det samma tricks som de använder i vissa nike reklam. men trots de så tycker de är otroligt duktiga o akrobatiska. det krävs en hel del för att göra såna tricks hehe
men det är inte "fotboll" så klart!
Barcelona Barca-nist
2009-03-29 14:28
sebbaa
jag för mig att de är brassar men du har kanske rätt jag vet inte !?
de såg brasilanska ut därför jag sa så:)
Barcelona J.Gamper
2009-03-29 14:25
Ämne: brassar är inte fris....
Det mesta är ju fake =P
Barcelona Barca-nist
2009-03-29 14:25
Saman
använder spanien adidas som sponsor?
sebbaa
2009-03-29 14:23
Barca-nist

Nice! Men var de inte Mexikaner? :)
Barcelona Barca-nist
2009-03-29 14:20
brassar är inte friska :)
Barcelona Saman.
2009-03-29 14:20
Någon som vet var man kan köpa såna tygvristarmband som Ramos hade i spanien matchen igår?

Går bra med någon sida som säljer massa sånt också :P
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-29 14:18
Inte caceres för han borde vara backup till alves. Tror han skulle vara perfekt som högerback då han är snabb bra brytningar han hyfsad teknik inläggen kan förbättras men han är offensiv och de e bra. Han är högerfotad också.

eller vad skulle ni tycka om han som backup till alves??

Milito eller Henrique. Det är svårt. Milito är grym och tror vi skulle behöva han då han är snabb och det behöver vi. Han var vår bästa mittback förra säsongen. Så han borde stanna. Henrique borde lånas ut ytterligare en säsong och sedan komma tillbaks. Han är vår ersättare till marquez.

Framtida backlinje.

Coté-Pique-Henrique-Caceres

Vad tycker ni om den.
Barcelona Okkapokka
2009-03-29 13:48
En sak är säker i alla fall, och det är att någon utav Milito/Cacerés/Henriqué kommer säljas/lånas ut. Och frågar du mig så kommer Cacerés lånas ut. För det finns inte en chans att allihopa får plats i truppen.
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-29 13:38
Gud finns inte!

jag tror faktiskt caceres är högerback i Uruguays landslag. Han har spelat vänster i barca men han skulle vara bättre som höger då han är högerfotad.

Alves,Caceres(högerbackar)
Abidal,en ny ung offensiv spelare(vänsterbackar)
Puyol,Marquez,Pique,Milito (mittbackar)

Henrique är ju också utlånad och vi får se hur milito sköter sig när han kommer tillbaks från skadan. Jag har inte sätt Henrique spela och vem han är lik i sin spelstil fast han verkar intressant.

Men så här borde iallafall vår backtrupp se ut nästa säsong eller vad tror ni?? Vad tycker ni om det jag skrivit. Är det helt fel?
Barcelona Barca-nist
2009-03-29 13:01
Barcadinho
för att vara opartisk här måste jag säga att Sergio Ramos va en av de bästa speland apå plan och att han inte satte målet är en annan sak. Ännu roligare för Pique att göra mål. :)
Messi va verkligen grym igår . som de säer på goal hur ska han va när han är 24?
Barcelona Barcadinho.
2009-03-29 12:12
Jäkla vad mycket fotboll igår kväll och jag tycker att vi fick se bra stunder.

Sverige har gjort ett bra jobb och lyckades neutralisera ganska enkelt Portugal. den bästa bilden för mig: Henke byter tröjan med Deco i slutet på matchen.

Spanien: såg bara delarna som gick o se: Det bäste ögonblicket: Piques mål så klart. Det var väldigt kul och se Sergio Ramos brister av en äkta glädje och hoppar på ryggen av båda Pique och Xavi. Kul att gränserna mellan rivalerna suddas bort ibland och man är tillsammans och inte på varsin sida.

Messi fortsätter showa för oss culés och för hela världen. Det var inte så svårt att hålla sig vaken, när man ser så snygga nummer. Den sista rushen var underbart, samt assisten till Aguero (som missade chansen). Kul att se Messi + Tevez + Aguero ihop. Mycket vass anfall. Dock håller jag med någon nere att det fattas en ledartyp i mittfältet. Det kan bli nackdelen till slut för att nå hela vägen till finalen i Sydafrika. Men dit är det mycket kvar.

ha en bra dag.
Barcelona Okkapokka
2009-03-29 12:08
westinho

Din efterfrågan finns i länktips.
Barcelona westinho | "Akta er för El Madridismo"
2009-03-29 11:51
Någon som kan länka en video där man ser Messis "rush" i slutet som inte blev mål?
Gud finns inte!
2009-03-29 11:16
För mig är det obegripligt att, utifrån rapporterna i sport och elmundodeportivo, det inte verkar aktuellt med en ny högerback. Dani Alves har fått spela otroligt mycket och vi har haft tur att han fått vara hel. Visst, Puyi kan alltid rycka in som högerback men jag vill helst ha honom i mitten då han gör mest nytta där. Jag vill ha en hyfsad back-up där för just nu har vi bara en utpräglad högerback.
Barcelona Barcamartin
2009-03-29 11:11
Andreas-

För ungefär 4 sidor sen frågade om nån ska ner på Bayern matchen...

Och jag ska ner och titta, men är kanske inte så sugen på en öl då jag är minderårig :P

Men vi kanske skulle kunna träffas eller så :D
Annons: