/spanien/barcelona/forum/18840.aspx/spanien/barcelona/forum/18840.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe_
2009-03-25 22:14
Ämne: Lite ledsen pga land....
De hinner ju tillbaka till matchen mot Valladolid. Visst, de som är iväg och spelar i en annan del av kontinenten kanske vilar mot Valladolid.

Sen att de kommer tillbaka slitna, det är likadant för alla lag som har landslagsspelare, du kan inte köpa en storspelare när du vet på förhand att det kommer landslagsuppdrag och sedan gnälla över det. Det blir nog bra det här, risken att de skadar sig i landslaget är ju lika stor som att de skadar sig på match eller träning med Barça också.
Barcelona Allendinho
2009-03-25 22:06
Lite ledsen pga landslags uppdragen... dom kommer komma tillbaka helt slitna, messi kanske inte hinner, kaos... Väldigt stor chans för barca att förlora mot valladolid... alla grymma spelare är borta!
Barcelona pedro=framtid
2009-03-25 22:02
Ämne: Ämne: Vågar m....
vad heter min favorit Cacéres på facebook??
jag tror att jag skulle bli bra kompis med han:P
Barcelona Abbe_
2009-03-25 21:51
Ämne: Abbe

accepterade ....
Sí sí :-).

Pokke

På din linje. Tycker det börjar bli lite tjatigt med folk som ska spela vakter här på forumet, det börjar gå lite för långt, enligt mig.
Barcelona La Masia
2009-03-25 21:51
Eto'o vill stanna till 2014, enligt Sport ska väl tilläggas. Vore riktigt nice, finns ingen som kan ersätta den mannen. Andra må ha kunskap men ej hjärta. Eto'o behövs i Barça, se bara när han sitter på bänken. Maken till inlevelse :D

Säkert redan frågan redan men vad betyder hans målgest? Titi verkar också va med på noterna på den. Diggar den skarpt!
Barcelona The Reporter
2009-03-25 21:39
Dani Alves#20

Den var grymm :D
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-25 21:33
nån som sätt den jag länkade nyss.
Barcelona pokke
2009-03-25 21:27
fan ska alla vara så griniga för? Så fort man snackar om något annat så blir det kaos. Det handlar trots allt om Barcelona och om Barcelona spelare som Cacéres, Piqué och Bojan på FaceBook.

Jag har inte facebook men hur är det med facebook? Kan man chatta med bojan, Cacéres och Pique eller?
Barcelona Saman.
2009-03-25 21:26
Okkapokka

Det rör ju våra Barcelona spelare :)

Dani Alves#20

Vad tror du dom heter? Haha...
Barcelona Okkapokka
2009-03-25 21:24
Haha har jag gått fel eller? När fan blev Les Rambles ett forum för facebook accounts?

*Loggar ut*
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-25 21:22
Abbe

accepterade han dig ??
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-25 21:21
La Masia

vad heter dem då? har också facebook så skulle också vilja adda dem.
Barcelona Abbe_
2009-03-25 21:21
Ämne: Vågar man adda Bojan....
Själv har jag Cáceres ;-).
Barcelona Saman.
2009-03-25 21:15
La Masia

Jag är rätt 100 på att det är dom. Alla har varandra som vänner samt massa andra spanjorer m.m.

Fast de verkar inte ha massa crazy people från alla världens hörn som har addat dom så jag antar att de ignorerar alla konstiga vänförfrågningar. Men kanske värt att försöka :)
Barcelona Dani Alves#20
2009-03-25 21:12
jag vet inte om någon skrivit om detta eller läst om detta men har ni iallafall länken.

Hahah den är rolig. kolla länktips

Barcelona La Masia
2009-03-25 21:04
Saman

Kan du vara säker på att det är rätt? Finns ju en jädra massa att välja bland :p Sen så lär inte du vara den första som addar dom så frågan är hur pepp dom är på det :D

Mycket skön video till Carneval de Paris. Exakt så ska fotboll framställas.
Barcelona Saman.
2009-03-25 20:51
Vågar man adda Bojan, Busquets och Crosas på facebook? Tror ni de tycker att man är en jobbig supporter eller haha? Undrar hur bra deras engelska är? Synd att min spanska suger :(

Edit: Hittade Pique, Victor Vazquez också haha
Barcelona Saman.
2009-03-25 20:33
Ghazza

Hmm mycket möjligt. Det är nog den. Slutscenen med alla barn som springer runt med flaggor är nog det jag kommer ihåg.

Om det nu inte finns någon fotbollslåt till med massa flaggor så är det nog rätt :P
Barcelona Ghazza
2009-03-25 20:24
Kan det vara Carneval de Paris?
Barcelona Saman.
2009-03-25 20:18
Är det någon som vet vilken fotbollslåt det är jag letar efter? Den gick runt något Vm runt 2000-talet. Det var massa barn som sprang runt med flaggor samt spelade fotboll i videon tror jag.
Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
2009-03-25 20:11
Om någon har lust att kika barca tv via nätet så kan ni kolla länktipset, scrolla ner en bit så ser ni. Visade repris av tidigare matcher mot málaga för någon dag sen, härliga bilder med bla, herr andersson i backlinjen, xavi och puyol i början av deras karriärer. Minnen!
Barcelona He´s a Pirate (Mes Que Un Club ! 3)
2009-03-25 19:57
Hur många är med i utlottningen av biljetter på Barcas hemsida? Alltså till :

Bayern Munich - Fc Barcelona..

40 € var priset och Munich är ju inte allt för långt borta.
Barcelona Tompa
2009-03-25 18:37
Kommer Real köper spelare för 300 miljoner euro i sommar?

Tycker vi ska ta dessa uppgifter med en rejäl nypa salt tills vidare. Perez återvänder med största sannolikhet som president för marängerna men man kommer knappsast att köpa spelare för 3 miljarder spänn över sommaren, hälften 1,5 miljarder kr är dock fullt möjligt.

Arjen Robben? En mycket bra spelare, hade han inte varit så skadedrabbat hade han nog tillhört de bästa men om någon på fullt allvar menar att han är bättre än Messi så är personen i fråga ute och cyklar...

Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-03-25 18:28
Autobahn Arjen

Ja jag förstår din poäng i detta inlägg.
Jag menar att ALLA filmar då och då men att den ska ha nån gräns.
Även världstjärnor så som Ronaldo filmar men där tycker jag är lite väl överdrivna filmningar ibland, (dock inte på sista tiden).

Men om vi jämför MEssi vs Robben i skådespelares kategorin så tar Robben priset hem tvekan utan.

Messi tycker jag är den enda i denna planet som försöker hålla sig på ben i den nivå han är är i.
Skulle vilja påstå också att Robben inte får lika mycket stryk som Messi får utstå i vissa matcher.

Det finns folk som bara jagar Messis fötter.

BEVIS LÄNKEN

Annars är Busquets en annan fema tycker jag.
Det kan du förstå med antar jag.
Killen är 20 år och har spelat endast ett halvt år i den högsta divisionen i Spanien.
Innan dess lirade han i 3 divisionen så jag hoppas att du förstår vad jag menar.
Vad jag vill få fram till är att Busquets inte har nog än den fysik som krävs La Liga.

Nu ska jag dra herrå.

Kärlek & Respekt
Barcelona pokke
2009-03-25 18:28
Robben är en underbar spelare bara han håller sig skadefri men var det inte lite för kaxigt att jämföra han med Messi ( världens bästa spelare i dagsläget )?

Ribéry och Messi går före Robben. Men det betyder inte att han är en dålig spelare

Nu ska jag gå, ha det bra.
Real Madrid Autobahn Arjen
2009-03-25 18:21
pokke

Robben är en underskattat spelare i mitt tycke, är han skadefritt en hel säsong så kan han bli en av de bästa. Skadorna förstör honom bara.
Vad gjorde han mot Zenit,Villareal,Valencia osv.

Han var den ända som hotade första matchen på Bernabeu mot pool i andra halvleken. Och borta matchen så var alla katastrofa (mest Gago).
Och varför inte ta upp Roma matchen? åttondel Cl han vek inte ner sig, blev matchens bästa spelare.
Barcelona FC-Barcelona
2009-03-25 18:16
Autobahn Arjen

Om man är bland dem bästa, vart var Robben mot liverpool?
sebbaa
2009-03-25 18:16
Auto

Lite kontroversiellt om man tänker förhållandet Tyskland-Holland bara. Kanske fattar du :)
Barcelona pokke
2009-03-25 18:15
Autobahn Arjen

Det är endast ett par matcher han har varit bra och varför ta upp förra säsongen? Han är inte jämn nog för att vara på topp en hel säsong och vi såg hur det gick mot Liverpool. Vad jag kommer ihåg så nuddade han inte ens bollen under första halvlek på Anfield. Komiskt nog så var du en av de få som jämförde Arjen med Messi.
Real Madrid Autobahn Arjen
2009-03-25 18:14
pokke

De där är bara lagligt i Serie A:.:)
Annons: