/spanien/barcelona/forum/18839.aspx/spanien/barcelona/forum/18839.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2009-03-29 23:47
Barca-nist: Planen ligger väldigt högt och det är svårt för spelare som inte är vana med sådan höjd. Eftersom det är svårare att andas på sånna häjder. Vissa tror kanske att det inte spelar någon roll men det spelar stor roll faktiskt.
Barcelona Barca-nist
2009-03-29 23:42
Ecu spelarna liknar The universal soldier! har de gått på elefant anabola eller? ;)
2009-03-29 23:36
Ni kan se matchen på länken i länktipset.
Länktips: www.atdhe.net
Canaletes
2009-03-29 23:35
-
Barcelona The Reporter
2009-03-29 23:33
Kan någon ge mig en länk till matchen ?
Barcelona BlueRed.
2009-03-29 23:31
pc_80

Tränaren tycker väl att Maicon har lite mer att erbjuda defensivt. Han ser mer stark ut i defensiven, kan bero på att han inte går upp lika mycket som Alves.
Barcelona pc_80
2009-03-29 23:27
Är det någon som vet varför inte Alves startade matchen från första början? Han är väl den bästa på sin position.
Barcelona haeger
2009-03-29 23:26
Alves in i 23min, nu kommer han säkert få spela på onsdag också. Inte bra för Barcas del.
2009-03-29 23:26
Dani Alves blev inbytt i den 24e minuten då Maicon skadade sig. Brasilien blir ganska rejält utspelade annars.
Barcelona nemo
2009-03-29 23:22
Maicon blev skadad nyss, Alves värmer upp.
Barcelona The Reporter
2009-03-29 23:10
Ämne: The reporter/

Det....
Hur var han spelmässigt?
2009-03-29 23:07
Rambla: Jag tror att Keirrison väljer Barca om han själv får välja. Jag såg ett program med honom på brasiliansk tv och han sa då att han följt Barca sedan Ronaldo spelade där och det blev hans favorit lag. Men som du säger många spelare säger vad som helst får att gå till storklubbar.
Liverpool och Milan är nog i ett större behov av anfallare just nu än vad Barcelona är.
Men Neymar är annars en spelare som Barca sägs vilja värva och han är en otroligt stor talang. Hans utköpsklausul ligger på 30 miljoner euro och Santos sägs vilja han något i närheten av det iaf. Milan kan nog inte lägga så stora summor och då känns det som att Barca ligger lite närmare ett köp av honom. Men jag ser hellre Keirrison i Barca även fast de har olika spelistilar.

Hernanes är även han ägd till några procent av företaget Traffic som äger 80% av Keirrison tror jag. Barca verkar ha bra relationer med Traffic och en övergång av Hernanes är inte alls omöjlig tror jag. Jag såg att någon sa att han är dålig för att han inte spelade så bra OS. Men jag kan säga att han är en riktig klass spelare och jag tror han skulle passa fint i Barca.
Barcelona Barcadinho.
2009-03-29 23:03
r.10/

Rambla har många sådana siffror och detaljer i sitt huvud :-)

Ett bra minne helt enkelt.

god tidigt natt i kväll.
ponta p
2009-03-29 23:01
Alves startar förövrigt på bänken för brasilien.
Barcelona Barcadinho.
2009-03-29 22:59
The reporter/

Det gick bra för Caceres om du tänker på resultat. Uruguay vann 2-0 mot Paraguay.

Men jag har en bra nyhet om honom för oss culés.

Cáceres fick ett gult kort på matchen som leder till att han är avstängd till matchen på onsdag mot Ecuador.

Tidigare resa till Barcelona alltså, än den planerad och en bra nyhet om man inte är från Uruguay.
Barcelona Rambla
2009-03-29 22:54
Sherko:

Du tänkte nog på den där Fifas artikel 17 där spelarna kan köpa ut sitt kontrakt när de varit klubben ett antal år och det bara är något år kvar på det. Din ton var det ingen fara med, bara vissa som är lite överkänsliga.

Andreas:

Barça bjöd 11 miljoner för Hernanes redan förra sommaren vilket São Paulo då nobbade och insisterade på att de ville ha 25 miljoner (hans utköpsklausul). Nu skrivs det att Barça tänker bjuda 16 miljoner. När det gäller Keirrison så verkar han helst vilja till Barcelona, fast spelare säger ju vad som helst ibland känns det som bara för att få signa för en storklubb i Europa.

r.10:

Ingen aning.
Barcelona r.10
2009-03-29 22:41
Ämne: Samus klausul ligger....
Rambla..

Vart kan man hitta spelarnas klausul för FcB?
Även löneligan :)

Forza FcB
Barcelona The Reporter
2009-03-29 22:32
Någon som vet hur det gick för Caceres igår?
2009-03-29 22:19
Milan har också blandat sig i leken om Keirrison och sägs vara beredda på att lägga ett bra bud på honom. Nu verkar det stå mellan Barcelona, Milan och Liverpool. Milan vill även ha Neymar som Barca också scoutar. Sen har det snackat om att Barca scoutat 3 spelare till från Palmeiras förutom Keirrison. Cleiton Xavier, Lenny och Ortigoza. Även Hernanes är Barca intresserade och enligt Sport ska Barca förbereda ett bud på 11 miljoner euro.
Barcelona Barca-nist
2009-03-29 22:15
Gud är störst
När det gäller Dinho så var det Milans taktik att sänka priset så mycket som möjligt.(Milan är snål)samt Dinho ville gärna gå dit, så barcaledningen va illa tvungen att sälja honom för det priset!
Men vi vet inte mycket om Etós fall än.
Barcelona Barca-nist
2009-03-29 22:14
dubbel inlägg!!! sorry
Gud finns inte!
2009-03-29 22:08
Generellt är utköpsklausulerna fasta, men jag har för mig Ronaldinho hade en struktur där klausulen gradvis sjönk från det att kontraktet skrevs på.
Barcelona Barca-nist
2009-03-29 22:08
Jag tror verkligen inte att Barcaledningen gör en dålig deal när det gäller Etó!
jag läser inte ens klart alla dessa rykten.
Barcelona Barca-nist
2009-03-29 22:00
C.Andrés
alla inlägg är inte världens bästa inlägg.
;=)
Barcelona Pep.G
2009-03-29 21:57
Sherko

Nej, det är inte så, men om vi säger så här att det är bara ett år kvar på Etoos kontrakt och Etoo är inte villig att skriva på ett nytt kontrakt, då kommer ju Laporta försöka att sälja Etoo betydligt mindre än vad han är värd för att försöka få så mycket pengar som möjligt. Kopplar du vad jag menar ?

Ojoj vilken lång mening:P
Barcelona C.Andrés
2009-03-29 21:55
Ämne: patetiskt filmning!....
Jaha....?
Barcelona el Flaco
2009-03-29 21:55
Sherko/

Nej, en utköpsklausul är ett fast pris oavsett, den sjunker inte bara för att man närmar sig slutet på kontraktstiden.
Barcelona Barca-nist
2009-03-29 21:41
patetiskt filmning!
Barcelona The Reporter
2009-03-29 21:40
Barca-nist,

Okej, Riktigt coolt är det :)
Real Madrid Sherko
2009-03-29 21:40
Rambla

Okej, men isåfall är det väl inte ett "standard" kontrakt väl?
För utköpsklasuler brukar väl sjunka ju längre kontraktet går?
Eller har jag fått det helt bakom foten.

Ber om ursäkt för den dåliga tonen, vill självklart inte göra någon arg eller så.
Annons: