/spanien/barcelona/forum/1883.aspx/spanien/barcelona/forum/1883.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Aléx
2015-09-26 17:04
Kan vi inte bara vänta tills klubben bekräftar hur ser skadan ut, om han är nu skadad eller kanske bara fått en smäll.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona neymar JR
2015-09-26 17:04
GiO style Haha! Kommer inte ge mig, hans första touch och hans oförnåga att inte vilja behålla bollen vid sig gjorde allt möjligt. Barcelonas bästa 9:a på plan
Barcelona Gio Style
2015-09-26 17:03
@Barcelonistas:

Då kan du ta det via PM och inte genom ett öppet forum.
"Mind your own business" kan va det dummaste jag hört när man skriver nåt i ett forum och vill inte att någon ska blanda sig i
Barcelona Ali G
2015-09-26 17:02
Early reports suggest Lionel Messi may have torn his ACL. [Rac1]

Ser inte bra ut..
Barcelona enkos
2015-09-26 17:01
Den backen blockerade skottet och Messi skött hårt mot bollen dör knät studsade hårt. Så hoppas bara det inte är något
Barcelona BARCA-més que un club
2015-09-26 16:59
@enkos:

Ber till gud det är inget alls med Världens bästa han kommer tillbaka starkare än någonsin ..
Barcelona Acrobat
2015-09-26 16:59
Jag håller verkligen tummarna för att skadan på Messi inte är så allvarlig som jag misstänker. Det känns spontant som han kommer vara borta åtminstone 3-4 veckor. Har vi tur visar det sig bara vara en smäll och att han gick av för att inte riskera någonting.
Barcelona enkos
2015-09-26 16:58
@BARCA-més que un club:

Hoppas att det inte är någon skada alls. Han kunde gå notmalt i alla fall efter och det såg lovande ut trots allt.. även om det är aldrig att leka med knä
Barcelona Aléx
2015-09-26 16:58
En fråga till er som har koll på det här med Nolito affären. Har Barca nån deal med Celta att köpa tillbaka honom, hur ser affären ut?
Barcelona Gio Style
2015-09-26 16:57
@neymar JR:

Nej kompis, han var den som skulle hugga och inte den som skulle vara inblandad i spelet. Inte alls i den utsträckning som suarez.
Just den orden du skrev där tänkte jag match efter match med Etoo. "Hur många anfall ska han förstöra"

Vill gärna höra Gabriel uttala sig om detta då han inte verkar ha några problem med att minna tillbaka till Etoos tid.

Etoo slarvade också mycket i mottagningarna emellanåt och missade också sin beskärda del chanser. Passningsspelet var inte nåt han var speciellt bra på. Men det är okej, han bidrog med så mycket annat.

För mig är Suarez en smartare spelare MED boll och hans kreativitet samt passningsspel är ganska långt före Etoos.
Barcelona Barcelonistas
Henry håller inte med dig Gio Style. Tom han sa efter Cl finalen att Rakitic kan mycket mer än de han visat den här säsongen.

Så här är det. Jag skrev "Tycker Rakitic är galet överskattad. Förväntade mig så mycket mer." Med tanke på vad han gjorde i Sevilla så är inte mitt påstående helt felaktigt.

Jag får ett sådan här svar på mitt inlägg.

"Försöker du vara rolig nu eller?"

Som om mitt påstående vore det mest absurda någonsin. Efter det kommer du in i leken. Mind your own business.
Barcelona Rambla~
@Smogen:

Självklart är det bara vilda gissningar från journalister som tävlar om att vara först ut med nyheten. Ingen vet ännu så länge inte ett skit om hur skadan ser ut och hur långe han blir borta.
Barcelona Arda-Turan
Last CONFIRMED news about Messi: Messi is doing right now a resonance. The club will announce results as soon as possible. (@joseluiscarazo)
Barcelona NoGo™
2015-09-26 16:56
Han haltade inte, vet inte om de säger något men.. Navid Molaaghaei ?@navidjaan Navid Molaaghaei retweetade Diario SPORT Messi didn't limp when he reached the hospital. Diario SPORTVerifierat konto ?@sport Las pruebas a Messi se las están haciendo en la Creu Blanca. Aparentemente no cojeaba demasiado cuando ha entrado
Barcelona BARCA-més que un club
2015-09-26 16:55
Nån som har nåt nytt angående Messi skada ?? väntar ivrigt på svar?
Barcelona Smogen
2015-09-26 16:54
Det där om 3 veckor verkar enbart vara en gissning som någon gjort med tanke på hur skadan uppkom och var Messi verkade ha ont etc.
Inget bekräftat alls.
Barcelona El capitano[Culee]- Faris
2015-09-26 16:53
Alltså helt seriöst, Nej jag leker inte världens ängel, Men ni alla som klagar och menar att vi kommer ha en fiasko säsong, Ni är riktigt pinsamma, Jag menar verkligen det.Hur kan man klaga efter 5-6 matcher, vi vann trippeln för några månader sen för helvete, Ge laget tid, Tycker ni inte att de förtjänar det eller? Så jävla bortskämda vi är. Herregud. Det är dags på riktigt att skita i forumet, Förlåt för språket, Och ni som vill svara på det här på något viss, Skippa massa person angrepp tack.
Barcelona Vampíro
2015-09-26 16:52
Busquets ska endast spela som pivote. Han är för jävla seg som central, god damn vårt mittfält är inte starkt alltså. Skokastande turken känns även han som ett osäkert kort.
Barcelona enkos
2015-09-26 16:51
@Rayonel Hudssi:

Då missar han som tur två matcher för Barca, mot Leverkusen och Sevilla samt två landskamper och är tillbaka mot Rayo
Barcelona Gio Style
2015-09-26 16:50
@Barcelonistas:

Jag hoppar inte på dig.
Jag tog bara dina ord rakt av och ställde en fråga, tog du illa upp så kanske du ska tänka på vad du skriver till andra.

Tror att du återigen är rätt ensam om att tycka att Rakitic inte håller då många andra väger även i fjolårssäsongen när de gör sin bedömning
Barcelona the cameroonians
2015-09-26 16:49
Svårt att fokusera på matchen så länge det inte kommer något besked kring Messi. Kan tänka mig att det påverkar spelarna också, särskilt i de situationer där någon medspelare ligger och vrider sig, och det har tyvärr skett mer än em gång i den här matchen.
Barcelona Aléx
Mycket gnäll härinne på enskilda spelare, så fort spelet inte fungerar ska vi hitta en svartfår att hacka på. Om det är någon som har avsvarvat av det hela är LE, han är inte redo för att träna Barca och förra säsongen vann vi pga individuella prestationer.
Barcelona Rambla~
Jag tror inte Masche kommer fortsätta matchen. Den stämplingen tog nog illa.

Kan någon förklara för mig. Busquets och Mascherano är ju inga duvungar precis, inte heller Rakitic. Hur kommer det då sig att vi förlorar så gott som varje närkamp i spelet? Det finns ingen aggressivitet i vårt spel och som alla känner till så är vi väldigt beroende av det om våra omställningar ska fungera. Istället förlorar vi närkamper hela tiden och deras spelare kommer rättvända mot mål med bollen under kontroll vid fötterna. Så jävla frustrerande att se när det sker så gott som hela tiden.
Barcelona neymar JR
2015-09-26 16:48
GiO style Hur ofta förstörde han anfallen förra säsongen? Under tiki-taka handlar det inte om vem som slår sista passningen utan hur man får spelet att flyta på. Och det var eto överlägsen på!!!
Barcelona enkos
2015-09-26 16:48
Lewandovski 2 nya mål idag
Barcelona >The Reporter<
2015-09-26 16:47
Mascherano är så jävla jobbig att se på r han har boll. Går så himla segt. Letar och letar hela tiden. Fegspelar och rullar i sidled hela tiden. Och va fan gör Munir i a-laget????????????? Visst e han ung men vafan har han? Alen är 100 gånger bättre fotbollsspelare, tur att han lånades ut så han får speltid och blomma ut
Barcelona Rayonel Hudssi
Messi borta i 3 veckor
Barcelona enkos
Våra mittfältare bidrar inte alls framåt.. inte en enda boll kan de slå till anfallarna. .
Barcelona Barcelonistas
2015-09-26 16:46
son of pep - inte svårt att vara bättre än Xavi när denne inte ens var ordinarie föra säsongen, elr en Iniesta som förmodligen gjorde en av sina sämsta säsonger i Barca ( förutom stormatcherna) någonsin.

Rakitic måste ta för sig mer. Skjuta mer slå genomskärare, han måste våga mer helt enkelt. Framför allt om du ska vara en av Barcas viktigaste spelare så måste du visa mer.
Barcelona neymar JR
2015-09-26 16:45
Nej jag stänger av skiten, streaming + skit match. Roberto är säsongens bästa spelare än så länge. Kommer bli en oerhörd kort säsong där vi kommer hängas av från alla titlar relativt snabbt
Annons: