/spanien/barcelona/forum/18829.aspx/spanien/barcelona/forum/18829.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Nesto
2009-04-02 19:18
Vilka är egentligen de hetaste alternativen för att ta över andramålvakts platsen eller tom Valdes plats i Barca?

De nämns ju hur många som helst varje vecka!

Valdes kommer nog inte lämna, och ja ser helst en ung målvkat hur vi än gör.

Ochoa,Asenjo är riktigt bra men sen har vi ju miño och Atl.Madrids unge målvakt.

Någon som har koll på (rené?) Adler i leverkusen? har inte sett speciellt mycket men han verkar ganska bra :)
Barcelona ihefsu
2009-04-02 18:23
Den som inte väljer Tahoma eller Verdana som typsnitt kommer att förlora. Hoppas jag...

DAMDAMDAMDAM!
Barcelona tarrak
2009-04-02 18:13
Ämne: Får man skicka in fl....
Du får skicka in hur många du vill. Det viktigaste är att vi får en så fin sida som möjligt.
Barcelona Saman.
2009-04-02 18:06
Får man skicka in flera designs?
Barcelona C.Andrés
2009-04-02 17:48
Hoppas att det blir en mycket fräsch och fin design som vinner tävlingen,ingen sida bombarderad med 50000 saker på.

Gogogo layouts!
Barcelona Messi4321
2009-04-02 17:38
21 år.
Barcelona Messi4321
2009-04-02 17:38
Jag är jävligt less på att ni ska snacka skit om messi jag vill slå in huvudet på er(ursäkta frustrationen)
det är inte bara real fans det är alla som ska förseka förnedra han för att han är så JÄVLA bra.
vem bryr sig om arg gjorde en usel match vi vet båda de kommer gå till vm.Och ni som ska driva om messi och säga en massa skit och försöka på alla sätt nedvärdera han(som om han lyssnar) och säger bland annat att han är knarkad och sånt så säger jag bara MESSI ÄR 21 ÅR.Det måste svida!
Barcelona el Flaco
2009-04-02 17:36
Intressant reportage i länktips med Iniesta där han berättar om sin barndom i byn Fuentealbilla, sina första år när han spelade för Albacete och flytten till Barcelona. Man kan inte göra något annat än att beundra denna killen. Finns nog få superstjärnor som är så pass ödmjuk som han är. Guardiola hade rätt, Iniesta är förebilden för alla i La Masia.

Del 2 och 3 finns i Spellistan till höger.
Barcelona Miguel.G
2009-04-02 17:34
pokke.

Kan ju inte bli bättre. Grattis för övrigt till tröjan.
Barcelona Messi4321
2009-04-02 17:34
Barcelona pokke
2009-04-02 17:33
Miguel.G

Han ska skriva sin autograf på tröjan som kommer skickas till mig:)
Barcelona Miguel.G
2009-04-02 17:30
Okkapokka.

Ser inget problem med ditt inlägg. Sen finns det tyvärr vissa personer som tar det på fel sätt.
Barcelona Okkapokka
2009-04-02 17:27
Miguel.G

Känn dig inte träffad, jag menade mer allihopa med det där inlägget, no offense.

Dizzy

Red spärrar vilka dom anser har gått över gränsen, dom behöver inte dig för att berätta vilka som ska spärras och inte spärras. No offense.
Barcelona Dizzy
2009-04-02 17:22
Red/ Kan ni spärra han det är inte första gången han hoppar på någon så hära.

He´s a Pirate (Mes Que Un Club ! 3)
Barcelona Miguel.G
2009-04-02 17:19
Ville bara uttala mig då jag anser att det är fel att han påstår saker som jag inte skrivit ett skit om!

Brukar själv missuppfatta texter men då brukar jag be om ursäkt för det.

Pokke:

Du kan ju alltid be om en autograf från han också ;)

Barcelona Dizzy
2009-04-02 17:19
Miguel.G

Håller med dig alla tycker olika. Bara för att jag bor i Sverige måste jag älska deras fotbollslandslag? Nä alla tycker olika.
Barcelona Okkapokka
2009-04-02 17:16
Och där blev det sista ordet sagt!

Gör nåt annat istället om ni inte orkar snacka, grabbar och tjejer. Läs en tidning, spring ett varv runt huset eller ät en kaka. Vädra inte ilska över forumet bara.

Märks att Barcelona inte spelat på ett tag, det diskuteras alldeles för mycket andra saker.
Barcelona Miguel.G
2009-04-02 17:13
He´s Pirate Mes Que Un Club.

Ser inget fel att Dizzy säger att han inte vill se Chile i VM. Han gillar inte Chiles fotboll och jag inte Sveriges. Ville endast diskutera och prata om landslagen och ser inget fel med det?

Ser inga problem med att jag och Dizzy uttrycker våra åsikter, för det är väl trots allt ett fritt land?

Sen att jag har klagat på svenska samhället har jag aldrig gjort och kommer aldrig göra. Jag trivs jättebra med svenskar och dem med mig. Sen att du påstår och säger saker som jag inte har sagt ett skit om är bara skrattretande.

Barcelona Dizzy
2009-04-02 17:10
Okkapokka

Håller med dig exakt!
Barcelona Okkapokka
2009-04-02 17:07
Själv är jag jävligt stolt över Sveriges prestationer genom historien, och Sverige har mitt helhjärtade stöd när det gäller landslags fotboll. Men alla delar ju såklart åsikter och man ska inte behöva få skällsord bara på grund av det. Om någon säger att Sverige spelar tråkfotboll, måste man blanda in samhället då?

Äsch fan, nu går vi vidare :)
Barcelona Dizzy
2009-04-02 16:59
He´s a Pirate (Mes Que Un Club ! 3)

Kan någon spärra han? Det är inte första gången han håller på.

Jag sa förut Sverige är inget bra lag och hoppas inte Chile kommer till Vm är det nåt fel? Alla har olika åsikter.
Barcelona pokke
2009-04-02 16:53
The Reporter

Jag var med i en tävling för ungefär 1-2 veckor sen. Det finns Engelska längst upp till höger.
Barcelona The Reporter
2009-04-02 16:50
pokke,

Vad gjorde du ?

Kan du säga vad han skrev? Kan inte läsa det språket.
Barcelona Okkapokka
2009-04-02 16:45
pokke

Jag såg vad han skrev.
Barcelona pokke
2009-04-02 16:43
Wow, jag har vunnit en signerad Dani Alves tröja från hans officiella hemsida :). Fan vad trevligt :D.
Barcelona tarrak
2009-04-02 16:42
Barcamartin

Precis som framgår av texten Rambla länkade måste ni köpa biljetter på plats, vilket dock inte bör vara något problem. Däremot tror jag inte att ni har chans på tre sammanhängande platser, så det bästa är att försöka hitta biljetter till samma sektion där ni förhoppningsvis kan flytta runt lite själva.
Barcelona pokke
2009-04-02 16:31
Okkapokka

Läs Hes a pirates inlägg. Han blandar in Svenska och Chilenska samhället när det hela handlade om fotboll och började skriva ''Flytta till Chile'' när Miguel snackade om Fotbolls-landslagen och inte länderna i helhet. Miguel skrev att Chilenska landslaget är bättre än Svenska och sa knappast att Chile är bättre som land.
Barcelona Rambla
2009-04-02 16:31
Barcamartin:

Biljetterna släpps i morgon för allmänheten. Du kan läsa följande på websidan:

"The availability of tickets varies constantly depending on the seats made available via the Seient Lliure system.
Members may purchase their tickets via any of the channels. The general public may only purchase tickets at FNAC and Carrefours (on production of your identity document) and at the Club ticket offices."

Tillgängligheten på biljeter beror på systemet "Seient Lliure". Det är ett system där medlemmar med säsongskort som inte tänker utnyttja sina platser som därför låter klubben sälja platserna till allmänheten.

Icke medlemmar kan endast köpa biljetter på angivna försäljningsställen som du hittar i länktipset (FNAC and Carrefours within Spain, klicka på: See sales outlets) eller så köper du biljetter på klubbens egna försäljningsställen som tex på Camp Nou.
Barcelona Okkapokka
2009-04-02 16:23
Alla är vi lite patriotiska och alla är nationalister på något vis, och vi försvarar gärna vårat land om vi får chansen. Lite onödigt att folk slänger kommentarer som "Flytta dit då?" och "Smygrasister" för att vi bara har olika åsikter?

Lägg det här bakom er nu och fortsätt.
Barcelona C.Andrés
2009-04-02 16:20
He's a Pirate : Därför att han har rätt att säga vad han tycker? Samt att Chiles fotboll slår Sveriges fotboll. Eller nej,det är ju skit kul att parkera bussen framför målet och hoppas på en kontring.
Annons: