/spanien/barcelona/forum/18823.aspx/spanien/barcelona/forum/18823.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ciao-V
2009-03-30 17:11
Ämne: Ämne: Låt mad....
Om han försöker är det inte ens säkert att han idag skulle få med sig "ett virus" från Man United;-. Men att drömma är tillåtet. Tycker att det är det ni gör mest i Puertan nuförtiden.
Real Madrid Neuthon
2009-03-30 17:00
Ämne: Låt madridistas dröm....
Kan Perez köpa Figo från barca tror jag inte det är en omöjlighet att han tar med sig C. Ronaldo eller Kaká till Madrid i sommar.
Tycker det du skriver om real i ditt inlägg är ganska provocerande, reglerna för inlägg går att läsa här ovan.
Barcelona _Aebswe_
2009-03-30 16:56
För de som är spansk talande kolla in länktipset :D
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2009-03-30 15:24
Låt madridistas drömma. Varken Ronaldo eller Kaka kommer att anlända i sommar. Ronaldo skriver snart på nytt kontrakt och Kaka tackade nej till 3 miljoner i veckan för att spela med city. Tror knappast Milan skulle tillåta honom gå till Real för 1 miljard när dom vet att dom kan pressa ut nära det dubbla från city för honom. Lägg där till att seedorf (för gammal) och ronaldinho (city) ser ut att lämna klubben å ni fattar hur bisarrt det låter att dom skulle släppa även kaka. Men hoppas inerligt att dom fortsätter sin spökjakt på dessa spelare för att sedan panik värva Adebayor eller något liknande. hahaha........ Hade dom haft någon hjärna överhuvudtaget hade dom sattsat på Ribery,Benzema, Villa och Silva. Spelare dom kan få. Och som shar kapaciteten att bli lika bra som dom andra två.
Barcelona Lionel Messi n10
2009-03-30 15:20
Ämne: Sen så har Ronaldo g....
HAHA eller hur pokke. Asså real tror dom verkligen får sånna här spelare, Ribery,Ronaldo,Kaka,Fabregas?. Asså det med Fabregas asså säger här och nu han går alldrig till real tro mig på detta. Han kommer att spela i Barca nån gång när det vet jag inte...
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-03-30 15:05
De har haft ledigt och kommer att träna imorgon som vanligt.

Synd att Maicon blev skadad, nu måste Alves spela hela matchen för Brasilien.
Barcelona Ciao-V
2009-03-30 14:23
Är det någon som har koll på om några av spelarna är tillbaka från landslagsspelet?
Tänkte på de afrikanska spelarna och andra som inte har match i veckan.
Barcelona C.Andrés
2009-03-30 14:04
Pokke: word!

Nu när du pratade om FM blev jag sugen på att köra lite på min barca save haha!
*Tydligen f*ckade min barca save upp sig så får starta om ett nytt spel:(*
Barcelona pokke
2009-03-30 13:46
Sen så har Ronaldo gång på gång sagt att han är väldigt nöjd i Manchester och VARFÖR(?) skulle han vilja byta från en toppklubb som Manchester som vann CL förra året till en klubb som Real Madrid som inte har något att gör aute i europa?

Det är ganska komiskt att se på hur Madridistas sitter med sina FM-elvor på forumet där var och en får välja varsin spelare. Precis som Andrés säger Komisk underhållning på hög nivå.
Barcelona C.Andrés
2009-03-30 13:46
Komisk underhållning på hög nivå:)
2009-03-30 13:44
C.Andrés

Haha, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Perez gav överdrivet mycket pengar för spelarna och Madrid var enda klubben som gjorde så på den tiden. Nu kan Manchester, Barcelona, Chelsea, City och Pool slåss om spelarna som Real är intresserade av och kunna bjuda minst lika mycket som Real. Jag tror inte att Kaka lämnar Milan efter den cirkusen med City och allt fansen gjorde för honom. Tror inte ens han skulle våga göra det.

Cristiano har sagt att han är nöjd i Manchester och inte vill lämna nu. Ferguson säljer ju inte ens virus till Madrid. :D

Men är det nån som klarar det så är det... Perez? haha... Förhoppningarna är höga. Zidane ska ju ta in hela franska landslaget till Madrid sägs det. Och Carlos ska ta in halva Brasilien.

Det börjar bli riktigt löjligt det här.
Barcelona C.Andrés
2009-03-30 13:20
Madrids senaste "krönika" är nog bland det absolut sämsta som har skrivits på svenskafans.com. Skribenten börjar komma upp i espitia nivå...

För övrigt är det jävligt komiskt att de fortfarande håller på med Ronaldo och vid minsta lilla rykte ska det tolkas som enbart sanningen och inget annat även om det till 99% består av marca "exklusiva" intervjuer.
Haha!
2009-03-30 11:59
De kan ju börja med att peta Marcelo och ta in Aurelio till landslaget för en gångs skull. Har aldrig förstått varför vissa spelare aldrig fått chansen i landslaget. Ta en som Amauri (Innan han väljer Italien) eller Pepe (innan han valde Portugal). Dungas egen spelstil var alltid den hårda och disciplinerade stilen och det förvånar mig inte ett dugg att de spelar tråkig fotboll trots spelartruppen de har.
Barcelona C.Andrés
2009-03-30 11:28
Härligt att Atletic är på kvalplats!

Angående Brasilien så har dom tyvär förlorat sin magiska touch för länge sedan, vilket är synd då det laget har en enorm kapacitet att glänsa under rätt omständigheter.
Barcelona pokke
2009-03-30 07:59
Lucho

Scolari här även ryktats vara på väg tillbaka till Portugal.Portugal spelar minst lika dåligt som Brasilien.

2009-03-30 02:55
Ganska stor chans att Scolari återvänder till Brasilien känns det som. Inte nog med att Brasilien inte får bra resultat, de spelar inte ens nånstans i närheten av vad Brasilien ska göra. Dagens Spanien skulle nog utklassa Brasilien spel och resultatmässigt.
Barcelona pokke
2009-03-30 02:09
Tyvärr men Ronaldinho är slut som spelare. Syns tydligt. För varje månad som går så blir han sämre och sämre. Han har haft 2 år på sig att gå tillbaka till formen.

Jag säger bara: AVGÅ DUNGA!
Canaletes
2009-03-30 00:52
Sköönt!! spelade över 1 mål på matchen :D
Barcelona Rambla
2009-03-30 00:52
Oh fy fan vilket snyggt mål. Men vad gör Marcelo på vänsterbacken? Han säljer ju sig så billigt där på kanten. Till slut han inte ens Julio Cesar hålla stånd längre trots att han räddar första skottet.
Barcelona Gud är störst!
2009-03-30 00:51
Okkapokka

I så fall är en en medgångare.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-03-30 00:50
Jaa :D
Perfekt resultat
Barcelona haeger
2009-03-30 00:50
Där kom målet
Barcelona Okkapokka
2009-03-30 00:48
He´s a Pirate (Mes Que Un Club ! 3)

Om Sverige vann VM skulle du älska Sverige lika mycket som jag gör :)
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2009-03-30 00:44
Rambla: Keirrison är ingen "utmanare" utan mer en målskytt som är bra i straffområdet. Han har en ganska bra teknik och kan göra en dragning eller två men det är inte hans starkaste sida. Han är bra i djupled och är bra på att utnyttja sina chanser. Han har ett bra målsinne, bra på huvudet och är en bra djupledslöpare. Ibland kan han försvinna helt i matcherna och sedan dyka upp och göra mål. Men jag skulle inte säga att han deltar så mycket i spelet. Han liknar lite Luis Fabiano i spelstilen fast lite rörligare och lite svagare kanske.

Hehe jag vet inte om det var en bra förklaring men jag hoppas att du förstod:)
Barcelona He´s a Pirate (Mes Que Un Club ! 3)
2009-03-30 00:42
Nja..

Jag hejar på Spanien i landslagssammanhang (Såklart man vill att Sverige går bra men bryr mig allvarligt talat inte mkt) så om Danmark gör mål på Portugal skulle jag inte gråta blod över..
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-03-30 00:37
Pirate

Exakt som Okkapokka sa, du skulle ju också säga fan om Danmark gjorde mål mot Portugal antar jag :)
Barcelona Rambla
2009-03-30 00:37
Jag gillar också Chile. De spelar en positiv och passionerad fotboll. Hoppas att de går vidare. Även Uruguay är riktig bra.
Barcelona Okkapokka
2009-03-30 00:35
Han är chilenare, så ett kryss skulle vara optimalt för hans landslag.
Barcelona Rambla
Haha, vad var det jag sa? Snacka om flytmål sen också. Typiskt att det är Baptista, som vanligtvis är värdelös i flera veckor, men alltid gör sådana där avgörande mål.
Barcelona He´s a Pirate (Mes Que Un Club ! 3)
Gonzalez ? Vadå fan ?
Annons: