/spanien/barcelona/forum/18820.aspx/spanien/barcelona/forum/18820.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona He´s a Pirate (Mes Que Un Club ! 3)
2009-04-02 21:34
"Inget ont menat men varför går du in på ett Barca forum (För övrigt ett svenskt sådant och klagar på Sverige.. "

Varför gå in här och klaga på Sverige? Den större delen svenskar håller ju på Sverige så om han vill klaga på Sverige kan han väl söka upp nåt Chilenskt forum eller nåt..

Och ja, Rasist - klart man är det i dagens samhälle, Haha (Nej för dom som inte fatta) - Hälften snorungar som knappt vet vad nazism, rasism är..

Och Dizzy, knip kä*t bara, Du behöver inte gå runt och whina, låt Redaktionen banna / kontakta mig ifall jag går överstyr. Sluta lägg dig i som en P12 moderator helt enkelt.
Och så kan du sluta upp att skicka massa patetiska PM fullt med svordomar.

Tack.
Barcelona JALLA
2009-04-02 21:30
hej jag har en ide till barca red jag undrade om de inte kunde lägga upp de nya ideerna på hemsidan så kan alla som är medlemmar i barca forumet rösta eller vad tycker ni?
Barcelona Barcadinho.
2009-04-02 21:28
En liten detalj bara som nån har skrivit, innan jag stänger.

Det kommer inte bli varmt i Sydafrika. VM spelas under juni-july och då är det vinter i södra halvklotet (säsongerna är tvärtom jämfört med oss).
Arrangörerna räknar med ett väldigt behagligt väder med 15-25 grader och ibland regn.

På lördag är det Valladolid och det är dax o börja ladda.

ha en bra kväll.
Barcelona Barcadinho.
2009-04-02 21:17
Jag ser att ni hade heta diskussioner om Sverige kontra Chile. Vem är bäst?

Vi kan titta på den senaste FIfa rankning (länken) och vi ser att Sverige ligger på plats 25 o Chile 30.

Det är ungefär samma nivå alltså, om man vill leta på deras sätt o ranka landslag.

Det betyder också att Sverige inte hör till de absolut topp i världen, men inte heller de sämsta.

Jag förstår inte riktigt varför folk blir så ilskna eller förvånade när det går inte tillräckligt bra. Sverige presterar ganska bra med tanke på ligans nivå och invånareantal osv.

Sverige presterar ungefär samma nivå som man kan förvänta sig.
Ja, ni förstår vad jag menar. Som ett lag på plats 25 ska prestera mer eller mindre.

Sverige o Chile är underlägsna de riktigt stora fotbollsnationer, generellt.
Och det är inget att bli så förvånad över.

Att Sverige lyckades avancera sig till fem stora turneringar i rad är mer än förväntat. Nästan ett litet mirakel.

Men den här gången blir det nog stopp.
Vi kommer nog inte finnas med.
Canaletes
2009-04-02 21:00
matchen kanske inte visas på TV
Barcelona Barcadinho.
2009-04-02 20:57
Förlåt för att jag skrev fel information om Caceres för några dagar sen. Jag skrev att Caceres skulle bli avstängd igår och det var totalt fel. Han var med och spelade bra.

Felet berodde på att jag inte läste artikeln om Uruguay- Paraguay matchen så noga eller försiktigt.

Det var egentligen Julio Caceres från Paraguay som fick avstägning och inte våra Martin Caceres.

jaja, Skit samma egentligen...
Barcelona pokke
2009-04-02 20:47
Poldi har ju varit bra de senaste matcherna för Bayern och har börjat ösa in mål.
Barcelona Criff
2009-04-02 20:36
Tänker inte kommentera något nedanför för att inte råka dra upp en ny landslagsdiskussion. :P

Har Podolski någonsin varit bra i Bayern? hehe. Däremot i landslaget är han stekhet!
Barcelona el Flaco
2009-04-02 20:33
Dizzy/

Rummenigge gick ut för några veckor sen och sa att Toni skulle vara fit för att spela mot Barcelona (länktips).
Barcelona petersays
2009-04-02 20:24
Skönt att landslagstjafset äntligen är över. Nu blir det match!
Barcelona Miguel.G
2009-04-02 20:18
Missar Toni matchen mot Barca ser det tungt ut för Bayern. Podolski har ju inte varit i en jättebra form i år.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-02 20:16
Ämne: pokke

Jag hörde o....
Dizzy

Stämmer en del i det du sa, men att han skulle missa matchen har man ingen aning om.
Men att han är skadad och har vart det en tid tillbaka vet man.

Och som vi redan vet så kommer Klose definitivt att missa båda matcherna.
Barcelona Dizzy
2009-04-02 20:11
pokke

Jag hörde också att Luca Toni är lite småskadad och kanske inte är heller med. Ni får rätta mig om jag har fel:)

Nesto

Diego Lopez skulle jag vilja se i Barca. Annars Asenjo.
Barcelona Dr. Pep
2009-04-02 20:10
Frey skulle ju vara intressant och se om man fick han för en billig slant
Barcelona pokke
2009-04-02 19:21
Sebastian Schweinsteiger skadade sig i landskampen mot Wales. Gynnar oss väldigt mycket!
Barcelona Nesto
2009-04-02 19:18
Vilka är egentligen de hetaste alternativen för att ta över andramålvakts platsen eller tom Valdes plats i Barca?

De nämns ju hur många som helst varje vecka!

Valdes kommer nog inte lämna, och ja ser helst en ung målvkat hur vi än gör.

Ochoa,Asenjo är riktigt bra men sen har vi ju miño och Atl.Madrids unge målvakt.

Någon som har koll på (rené?) Adler i leverkusen? har inte sett speciellt mycket men han verkar ganska bra :)
Barcelona ihefsu
2009-04-02 18:23
Den som inte väljer Tahoma eller Verdana som typsnitt kommer att förlora. Hoppas jag...

DAMDAMDAMDAM!
Barcelona tarrak
2009-04-02 18:13
Ämne: Får man skicka in fl....
Du får skicka in hur många du vill. Det viktigaste är att vi får en så fin sida som möjligt.
Barcelona Saman.
2009-04-02 18:06
Får man skicka in flera designs?
Barcelona C.Andrés
2009-04-02 17:48
Hoppas att det blir en mycket fräsch och fin design som vinner tävlingen,ingen sida bombarderad med 50000 saker på.

Gogogo layouts!
Barcelona Messi4321
2009-04-02 17:38
21 år.
Barcelona Messi4321
2009-04-02 17:38
Jag är jävligt less på att ni ska snacka skit om messi jag vill slå in huvudet på er(ursäkta frustrationen)
det är inte bara real fans det är alla som ska förseka förnedra han för att han är så JÄVLA bra.
vem bryr sig om arg gjorde en usel match vi vet båda de kommer gå till vm.Och ni som ska driva om messi och säga en massa skit och försöka på alla sätt nedvärdera han(som om han lyssnar) och säger bland annat att han är knarkad och sånt så säger jag bara MESSI ÄR 21 ÅR.Det måste svida!
Barcelona el Flaco
2009-04-02 17:36
Intressant reportage i länktips med Iniesta där han berättar om sin barndom i byn Fuentealbilla, sina första år när han spelade för Albacete och flytten till Barcelona. Man kan inte göra något annat än att beundra denna killen. Finns nog få superstjärnor som är så pass ödmjuk som han är. Guardiola hade rätt, Iniesta är förebilden för alla i La Masia.

Del 2 och 3 finns i Spellistan till höger.
Barcelona Miguel.G
2009-04-02 17:34
pokke.

Kan ju inte bli bättre. Grattis för övrigt till tröjan.
Barcelona Messi4321
2009-04-02 17:34
Barcelona pokke
2009-04-02 17:33
Miguel.G

Han ska skriva sin autograf på tröjan som kommer skickas till mig:)
Barcelona Miguel.G
2009-04-02 17:30
Okkapokka.

Ser inget problem med ditt inlägg. Sen finns det tyvärr vissa personer som tar det på fel sätt.
Barcelona Okkapokka
2009-04-02 17:27
Miguel.G

Känn dig inte träffad, jag menade mer allihopa med det där inlägget, no offense.

Dizzy

Red spärrar vilka dom anser har gått över gränsen, dom behöver inte dig för att berätta vilka som ska spärras och inte spärras. No offense.
Barcelona Dizzy
2009-04-02 17:22
Red/ Kan ni spärra han det är inte första gången han hoppar på någon så hära.

He´s a Pirate (Mes Que Un Club ! 3)
Barcelona Miguel.G
2009-04-02 17:19
Ville bara uttala mig då jag anser att det är fel att han påstår saker som jag inte skrivit ett skit om!

Brukar själv missuppfatta texter men då brukar jag be om ursäkt för det.

Pokke:

Du kan ju alltid be om en autograf från han också ;)

Annons: