/spanien/barcelona/forum/18818.aspx/spanien/barcelona/forum/18818.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Riiio!!
2009-04-22 00:33
Hela dan har jag inte varit inloggad och JA jag snackar skit både om PEPE och om dom som försöker skydda PEPES handlingar.
Tycker att det blev en bra anledning att göra det INATT efter hans hjärnsläpp.
Kan inte fatta att vissa kan tycka att "BALLA UR" skall höra till fotbollen. nörd!
Barcelona tarrak
2009-04-22 00:32
Ja, det är märkligt hur våra vita vänner vrider och vänder för att rättfärdiga Pepes beteende. Är det inte Maradona på 80-talet, så är det Messis handsmål eller rent av forumiter på Les Rambles som får stå som motvikt. Desperation kallas det...
Barcelona Rambla
Messi(as)

Ja, enligt den normen så borde Casquero sitta i fängelse medans Pepe borde få Nobels fredspris. Ungefär så verkar det ligga till.
Barcelona Barça! (MQUC3)
Kommer ni ihåg CL Finalen mot Arsenal? Det var en dunderfilmning som ledde fram till frisparken som skarvades i mål (Alltså 1-0 till Arsenal)
Fick någon i Barca damp och gick lös då ? - Nej...
Barcelona Frodo
Autobahn Arjen

Är du efterbliven eller? Det här är vårt forum och vi skriver saker som berör Barcelona. Att sedan massa Real-fans kommer in hit och provocerar gör att vissa inte vill ha er här. Så du borde inte säga åt någon som inte brutit mot en regel att logga ut från sitt eget lags forum.
Barcelona pokke
With teary eyes and face of repentance,
"I'm really bad, I never had this happen in my career," said Pepe, "the only thing left is apologizing to everyone." The player apologized to Casquero, "I apologize to Casquero, I am disappointed by the attitude that I have taken."

"I'm really bad, I never had this happen in my career. The only thing left is to apologize to all fans of football because my attitude was not good. "
Real Madrid Siempre Redondo
2009-04-22 00:31
Nej ni behöver inte spärra mig jag ska inte skriva här mer. Ha de bra :)
Barcelona Rambla
Ämne: pokke

Du hoppar p....
Gå in till ert istället. Det blir lugnast så.
Barcelona Messi(as)
"Han gjorde fel, men bara för de så ska man inte sitta och försvara en fuskare som Casquero. "

Helt ärligt nu, jag förstår inte! Kan någon vettig förklara för mig hur man kan kalla casquero för fuskare? Komigen nu ett bra argument, man ser tydligt Psyk-pepes hand på hans rygg vilket gör att han tappar balansen och faller. Var i det hela är han fuskare?

Edit: Siempre Redondo borde spärrats av redan igår kväll. Skönt att kunna ignorera honom ingen ide att diskutera med honom. Läs tidigare inlägg så förstår ni som inte hänger med. :)
Real Madrid Autobahn Arjen
2009-04-22 00:30
pokke

Du hoppar på alla vita som skriver här, de är du som borde spärras på livstid!
Barcelona Rambla
2009-04-22 00:29
Ämne: Ja igår ville Pokke ....
För i helvete. Ta inte upp piskning nu igen när vi äntligen har blivit av med de inläggen. Håll dig till ämnet, håll dig till kvällens match eller lämna forumet.
Barcelona Saman.
Snälla spärra Siempre Redondo.
Real Madrid Autobahn Arjen
Riiio!!

"Ni vita e här för att smutsa ner"

Kommer från "tuffingen". Du har ju själv snackat skit om Pepe hela dan, smutsar inte du själv ner forumet? Håll en högre nivå på forumet! Eller så loggar du ut som sagt.
Barcelona [Yodaa]
Arshavin gjorde 4 mål idag.
Barcelona Riiio!!
Hade INTE filmningar varit en del (dålig del) av fotbollen och att man SKALL få ens rygg demoliserad och käke krossad så borde väll Pippo vara typ... död nu.... Rivaldo borde DÖ för incidenten i VM.... Gilardino borde Hängas för sin historiska filmning när han spelade i Milan...... Funkar tyvär inte så!
Du kan inte börja sparka och dela ut käftsmällar bara för du blir förbannad på att någon filmar.

Va fan tänker ni med egentligen vissa av er som försöker försvara Pepe och hans handlingar
Barcelona Barcanist
Higuain & Drenthe

Smartaste inlägget av en vitklädd på lääääääääääääääääääääääääääääääääääänge
Barcelona Sniejk
Cesc: http://www.d1g.com/video/show/2800892
Real Madrid Siempre Redondo
2009-04-22 00:28
Ja igår ville Pokke på barcas forum att man ska piska tjejer som sålde sin kropp för att överleva. Då var våld helt ok. Men idag så är Pepes agerande helt förskräckligt. Han borde låsas in. Snacka om dubbelmoral.
Barcelona tarrak
Ämne: Som sagt, inget förs....
Och återigen, Pepe har filmat tillräckligt mycket själv, för att leka någon moralens väktare. Speciellt när han spöar upp en totalt oskyldig Albin också...
Real Madrid Higuain & Drenthe
Egentligen känns det här lite löjligt. Vi bor i Sverige och har ingen som helst koppling till nån spelare i vårat respektive favoritlag, men ändå kämpar vi på varsin sida och försvarar våra "egna" spelare in i döden. Istället för hat kan man väl ha en broderlig rivalitet.
Spanien Cesc Fabregas#4
2009-04-22 00:27
Ämne: Cesc Fabregas#4

H....
Tackar total hjärnkollaps måste jag säga.
Barcelona Rambla
2009-04-22 00:27
Emadinho

Nu hör det ju till saken att även Pepe har fuskat i vissa matcher där han filmat till sig fördelar. Ja, något de flesta spelare gör lite titt som tätt. Blev Pepe eller dessa spelare sparkade på när de låg ner? Skulle inte tro det va.
Barcelona pokke
2009-04-22 00:26
Spärra den där Siempre Redondo, han är klart o tydligt här för att provocera som igår. Han tar upp Messi hela tiden och ser Pepes som en ängel.
Spanien Cesc Fabregas#4
2009-04-22 00:26
Ämne: Som sagt, inget förs....
Såvitt jag minns har filmingar altid varit en del utav fotbollen ite ska man misshandlas för det
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 00:25
Cesc Fabregas#4

Här finns en video i alla fall. Först ramlar Casquero, det blir straff, Pepe belönar Casquero med en spark i röven och ryggen. Sedan knockar han Albin i Getafe laget också.

*Länktips.
Real Madrid ZIZOUUU
2009-04-22 00:25
det är ju bara kolla på zidane, morretti i valencia och zapater vs fabiano.. alla gör misstag någon gång på lr utanför planen. jag försvara inte dem men så är livet. det är bara leva med det.. bara för att dem är fotbolls proffs betyder inte det att dem lever i en annan värld en oss.. alla får/fick betala i efterhand på något sett. bara tråkigt att ni kan mobba oss med något nu som vi gjort med er om messi :)
Barcelona Frodo
2009-04-22 00:24
Att sparka på någon som ligger ner är olagligt. Att slå någon i käften med en knytnäve är olagligt. Om det sker på en fotbollsplan eller mitt ute på gatan spelar ingen roll. Punkt slut.
Barcelona tarrak
Ämne: Pepe kommer ju ta si....
Det Pepe gjorde handlade inte om att fuska i fotboll, han misshandlade två personer. Messi gjorde fel när han fuskade i fotboll, men återigen, att du ens har mage att jämföra dessa vitt skilda fall slår bara tillbaka på dig själv.
Barcelona Barcanist
Cesc Fabregas#4

Länktips
Barcelona Saman.
Cesc Fabregas#4

Länktips
Annons: