/spanien/barcelona/forum/18816.aspx/spanien/barcelona/forum/18816.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gud är störst!
2009-04-03 15:00
Har någon hört nåt nytt om det här med sändningsproblemen inför Barca matchen? Har det lösts eller. Se länk, de är som små ungar, ska bråka om sånt.
Barcelona J Ohoo
2009-04-03 13:00
Jag tycker det är tråkigt att ni sänker nivån på det här sättet. Har ni inget vettigt att skriva så skriv inte alls.
Delarocha
2009-04-03 12:50
Jag tycker det är tråkigt att Laporta och dem inte lyssnar på oss.
Barcelona tarrak
2009-04-03 12:16
Jag vill bara passa på att meddela att jag inte längre har någonting med modereringen av forumet att göra. Om ni har några frågor eller behöver hjälp med något kan ni göra det via redaktionsmejlen, barcelonared@gmail.com
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-03 11:38
Vissa här inne ser saken på ett barnsligt sätt.:S
Väx upp*.
Barcelona pokke
2009-04-03 11:37
Är det bara jag som tycker att vi Barcafans borde få bestämma övningarna på Barcelonas träningar?
Gud finns inte!
2009-04-03 11:31
Är det bara jag som tycker att vi Barcafans borde få rösta fram vilka spelare Laporta ska värva i sommar?

Så att Gareth Bale äntligen kan anlända.
2009-04-03 11:31
Ämne: Är det bara jag som ....
Keoman_4
Hur menar du rösta fram startelvan?
Tror att jag hat missuppfattat dig på nåt sätt.:P

Men däremot tycker jag att vi fansen borde rösta fram vilken design vi ska ha.
Som många av mina culés har redan nämnt så borde reds ta ut tre kandidater till sidans design och sedan tycker jag att vi borde rösta fram vilken design vi ska ha av de tre utvalda.

pokke har redan sagt det jag ville säga, Det är vi fans som håller igång denna sida så vi borde RÖSTA fram vad vi vill ha till den.
Barcelona Koeman_4
2009-04-03 10:48
Är det bara jag som tycker att vi barcafans borde också rösta fram Startelvan?....
Barcelona Moe-_-
2009-04-03 10:31
Är det bara jag som tycker att vi barcafans borde också rösta fram månadens spelare!?
Barcelona pokke
2009-04-03 00:56
Håller med er andra. Dåligt att vi medlemmar som har igång forumen inte får rösta. Alla Interistas på SF fick ju rösta fram vilken design de ville ha.
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2009-04-03 00:38
Rambla:

Det var en riktigt bra match faktiskt. Barca vann tillslut ganska lätt. Navarro var ju tillbaka idag och spelade ganska bra. Han var inte med förra matchen som laget förorade mot Tau.
Barcelona Saman.
2009-04-03 00:36
Barcalonawi

Det problemet kan lösas genom att en omröstning görs här direkt i forumet där varje medlem får skriva vilket förslag de vill ha. Kriterier som ska uppfyllas för varje medlem kan vara t.ex att man ska ha vart medlem i minst 20 dagar (undvika multipla röstningar).
Barcelona Barcalonawi
2009-04-03 00:22
Ämne: Tycker det är rätt l....
Jag håller med dig till en viss del. Men tror du inte det blir svårt att hålla reda på vilka som är "våra" medlemmar?

Jag menar det går säkert inte att begränsa omröstningen till endast Barcelona-registrerade medlemmar utanför SFs ramar, eller?

Däremot kan Red kanske länka till de top tre designerna, så kan man diskutera här på forumet och ge lite feedback.
Barcelona Saman.
2009-04-03 00:07
Tycker det är rätt löjligt hur denna så kallade designtävling går till.

Svenskafans är helt och hållet uppbyggt av dess medlemmar. Utan oss är detta stället ett tomt skal. Redaktionen borde helt klart kunna välja ut en top tre lista där vi får vara med och rösta. Jag kan bistå med en tillfällig hemsida/server utrymme om det skulle behövas.
Barcelona Rambla
2009-04-02 23:59
Fi fan. Basketlaget vann den svåra bortmatchen mot Tau i Euroliga. Nu blir det en femte och avgörande match i Palau Blaugrana om en plats till finalspelet Berlin. Det trodde jag aldrig de skulle klara. Härligt!

Real Madrid åkte på stryk hemma mot Olympiakos och är utslagna.

Visca el Barça!
2009-04-02 23:53
Ämne: PILMÀ

Jag håller ....Saman

Det är exakt så jag menar.

Jag menar reds får välja ut typ 5-10 urvalda designer som vi får rösta på, vilken vi ska ha.
Man vill ju ha en bit av kakan.:P
Och jag tror att alla skulle uppskatta detta.
Barcelona Saman.
2009-04-02 23:44
PILMÀ

Jag håller med till viss del.

De flesta design som har dykt upp här tycker jag har vart gräsliga. Därför tycker jag att RED väljer ut t.ex 10 eller 5 eller 3 st av de inskickade och så får vi medlemmar rösta om saken.
Barcelona Islam_Bosna
2009-04-02 23:37
Okkapokka:

Jo, det är klart.

Etoo är ju verkligen en svart människa. Och Iniesta är ju verkligen en vit människa. Så nog så är det sant.
2009-04-02 23:22
Tycker att det är orättvist att Reds får avgöra vilken design vi ska ha.
Jag tycker att vi ska också vara delaktiga i valet om designer.

Barcelona Barcafan
2009-04-02 23:21
Enligt tvmatchen.se så visas barca på viasat sport i nästa vecka. Så se till att inte vara så snåla och beställ kanalen så ni kan se en härlig match på tv.
Barcelona Saman.
2009-04-02 22:49
Miguel.G och Tarrak

Jag menade helt klart TV6! Inte äckelviasat :)
Barcelona Okkapokka
2009-04-02 22:34
pokke

Jag tror nog att Suñol har rätt där.
Barcelona Okkapokka
2009-04-02 22:33
Islam_Bosna

Haha, härligaste skämtet på länge! Eller härligaste sanningen kanske?
Barcelona pokke
2009-04-02 22:33
Suñol

Tror knappast han menar det. Han syftar på spelet på planen att de är ''bäst'' när de knappt är i närheten av att vara bäst.
Barcelona pokke
2009-04-02 22:31
Svennis har fått kicken från Mexikanska landslaget till er som bryr sig :)
Barcelona The Reporter
2009-04-02 22:31
Ämne: Haha kolla Simon Ban....
pokke,

Kviborg gör det igen :D
Barcelona Suñol
2009-04-02 22:30
pokke; 99 spänn i månaden, sedan antar jag att kviborg menar rättmätigt att real är den mest framgångsrika klubben genom tiderna vilket dom är.
Barcelona The Reporter
2009-04-02 22:30
Ämne: Haha kolla Simon Ban....
Ursäkta, men jag hänger inte med nu :)
Barcelona pokke
2009-04-02 22:28
Jag har nu läst ''Presidentvalet 2009: Eduardi García presenterar sig'' och tänker fortfarande efter vad Kviborg menar med:

''I juni ska världens bästa fotbollsklubb välja en ny president, i denna artikel följer du snacket inför valet och vilka kandidaterna är och står för.''

Vad menar han med bästa fotbollsklubb? Cmon man..
Annons: