/spanien/barcelona/forum/18815.aspx/spanien/barcelona/forum/18815.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El Tiburon
2009-04-06 00:15
Läsvärd artikel på länktipset.

Har en annan fråga har inget att göra med länk tipset dock. jag undrar hur samspelet mellan messi och aguero är i landslaget med tanke på transfers ryktena som pekat Aguero till Barca. Är själv skeptisk till honom i Barcatröjan även om det på pappret låter bra.
Barcelona El Tiburon
2009-04-06 00:08
AlexandraJonson
Aha jo det e de nog:P
Barcelona AlexandraJonson
2009-04-06 00:05
Barcamartin, Tack ;)
2009-04-06 00:04
El Tiburon,

men är inte det bara liga matcher? elr
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
Ämne: Jag säger också nej ....
Barcamartin

Nej kan inte hålla med dig om 3:an i den där listan men ja allt annat.
3. Kan inte använda högerfoten:
Hans höger fot fungerar bra, men inte lika bra som vänster.
Vi kan ta t-ex hans mål mot Chelsea i år där han sköt med högern rätt upp i nättaket.

Och hans vänster fot ska vi inte ens om.
Kolla bara Länken
Barcelona Barcamartin
AlexandraJonson

Jag får det till ungefär 460, plus/minus ett par matcher
2009-04-06 00:03
Barcelona El Tiburon
2009-04-06 00:01
AlexandraJonson
304 enligt Wikipedia;)
Barcelona Gud är störst!
2009-04-06 00:01
Squez, Barcaloni

Ja hon var riktig söt, de verkar passa ihop perfekt, Leo är ingen festare så det här är bra för honom. Fin historik de har tillsammans också känt varandra sen Leo var 5 år. Läs mer i länktips för er som missade det förut.
2009-04-05 23:53
Någon som har koll på hur många matcher Xavi har spelat för Barcas första lag nu?

Tacksam för svar ;)
Barcelona Squez
2009-04-05 23:52
Damn vad söt hon är, Messis blivande fru. All lycka till de.

Fan vad jag längtar till CL. Vi måste få med oss ett bra resultat på hemmaplan. Hela laget måste vara fokuserat och inte släppa några mål, för de kan vara kostsamma isf. Håll nollan och gör 3 mål eller fler. Då borde vi ha ett bra utgångsläge för returmötet. Vi har två spännande månader att se fram emot :D
Rayo
2009-04-05 23:48
Tror att ni kommer ha lekstuga emot oss....
Barcelona L-Messi10
2009-04-05 23:43
Snart är det dags för den ''tidiga finalen'' jag hoppas på att Ribery ska kunna spela och hoppas att Bayern har den bästa start 11.an de kan ha för att se hur barca kommer att klara dessa matcher och de grymma spelarna för det är inte Malaga klass direkt men vi får se, och om vi går vidare så tror jag verkligen att vi kommer att slå de bästa lagen också jag menar inte att Bayern är dåliga utan det finns ju helt enkelt bättre lag
Barcelona Barcamartin
2009-04-05 23:38
Tarrak

Okej tack så hemskt mycket, som du märker är det första gången för mig...

Vi kanske ses där nere då..
Barcelona Barcamartin
2009-04-05 23:36
Jag säger också nej till van Persie.

1. Målsumpare av den högre skolan
2. Alldeles för skadebenägen
3. Kan inte använda högerfoten
4. Har ett verkligt dåligt temprament, vi behöver ingen som drar ner lagmoralen.
5. "För lite för pengarna", alltså inte värd så mycket.
6. Kanske inte riktigt den spelartyp vi behöver.
7. Ingen favorit direkt...
Barcelona tarrak
2009-04-05 23:32
Ämne: Tarrak du som verkar....Jag är inte 100 men senast jag provade (ca ett år sedan) så funkade det. Annars borde det finnas på officiella hemsidan, även om jag inte orkar kolla nu. På torsdag bör det vara en lättare träning som säker är öppen, så då får du vara på hugget.

Åker själv ner imorgon, kollar säkert in här dagligen, så det är bara att skicka PM om du behöver hjälp med något.
2009-04-05 23:29
Ämne: Om han kommer till s....
Nej Nej och återigen Nej.
Hellre Silva än den här skadebenäga kille.
Går ju sönder varannan månad liksom.
och inte hellre vad vi skulle behöva.
en vänster anfallare ska det vara, inte en CF.
Barcelona Barcaloni
2009-04-05 23:18
Om han kommer till sommar, då kan vi glömma se Silva i Barca.

Gud är störst/
Då behöver man inte oroa sig att "lilla" Messi ska också förstöra sin framtid med att festa sönder sig :P
Nej men ärligt talat så tycker jag att det är en intressant nyhet. En ung eftertraktad spelare som väljer ändå att binda sig, är en klok spelare.
Barcelona Barcamartin
2009-04-05 23:17
Tarrak du som verkar kunna det här:

Vet du om det är samma nummer som man kan ringa för att se om det är träning som det står i artikeln "guide till Camp Nou"?

Numret då var väl typ 934963600.
2009-04-05 23:10
Ämne: komiskt att Sporting....
hehehe märkligt.
Barcelona Barcamartin
2009-04-05 23:09
Tack så oerhört mycket Tarrak

Jo men det är så att jag ska vara kvar i Barcelona i en vecka och hinna med att se Recreativomatchen också. Så nog ska man hinna med minst ett besök till någon träning.

Återigen tack

Visca el Barca
2009-04-05 22:58
Wow vilket fint trick av Ronnie som resulterade mål av Inzaghi i Milan matchen mot Lecce som är slut nu.
Wow.
dock tror jag också att han var på bollen 1-0 målet som Senderos nickade in.
Canaletes
2009-04-05 22:48
komiskt att Sporting inte har kryssat än :P
Barcelona tarrak
2009-04-05 22:16
Ämne: Nytt problem, ny frå....Jag har aldrig varit på den nya träningsanläggningen, men så vitt jag förstått det så ligger den i ett område som heter Sant Joan Despí en dryg mil utanför centrum och att man kan ta sig dit med busslinje 157 med avgång från Plaça d'Espanya. Tror dock inte att ni ska vänta er några öppna träningar innan matchen, men det kan alltid vara värt ett besök ändå.
Barcelona Dani Alves#20
2009-04-05 22:02
Jag gillar valencia. Vill att villa silva ska stanna kvar där och att dem ska vara ett topp lag. Detta skulle vara riktigt bra för spansk fotboll för det är inte roligt när man redan vet att barca eller real vinner ligan.
Barcelona Barcamartin
2009-04-05 21:55
Nytt problem, ny fråga:

Är det något snällt Barca-fan, eller något annat fan för den delen som har besökt Barcas nya tränings anläggning: Ciutat Esportiva? För jag ska som bekant ner till Barcelona på tisdag! :D Och då undrar jag om man kan/ vilket det enklaste sättet att ta sig dit är? Finns det tunnelbana dit eller? Jag har inte lyckats hitta nåot bra än...

Tack på förhand

Visca el Barca
Barcelona Alex_Malmö
2009-04-05 21:55
någon som har koll på y.toures och abidals status?
Barcelona Alex_Malmö
2009-04-05 21:53
Oj vad jag längtar till mötet mot Münich! Det kan komma att bli tight. Tror Bayern kommer ligga långt ner i plan och satsa på omställningar. Ett fysiskt lag med teknik och snabbhet längst kanterna. Förutom Klose kommer Lucio med största sannolikhet vara borta. Altintop har precis kommit tillbaka från skada. Ribery och Lahm har mindre skavanker och kommer nog finnas med på plan.

allt enligt länk
Barcelona Gud är störst!
2009-04-05 21:31
Messi ska gifta sig nästa år, vad gulliga de är ihop Leo och Antonella. Se länktips.
Barcelona BlueRed.
2009-04-05 21:14
Pep har gjort spelarna till soldater den här säsongen. No Pain!

*Länk
Annons: