/spanien/barcelona/forum/18810.aspx/spanien/barcelona/forum/18810.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid obbe
2009-04-05 14:39
För min del får ni gärna sälja Etoo, ena v europas bättre målskyttar ju och mest kompletta anfallsspelare om man ska vara ärlig.

Fattar inte varför det nästan hela tiden är rykten om att han ska lämna er, är väl en av de sista spelare man borde göra av sig med, men för min del får ni gärna ta in Vucinic och sälja etoo.

Tror dock att Vucinic kan vara Henrys ersättare i stället, brukar vara bra ute till vänster i anfallet och vika in.

Sen vad tror ni om Ryktet Ronaldinho till oss? Kanske inte så troligt, skulle vara ballt, men tror, nästan vet att han haft den bästa tiden bakom sig, nu bidrar han inte med så mycket längre, "bara" smarta passningar då och då, speeden och tajmingen i dribblingarna har han ju helt tappat.
Barcelona Dani Alves#20
2009-04-05 14:28
jag är ganska rädd nu när svarta månaden är igång för vi har många spelare som är på väg att få sitt 10 gula kort i la liga eller 5 gula kort i la liga.

Det betyder att dem missar matcherna så hoppas vi slipper onödiga gula eller ibland är det bra med onödiga som etoo gjorde för att spela mot real.
Barcelona Hetfield
2009-04-05 14:25
A.Gaudi

Killen är fantastisk, men kom ihåg att han har varit omringad av spelare som : Xavi, Messi, Deco, Ronaldinho, Iniesta, Henry..osv osv...det är inte garanterat att han kommer att göra så bra ifrån sig i ett lite "sämre" lag
Barcelona A.Gaudi
2009-04-05 14:09
Ja det är minst sagt löjligt att det spekuleras i att vi skulle sälja honom för 20 miljoner euro!?

absurda siffror för mannen som varit europas kanske giftigaste målskytt sedan han kom till barcelona. han är ju en garanti för ungefär 25 mål/säsong ifall han är skadefri.
Barcelona Hetfield
2009-04-05 13:58
OM man väljer att sälja Eto'o så hoppas jag att vi hanterar det bättre än vad vi gjorde med Deco och Ronaldinho, hoppas på en stor slant
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-05 13:58
Abidal skulle behövas i dagens barça väldigt viktigt spelare med hans defensiva kvalitet, även om Sylvinho har gjort ett kanon jobb ute på kanten.
Barcelona Criff
2009-04-05 13:56
Hoppas Real värvar Wernblom då :)
Barcelona el Flaco
2009-04-05 13:50
A.Gaudi/

Abidal skadade sig den 21 februari mot Espanyol och läkarnas prognos var att han skulle vara borta i 8 veckor. Så han lär kanske vara tillbaka den 22 april mot Sevilla.
Barcelona Okkapokka
2009-04-05 13:44
A.Gaudi

Eric förväntas vara tillbaka i slutet av April, så vi kan nog utesluta möjligheten att han spelar mot Bayern.
Barcelona A.Gaudi
2009-04-05 13:43
Någon som vet hur det är med abidal nu?

kommer han att missa Bayern matchen också?
2009-04-05 13:42
Ämne: Förstår att många är....Vad är det som vissa inte förstår.
Det är inte kapningen som man irriterar sig på utan att han Skryter om just kapningen efteråt.
Det är det som alla tycker att är riktigt barnsligt.

Ville han skryta om att han rört Bojan så kunde han lika gärna skakat handen med han efteråt, eller t.o.m be om att byta tröjan med honom, så kan han säga att han bytte tröjan eller skakat handen med lille Bojan när han ser honom lira i Olyampico i Rom i slutet av maj.

Förresten är han ju 22 år och Bojan 18 stor skillnad mellan dessa herrar.
Barcelona Okkapokka
2009-04-05 13:42
tarrak

Jag glömde nästan bort hur Iq-befriad personerna är där nu när du nämnde Puertan, så jag kollade in där lite och såg att de tre musketörerna har roligt tillsammans. Resten kan ni lista ut själv.
Barcelona tarrak
2009-04-05 13:31
Som Hetfield sa så kanske vi ska lämna diskussionen om wernbloom, han har fått den uppmärksamhet han ville ha. Låt fjortisarna i Puertan glädjas över sin miserabla säsongs höjdpunkt.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-04-05 13:26
Förstår att många är irreterande på wernblom, men hans jobb är just att förstöra, han är den typen av spelare, småful,hård, sen så var tacklingen inte så farlig om man jemför de han råkat ut för i la liga.

Han får ju jämt sparkar och glidtacklingar bakifrån, hälsenan verkar vara en favorit för många försvarare.

Jag ogillar inte wernblom för hans småfula spel, jag ogillar honom för så fort man går hårt eller spelar fult mot honom då ska han spela över som en kärring.

Barcelona -Messi#10-
2009-04-05 13:25
hur många assist och mål gjorde c.ronaldo totalt 07-08??
Barcelona A.Gaudi
2009-04-05 13:25
jag hade ingen aning om att vi kunde få Asenjo så billigt. tydligen har han en klausul i kontraktet att han släpps för 5 miljoner euro vilket måste ses som billigt för en sån stor talang.
Barcelona Barca love
2009-04-05 13:07
läste nyss på fotbollskanalen att ´vi skulle vara intreserad av romas vucinc eller hur han stavas... detta måste vara ett stort skämt... det står att det skulle vara ist för eto... har vart lite borta nu så ja kanske är lite efter me dessa nyheter.. tack. skön vinnst det va blev riktigt glad
Barcelona Barca love
2009-04-05 13:06
läste nyss på fotbollskanalen att ´vi skulle vara intreserad av romas vucinc eller hur han stavas... detta måste vara ett stort skämt... det står att det skulle vara ist för eto... har vart lite borta nu så ja kanske är lite efter me dessa nyheter.. tack. skön vinnst det va blev riktigt glad
Real Madrid obbe
2009-04-05 13:02
Okkapokka//

Trodde han spelade defensiv mittfältare mer, såg inte den matchen specifikt.
Barcelona Hetfield
2009-04-05 13:01
sigh....att ni ens orkar prata om wernbloom...s*it släpp det!
Barcelona Okkapokka
2009-04-05 12:59
obbe

När blev det en backs jobb att springa upp 40 meter i planen och kapa en spelare? I en träningsmatch dessutom av alla matcher?

Sen ser jag inget som är komiskt i det där klippet. Möjligen Wernblooms mongoskratt.
Real Madrid obbe
2009-04-05 12:56
tarrak//

Jojo han rusade 40 m sa han, men är ju lite hans jobb att gå efter spelare med boll och städa upp.

Men visst säger inte att de är rätt, men man kan åtminstone se det komiska i klippet
Barcelona attacante
2009-04-05 12:51

Vet inte varför jag börjar bry mig mindre och mindre om CL och mer och mer om ligan?!? Så skönt att vi möter Getafé efter bayern matchen men sen - Valencia och galet formtoppade Sevilla och Real :(
Barcelona tarrak
2009-04-05 12:48
obbe

Grejen är att han rusar över halva planen bara för att sparka ner Bojan några minuter från slutet av en träningsmatch. Och att sedan gå ut och skryta i media som att han åstadkommit något, säger ganska mycket om vilken liten människa Wernbloom är och vilken stor talang Bojan är. Lite gulligt hur han erkänner sin underlägsenhet.
Real Madrid obbe
2009-04-05 12:43
Såna där tacklingar händer ju flera gånger per match så ingenting att brusa upp sig över. Klart det nog känns exra skönt för Wernbloom att göra den på en barcaspelare, men så är det.

Wernbloom är ju framtiden på den defensiva positionen i ett svenskt landslag.
Barcelona tarrak
2009-04-05 12:40
I och med gårdagens match, tangerar Barcelona Atléticos 55 år gamla rekord, med att göra mål 28 ligamatcher i rad. Lär bli ännu ett fint rekord för Los Peps att lägga till samlingen på lördag, med andra ord.
Barcelona Oha789
2009-04-05 12:40
Jag vet inte hur Svenska media och sånt ser på det som Wernbloom gjorde men man ska var ärlig och sätta sig i hans sits.

Bojan är en av dom mest lovande spelarna i världen och spelar i världens ablsut bästa lag just nu, med spelare som Messi, Etoo och iniesta med fler..

När Wernbloom får möta Bojan så tycker han väl att det är kul att ha vetat att han har kapat Bojan när han mött honnom,, Wernbloom vet själv att han inte ha en lysande framtid som Bojan och kanske inte möter en spelare av denna kaliper varje dag och ta chansen att vid röra honnom.. Det skulle jag också som Barca fans vilja göra... Om tillexempel Messi spelar på min kant i en match.. jag skulle vilja ta bollen från han så jag en dag när jag sitter på soffan och tittar på CL så drömer jag om att jag tog bollen av honnom... Det är bara roliga saker... Det är nåt som alla fotbollenspeare vill göra... jag tror att Wernbloom respekterar Bojan väldigt mycket och därför vile göra det..
Barcelona pokke
2009-04-05 12:38
Grabbar, kolla in länktips. Grafite dribblar igenom Bayerns försvar och gör ett riktigt fint mål. Om Grafite kan göra det undra vad Leo och Vampíro kommer göra?
2009-04-05 12:31
Ämne: Är Bojan skadad ?
....
!Sergio_ Busquets!

Nej
Barcelona Barcaloni
2009-04-05 12:20
Kan ni lägga ner snacket om den där pajasen Wernbloom. Han är så patetisk, och han vet innerst inne att Bojan redan nu är en mycket skickligare fotbollsspelare än vad han nånsin kommer att bli.

Detta är precis vad han ville, att hans namn skulle cirkulera runt på media, forum..osv.

Visca Bojan
Annons: