/spanien/barcelona/forum/1881.aspx/spanien/barcelona/forum/1881.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2015-11-08 20:42
Hatar Sevilla. Särar alltid på sig mot Madrid medans dom förvandlas till pitbullhundar mot oss!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona BARCA-més que un club
2015-11-08 20:42
Sevilla sitter o tittar på medans Real rullar boll och så fort dom erövrar den ger dom bort den lika snabbt, mot oss pressade dom oss konstant ..
Barcelona Liunil Masse
2015-11-08 20:41
Haha alltså sevilla spelar alltid så övergivet mot Real. Inget bra presspel, bolltapp hela tiden. Men mot oss så är det liv eller död.
Barcelona Smogen
2015-11-08 20:36
Riktigt bra match idag! Även om jag tycker att Robertos talang inte är Barcelonaklass så har han ju en helt otrolig löparvilja och dessutom skaffat sig en otrolig intelligens över Barcelonas spelsätt. Antar att man lär sig ett och annat om man är med på alla a-lags träningar under några år! :) Killen växer för varje match i mina ögon.

Enda smolket i bägaren är väl att efter Neymars otroliga mål så känner Bartomeu att det faktiskt är möjligt att sälja Messi till sommaren.
Barcelona Junta Dimision
2015-11-08 20:36
Riktigt skönt driv hos Konoplyanka!
Barcelona Barcelonistas
2015-11-08 20:35
Christina misslyckades med en dribbling check!
Barcelona Barcelona ViV
2015-11-08 20:27
Sevilla - Real för de som inte har viaplay åtkomst.
Barcelona Barclasico
2015-11-08 20:25
Referee told Neymar during warming up that he couldn't play with headband. Vad är det här för jävla regel? Nått nytt?
Barcelona Nemesis 10
2015-11-08 20:24
Vad är det för backlinje Sevilla har ställt upp med? Nu blir matchen inte lika intressant...
Barcelona Barcelonistas
2015-11-08 20:22
Jag fullständigt njuter av dagens spel. Vilket jävla spel vi fick se.
Barcelona Krabban94
2015-11-08 20:21
Lite OT:

Men Eusebio Sacristan ryktas ta över Sociedad med omedelbar verkan. Moyes ryktas få sparken inom kort.

Då måste vi ju bara bryta Anoeta förbannelsen!
Flavía
2015-11-08 20:20
ElRaval

Vill minnas att El Chole själv nämnde att han vill träna Lazio, Inter och Argentina. Tveksamt om han vill ta över ett engelskt bottenlag...
Barcelona ElRaval
2015-11-08 20:05
Det känns lite som att det här kan vara sista året med Simeone. Jag är ingen som drar slutsatser efter några matcher. Han bör rimligtvis stanna i Atletico och får troligtvis stanna så länge han vill. Frågan är om han inte vill ha en ny utmaning. Om tanken är att ställa om till offensivt spel som innebär bollinnehav så är jag osäker på att han är rätt tränare. Å andra sidan kommer dom hålla sig högt upp så länge de har han. Tror ingen Atletico-supporter skulle vilja byta honom mot NÅGON i världen. Jag gissar på att Chelsea håller i Mourinho säsongen ut och sedan ersätter honom med Diego. Och Simeone plockar med sig Griezmann som precis gjorde mål och sen försvinner Atletico i fem år tills han kommer tillbaka igen.
Barcelona Andreas-
2015-11-08 19:47
Som sagt, Simeones offensiva kunskaper är under all kritik.
Barcelona neymar JR
2015-11-08 19:38
Vilka räddningar i atletico matchen, bägge målvakterna
Barcelona Davids3
2015-11-08 19:36
Var det bara jag som tyckte att det var mycket mer precision i Suarez passning till Newmar än Neymars lobb ?
Den var helt galen, förbi 2 spelare, inte tre för Neymar var tredje spelaren, och fjärde spelare var villareal spelare. Han valde precis vart bollen skulle skruvas..
Barcelona Barclasico
2015-11-08 19:35
@Blaugrana83:
Barcelona 1899
2015-11-08 19:30
Följande spelare är utan kontrakt i Juli 2016: El Arabi (Granada) - duktig forward som skulle kunna agera utfyllnadsspelare i Barça. Påminner om Suárez vad gäller inställning och arbetskapacitet… Banega (Sevilla) - duktig spelfördelare med mycket erfarenhet och rutin. Ojämn men trygg med bollen. Feghouli (Valencia) - duktig offensiv mittfältare med god teknik och snabbhet. Väldigt löpvillig. Vad tycker ni? Jag ser alla 3 som potentiella utfyllnadsspelare även om jag tror att ledningen tyvärr inte tar chansen. Motivera gärna varför ni är för/emot någon/några. Vore kul med en diskussion =)
Barcelona Blaugrana83
2015-11-08 19:17
vart kan man se matchen i repris? gärna med Hudson men funkar utan
Barcelona DM1982
2015-11-08 19:16
[QUOTE=B-Guden]älskar hur våra anfallare ger bort straffar när den andre inte gjort mål. Messi gav en till Neymar och verkar som Neymar gav en till Suarez nu, Det är så man höjer lagmoralen i laget [/QUOTE] Framför allt är det bra med olika straffskyttar så att inte målvakten bara behöver studera en spelare. Även när Messi kommer tillbaka så ska det inte alltid vara han som slår straffarna.
Barcelona MrKnowledge
2015-11-08 19:14
Pique: "Halloween celebrations criticism? Some people are pissed that we win ànd have a great time too." #fcblive haha spot on pique!
Barcelona Barcelonistas
2015-11-08 19:11
Pique tränare Stoichkov president Alves assisterande tränare Min dröm.
Barcelona Neymar N11
2015-11-08 19:09
Pique är legend och hoppas en vacker dag vi får se honom som President i FCB.
Barcelona Barcelonistas
2015-11-08 19:05
Pique: "Polemical halloween? Will do it again next year. We all know Getafe's president is a Madrid fan and wants to be Madrid president..." Hahah Pique!
Barcelona neymar JR
2015-11-08 19:03
@barcastuff: Pique: "Polemical halloween? Will do it again next year. We all know Getafe's president is a Madrid fan and wants to be Madrid president..." HAHAHAHA
Barcelona B-Guden
2015-11-08 19:03
älskar hur våra anfallare ger bort straffar när den andre inte gjort mål.
Messi gav en till Neymar och verkar som Neymar gav en till Suarez nu, Det är så man höjer lagmoralen i laget
Barcelona Z_Z
2015-11-08 19:02
@Flavía:

Visst är det så. Alla kan nog någon gång påminna sig om när det gjort något liknande. Skillnaden är dock att Mourinho egentligen inte gjorde något annorlunda under sitt sista år i Real mot de han gjorde under sina första två.

Om vi ska ta exemplet här så kan man ju nämna Roberto exempelvis, men där är ju skillnaden att han gått från tämligen usel till riktigt bra på sistone vilket nog alla kan erkänna, -viccc.

Men ja, han ska absolut ha cred för att han rättvist kritiserar Ronaldo och påpekar alla brister som den spelaren har.
Flavía
2015-11-08 19:02
"För att strö lite extra salt i såren gör Neymar 3-0 på en kontring fem minuter från slutet där han vänder bort Jaume Costa och gör sedan ett halvdassigt avslut som ändå går i mål."

Artikelförfattaren bakom Villarreals matchrapport är inte lite butthurt över förlusten och gör sitt bästa att förminska brassens underbara bedrift. 
Barcelona Liunil Masse
2015-11-08 19:01
@Joey7Barton: Starting to slowly regret that Neymar tweet... Hahaha.
Flavía
2015-11-08 18:52
Z_Z Fast vi ska inte vara alltför hårda mot El Pasillo, vem har INTE backat och revidera ens åsikt? Han ska dock ha eloge som är den ende i Puertan som iallafall inser hur dålig Ronaldo egentligen är utan sin poängskörd. Jag tror tyvärr att Madrid kommer höja sig avsevärt den dagen portugisen lämnar huvudstadsklubben.
Annons: