/spanien/barcelona/forum/18805.aspx/spanien/barcelona/forum/18805.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana13
2009-04-07 13:29
Är det någon som har koll på Bayerns uppställning imorgon?
Barcelona Napao
2009-04-07 12:56
Ämne: SÅÅÅÅ JÄVLA TRÅKIIIG....
Rojadirecta brukar vara snabba med att fixa länska så man kan fixa den på men då ska du bli medlem först men det går snabbt och är värt det.
Barcelona westinho | "Akta er för El Madridismo"
2009-04-07 12:30
Barca love

Tyvärr får du nog vänta lite längre innan den finns tillgänglig för nedladdning. På torsdag eftermiddag ska du kunna ladda ner den från mininova.org.
Barcelona Barca love
2009-04-07 12:24
SÅÅÅÅ JÄVLA TRÅKIIIGT.... missar matchen imorron pga jobb, har fått ett nytt jobb , jobbar kväll nu, föra matchen mot lyon tog ja ledigt o sen har ja vart sjuk i en vecka nu. så ja kan inte säga nått, har inga semster dagar kvar heller, fatta va tråkigt det kommer att va att jobba, vill inte heller lyssna på radio. snälla vet någon en bra sida där man kan ladda hem matchen snabbt, nån som lägger upp den efter matchen är slut. jag är hemma runt 12 kanske senare.. någom som kan hjälpa mig snälla!! tack , hoppas vi verkligen vinner imorron. tror det blir 4-1
2009-04-07 12:14
Grattis på 22årsdagen Martín Cáceres! En framtida världsback, hoppas han inte lämnar.
ThierryHenry
2009-04-07 12:09
Okej tack =) Isåfall ligger Barca över deras målsnitt
Barcelona Barca o Mort!
2009-04-07 12:06
Grattis Cacéres!

Thierry Hmery 107 av Real Madrid tror jag men är inte säker.
ThierryHenry
2009-04-07 12:04
Någon som vet målrekordet av en klubb i La Liga på en säsong?
Barcelona pokke
2009-04-07 11:59
Fan vad skönt att giganten Yaya är tillbaka. Han behövs verkligen i denna matchen.

Barcelona Ciao-V
2009-04-07 11:39
Touré Yaya lär vara klar för spel imorgon enligt media. Han kommer att få klartecken idag efter träningen.

Härlig att han är tillgänglig för matchen.
Barca kommer att ställa upp med den starkaste elvan som finns vilket ger hopp om att det kan vara avgörande match på osdag.
Barcelona Koeman_4
2009-04-07 11:37
Ämne: Är bara tvungen att ....
Den bilden är mäktig!
Barcelona Barça-fan
2009-04-07 11:06
Är bara tvungen att posta denna bild på Camp Nou då jag tycker den förmedlar en underbar känsla. Länktips.
Barcelona Jr. Honken
2009-04-07 09:32
Mojito

Hahahaha! "www.tappad-bakom-en-vagn.nu"
Klockren! ;P
Barcelona Jr. Honken
2009-04-07 09:07
Jag hoppas att Pep ställer upp med Alves-Pique-Marquez-Puyol. Alves är ju solklar. Inget snack där. Pique vill jag se för att om Bayern kör med 4-5-1, som någon skrev, så blir det väl troligtvis Luca Toni där uppe. Och han är ju som bekant en väldigt bra huvudspelare. Då är det ganska givet att det blir Pique som får stångas med honom. Även när det gäller Marquez så tycker jag personligen att han är given i startelvan. Puyol blir det (enligt mig då) som får ta hand om Ribery/Schweinsteiger. De två skiftar ju kant ganska rättså ofta. Och eftersom att de skiftar kant så får ju såklart även Alves något att göra. Dvs, Alves/Puyol får Ribery/Schweinsteiger emot sig.
Era åsikter?

Resultat: Barca 2-0

Visca el Barca!
Barcelona Mojito
2009-04-07 08:47
Upp till bevis var det ja.
Nu gäller det för laget att se kommande period med glädje. Det blir stora påfrestningar fysiskt och psyksiskt, så nog kommer det bli spännande alltid. Ett positivt tänk och målmedvetet handlande är faktorer för framgång.

Oavsett, Barca är och kommer alltid vara bäst!

Och självklart, vi är "in it to win it", det gäller alla pokalerna.

Sen är det ju alltid kul att läsa inläggen från marängerna. Nu var det visst Obbe som med sedvanlig hybris kom in och spred sin propaganda.
Om ni inte vill gå in i Puertan kan ni läsa mer om Obbe och hans äventyr i följande länk
"www.tappad-bakom-en-vagn.nu"
Barcelona Rafael
2009-04-07 00:38
Förutom tippandet av kvartfinalerna i CL så vill jag bara påpeka att det är nu upp till bevis för Baracelona att visa fotbollsvärlden hur bra vi egentligen är och hur vi klarar av den pressen som vi bär på våra axlar.

I första riktiga utmaningen är CL ställs vi nu äntligen mot ett riktigt bra motstånd Bayern. I liga cupen ska vi försöka slå Athletic Bilbao och i ligan ska vi försöka komma undan våra ärkerivaler Real Madrid.

Personligen tycker jag att vi har alla förutsättningar att ta alla tre titlar.
Men vad tycker ni?

Villarreal - Arsenal = 2
United - Porto = Klar 1

Barcelona-Bayern = 1
Liverpool- Chelsea = 2.håller med pokke att även om Liverpool är i en hysterisk form så kommer Chelsea att knipa semifinalplatsen.
Barcelona BlueRed.
2009-04-07 00:20
Gud är störst!

Om dem väljer och spela med 4-5-1 så får vi verkligen hoppas på att Xavi samt Touré är på spelhumör.

God natt.
Barcelona pokke
2009-04-07 00:15
Men vi måste komma ihåg att Toni är en väldigt duktig huvudspelare och Piqué i mittförsvaret hade varit väldigt viktigt.

a l b

Villarreal - Arsenal = 1
United - Porto = Klar 1

Barcelona-Bayern = 1
Liverpool- Chelsea = 2, även om Liverpool är i hysterisk form så tror jag Chelsea tar det.

Barcelona a l b .
2009-04-07 00:07
Så skönt med Champions League nu igen. Har verkligen saknat det.

Hur tror ni veckans CL matcher slutar.. ?
Barcelona Gud är störst!
2009-04-06 23:59
haeger

Nej, men Bayern kommer förmodligen köra 4-5-1 så det kommer bli Luca toni däruppe.
Barcelona Okkapokka
2009-04-06 23:36
En bättre Alvés video, av min finska polare ;)
2009-04-06 23:32
Dani Alves#20

Här finns en video av Dani Alves i Barca denna säsongen. Vill påstå att det är världens bästa högerback, sen får marängerna och Dunga säga vad de vill.
Barcelona Frodo
2009-04-06 23:27
Jag tycker att Puyol ska starta som vänsterback. Ribery och Schweinsteiger huserar på kanterna och man vill inte att de ska komma i en-mot-en situationer mot Sylvinho. Det är viktigt att vi håller nollan på hemmaplan. Dessutom är inte Toni särskilt snabb men grym i luften och Pique med sin storlek är bra lämpad för att möta honom.

Man skulle kunna argumentera med att Sylvinho ger en bättre offensiv men jag tror att det kan vara farligt att släppa in ett mål på hemmaplan och därför bör Puyol ta hand om Ribery.
Barcelona Barcelona #7
2009-04-06 23:22
Westinho | "Akta er för El Madridismo"

0-0 betyder kanske att du inte har tippat på matchen/matcherna?
2009-04-06 23:18
Men de tipsen han gjort stämmer ju inte. Det står att han tippade rätt mellan Barca - Depor (2-0). Det blev väl 5-0?. Aja inte för jag bryr mig, men det systemet funkar inte då hälften av mina matcher står att det slutade 0-0.
Real Madrid Radikalt
2009-04-06 23:18
Ämne: obbe

Jag menar in....
Haha, no offense, men jag är ganska säker på att det inte ens är möjligt för dig att skriva på Puertan.

"Men Real är inte PENGAR KÅTA alls?
Real sålde inte över en miljon beckham tröjor? "

Det är väl ändå inte Reals "fel" att folk köper Beckham tröjor? Var ni pengakåta när folk köpte Ronaldinho tröjor då eller?

Lycka till mot Bayern. Hoppas ni tar er till final så det inte blir en helengelsk final igen! Men ni ska förlora i finalen såklart ;-)
Barcelona Dani Alves#20
2009-04-06 23:15
Dani alves är helt underbar. Ser en film på honom.

Det är i sevilla.
Barcelona Qno
2009-04-06 23:12
Tjena.

Tänkte höra om någon har en länk till där man kan ladda hem Barcelona låten?

Tack på förhand.
Barcelona Squez
2009-04-06 23:10
Dani Alves#20
Såvitt jag vet så är Youtube endast till för att ladda upp filmer :) Vill du göra ett eget klipp så får du använda dig av något annat filmredigerarprogram.
Barcelona haeger
2009-04-06 23:09
Gud är störst!

Sedan har de även Podolski, tror inte han är så seg.
Annons: