/spanien/barcelona/forum/18804.aspx/spanien/barcelona/forum/18804.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Saman.
2009-04-07 15:42
Kommer det finnas bra streams tillgängliga imorgon tro?
Barcelona Rambla
2009-04-07 15:40
Ämne: Är iniesta osäker ti....
Vem har nämnt något om att Iniesta är osäker till spel? Har du drömt eller?
Barcelona Okkapokka
2009-04-07 15:38
Skillnaden är väl att United kan klara av det, tror inte för 5 öre att Bayern kan parkera bussen och lyckas med det. Tror snarare att våra chanser för total överkörning växer om Klinsman väljer att köra med den taktiken.

Deras försvar är sämre än vårt, dom kommer läcka rejält imorgon om dom väljer att backa hem.
Barcelona The Reporter
2009-04-07 15:38
Hår någon bilder på Bayern när dom tränar på Camp nou?
Barcelona Barcadinho.
2009-04-07 15:34
Lahm berättade på en intervju om vilken taktik de kommer och köra imorgon. Och han säger ungefär så:

Vi ska köra som United gjorde på Camp Nou. Vi ska parkera bussen framför vårt straffområde, så att Barca inte ska komma fram och vi kan hoppas på nån kontring.

Jäkla alltså, det är som att man läser en intervju med nån Valladolid spelare innan de ska besöka Barcelona.

Jäkla, att han inte skäms och säga det.
Tom Malaga och Valladolid försöker visa lite muskler innan på intervjuer.

Och sen ska de och Real, United, Pool och många andra ska stoltera över deras offensiva spel.
Visst visst - offensivt mot typ Fulham på hemmaplan.
Men för mig räknas det inte som en offensiv spel ideologi.

Bara taktik - det är det vad deras tränare har i sitt huvud.
Barcelona The Reporter
2009-04-07 15:32
Är iniesta osäker till spel? Isåfall hur? han var ju med mot Valladolid
Barcelona haeger
2009-04-07 15:25
Pep.G

Men snälla du, så du menar att det är Messis fel att Ronaldinho blev sämre? Det var det sämsta jag har läst på väldigt väldigt länge.

Och vadå inte funkade? Vad jag kan komma ihåg så var REM väldigt väldigt bra tillsammans, jag kommer ihåg hur alla var så överlyckliga över världens bästa anfall.

Så varför skulle det inte funka med Ribery? Dumt att påstå det utan några som helst bevis.
Barcelona NoGo™
2009-04-07 15:20
Grattis Cacerés! Hoppas han stannar också.
Barcelona Gud är störst!
2009-04-07 15:18
Grattis Martín, du KOMMER bli en stor fotbollsspelare.
Barcelona Okkapokka
2009-04-07 15:14
Grattis Martín Cacerés!
Barcelona Dani Alves#20
2009-04-07 15:06
Ni måste se detta. Här har vi nya ronaldo och vi borde köpa han. Han är redan ordinarie i lille och dessutom i belgiska landslaget.

Han är född 91 och är alltså 17 år. Tänk er i framtiden han tsm med Gai. Helt sjukt!!!!

Länktips//
Barcelona Pep.G
2009-04-07 15:05
BlueRed.

Jag menade att en startelva inte kan ha två yttrar som är riktigt beroende av att hela tiden ha bollen vid fötterna.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-07 14:55
Lite off topic.
hahahhaha det roligast jag har hört.
Synd om grabben.

"He was not interested in me because I was not going to help sell any club shirts," the Frenchman told France Football.

Äckligaare klubb får man leta efter..
De verkar ju vara mer intresserad av pengarna än spelarna.

Kolla Länken
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-07 14:55
Barcelona BlueRed.
2009-04-07 14:41
Pep.G

Det där med att Ronnie blev sämre tror jag inte har något att göra med Messi utan Ronnies egna livstil under dem två sista åren han var i Barca. Däremot att Messi började synas mer efter att Ronaldinho fått bort allas blick ifrån sig är en sak.
Barcelona pokke
2009-04-07 14:40
Ciao-V

Madridistas blundar för sanningen. De tror trots allt att de fortfarande är en toppklubb ute i Europa.

Hur tror han att Madrid ska spela på Bernabéu? Ska de spela en offensiv och rolig fotboll med Gago och Lass på centrala mittfältet? Nej de kommer inte köra en offensiv och rolig fotboll. De kommer däremot köra på kontringar precis som på Camp Nou.
Barcelona BlueRed.
2009-04-07 14:39
Kelkoo

Jag rekommenderar att du betalar 100kr i månaden för Viasat Sport kanalerna. Viasatondemand är mer slöseri med pengar. Du får tre kanaler för 100kr i månaden fullproppat med sport och fotboll från franska ligan till tyska. Dessutom så får du se Champions League matcherna.

Barcelona Pep.G
2009-04-07 14:39
BluRed.

Av alla vänsterytterkandidater så hoppas jag på Silva. Mycket billigare,yngre,spanjor etc etc. Dessutom så tror jag inte det skulle funka med både Ribery och Messi på varsin kant. Ni kommer la ihåg REM säsongen 06/07 hur den inte funkade. Ju bättre Messi blev desto sämre blev Ronnie. Både är beroende av boll, därför tror jag inte att det kommer att fungera.

Ciao-V

Vi är helt enkelt FÖR bra för Real :)
Barcelona BlueRed.
2009-04-07 14:34
För övrigt så hoppas Ferguson på en final mellan Barca - United. Han har dessutom lite mer att säga om Barcelona.

*Länk
Barcelona Ciao-V
2009-04-07 14:32
" Vi förlorar aldrig i Madrid mot barca, inte ens chans.
Magnus Hedman jävla tomte, du är värdelös"

Kom igen nu, Real håller inte måttet i år mot topplagen. Juventus, Liverpool, Barca på Camp Nou. De kommer inte heller att stå emot Barca i Madrid .
Många lär bli besvikna igen.
Barcelona BlueRed.
2009-04-07 14:30
Pep.G

Han kanske ser en Henry som är i sina sista bästa år. Hur som helst så kommer det att värvas en ytter. Silva och Ribery har det varit mest rykten om och nu har Persie ryktet startat igen. Personligen så ser jag Silva samt Persie som dom enklaste att locka över. Ribery har sagt att han trivs i Tyskland men samtidigt så rycker flera topp klubbar i honom.

Det senaste jag har hört är att Man.U kommer till slut skicka Ronaldo till Madrid och ta in Ribery. Vilket i mina och många andras ögon passar in ganska bra där, även om jag gärna ser honom i Barcelona.
Barcelona Kelkoo
2009-04-07 14:28
Grabbar jag vill gärna veta vad ni tycker om viasatondemand? Är det bra kvalite eller ska man slösa pengar på viasat sport kanalerna?
Barcelona Exclusive
2009-04-07 14:26
Jag tror inte ett dugg på det här om Van Persie. Varför liksom?
Barcelona Rey Etoo
2009-04-07 14:26
Van persi? helst inte inga mer arsenla spelare det räcker med de och han har ju tendens att bli skadad en del.
Barcelona Lionel Messi n10
2009-04-07 14:15
Pep.G håller med dig om Persie. Lucio spelar inte mot oss en rätt skön nyhet. Så ny stångas etoo med Breno Demi Henry vs Lell Messi vs Lahm ser bra ut:D. Tycker faktiskt också Sylvinho ska spela har gjort det riktigt bra faktiskt och riktigt skönt med Yaya i laget imorgon.
Barcelona Pep.G
2009-04-07 14:04
BlueRed.

Behöver vi honom verkligen ? Som jag ser det så ahr vi ett perfekt lag, men Pep ser kanske något som inte vi ser.
Barcelona BlueRed.
2009-04-07 13:56
Pep.G

Som det står i artikeln så är det "The Daily Mirror" som skriver att Barcelona förbereder ett bud på €31m medan "The People" skriver att budet kommer ligga runt €16,5m.

Han har ryktats till Barcelona förut och att han skulle komma till Barcelona är inte omöjligt då han själv inte verkar speciellt nöjd med Arsenals prisskåp dem senaste åren.
Jocketheman
2009-04-07 13:51
Tjena grabbar.
Lägg bud på Van Persie, men låt Vucinic stanna i Roma.
Barcelona A.Gaudi
2009-04-07 13:50
Verkar vara officiellt nu att Lucio missar matchen mot oss!

Väldigt positiva nyheter för barca, men väldigt kraftigt bakslag för bayern.
Barcelona Pep.G
2009-04-07 13:43
Jag tror på den här elvan imorgon :

Valdes
Alves,Puyol,Marquez,Sylvinho
Keita
Xavi,Iniesta
Messi,Etoo,Henry

Antingen så flyttar Puyol till vänsterkanten och Marquez bildar ett mittbackspar med Pique eller så spelar Puyol som mittback och i detta fall måste Pique bänkas. Yaya anses vara spelklar men jag tror inte att han kommer att starta imorgon. Xavi,Iniesta,Messi,Etoo och Henry är givna.
Annons: