/spanien/barcelona/forum/18803.aspx/spanien/barcelona/forum/18803.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid obbe
2009-04-07 17:40
Hur kan pressen vara på oss, när media och alla neutrala fotbollsfans har trott att ni säkrat ligatitlen för längesedan. Nu sen en tid har ju läget ändrats markant, det återstår 27 poäng att spela om och bara 6 poängs försprång.

Pressen är klart på er, för skulle ni återigen tappa en rätt stort försprång, så ja inte så kul kan man säga.

Sen riskerar ju ni också att bli titellösa, ni beter er som att ni vunnit något, men inte än, än har ni ingen titel, vi har åtminstone supercupen, glöm inte bort den..
Barcelona pokke
2009-04-07 17:38
Efter att jag har läst alla dina inlägg obbe så kan jag konstatera att jag hatar Madrid ännu mer nu.
Barcelona Rambla
2009-04-07 17:30
Pressen är på Madrid, det vet alla. De riskerar att bli helt titellösa denna säsong och det skrämmer verkligen skiten ur hela packet.
Barcelona pokke
2009-04-07 17:30
obbe

Med din attityd så är det ganska uppenbart att ingen ska tycka om dig.
Real Madrid obbe
2009-04-07 17:24
pokke//

Jag är madridista, klart att 99 % härinne då inte tycker om mig, hah.
Barcelona pokke
2009-04-07 17:15
obbe

Hahahaha, skojar du med mig? Patetiskt att du gång på gång kommer tillbaka när du själv vet att 99% här inne inte tycker om dig.
Barcelona BlueRed.
2009-04-07 17:15
Den där Eden Hazard påminner faktiskt lite om C.Ronaldo. Någon som har lite mer fakta om honom?
Real Madrid obbe
2009-04-07 17:11
Verkar vara vissa dispyter i barcalägret ser jag, av bilden att döma. Pressen kanske ökar nu när slutspurten närmar sig och det är tajt.
Barcelona Okkapokka
2009-04-07 16:53
Photoshoppad kanske?
Barcelona The Reporter
2009-04-07 16:48
Ämne: Ämne: Av att ....
Yaya är med imorgon :)
Barcelona Saman.
2009-04-07 16:45
Haha skön bild men Abidal är nog närmare kameran än Eto'o därför ser det ut så. Men Abidal kanske kommer tillbaka tidigare än väntat, who knows.
Barcelona Okkapokka
2009-04-07 16:44
This just in: Eto'o kan inte delta pga att en sko har fastnat i skallen!
Barcelona Ciao-V
2009-04-07 16:43
Jag tror inte att 4-5-1 håller på Camp Nou i denna säsong. Ingen lag har väl lyckats med att hålla nollan förutom Numancia på bortaplan, eller?
Jag tror att tysk fotboll är också offensiv fotboll. Har svårt att se att Bayern ska ändra sitt spel. Jag tror att de kommer att köra sitt vanliga spel. Gör Barca ett mål är ju Bayern tvungna att anfalla dessutom.
Ska bli spännande att se Barca möta ett svårt motstånd i Champions league för första gången.

Nu gäller det att visa var man står i Europa. Madrid visade senast mot Liverpool.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-04-07 16:42
Ämne: Av att döma på denna....Hahaha vad gör han för något?
Rena rama jacki chan fasoner

Saman

Jävligt synd att Yaya missar första mötet, sättet han vinner mittfältet är guldvärt i sånna här fysiska matcher, jag tror dock Keita gör bra ifrån sig.
Barcelona Okkapokka
2009-04-07 16:38
Av att döma på denna bild så måste väl Abidal vara rätt så nära sin fysiska nivå igen, eller?

Barcelona el Flaco
2009-04-07 16:34
Ämne: De kommer att parker....
Och tysk fotboll är synonymt med effektivitet när det gäller målchanser. Förväntar mig att det kommer bli två jämna matcher.
Barcelona Rambla
2009-04-07 16:08
De kommer att parkera bussen och skicka långbollar på Toni. De kommer ändå få 2-3 chanser under matchen och är de tillräckligt effektiva så kan det vara nog för att skada Barcelona rejält. Det är lurigt som fan i CL-matcher när det handlar om dubbelmöte och utslagning.

Engelsk domare, Howard Webb.
Barcelona Okkapokka
2009-04-07 15:58
haeger

Du tillåts vi föra spelet utan några större problem (vilket vi troligen kommer göra ändå) , och Bayern kommer inte komma nånstans. Jag kanske uttryckte mig fel, skratch that. Om Bayern parkerar bussen så minskar deras vinstchanser avsevärt. Tror vi vinner med två tre mål i morgon.
Barcelona The Reporter
2009-04-07 15:55
Saman.

Märkte också det :)

Ngn som har några bilder där man kan se Bayern på Camp nou?
Barcelona Saman.
2009-04-07 15:50
Det roliga i Bayerns inför rapport är att skribenten skriver att Iniesta och Toure saknas till spel och har ändå med Iniesta i den troliga startelvan.
Barcelona haeger
2009-04-07 15:50
Okkapokka

Hur kan chanserna för fler mål öka om de är mycket defensivare och har mer spelare runt straffområdet?

Förklara gärna :)
Barcelona Saman.
2009-04-07 15:45
The Reporter

Dålig journalistik :P
Barcelona The Reporter
2009-04-07 15:43
Ämne: Ämne: Är inie....
Nej, jag har inte drömmt :) Bayerns RED hade skrivit en INFÖR. Där stod det att Iniesta och Toure är osäkra till match så jag blev fundersam :)
Barcelona Rambla
2009-04-07 15:42
Barcadinho:

Hörrö du, respekt till Valladolid. Pep sa efter matchen i helgen att de är det enda lag som försökt att attackera mot Barcelona under hela säsongen.
Barcelona Saman.
2009-04-07 15:42
Kommer det finnas bra streams tillgängliga imorgon tro?
Barcelona Rambla
2009-04-07 15:40
Ämne: Är iniesta osäker ti....
Vem har nämnt något om att Iniesta är osäker till spel? Har du drömt eller?
Barcelona Okkapokka
2009-04-07 15:38
Skillnaden är väl att United kan klara av det, tror inte för 5 öre att Bayern kan parkera bussen och lyckas med det. Tror snarare att våra chanser för total överkörning växer om Klinsman väljer att köra med den taktiken.

Deras försvar är sämre än vårt, dom kommer läcka rejält imorgon om dom väljer att backa hem.
Barcelona The Reporter
2009-04-07 15:38
Hår någon bilder på Bayern när dom tränar på Camp nou?
Barcelona Barcadinho.
2009-04-07 15:34
Lahm berättade på en intervju om vilken taktik de kommer och köra imorgon. Och han säger ungefär så:

Vi ska köra som United gjorde på Camp Nou. Vi ska parkera bussen framför vårt straffområde, så att Barca inte ska komma fram och vi kan hoppas på nån kontring.

Jäkla alltså, det är som att man läser en intervju med nån Valladolid spelare innan de ska besöka Barcelona.

Jäkla, att han inte skäms och säga det.
Tom Malaga och Valladolid försöker visa lite muskler innan på intervjuer.

Och sen ska de och Real, United, Pool och många andra ska stoltera över deras offensiva spel.
Visst visst - offensivt mot typ Fulham på hemmaplan.
Men för mig räknas det inte som en offensiv spel ideologi.

Bara taktik - det är det vad deras tränare har i sitt huvud.
Barcelona The Reporter
2009-04-07 15:32
Är iniesta osäker till spel? Isåfall hur? han var ju med mot Valladolid
Annons: