/spanien/barcelona/forum/18798.aspx/spanien/barcelona/forum/18798.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A.Gaudi
2009-04-08 00:39
Fruktansvärd skräll ifall det blir Villareal - Porto i semifinalerna. man kan ju inte annat än att hålla tummarna alltså. vore fantastiskt roligt med ännu ett "outsider år" som 04-05.

Drömmen vore ju villareal - Barcelona i final men en match mot porto skulle inte heller vara helt fel. Det enda tråkiga för porto är väl att deras trupp riskerar att plundras i sommar.
Barcelona Qanii
2009-04-08 00:35
Tycker bara det är onödig folk snackar strunt! Jag gillar arsenal som lag, tycker de spelare attraktiv fotboll och det är de laget ja gillar bäst i PL. Sak samma nu det barcelona forum här och ja tycker vi ska hålla oss till barca ämnen och hålla de andra utanför.

Trode verkligen att united skulle leka med porto men så va inte fallet. Det finns verkligen inga "svaga" lag kvar nu. De mindre lagen som porto och villarreal är de lagen som verkligen visar fram fötterna det har absolut inget att förlora. Hoppas verkligen vi håller nollan och vinner imorgon. Som man säger i goal "Forget Barcelona, Manchester United Should Fear Porto"
Barcelona Hetfield
2009-04-08 00:19
Förlåt för mina inlägg, kanske lite sur för att Villareal kryssade...

En fråga: Vilken fotbollspelare saknar ni mest?

För mig så är det 3 spelare som poppar upp direkt: Ronaldo, Ronaldinho, Batistuta
Barcelona BlueRed.
2009-04-08 00:17
Andreas (Aris/Brasilien Red.)

Tackar. Jo det där med hans bror och kusin hade jag koll på men läste "Kanon bloggen" inne på Arsenals sida och där hade dem skrivit att dem var bröder. Jag tyckte det var lite konstigt då Ayrton inte var mörkhyad.
Barcelona Hetfield
2009-04-08 00:16
Shit..visste inte att det fanns så många Arsenal fans här...men seriöst, ni fattar väl själva att det är fan komiskt att eran "lagkapten" är en cule som skulle byta klubb utan att tveka, ni har ju inte ens en frontfigur i laget. Men nåja
Barcelona LeoMessi10
2009-04-08 00:02
är lite orolig inför matchen imoron haha mest för att luca toni är så stark och bra i luften och för att schweinztiger(stavningen) eller ribery drar på skott utifrån och det blir tufft för valdes. det enda jag oroar mkig för e deffensiven offensiven e hur bra som helst
Barcelona Jay-z
2009-04-08 00:01
Hetfield // Riktig ärt hjärna, lär dig lite mer om fotboll gosse tror du jag håller på Arsenal på grund av spelarna?

Gud är störst!//

Jag vet inte men de beror på de är från tid till tid just nu är de Arsenal eftersom de är i en LÅNG svacka. Under 02-03-04 så var jag nästan bara Barca eftersom Arsenal dominera de beror på vilket lag jag får sympati för hehe.
Barcelona Okkapokka
2009-04-08 00:00
Nu kommer säkert ett storbråk brytas ut här så jag passar på och logga ut nu.

Bona nit, damer och herrar!
Barcelona Gud är störst!
2009-04-07 23:59
Ämne: Ämne: No offe....
Oj, ett till Arsenal fan.
Barcelona Qanii
2009-04-07 23:57
Ämne: No offense, men hur ....Vad vet du om de har klubbkänsla eller inte?Snacka inte om saker som du inte vet om! Vadå hur kan man gilla arsenal för att de betstår av utlänningar? Tror de lite för sent för dig dags för lägg dags va! Sluta snacka skit snack!

Toure, Keita,Etoò,guddy,messi,sylvinho,caceras,Henry,Millto,Abidal är inte dessa spelare utlänningar. So what om arsenal har majoriteten utlänska spelare. Kolla bara på inter.
Barcelona Okkapokka
2009-04-07 23:54
Hetfield

Aj, ta inte det här för långt nu, tagga ner.
Barcelona Hetfield
2009-04-07 23:52
Barcelona Hetfield
2009-04-07 23:52
No offense, men hur kan man ens gilla Arsenal, laget består av en massa utlänningar utan någon som helst klubbkänsla, och eran s.k "lagkapten" Fabregas skulle byta till Barca om han fick läget
Barcelona Gud är störst!
2009-04-07 23:51
Jay-z

Så du håller på båda ungefär lika mycket.
Barcelona Jay-z
2009-04-07 23:49
Gud är störst! //

Jag har faktist hållt på båda lagen så länge jag kan minnas. Men höll faktist på Arsenal i CL finalen eftersom de inte hade vunnit något Barca hade ju tagit ligan.
Barcelona Gud är störst!
2009-04-07 23:46
Jay-z

Är du Barcelona fan eller Arsenal fan, du får bestämma dig.
Barcelona Jay-z
2009-04-07 23:43
Villareal kan inte ta oss med RVP borta hehe och Walcott och Cesc kom nyligen tillbaks från skada.

Får vi tillbaks långtids skadade Rosicky nästa omgång så är de kört de har ingen chans då, så länge Arsenal har sina spelare friska så är de bättre än Villareal.

Sen är de också att Arsenal har vant sig med att spela med Arsjavin nu när Cesc va borta så de blev en annan uppställning.

Men Daaaaamn va Senna va grym idag.
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2009-04-07 23:41
Ämne: En fråga; Är Ayrton ....
Nej hehe, men Senna har en bror som också är fotbollsproffs men inte speciellt bra. Han är även kusin med den gamle Betis och Roma spelaren Marcos Assunção.

Ayrton Senna var vit.
Barcelona Gud är störst!
2009-04-07 23:34
Den där Hulk i Porto är helt fantastiskt, förstår inte varför han inte nämns i media så ofta.
Barcelona BlueRed.
2009-04-07 23:23
En fråga; Är Ayrton Senna och Marco Senna bröder? :S
Barcelona BlueRed.
2009-04-07 23:16
Ride_The_Big_One(6)

Definitivt, han är lite mer direkt än vad Rossi är. Med honom springande direkt mot mål ger säkert ännu mer yta för Senna. Hur som helst hoppas jag dem går vidare.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-04-07 23:10
Ämne: Ride_The_Big_One(6)
....Nihat kanske får till de i london eller vad säger du?

Han är väl bäst när det vankas kontringar, kan behövas sen så hoppas man Senna får yta att använda bössan igen.

Barcelona Bernie
2009-04-07 23:04
Hoppas att man såg matcherna ikväll nere i Barcelona och att man taggar till spelarna ännu mer och betonar hur viktigt det kommer vara att vara på tårna under hela matchen imorgon. Små misstag kan betyda uttåg ur turneringen och jag hoppas att man är offensiva både framåt och bakåt imorrn som Pep har utlovat. Det kan bli riktigt kul imorrn eller så kan det gå åt andra hållet.

Var det förresten bara jag som fick lite flashbacks vid Arsenals mål ikväll?

Xavi lägger upp bollen i perfekt höjd till Ronaldinho som tar emot bollen på bröstet och kör en cykelspark upp i taket. Fabregas slår in ett inlägg till Adebayor som tar emot på bröstet och slår in en bicykleta in i mål..=)
Barcelona BlueRed.
2009-04-07 23:01
Ride_The_Big_One(6)

Ett par skott till från Senna och det ska inte vara något problem. Dessutom så borde Villarreal gå och köpa sig en anfallare som faktiskt går framåt lite och inte passar sidled hela tiden. Dem krånglar till det lite för mycket ibland.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-04-07 23:00
Fan vad starkt utav Porto, vem hade trott det?
Porto är liten av en mardröms lag för united haha.

Synd att inte Villareal vannn matchen, kan bli svårt i london
Barcelona Pep.G
2009-04-07 22:57
BlueRed.

Nja, på något sätt så känns Arsneal som ett starkare alternativ. Cesc var skillnaden mellan dem lagen idag. Vilken fotbollspelare! Synd att han inte skulle platsa i Barca:/
Barcelona Pep.G
2009-04-07 22:55
Rambla

Lägg därtill en skadad mittback och en skadad förstamålvakt. Pressa på bara, men ändå, om Man Utd nu går vidare så är nog Arsenal det lag som kan rubba Man Utd av dem två.
Barcelona pokke
2009-04-07 22:54
''Namn: John Mayer Manchester U » Svara inlägg
Sänt: 2009-04-07 22:46
Marängkvalité på forumet ikväll. Löjligt.

Sluta spela FM och lär er fotboll. ''

Man United forumet :-)
Barcelona Rambla
2009-04-07 22:54
Titta på de två första målen på Old Trafford. Ett litet misstag från en försvarare eller mittfältare i uppspelsfasen och du straffas direkt. Våra försvarare måste verkligen vara skärpta i 90+ min i morgon. Det gäller även mittfältarna som inte får tappa bollen med slarviga pass när vi går framåt. Då smäller det direkt bakom Valdés. Det är misstagen som avgör de här matcherna.
Barcelona pokke
2009-04-07 22:50
Skulle inte Bruno Alves klantat till sig så hade det blivit 1-2 till Porto.
Annons: