/spanien/barcelona/forum/18795.aspx/spanien/barcelona/forum/18795.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Braxingen
2009-04-08 16:18
tarrak,
Nu blev jag också taggad och drar till med 4-1!
Barcelona tarrak
2009-04-08 16:16
Maxad kändisspotting idag! Skulle gå förbi lyxhotellet Majestic vid Paseig de Gracia för några timmar sedan, när jag upptäckte att det stod ett tiotal reportrar och kameramän och väntade utanför. Tänkte att det var någon lokal kändis eller politiker, så jag skulle precis gå vidare när jag såg att ett av teamen var från Barca TV. Insåg att det vankades spännande besök, så jag väntade i cirka 10 minuter, när det plötsligt blev stor uppståndelse. Kunde inte se vem det var som omringad av livvakter kom gående ner för trottoaren, så jag tog några steg fram mot de väntande kameramännen, samtidigt som folkmassan tryckte på bakifrån. Helt plötsligt insåg jag att det var självaste Joan Laporta som jag hamnat en halv meter ifrån! Riktigt stort att stå precis bredvid presidenten och lyssna när han blev intervjuad. Lyckades även få ett riktigt bra foto av händelsen. Kan nog inte bli bättre uppladdning innan matchen.
Barcelona Messi4321
2009-04-08 16:14
Namn: V3do » Svara inlägg
Sänt: 2009-04-08 14:41
Det kommer bli en tuff kamp ikväll. Må bästa lag vinna.

Jag visar bara respekt till sådana inlägg,visst det kanse inte favoriserar barca men det är bra att säga så och det är på det viser att folk kommer in och är skysta.

RESPEKT
2009
2009-04-08 16:12
vill passa på och önska er lyckatill ikväll..tror det kan bli en jävla massa Munchen supportrar ikväll..har gått förbi en massa av Tyskar utan för mitt fönster=). Tror ni vinner med 3-1 idag.
Barcelona The Reporter
2009-04-08 16:05
Messi12SD,

Hoppas dom visar det ikväll.

a l b,

Tror också att den ljuger ;)
Barcelona a l b .
2009-04-08 15:44
The Reporter

Magen ljuger. Aufan att vi kommer att vinna. Tror på en 3-0 vinst.
Messi12SD
2009-04-08 15:40
För vi har världens bästa anfall :)
Barcelona The Reporter
2009-04-08 15:33
Har känslan på att det kommer bli ett tidigt mål i matchen för något av lagen, magen säger bayern :/ .

Kan någon skriva upp några meningar som kan tagga upp mig? Typ varför vi kommer vinna o de ? :)
Barcelona Okkapokka
2009-04-08 15:29
Koeman_4

Det är synd att man måste välja. Jag själv är också en riktigt stor Färjestad supporter.

Jag kommer kolla hockeyn på teven, och streama Barca matchen. :)
Barcelona Saman.
2009-04-08 15:11
Hendreno

Tackar.
Barcelona Barcadinho.
2009-04-08 15:07
Formationen av backlinjen är inte helt klart. Pique känns som ett måste när tanken Luca Toni springer omkring. Han och Marquez har spelat en del tillsammans nu.
Och Puyol då? Ska man låta honom med sin erfarenhet sitta på bänken. Knappast.
Pep kommer nog att välja Puyol till vänster istället för Sylvinho, men jag gillar inte att se en högerfotad på den här positionen. Puyol har inte varit alltid så bra när han fick spela till vänster.

Men jag tror på en riktigt taggad Barca idag, som på el classico. Bara gasa på och köra på hela tiden. Och en fullsatts Camp Nou kommer att tända till det hela. Och jag tror att vi vinner idag första mötet, eftersom Bayern inte kan spela lika grisigt som Espanyol när de kom på besök. Många av deras spelare är egentligen offensiva och de har inte riktigt den tradition och backa med hela laget som Lahm kanske önskar. Bayern med Jurgen Klinsmann spelar offensivt och det går inte att ändra allt totalt på en så kort tid.

Vi vinner, tror jag, eftersom Bayerns backlinje är ostabil och vi spelar på hemma plan.
Men vi får väl se.
TheGreatest
2009-04-08 14:55
Guldfest i Karlstad? Färjestad e lite som Real Madrid...hoppa in i stolpar eller hoppa in i sarger...
Barcelona Squez
2009-04-08 14:52
Jag vill ha 20.45 NU! Kommer bli en spännande match :D
Barcelona Hendreno
2009-04-08 14:44
Ämne: Hendreno

Du vet i....
Nej, vad jag vet så sänds matchen gratis endast på Sat.1 och då på Astra 19.2e

Saman kolla på länken för frek på Astra.
Real Madrid V3do
2009-04-08 14:41
Det kommer bli en tuff kamp ikväll. Må bästa lag vinna.
Barcelona Latinoo
2009-04-08 14:29
Hoppas på årets bästa match ikväll!:D
Barcelona Saman.
2009-04-08 14:26
Hendreno

Du vet inte hur man får in den kanalen på hotbird? Dvs vilka frekvenser det är?
Barcelona Exclusive
2009-04-08 14:24
Dilemma? Givet val!
Barcelona Koeman_4
2009-04-08 14:19
fan vilket dilemma, FCB-FCB eller guldfest i Karlstad.
Messi12SD
2009-04-08 14:17
FCB - Bayern = 3-0
Messi12SD
2009-04-08 14:07
Hej
Jag blev medlem för ganska längesen, men istället för att skriva så läser jag vad ni skriver :)
Bara så ni vet
Barcelona Messidinho_10
2009-04-08 13:57
Sylvinho håller inte 90 minuter i en sån här match!!! Han ska börja på bänken och ingenting annat.
Barcelona Pichichi
2009-04-08 13:52
Gen Sylvinho chansen! När vi senast vann champions league valde Rijkaard att spela van Bronckhorst i varenda match. Tyckte synd om Sylvinho, som kanske inte är den bästa vänster backen, men har alltid gett sitt bästa!
Barcelona kallesiete
2009-04-08 13:46

Hålled med dig West. Bäst vore såklart Puyol/Marquez i mitten och Alves + Sylle på kanterna.
Barcelona Mojito
2009-04-08 13:36
Frågan är hur Pep väljer att se på balansen i defensiven. Jag tycker det är positivt med 2 offensiva backar på hemmaplan som kan trycka ner Ribery och Schweinsteiger på egen planhalva.
Barcelona borde som lag "ha råd" med detta, och jag förväntar mig att Yaya dominerar framför backlinjen som vanligt.

Puyol och Marques är vårt bästa alternativ i mitten, och det är trots allt där de flesta målen tillverkas.
Det som talar emot att det blir dessa är att Pique är en bättre huvudspelare, men båda kaptenen och mexicanen har bra tajming, så det ska nog funka ändå!

Några timmar kvar bara, det känns alltid lite extra i magen när det är dags för CL.
Barcelona J.Gamper
2009-04-08 13:30
Ämne: Ämne: Ja man ....
Ingen tvekan på att top4 PL lagen är bra om inte bäst, men det överdrivs lite väl mycket. PL är inte så överlägset bra egentligen som folk gör det till.
Barcelona westinho |
2009-04-08 13:28
Jaha..jag såg nu att du ville bänka Márquez, tog för givet att du valde Puyol istället för Piqué.

Márquez tycker jag inte ska bänkas. Han har bäst uppspel av alla backar. Han är bra på huvudet och väldigt brytningssäker. Det bästa vore Puyol-Márquez. Men ja, vi får se hur det blir med Sylvinho. Jag tror iallafall inte sylle startar.
Barcelona Pep.G
2009-04-08 13:24
westinho |

Jag tror faktstit inte Pep ser några problem med det. Sylvinho har varit minst lika bra som Abidal på vänsterkanten och jag tror Pep har sett det.

Snälla Pep, in med Puyol i mitten !
Real Madrid Angelzzz™
2009-04-08 13:21
Pep.G

Marquez o Pique är långa killar som kan ge Toni en match i luften därför så tror jag också att han flyttar ut Puyol till vänster.
Barcelona westinho |
2009-04-08 13:20
Pep.G

Jo, men jag tror inte han vill ha Sylvinho på kanten tyvärr. Och då väljer han nog Puyol där istället. Piqué är ändå stark på huvudet, och det är just där deras största hot kommer vara. Vi får se helt enkelt..Jag ser också hellre Puyol i mitten.
Annons: