/spanien/barcelona/forum/18794.aspx/spanien/barcelona/forum/18794.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid obbe
2009-04-06 18:05
Rambla//

It's in the past, det finns inge fakta för framtiden, den är i skapelse, men vilket Gud känner dess rätta identitet. Bara Gud.

Min tro är att vi står som segrare på bernabeu nästa år och tar hem buklan till där den hör hemma, den tycker nog säkert själv, att borta bra, emn hemma bäst.
Barcelona Rambla
2009-04-06 18:02
Ämne: Rambla//

De finns....
Fakta är att Madrid åker ut i åttondelen år efter år. Det kan inte ens du ha missat.
Real Madrid obbe
2009-04-06 17:58
Okkapokka//

Heh jag är rätt barnslig av mig, men du börja faktiskt. heh.
Real Madrid obbe
2009-04-06 17:57
Rambla//

De finns ingen fakta inom fotbollen, hade de finnits det, hade alla tippat rätt och varit miljonärer, det är att inse fakta i stället.
Barcelona Okkapokka
2009-04-06 17:56
obbe

Jag har i alla fall kreativitet, något som Real Madrid saknar, woot :)

Skriver du barnsliga kommentarer så kan du vänta dig likadana tillbaks.
Real Madrid obbe
2009-04-06 17:55
Rambla//

Nae men att de skriver bra saker om barca gör ont, oavsett tidning, lite det jag sa.
Barcelona Rambla
2009-04-06 17:54
obbe:

"Inte undra på att de bara skriver bra saker om barca."

Det gör verkligen ont i en madridsjäl att inte Aftonbladet skriver bra saker om Real Madrid va? Herre jisses vad barnsligt alltså.
Real Madrid obbe
2009-04-06 17:52
Okkapokka//

Nu fattar man vem som är skribent på aftonbladet. Zlatanastiskt os.v. Inte undra på att de bara skriver bra saker om barca.
Real Madrid obbe
2009-04-06 17:51
Rambla//

Eller så är det ni som försöker slingra er i från mig, genom att bara kasta ur er, att de inte stämmer det är bara propaganda, anta att det kan vara sant ändå, det är ju väldigt lät att göra, som sagt har bolouda sagt det, så stämmer det nog, om han inte påverkats för mycket av Calderon.
Barcelona Rambla
2009-04-06 17:50
obbe:

Det här kommer kanske som en överraskning för dig men om Madrid spelar på sin fulla potential och Liverpool gör det samtidigt så är ni ändå rätt chanslösa. Inse fakta.
Barcelona el Flaco
2009-04-06 17:50
Rambla/

Ah okej. Tack för infot, ska vara noga med att kolla med obbe i framtiden om hur Barcelonas ekonomiska status ser ut. ;)

Okkapokka: "Ob(be)gripligt".

Damn!
Barcelona Rambla
2009-04-06 17:49
Ämne: Okkapokka//

Eller....
Sluta upp med att vända på det. Det är oftast du som håller på så där. Alltid ska du slingra dig.
Real Madrid obbe
2009-04-06 17:49
Rambla//

Jo mot liverpool var vi nonchalanta, konstigt nog, hade vi spelat på vår fulla potential hade vi slagit ut dem, sammtidigt spelade ju de sin bäsa halvlek för säsongen säkert, så då blir det ett sådant slutresultat. I det stora hela är vi bättre i topprestation, min åsikt.
Real Madrid obbe
2009-04-06 17:47
Okkapokka//

Eller så kan man vända på det, tydligen allt jag läser är skit i från propaganda tidningar, ingenting stämmer tydligen. Tydligen ni som sitter med alla svaren.
Barcelona Rambla
2009-04-06 17:46
Ämne: Sen vill inte jag se....
Nej, Florentino "Galactico" Perez vill nog inte ändra på allt för mycket. Han kommer nog att lyssna på tränare Ramos och låta det vara som det är. Ho ho...

En väloljad maskin? Jo, vi såg det mot Liverpool. Ni räcker inte till att slåss tre olika fronter och det är samma visa varje säsong.
Barcelona Rambla
2009-04-06 17:44
obbe:

Du tilltalas verkligen av det överglamorösa va? Som resten av svansen av madridfans som härjar här. Bläh...
Real Madrid obbe
2009-04-06 17:44
Sen vill inte jag se så många storstjärnor som de ryktas om. Det räcker med en ytter till som vi behöver, sen kan man slipa till i backlinjen, vi har redan ett slagkraftigt lag, som trots att ha dragits med skador under hela säsongen, ca 4 spelare i snitt per match. Så är vi fortfarande med, tyckr vi är en maskin, och en väloljad maskin ska man inte ändra för mycket på, för då kan det bara bli fel.
Barcelona Okkapokka
2009-04-06 17:43
obbe

Som det verkar så är allt som du läser korrekt, och det vi läser helt åt helvete. Sen när du själv fattat hur allt ligger till egentligen så vill du bara "sätta stop" för diskussionen, eller dra en replik som "nu lämnar vi ämnet där".

Ob(be)gripligt.
Real Madrid obbe
2009-04-06 17:42
Rambla//

Lån? Real madrid, största fotbollsklubben of the centrury, nae vi har en stark grund och stomme, vi påverkas inte nämnvärt av finanskrisen, vi är speciella, glöm heller inte att vi knappt gjorde av med några pengar i sommar, lite mer i januari, men sammanlagt så sålde vi också spelare såsom Robinho 400 miljoner kr och Baptista 140 miljoner, så vi har en del att ta av.
Barcelona Rambla
2009-04-06 17:40
el Flaco:

Nej inte enligt obbe. Han har ju tydligen stenkoll på Barcelonas och Madrids ekonomi. Höhö...
Real Madrid obbe
2009-04-06 17:39
Rambla//

Visst kan han ha en del att slipa på, vet inte vilken du relaterar till. Men han är fortfarande hyfsat ung, kommer växa mycket kommande år.
Barcelona Rambla
2009-04-06 17:39
obbe:

Ja, ni kommer säkert att vära Kaka, Ronaldo, Benzema, Cesc och Ribery och trots det stå på plus i räkenskapsböckerna. Sluta vara så förbannat naiv. Madrid måste låna en massa pengar för att göra de värvningar de önskar. Inser du inte det borde du nog ta en reality check.
Real Madrid obbe
2009-04-06 17:36
Rambla//

Bolouda har själv sagt att inkomsterna har ökat rätt så kratigt jämfört med fiol, samt att skulderna har minskat, hur som haver så ligger vi på stort plus med kontot. Kommer du få se när Kaka och grabbarna kommer i sommar, heh.

Så det är ingen propaganda skulle jag säga från Marca elelr AS, sen propagerar ju vissa barcatidnignar lika mycket, men ingen har den rätta faktan, så vi lämnar det vid det.
Barcelona el Flaco
2009-04-06 17:36
Skulder? Jag hade för mig att klubben hade betalt alla sina skulder till banken förra året. Barcelonas ekonomi är för tillfället hur sund som helst.
Barcelona Rambla
2009-04-06 17:35
Ämne: Rambla//

Du såg n....
Nej så är det inte alls.

Jag har faktiskt sett honom i flera matcher och det motstånd där han har klarat sig hyfsat imponerar inte precis. Han är ungefär lika kass som Marcelo i defensiven.
Real Madrid obbe
2009-04-06 17:33
Rambla//

Du såg nog en match där han hade en av sina klumpigare dagar, men i regel(för det mesta), är han bra åt både håll. Så är det.

Men jag fattar han är ingenting för barcelona, så då får väl ni köra vidare med Abidal då.
Barcelona Rambla
2009-04-06 17:29
obbe:

Han är riktigt medioker defensivt.

Dessutom, så har Madrid mer skulder än Barcelona. Tro inte på all propaganda du läser i Madrid-media.
Barcelona westinho | "Akta er för El Madridismo"
2009-04-06 17:27
Squez

Hahah öva på sina kommentator-skills. Känns väl lite konstigt att sitta och kommentera en match helt själv :). Aja, roar det dig så.
Real Madrid obbe
2009-04-06 17:27
Ciao-V//

Jo lite, men vi spelar mer stabilare och homogent nu.

Rambla//

inte bara skottet, han är bra både def och offensivt denne Taiwo, håller koll på marsielle, var väl någon enstaka match du såg, där han kanske såg klumpig ut i defensiven, men en bra vänsterback är det, min åsikt.

Pilma//

Har inte sagt att han skulle göra succe, men skulle säkert göra bra i från sig, doc som jag sa, tro jag ni gör smartast i att satsa på Pedro, där är en kille med talang i alla fall. Så slutprodukten blir att det är onödigt att slänga fram 30 miljoner euro för Van Persie, speciellt när ni har en del skulder också, mer än förra året enligt rapporter.
Barcelona Squez
2009-04-06 17:14
Sen när man kollar på stream via Bet365 så kan man ju öva på sina kommentator-skills då det inte ingår. Tror jag iaf, har bara sett en match via deras stream och då var det inga kommentatorer.
Annons: