/spanien/barcelona/forum/18792.aspx/spanien/barcelona/forum/18792.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gud är störst!
2009-04-18 02:25
Ja, det var riktigt irriterande alltså, det var typ hösten 2005 ungefär jag hade problem med sånt. Sen fick jag till det 2006 men det blev ytterligare problem med kontot(blev ofta spärrad o sånt, tänker på det där med att man har lärt sig och skriva bättre osv.) så fick göra ny och det är den här, lång historia kortfattad haha. :D
Barcelona Okkapokka
2009-04-18 02:20
Upplevde faktiskt samma problem som dig, med registreringen alltså. Så jag har läst här på forumet ungefär ett år innan jag skapade en användare.

Finns ett par klassiska moment man kommer ihåg. Sen när man tänker tillbaks på hur mycket man mognat i sitt sätt att skriva också, som dag och natt skulle jag vilja påstå. :-)
Barcelona Gud är störst!
2009-04-18 02:11
Okkapokka

Finns vissa som bara läser här men inte är medlemmar, jag var det en tid för längesen (men det var för att jag hade problem med registreringen). Eller så kanske han har varit medlem tidigare men bytt eller nåt. ;)
Barcelona a L b
2009-04-18 02:10
Ämne: Ryberg!

Och det k....
Okej. Det kommer att bli roligt med en ny design :D
Barcelona Okkapokka
2009-04-18 01:57
Ryberg!

Och det kommer från dig som varit medlem här i 11 dygn bara, säger väl en hel del om honom antar jag :-)

a L b

Den nya designen kommer med all största sannolikhet vara uppe någon gång under nästa vecka. Men någon smygtitt får vi nog inte se.
Barcelona Ryberg!
2009-04-18 01:54
Att kviborg är en bäbis är väl ingen större nyhet?...
Barcelona a L b
2009-04-18 01:50
Finns det någon möjlighet för oss medlemmar att se den nya utvalda designen innan den läggs upp ?

Dvs om Red redan har valt ut någon än..

Om det inte går så undrar jag när den nya designen kommer upp på sidan ?
Barcelona Barcaloni
2009-04-18 00:50
Ämne: Barcanist//

Glöm ....
Gago killen//

Pajasen Kviborg hade inte alls rätt på sin lista två säsonger sen. Det enda han gissade rätt på var att ni skulle vinna ligan. Om jag minns rätt så skulle det ha varit (enligt han) med 2 poäng skillnad.
Då var det dessutom ganska uppenbart att förutse detta, med mätta och trötta Barca spelare som började slappa, och en supertaktisk italiensk typ på er sida som fick sparken direktefter för sin tråkiga fotboll.

Jag garanterar dig att Pep kommer att se till att scenariot inte upprepas i år. Synd bara att ni möter/har mött lag som varit uttrötta eller fått avstängningar efter Barca, alltså fått möta våra rester med ett annat ord, i år. Annars vore det inte för det och en viss Casillas, så hade ni slutat i mitten av tabellen den här säsongen.
Barcelona pokke
2009-04-18 00:25
OkkaPokka

Vad skönt att vi kommer få njuta av vårt Barcelona i finalen :). Nu kanske jag låter lite väl optimistisk men whatever :)
Deportivo Creus
2009-04-18 00:23
Okej, skönt.
Barcelona Okkapokka
2009-04-18 00:16
Finalen kommer sändas i Tv6 enligt deras hemsida i alla fall. Så vi slipper oroa oss om att streama en eventuell finall. :-)
Deportivo Creus
2009-04-18 00:12
Ämne: Creus

Det kommer ....Ah, synd. Vet man hur det blir med finalen då?
Barcelona Okkapokka
2009-04-18 00:06
Creus

Det kommer vara som förut att en match i veckan sänds. D.v.s att Barcelona-Chelsea kommer visas först, sedan veckan efter kommer Arsenal-United visas.

Det blir inte två matcher om veckan som någon annan skrev tidigare. Tyvärr.
Deportivo Creus
2009-04-18 00:06
Ämne: Barcanist//

Glöm ....
Det är fruktansvärt stor skillnad på Barça i år och Barça för två år sedan.
Real Madrid GaGo Är Bäst
2009-04-18 00:05
Barcanist//

Glöm inte vad som hände för 2 säsonger sen. Kviborg gjorde en sådan lista och fick rätt.
Deportivo Creus
2009-04-18 00:04
Ämne: HugoBoss, otur då at....
Vart har du läst det?
Barcelona lameG^
2009-04-17 23:57
Satt och lyssna på en sjukt bra techno låt och sen tänkte jag på barca i en stund. Bara en magkänsla att vi vinner trippeln. Vilket år alltså. Den här säsongens barca är inget och leka med. Vi är de bästa som varit genom tiderna. Vilket sjuukt lag vi har.

Det real köper producerar vi i la masia.

För att ta cl hem måste dani,puyol,henry? inte t a nått gult kort första omgången mot chelsea. Copa del rey måste vi vinna. Hoppas vi inte är utslitna så vi förlorar. Ligan är vår. Real har ingen chans mot oss i el classico. Dem har pressen och dem klarar inte av den lika bra som dem andra topplagen gör.

Har sagt det hela tiden och säger det igen. Sen Del Busque fick sparken i real sen dess har ni gått neråt.
Barcelona Barcanist
2009-04-17 23:44
Gud vad rolig Kviborg är, hahaha!
Barcelona Barca o Mort!
2009-04-17 22:52
Har inte sett Lukas.RP på flera månader.

Välkommen tillbaka du skriver alltid så bra :D
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-17 22:29
Ämne: Fan vad det pirrar i....
Lukas.RP

Välkommen tillbaka Lukas hehe efter några dagars frånvaro från forumen, förut var du väldigt aktivt här inne till skillnad från nu för tiden hehe:P

Men som sagt så är morgondagens match lika viktigt som de resterande matcherna vilket jag spelarna är väldigt medvetna om.
Dessutom så har påpekat många gånger att man prioriterar att vinna ligan än t-ex CL och Copa del rey.

Visca El Barça y 3 puntos de mañana
Lukas.RP
2009-04-17 22:12
Fan vad det pirrar i magen inför imorn. Gud så viktig match detta är. Eller tja, alla resterande matcher är döviktiga som någon tidigare skrev.

Hoppas att grabbarna är taggade till max!
Jesus Kristus
2009-04-17 22:10
Jag tror faktiskt vi vinner getafe imon! visst vi tappa poäng men då var det landslagsspel ochså. Messi o Ineista är i sjukt bra form så vi bör ta 3 poäng.
real55
2009-04-17 22:10
kolla några veckor längre fram på tv matchen så ser ni.
Barcelona westinho |
2009-04-17 22:09
HugoBoss

Jösses..hårt att behöva streama alla ligamatcher =/. Tur att du fått den kanalen nu då. Själv ligger jag inne med Viasat sport & fotboll, 6an, canal+ osv..kan knappt hålla reda på alla fotbollskanaler, och jag kan inte bli lyckligare :)
real55
2009-04-17 22:08
nä jag tror en av era semifinaler skulle sändas på Visat sport. Om inte bägge matcherna skulle göra det på grund av Hockey VM.
Barcelona SaM__-
2009-04-17 22:04
Criff:

Nja har för mig att det inte stämde riktigt. Var någon som påstade en länk som visade klart och tydligt att 6an kommer sända matchen som spelas på tisdagen. Det innebär att 6an kommer att visa Barca - Chelsea på Camp Nou för att veckan efter visa Arsenal - Man u.
Real Madrid rooobinho-
2009-04-17 22:01
Criff

Är du säker på att 6:an kommer sända CL både tisdag och onsdag? Vart läste du det?
Barcelona HugoBoss
Criff.

Nja. Jag slipper ju streama El Clasico (hade ej TV4 Sport) och de sista omgångarna av La Liga. :)

Barcelona Okkapokka
westinho

Precis mina tankar, kunde inte sagt det bättre själv. :-)
Barcelona Criff
2009-04-17 21:45
HugoBoss, otur då att alla resterande matcher i CL ska sändas på 6an :P
Annons: