/spanien/barcelona/forum/18787.aspx/spanien/barcelona/forum/18787.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Oha789
2009-04-05 12:40
Jag vet inte hur Svenska media och sånt ser på det som Wernbloom gjorde men man ska var ärlig och sätta sig i hans sits.

Bojan är en av dom mest lovande spelarna i världen och spelar i världens ablsut bästa lag just nu, med spelare som Messi, Etoo och iniesta med fler..

När Wernbloom får möta Bojan så tycker han väl att det är kul att ha vetat att han har kapat Bojan när han mött honnom,, Wernbloom vet själv att han inte ha en lysande framtid som Bojan och kanske inte möter en spelare av denna kaliper varje dag och ta chansen att vid röra honnom.. Det skulle jag också som Barca fans vilja göra... Om tillexempel Messi spelar på min kant i en match.. jag skulle vilja ta bollen från han så jag en dag när jag sitter på soffan och tittar på CL så drömer jag om att jag tog bollen av honnom... Det är bara roliga saker... Det är nåt som alla fotbollenspeare vill göra... jag tror att Wernbloom respekterar Bojan väldigt mycket och därför vile göra det..
Barcelona pokke
2009-04-05 12:38
Grabbar, kolla in länktips. Grafite dribblar igenom Bayerns försvar och gör ett riktigt fint mål. Om Grafite kan göra det undra vad Leo och Vampíro kommer göra?
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-05 12:31
Ämne: Är Bojan skadad ?
....
!Sergio_ Busquets!

Nej
Barcelona Barcaloni
2009-04-05 12:20
Kan ni lägga ner snacket om den där pajasen Wernbloom. Han är så patetisk, och han vet innerst inne att Bojan redan nu är en mycket skickligare fotbollsspelare än vad han nånsin kommer att bli.

Detta är precis vad han ville, att hans namn skulle cirkulera runt på media, forum..osv.

Visca Bojan
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-04-05 12:11
Är Bojan skadad ?

Hur många assister gjorde Guti senast han van assistligan ?
2009-04-05 12:05
Vad säger ni om denna rykten?
Asenjo nära oss?
Hur mycket sanningen kan det ligga bakom det?
Vad är era åsikter om denna affär skulle gå igenom?
LänkenB/
2009-04-05 11:55
Hahahahah det roligast var när Wernbloom sa att det var (ta vara på chansen) när han kapade bojan.
Det kan man ju förstå för det är ju inte varje dag man möter Bojan.

Vad Wernbloom ville var att uppmärksamma sig bland hos svenska journalisterna & fansen här hemma i Sverige, vilket jag tycker att han lyckades med:P
Barcelona Bojan#11
2009-04-05 10:31
Ämne: FCBARCELONA_10

Ok....

Ja Janko i Red Bull Salzburg har för mig att han har gjort 33 mål på 28 matcher, men Eto har greppet på guldskon än så länge

Janko: 33 mål= 49.5 poäng
Etoo: 26 mål= 52 Poäng
Barcelona westinho | "Akta er för El Madridismo"
2009-04-05 10:29
Jr. Honken

Kolla mitt länktips så får du veta hur tabellen såg ut innan helgens omgång.

Marc Janko har gjort många fler mål än Eto'o, men då han spelar i en sämre liga är hans mål inte värda lika mycket som Eto'os. Eto'o leder därför tabellen.
Real Madrid Sherko
2009-04-05 10:29
Det beror på om du menar endast liga spel eller alla turneringar sammanlagt, för då ligger Messi på samma som Etoo ju :P
Barcelona Jr. Honken
2009-04-05 10:19
FCBARCELONA_10

Okej, tack. Men är det någon annnan i Europa som har gjort fler mål än honom? Om inte, är det någon som har en ärlig chans att komma ikapp vårt lejon?

Tacksam för svar!
Barcelona FCBARCELONA_10
2009-04-05 10:13
Jr. Honken

26 mål har lejonet gjort. :)
Barcelona FCB_armin
2009-04-05 10:10
Pontus Wernbloom kan dra åt helvete. Hatar IFK av hela mitt hjärta, detsamma gäller honom..
Barcelona Jr. Honken
2009-04-05 10:10
Eto'o har ju gjort 25 (26?) mål denna säsongen. Är det någon annnan i Europa som har gjort fler mål än han?

Ps. Ursäkta att jag inte har skrivit på flera veckor nu. Internet har kronglat (stavning?) lite på sistone.
Barcelona westinho | "Akta er för El Madridismo"
2009-04-05 09:51
Barca-Henke

Hahaha precis som ett litet barn som gjort något förbjudet och som vet att han varit busig, och inte kan sluta skratta.

Hahah wernbloom, definitionen av madridista.
Real Madrid Sherko
2009-04-05 09:43
Eto har gjort 5 mål på Valladolid och Higuain 5 mål på Malaga denna säsong :P
Barcelona Messi är fotbollsgudens son
2009-04-05 08:32
Wernbloms grej var väl ett rätt givet kort. Killen verkar redan ha nickat alldeles för mycket.

Det är idiotiskt att hålla på på det där sättet sättet eftersom förr eller senare blir det direktrött. Att vara stolt över en sådan grej är omoget.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-04-05 06:15
Det värsta är att svinet hyllas. Vad fan skrattar hon åt? Att Wernblom är ett missfoster har jag vetat länge, någon vacker dag kommer det här hända honom och då får vi se hur roligt det är och om motståndarna hyllas i tidning och hemsidor.
Barcelona Barca-Henke
2009-04-05 03:44
Asså fyfan kollade igen nu.. Man kan ju fan tro att det är en 4-åring som får frågan, - Nämen vad har du gjort nu då Pontus ?

Kolla bara va glad han är, haha så ful.
Barcelona Barca-Henke
2009-04-05 03:28
Mm.. Grejjen är ju inte den att han själv är ful, utan han själv kör så jävla fult ! Man ser ju här vilket mongo han är, och han är ju värre på plan skriker på motståndarna så spottet flyger åt alla håll. Ligger och filmar när han får smäll osv.. Som sagt har aldrig gillat honom, och gillar honom ännu mindre nu..
Barcelona Barcaloni
2009-04-05 02:56
Lördagens läckra mål av lejonet.

Jag vet att många har sagt det, men jag måste säga det igen.
FAAAN vilket läckert inlägg av Xavi. Lika sexy som lejonets chipp :)
Barcelona BirdStrike (MQUC3)
2009-04-05 02:31
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAH !

Pontus Wernbloom, vad har han för fel ? Kolla på han ? Hahaha ja dör, fult jävla garv, haha roligaste videon jag sett på länge, visste jag inte bättre skulle jag trott att han hade en riktigt allvarlig sjukdom.
Barcelona Gud är störst!
2009-04-05 02:25
Wernbloom, är han efterbliven eller har CP sjukdomen eller? Kolla videon och hur han skrattar haha man tror han är efterbliven eller nåt

"heheehehh bojan ja sprang 40 meter o tog honom heehhehhehe (han skrattar verkligen som en cp skadad) ja gillar ju inte honom han spelar i bashelona" Med tanke på hur han pratar så har han ju inte mycket hjärna på plan heller därav tacklingen. IDIOT!
Barcelona Barca-Henke
2009-04-05 02:10
Snälla gå in på fotbollskanalen och kolla Wernblooms tackling på Bojan.. asså vilket mongo vad skrattar han åt? Har aldrig gillat honom kör alltid fult, det är det ända han kan men när han själv får en smäll så ligger han ner direkt och klagar..
Barcelona pokke
2009-04-05 02:09
WSNEEEIJDER!

Alla är välkomna här oavsett vilken färg man har så länge man bidrar med någon konstruktivt.
Real Madrid WSNEEEIJDER!
2009-04-05 02:06
Första gången jag kollar detta forumet, varför tillåter ni folk från Real Madrids forum skriva på ert forum? och varför skriver folk från Madrid ens här?
Barcelona a l b .
2009-04-05 01:50
" Sir Alex Ferguson, som hela tiden vägrat förhandla med Real om Ronaldo, blev mindre glad över de uttalande som gjordes och svarade med att han ”inte ens skulle sälja ett virus” till ”det där packet” "

Klockren kommentar från Ferguson ang. Ronaldo-till-Real snacket. Hahaha
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-04-05 01:43
Rambla

..Och det är väldigt få tränare som kör 3-3-1-3 formationer.

Jag är glad i allafall att han tränar igen.
synd är det att han aldrig kan träna en vanligt klubblag.

nu ska jag gå över till Puerta och snacka skit om Barca :)...

Barcelona pokke
2009-04-05 01:34
IO

Så ja, kila iväg till Puerta och hylla dina gamla meriter.
IO
2009-04-05 01:28
Ämne: IO

Du kan lika g....
Med det inlägget bekräftar du att du hade fel och jag rätt (Om Heinze, skadorna osv).

Väl mött
Annons: