/spanien/barcelona/forum/18781.aspx/spanien/barcelona/forum/18781.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2009-04-06 17:35
Ämne: Rambla//

Du såg n....
Nej så är det inte alls.

Jag har faktiskt sett honom i flera matcher och det motstånd där han har klarat sig hyfsat imponerar inte precis. Han är ungefär lika kass som Marcelo i defensiven.
Real Madrid obbe
2009-04-06 17:33
Rambla//

Du såg nog en match där han hade en av sina klumpigare dagar, men i regel(för det mesta), är han bra åt både håll. Så är det.

Men jag fattar han är ingenting för barcelona, så då får väl ni köra vidare med Abidal då.
Barcelona Rambla
2009-04-06 17:29
obbe:

Han är riktigt medioker defensivt.

Dessutom, så har Madrid mer skulder än Barcelona. Tro inte på all propaganda du läser i Madrid-media.
Barcelona westinho | "Akta er för El Madridismo"
2009-04-06 17:27
Squez

Hahah öva på sina kommentator-skills. Känns väl lite konstigt att sitta och kommentera en match helt själv :). Aja, roar det dig så.
Real Madrid obbe
2009-04-06 17:27
Ciao-V//

Jo lite, men vi spelar mer stabilare och homogent nu.

Rambla//

inte bara skottet, han är bra både def och offensivt denne Taiwo, håller koll på marsielle, var väl någon enstaka match du såg, där han kanske såg klumpig ut i defensiven, men en bra vänsterback är det, min åsikt.

Pilma//

Har inte sagt att han skulle göra succe, men skulle säkert göra bra i från sig, doc som jag sa, tro jag ni gör smartast i att satsa på Pedro, där är en kille med talang i alla fall. Så slutprodukten blir att det är onödigt att slänga fram 30 miljoner euro för Van Persie, speciellt när ni har en del skulder också, mer än förra året enligt rapporter.
Barcelona Squez
2009-04-06 17:14
Sen när man kollar på stream via Bet365 så kan man ju öva på sina kommentator-skills då det inte ingår. Tror jag iaf, har bara sett en match via deras stream och då var det inga kommentatorer.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-06 17:02
Ämne: PILMÀ (Kärlek & Resp....
BlueRed.
Nickar.
Barcelona Ciao-V
2009-04-06 16:59
Ämne: Van Persie skulle ku....Visst skulle Barca ha minst en holländare. Men vad gör det när Barca spelar i grund och botten holländsk fotboll till skillnaden från Madrid. 4-3-3 system, offensiv, underbar fotboll. Bernt Schuster kunde åtminstone utnyttja holländarnas offensiva talang till skillnaden från J. Ramos som kör med två defensiva spelare i varje match.
Tycker du inte att han förstör det vackra spelet lite grann?
Barcelona BlueRed.
2009-04-06 16:52
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Du behöver bara registrera dig. Sen är det bara och titta på dem stream som finns. Behövs inga pengar. Du får hem ett brev också med lite information efter att du har registrerat dig.
Barcelona Okkapokka
2009-04-06 16:52
PILMÀ

Du behöver bara regga ett konto, men du behöver aldrig spela om du själv inte vill. Helt gratis.
2009-04-06 16:50
Hur funkar det med bet365 stream?
Måste man vara medlem och sätta pengar i konto eller hur funkar det?
Skulle gärna vilja få lite info.
Tack på förhand.
Barcelona BlueRed.
2009-04-06 16:49
obbe

Vi leder ligan, har gjort 85 mål och släppt in 24. I Champions League är vi favoriter tillsammans med United. Allt detta utan en enda holländare.

Offensivt kanske Abidal inte varit bäst, men defensivt så är han stabil, speciellt när det kommer till 1 mot 1 situationer.
Barcelona Rambla
2009-04-06 16:43
Det är lätt att imponeras av Taiwo bara för att han har ett tungt skott som hittar målet 1 gång på ca 100 försök och för att han är väldigt offensiv. Hans defensiv och framför allt positionspel är ungefär allsvensk klass. Förhoppningsvis så hamnar han aldrig i Barcelona.
2009-04-06 16:42
Ämne: Van Persie skulle ku....När du påstår att R.V.P skulle göra succé hos oss, vart har du tänkt att han skulle lira?
Knappast som vår CF eller och inte VF kan ha inte lira en hel säsong.

Sen ska vi ju inte ens snacka den där påståendet om att Abidal har tappat den defensive kvalitén.
Åh vad du aldrig slutar och förvåna folk.
Real Madrid obbe
2009-04-06 16:20
Van Persie skulle kunna göra mycket nytta för er, var ju längesedan ni hade ne holländrae li laget nu, och barca måste alltid ha minst 2 i sitt lag, känns det som.

Dock är väl 30 miljoner euro lite i överkant, men det är dagens fotboll vi snackar om.

Sen är väl behovet inte så stort, jag menar ni har ju Pedro, som ni tyvärr inte satsar så mycket på.

Det ni behöver är en bra vänsterback, det är a och o för er, för att ni ska kunna bli bra, Abidal har gåt ner lite i kvalite på offensivt och defensivt. Mitt tips till Laporta vore att kika in lite på marsielle matcher, där spelar en viss Taiwo, skulle vara väldigt bra för er, tungt skott också.

Inte för att jag bryr mig, heh, men bara en åsikt.

Nån annan som också är imponerad av Taiwo som vänsterback? Ser helst han hos oss tillslut.
Barcelona DM1982
2009-04-06 16:00
Ämne: Kolla in videon.

....
Min spanska är tyvärr obefintlig så vad går klippet ut på? Jag misstänker att han vägrar värma upp och spela, stämmer det? Sedan har jag koll på att publiken skriker maricon åt honom och det ordet känner man ju till.
Barcelona A.Gaudi
2009-04-06 15:48
Zizou_spars

Ungefär så, abidal är ju dock skadad så lite möblering krävs. Samma elva som du listat fast med denna korrigering.

Alves-Pique-Marquez-Puyol
Barcelona Jr. Honken
2009-04-06 15:12
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Ja. Vem visste att han var Barca-fan? :P
Barcelona Jr. Honken
2009-04-06 15:05
2009-04-06 14:55
Ganska rolig artikel kolla länken.heh
2009-04-06 14:50
Ämne: Hehe, han var säkerl....
Hahaah det antar jag.
2009-04-06 14:47
Ämne: pokke

skit skön ....
Hahahahaha
Ärligt man måste ju lida med killen.
Vissa har ju t.o.m nämnt Barcelona som hans klubb ahha.
Inte många som lyckas i den dressen verkar det som.
Har ju slutat med att bli förvånad över allt som har med denna klubb att göra.

Canaletes

You Took The Word Right Out Of My Mouth.
Impossible is Nothing
Real Madrid Zizou_spars
2009-04-06 14:45
Hehe, han var säkerligen väldigt medveten om att speltiden skulle bli väldigt begränsad. Men är ju ett ganska bra sätt att marknadsföra sig själv, betydligt fler som känner till honom nu än innan iaf. Klubben värvade honom som säkerhetsåtgärd, han nappade och passade på att marknadsföra sig ett halvår och träna med betydligt bättre spelare än vanligt. Win-win :-)

Förövrigt,
Valdes
Alves-Puyol-Marques-Abidal
Xavi-Toure-Iniesta
Messi-Etoo-Henry

Känns det som era optimala startspelare för er? (Nyfiken)
Barcelona el Flaco
2009-04-06 14:42
Ämne: Ämne: pokke ....
Haha, de flesta människor tänka säkert "Faubert who?". Värst var nog damen som trodde att det var en Barcelona-spelare. Ouch!
Canaletes
2009-04-06 14:38
haha. tycker också synd om han, seriöst.

Impossible is nothing
Barcelona Gud är störst!
2009-04-06 14:34
Canaletes

HAHA! Jag tycker synd om snubben, att han inte anade så lite speltid innan han skrev på lånet är konstigt.
Barcelona Rambla
2009-04-06 14:22
Ämne: pokke

skit skön ....
En skådespelare? En sångare? Aha, det är han som vann på lotteriet va?

HAHA! :D
Canaletes
2009-04-06 14:10
pokke

skit skön video haha. Såg den igår :P
Länken jag lännkar är också bra. Kolla!
Barcelona Jr. Honken
2009-04-06 14:07
el Flaco

Okej. Bra isåfall. Jag personligen hade ju inte blivit direkt glad om den såkallade "bytesaffären" hade gått igenom!

Rambla

Ja, det förstod jag. Jag kanske bara skrev det på ett konstigt sätt.
Skrev ju: "Sen att de (Barca) skulle rea ut Samuel "Målkungen" Eto'o för 15-20 miljoner? Precis som du sa: Skrattretande"

För övrigt så hoppas inte jag heller att Barca är intresserade. Jag är så nöjd med dagens Barca som det bara går!
Barcelona Rambla
2009-04-06 13:59
Jr. Honken:

Jag vet inte om de är intresserade eller inte, hoppas inte. Knappast för de pengarna i alla fall.

Det som var skrattretade var att vi inte kunde förvänta os att få bättre betalt för Eto'o än så just för att han bara har ett år kvar på sitt kontrakt. Det samma gäller van Persie. Så varför ska han helt plötsligt vara dubbelt så dyr som Samu? Logik?
Annons: