/spanien/barcelona/forum/18777.aspx/spanien/barcelona/forum/18777.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-18 11:27
Jäv**r tippade fel, råkade.
Ber verkligen om ursäkt till alla culés.
Barcelona Lionel Messi n10
2009-04-18 11:00
Ämne: Nån som vet något om....lameG håller faktiskt med Caceres ska vara en backup tycker jag för Alves. Idag vinner vi med 1-3 kom ihåg vem som sa det. 2 Messi 1 Xavi
2009-04-18 10:56
Ämne: Ämne: Kolla l....
Xavi är unik.

Hoppas och tror 3 puntos ikväll.
En sugen Titi vill man ju se på plan också.:P
Barcelona lameG^
2009-04-18 10:55
Nån som vet något om henrique. Kommer han återvända??

Detta är en svår situation för att vi har Puyol Pique Marquez Milito Caceres redan.

Är det bara jag som vill se Caceres som backup till alves till högerback eller nån mer??
Barcelona Lionel Messi n10
2009-04-18 10:55
Giovanni säger enligt sportal att han hade velat spela Real fast på ett vilkord, Juande ska vara tränare. Valdes sin 300 match i Barca tröja stort.
Barcelona el Flaco
2009-04-18 10:51
Ämne: Kolla länken lite st....
Och med 27 år så är han den näst yngste spelaren i Barcelonas historia att komma upp till det antalet spelade matcher (Xavi är den yngste någonsin. Han var 25 år gammal då han spelade sin 300:e match).
2009-04-18 10:44
Kolla länken lite statisk om Valdés.
Intressant tycker jag faktiskt, han är på väg att göra sin 300 match i Barça tröjan.
Barcelona Jr. Honken
2009-04-18 10:03
Messi börjar öva karate...

Och Henry är en stor beundrare (i bakgrunden)!

Hahahaha! :P
Barcelona Jr. Honken
2009-04-18 09:54
el capitano

Håller med. Han skulle passa perfekt in i Barca, speciellt om Hleb gör en eventuell flytt från Barca. Han har ju tyvärr fått lite FÖR lite speltid enligt mig. Eftersom att dem köpte honom för en hyfsad summa, så tycker jag att Pep borde spela honom lite mer. Annars har dem ju köpt honom för ingenting, iprincip.
el capitano
2009-04-18 07:16
Jag hoppas att Barca köper Ribéry, han skulle passa utmärkt i Barcas spelstil som han även sagt själv.
Barcelona pokke
2009-04-18 03:37
a L b

Godnatt du med :)
Barcelona a L b
2009-04-18 03:32
Det är nog inte många som läser detta just nu men GOD NATT allihopa!

3p idag. Annat finns inte !
Barcelona Barca o Mort!
2009-04-18 02:50
Ryberg!

Läs hans inlägg igen. Han menade inte att det var något fel att du har varit medlem i 11 dagar han menade att du har varit medlem i 11 dagar och ser redan att Kviborg är en bebis.

Altså det var en förolämpling mot Kviborg inte dig.
Barcelona Gud är störst!
2009-04-18 02:42
Okkapokka

Vi har fått kämpa oss hit. Men vi är här! :)
Barcelona pokke
2009-04-18 02:40
Äntligen får Puertan en typiskt ''obbe-attack'' och se hur de reagerar.
Barcelona Okkapokka
2009-04-18 02:32
Gud är störst!

För mig krånglade mailet som skulle bekräfta ens profil. Fick aldrig mailet i inkorgen och jag väntade en månad kanske. Sedan gjorde jag ett försök igen och lyckades.

2520 inlägg senare och här är jag! :-)
Barcelona a L b
2009-04-18 02:32
Hmm har en konstig fråga.. Kan man beställa hem ENDAST tv4 sport ?

Jag tror i alla fall inte att det går..
Barcelona Okkapokka
2009-04-18 02:30
Ryberg!

Nu vet jag att jag vart missförstådd. Mitt skämt var menat till att peka ut hur lätt alla kan förstå att Kviborg är, som i det här fallet, en bäbis. "Liksom till och med du som varit medlem på den här sidan under en så kort tid fattar hur korkad han är" Typ så menade jag.

Det var absolut inte meningen att rikta någon dum kommentar eller något mot dig, och om du tog illa upp så ber jag om ursäkt. Skämtet sög jag vet :-)
Barcelona pokke
2009-04-18 02:29
Jag menar ta Ricardo i betis målet som ett exempel. Han gör ju en makalös match mot oss och mot Real är han helt värdelös.
Barcelona pokke
2009-04-18 02:28
Barcaloni

Väldigt uselt spelschema måste jag säga. De spelar mot oss och måste springa efter bollen 90 minuter. Efter det är de helt utmattade efter att de har lagt all sin energi mot oss och viker ner sig totalt mot madrid.

Barcelona Ryberg!
2009-04-18 02:25
Ämne: Ryberg!

Och det k....
Precis sånna som dig som gör att man inte velat vara medlem här. har följt barca längre än 85% här inne och kan nog mer än 90%. Standarden här är väldigt låg.

Väl mött.
Barcelona Gud är störst!
2009-04-18 02:25
Ja, det var riktigt irriterande alltså, det var typ hösten 2005 ungefär jag hade problem med sånt. Sen fick jag till det 2006 men det blev ytterligare problem med kontot(blev ofta spärrad o sånt, tänker på det där med att man har lärt sig och skriva bättre osv.) så fick göra ny och det är den här, lång historia kortfattad haha. :D
Barcelona Okkapokka
2009-04-18 02:20
Upplevde faktiskt samma problem som dig, med registreringen alltså. Så jag har läst här på forumet ungefär ett år innan jag skapade en användare.

Finns ett par klassiska moment man kommer ihåg. Sen när man tänker tillbaks på hur mycket man mognat i sitt sätt att skriva också, som dag och natt skulle jag vilja påstå. :-)
Barcelona Gud är störst!
2009-04-18 02:11
Okkapokka

Finns vissa som bara läser här men inte är medlemmar, jag var det en tid för längesen (men det var för att jag hade problem med registreringen). Eller så kanske han har varit medlem tidigare men bytt eller nåt. ;)
Barcelona a L b
2009-04-18 02:10
Ämne: Ryberg!

Och det k....
Okej. Det kommer att bli roligt med en ny design :D
Barcelona Okkapokka
2009-04-18 01:57
Ryberg!

Och det kommer från dig som varit medlem här i 11 dygn bara, säger väl en hel del om honom antar jag :-)

a L b

Den nya designen kommer med all största sannolikhet vara uppe någon gång under nästa vecka. Men någon smygtitt får vi nog inte se.
Barcelona Ryberg!
2009-04-18 01:54
Att kviborg är en bäbis är väl ingen större nyhet?...
Barcelona a L b
2009-04-18 01:50
Finns det någon möjlighet för oss medlemmar att se den nya utvalda designen innan den läggs upp ?

Dvs om Red redan har valt ut någon än..

Om det inte går så undrar jag när den nya designen kommer upp på sidan ?
Barcelona Barcaloni
2009-04-18 00:50
Ämne: Barcanist//

Glöm ....
Gago killen//

Pajasen Kviborg hade inte alls rätt på sin lista två säsonger sen. Det enda han gissade rätt på var att ni skulle vinna ligan. Om jag minns rätt så skulle det ha varit (enligt han) med 2 poäng skillnad.
Då var det dessutom ganska uppenbart att förutse detta, med mätta och trötta Barca spelare som började slappa, och en supertaktisk italiensk typ på er sida som fick sparken direktefter för sin tråkiga fotboll.

Jag garanterar dig att Pep kommer att se till att scenariot inte upprepas i år. Synd bara att ni möter/har mött lag som varit uttrötta eller fått avstängningar efter Barca, alltså fått möta våra rester med ett annat ord, i år. Annars vore det inte för det och en viss Casillas, så hade ni slutat i mitten av tabellen den här säsongen.
Barcelona pokke
2009-04-18 00:25
OkkaPokka

Vad skönt att vi kommer få njuta av vårt Barcelona i finalen :). Nu kanske jag låter lite väl optimistisk men whatever :)
Annons: