/spanien/barcelona/forum/18770.aspx/spanien/barcelona/forum/18770.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ghazza
2009-04-09 01:20
"Skaffa egna spelare"

Haha, den var så klockren så att den fan får stå kvar ;D
Barcelona Rambla
2009-04-09 01:19
Trevliga PM man får från stolpskottet.

FRÅN I v e y

MEDDELANDE
Käften horunge.
Barcelona Ciao-V
2009-04-09 01:19
Ivey:
Är det inte Arsenal som borde skaffar sig egna spelare? Ska vi ta hem Fabregas eller vad säger du?
Deportivo Creus
2009-04-09 01:18
Det där var ju bara för fantastiskt.

Bring it on, Chelsea-scum!
Barcelona tarrak
Ivey

Jag uppskattar ditt sinne för ironi. "Skaffa egna spelare." Det var verkligen helt sjukt roligt skrivet. :)

Barcelona Rambla
Ivey:

Till skillnad mot er klubb så betalar vi för de spelare som värvas. Vår klubb kidnappar inte talanger och gömmer undan dem i ett halvår. Gör nu oss alla en tjänst och bara dra din bittra lilla individ.
Spanien Ivey
2009-04-09 01:14
Ämne: TH14

Tänkte preci....
Någon man verkligen unnar ett benbrott så är det ju Henry. Ni förtjänar inte att han i laget. Skaffa egna spelare.
Barcelona Pep.G
La Liga
Omgång 31 Getafe B 19
La Liga
Omgång 32 Sevilla H 22
La Liga
Omgång 33 Valencia B 26/4
Champions League
Semifinal Vid avancemang 28/29

Maj
La Liga
Omgång 34 Real Madrid B 3/5

Semifinal Vid avancemang B 5/6

Vad fan är det för spelschema :S?

Skojar UEFA/Spanska fotbollsförbundet med oss nu eller ? Hur ska vi kunna vinna någonting när vi har typ sex matcher på 15 dagar ?
Barcelona ElDuroDeFCB

Jag tänkte lite på Van Bommels armbåge på Messi....Undrar hur mycket avsikt det låg i den?

Ivey....Hoppas ni blir ni får i er en saftig stor korv, för i årets final kommer ni inte komma,,,,
Barcelona Rambla
2009-04-09 01:10
Jag är också enormt imponerad av Henry och hans superproffsiga inställning och hur han underkastar sig till att jobba för laget. Idag slet han som ett djur i defensiven. Det gjorde även Samu när han vid ett tillfälle var nere i straffområdet och bröt en farlig kontring. Vilket hemåtjobb han visade där.
Barcelona tarrak
2009-04-09 01:08
TH14

Tänkte precis skriva en rad om Henry. Han fick som bekant ingen vidare start i klubben och i slutet av förra säsongen var han nära på hatad, då han sågs som en del av de mätta stjärnor som inte gjorde sitt yttersta. Nu är tongångarna annorlunda och det är inte svårt att förstå. Jag är så otroligt imponerad av hur han helt verkar strunta i stjärnglansen och totalt underkastar sig en hårt arbetande roll i lagspelet. Han jobbar hem, han pressar, han glidtacklar som han inte gjort något annat. Oss emellan gjorde han mig lite fuktig i ögonvrån idag. ;)

Och publiken? De skanderade Ti-ti-ti-ti... till en stående ovation när han byttes ut.
Barcelona Rambla
2009-04-09 01:08
Ivey, fjant, bara dra härifrån din vidriga lilla människa.
TH14
2009-04-09 01:04
Unicef// haha.. Det hade varit en underbar final :D
Spanien Ivey
2009-04-09 01:03
Ämne: Ämne: Varför ....
Chelsea kommer slå ut er på vägen så det blir ingen final mot oss, de engelska lagen e för bra.
Spanien Ivey
2009-04-09 01:02
Ämne: Finns inte en chans ....
Han själv kanske vill gå till en klubb som vill ha honom.
Barcelona Unicef
2009-04-09 00:58
Ämne: Varför gillar ni int....
De gör vi visst=) Men hen e ju på ålderns höst, kör vell ett år till men knappast mer. Riktigt kul att han ser ut att börja trivas med sin nya roll i laget! Han kommer förmodligen skjuta Finalbucklan ur händerna på er i Rom oxå=))
Barcelona Andreas (Aris/Brasilien Red.)
2009-04-09 00:56
Härligt med storseger idag. Det borde blivit några till mål men det gör inget.
Nu börjar jag nästan bli mer o mer nervös desto närmare slutet av säsongen man kommer. Varje match måste ses som en final nu, man ska inte underskatta något lag. I helgen är det match mot Recrativo och den måste vinnas. Efter den matchen har vi ett antal svåra matcher framför oss. Jag hoppas att några spelare får vila mot Recreativo. Mot Bayern kommer iaf Marquez inte spela då han drog på sig en smart varning idag. Skönt med storvinst idag iaf och man längtar lite till nästa match. Varje vinst är ett steg närmare alla guld vi vill ta i år.
Barcelona Ghazza
Tarrak,

I envy you... ;)
Barcelona Gud är störst!
Vad sa jag? Jag visste att Chelsea skulle övermanna Pool, liverpool var för högt uppe o flög Chelsea tog ner dem igen.
Barcelona Ryberg!
2009-04-09 00:54
Mitt hjärta ler...
TH14
2009-04-09 00:53
Välkomnar tillbaka Titi till Arsenal med öppna famnar :D
TH14
Varför gillar ni inte Henry. Jag tycker att han är minst lika bra som Eto och Messi, ändå vill ni bli av med han!=!=!=!?!?!?!?
Barcelona tarrak
Fy fan vad man mår bra! Kvällens tillställning på Camp Nou är verkligen ett minne för livet! Finns ingen anledning att säga mer, den som såg matchen förstår. Kvällens publikfavorit var utan tvekan Iniesta. Att få sitt namn sjungit vid fyra tillfällen på Camp Nou, utan att ha gjort mål, är få spelare förunnat.

OLELE OLALA SE DEL BARÇA ES EL MILLOR Q HI HA
Barcelona Unicef
2009-04-09 00:48
Hej Cules! Länge sedan jag var här o skrev nu, tittar givetvis in här o läser. Riktigt bra spel idag! Härligt att se Pep stå upp för klubben Haha =)) Kul att se så många aktiva här på Rambles, jag ska bättra mig! Visca Barca!!!
FooTBaLL
2009-04-09 00:40
Alltså det har varit en fantastiskt kväll för mig. Först så kollar jag på FBK-HV71 matchen. Där vi (FBK) leder med 2-0 innan Barca matchen börjar. När väl Barca matchen börja kollade jag på den såklart. byta kanal gjorde jag aldrig för att kolla Färjestad matchen. Men SM GULDET kändes i alla fall att den skulle till Karlstad. Till sist tog dem SM Guldet och vann och Barcelona samtidigt har redan krossat Bayern München. FÄRJESTAD TOG SM GULDET OCH DET KÄNS SÅ J*KLA SKÖNT ALLTSÅ OCH BARCA KROSSAR TYSKRNA SAMMA KVÄLL. KAN DET BLI BÄTTRE LR :D

Forca Barca Y Färjestad !!! (L) Godnatt alla Culés. :D
Barcelona kallesiete
2009-04-09 00:26

Oj vad fel jag hade ang. Liverpool - Chelsea idag. Det trodde jag verkligen inte. Men vid en eventuell semifinal möter jag faktiskt hellre Chelsea så det känns bra.

Vilken match idag alltså. Helt fantastiskt. Lätt att överdriva, men den första halvleken var det bästa jag någonsin har sett. Ja, det törs jag säga.
100% koncentration i pressen utan boll och extremt bra passningsspel och rörelse. Precis som Barca ska spela. Kunde stått både 6 och 7 - 0 i paus. Messi skulle självklart haft straff. Krokben all the way.

Aja, nu sover man gott inatt.

FUUUUUUUUUUUUUUUUTBOL CLUB BARCELOOOOO-OO-NA.
Barcelona Déu és Culé
2009-04-09 00:24
5 av 5 stjärnor på dagens match. Synd bara att vi inte fick in fler mål i andra halvlek och fullständigt punktera den minimala chans Bayern har kvar.
Barcelona SaM__-
2009-04-09 00:24
Ämne: Ämne: Är det ....
Om det nu blir den matchen.

Fasen känns som folk aldrig förstår att det är fotboll vi pratar om. Allt kan hända och kalla mig naiv men efter att ha följt, framförallt Barca, och fotbollen i många år nu så vet man.

Men det ser onekligen bra ut:) Nåja, låt oss njuta av den här vinsten istället.
Real Betis Jonas M
2009-04-09 00:22
Gratulerar, det är inget att snacka om Barca är bäst just nu. Hoppas bara inte tror att Bayern alltid är så dåliga. Lycka till i framtiden! Ses nästa Champions league igen.
Barcelona Messidinho_10
2009-04-09 00:21
Ämne: Är det bara jag som ....
Det gör jag oxå Guus Hiddink är en av dem bästa tränarna jag är livrädd för honom o chelsea när semifinalen kommer, fyyy jag vill inte tänka på den matchen nu.
Annons: