/spanien/barcelona/forum/18761.aspx/spanien/barcelona/forum/18761.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Frodo
2009-04-10 00:58
De flesta av oss skriver inte FM-elvor för att vi är nöjda med de spelarna vi har...
Barcelona Dani Alves#20
2009-04-10 00:57
kan inte du gå till puertan och skriva fm elvor. Speciellt du och sherko som är dem värsta jag vet. Ni tror ni är i fm världen.
Real Madrid "Robinho y Higuain"
2009-04-10 00:55
kan hålla med om att dt skrivs relativt mycket fm elvor inne på puertan.. Men ni cules överdriver allt en madridista gör..
Du ska veta att det skrivs en massa fm elvor här inne på rambles med..
Barcelona westinho |
2009-04-10 00:50
Det är inte bara "nån snubbe" som skriver en FM elva. Det enda man kan läsa när man kommer in på Puertan är FM elvor. 24/7 skriver alla drömelvor där.
Barcelona Napao
2009-04-10 00:49
Ämne: C.Andrés

Att han....
om du ska skriva sånt ta det via pm så slipper man se skiten på forumet.
2009-04-10 00:46
C.Andrés

Att han ens orkar skriva så patetiska inlägg.. vart är det han försöker få fram, att vi madridistas e pinsamma för att nån snubbe skriver en FM elva?
Barcelona C.Andrés
2009-04-10 00:41
Snarare så att du "Robinho y Higuain" är pinsam genom att ta dig hit från ditt tillhåll,läsa vad som har skrivits på detta forum 2timmar tidigare och börjar kalla folk för pinsamma.

Snarare så att det är du som är den "pinsamma jäveln"
2009-04-10 00:24
Mattlo United

real pinsamma? fan du som är pinsam.. kallar real pinsamma när nån idiot skriver en sån dum elva..

pinsamma jävel..
Barcelona D_ALVES_20
2009-04-10 00:20
Mattlo United

Det enda jag kan säga, du har rätt i det hela. De är småbarn samt ett skämt, det e roligt att de finns.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-10 00:14
Ämne: Är det bara jag elle....
Barca_4_lajjf

Riktigt härligt målgest de har tillsammans.
Kolla Länken
Barcelona Okkapokka
2009-04-10 00:11
Jag instämmer.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-04-09 23:59
Är det bara jag eller känns det så j*vla härligt när Eto'o och Henry Saluterar? :D
Barcelona haeger
2009-04-09 23:56
Barcaloni

Eto'o har ju sagt att hans hjärta är i Mallorca så jag ser inget fel i att Villas hjärta är i Valencia.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-09 23:56
Ämne: En intressant nyhet,....
Barcaloni

Etoos hjärta tillhör ju Mallorca som han har många gånger påpekat själv.
Eto´o har hjärta för Barça men inte direkt ála Puyol, Xavi, Messi, Iniesta, Bojan m. fl.
Så jag tror att Villa gillar Barça presic som Etoo, och att Villa hade Luis Enrique som idol bekräftar ju en del om hans inställning.
Barcelona Barcaloni
2009-04-09 23:45
En intressant nyhet, tycker jag. Jag har inte hittat den bland dagens postade länkar annars.

Jag vet att många Barca fans vill mer än gärna se Villa i blaugrana tröjan. Om vi nu säger att det blir av, tror ni att Villa kommer att ha samma hjärta för laget som Lejonet?

Personligen tycker jag att Villas hjärta kommer alltid att tillhöra till el Mestalla.

Vad tycker ni?
Barcelona tarrak
2009-04-09 23:19
Ämne: tarrak:

Varför är....
Du kanske inte ska ta ordvalet så bokstavligt. Låt oss kalla honom... excentrisk. :)
Barcelona BlueRed.
2009-04-09 23:07
Off topic nu men någon mer än mig som tittade på Discovery Channel från 22.00? Programmet handlade om alla gäng som finns i Los Angeles och framför allt om bråken mellan dem mörkhyade samt latin gängen. Ärligt talat så kändes det jobbigt att titta på och även läskigt fast man själv bor en bra bit därifrån.

Hur som helst så börjar man tänka lite och man ska vara glad över att man bor i ett land som är fridfullt och glädjerikt. Att ungdomarna där som 13 åringar går med i gäng och väljer det livet är tråkigt. Vill inte göra något stort av det men var tvungen och skriva av mig och jag hoppas att dem lite yngre som sitter här verkligen uppskattar det dem har och får se.

Edit; Om det blir en avstängning så tar jag den för off topic, lite fel av mig att skriva av mig det här, här inne men tycker bara att alla ska ta sig en tänkare om vad som händer i världen, behövs lite då och då.
Barcelona Saman.
2009-04-09 23:07
Islam_Bosna

Kolla bara vad han har på sig... fifan
Barcelona Islam_Bosna
2009-04-09 23:05
tarrak:

Varför är han Salai Martin en galning?
Barcelona Ciao-V
2009-04-09 22:56
På Uefas hemsida står det att Uefas disciplinära nämnd kommer på lördag att ta itu med Barcelonas överklagan. De kommer tydligen då att ta emot överklagan och förhoppningsvis fatta beslut.

Hoppas att det blir avklarat innan returen på tisdag. Det där kortet ska bara bort.

Se länken.
Mattlo United
2009-04-09 22:56
Hola!

Jag igen. Ville bara visa en rolig startelva från Puerta som mest liknar en drömelva från deras sida. Hur man nu kan spekulera i värvningar osv till nästa säsong när nuvarande säsong fortfarande håller på är för mig jäääävligt mysko!

---------IKER----------
---Ramos-Pepe-Toure-----
-------Lass-Gago--------
Robben----Kaka-----Ronaldo
-----Ruud----Villa--------

Pinsamt? Ja. Skrattretande? Ja. Pinsamma Real? JA!
Barcelona [Yodaa]
2009-04-09 22:54
Ribery höll för munnen igår när han snackade med henry. anledningen var att han inte ville avslöja att han skulle till Barca.

ni vet var ni hörde de först :)
Barcelona tarrak
2009-04-09 22:52
Jag vill minnas att Laporta rockade loss ordentligt på någon konsert tillsammans med galningen Sala-i-Martin. Kan det varit Springsteen på Camp Nou?

Måste säga att jag ångrar lite att jag inte gick på basketen ikväll, men gårdagens skrikande i regnet på Camp Nou, har lämnat mig med en väldigt ond hals.
Barcelona Saman.
2009-04-09 22:51
Är det bara jag som vill att Laporta ska få fortsätta vara president en extra period i klubben? Han har gjort ett oerhört bra jobb. Han har hjärta och passion för klubben som man inte hittar hos många andra presidenter.
Delarocha
2009-04-09 22:46
Canaletes. Dansa var väl ändå att ta i:P
Barcelona Rambla
2009-04-09 22:45
Laport brukar rocka loss. Kommer ihåg en gång när han dansade med frugan på läktaren. Har för mig att det var när man firade ligaguldet på Camp Nou.
Canaletes
2009-04-09 22:38
Rambla

Man kan se Laporta dansa till den på 00:30 :P haha
Canaletes
2009-04-09 22:36
Delarocha

aa verkligen. Synd bara att Keita råkade stå i vägen o nicka bort Messi's skott där på slutet.

Tror Messi då skulle jublat så han tar bort tröjan och får sin andra gula kort i matchen som innebär rött :P
Barcelona Rambla
2009-04-09 22:35
Engelsk översättning om ni föredrar det. ;)
Barcelona Rambla
2009-04-09 22:34
Ni kanske missade det igår. Nu har Barça fått sin egen melodi som Liverpool med You'll never walk alone.

Barca, estic boig per tu, heter den. Det blir ungefär, Barça, crazy for you. Ganska häftigt trots allt.
Annons: