/spanien/barcelona/forum/18754.aspx/spanien/barcelona/forum/18754.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid obbe
2009-04-09 20:11
Gud finns inte!//

Heh gruppboende, den var bra, kom igen kom inte med spydiga kommentarer och hitta på saker, bara för att jag har rätt.

Mycket skitsnack härinne.
Real Madrid obbe
2009-04-09 20:09
Gud finns inte!//

Som sagt cupspel kan vara en annan femma, emn tydligen inte, de var lika usla som de varit ett antal gånger i ligan i år, vad vill du mer säga?

Har redan sagt och sa det i går också, bayern är ojämna, i deras topprestation hade de blivit mer jämnt. Nu underpresterade de något, samtidigt som barca lirade bra. Sen kul att du tog dig tid att leta upp inlägg.

Sen ett tips till dig: Gud finns!

Hejdå.
Canaletes
Gud finns inte!

Bra!! Får se vad han skriver nu om de!!
Barcelona Criff
obbe, Real är inte ett utav de absoluta topplagen längre. nämn sist Real vann en stormatch i CL?
er.
Ert lag räcker inte till, spelar ingen roll vad du säger, inget lag fruktar Real längre. Ni åker på däng till höger och vänster.

Barcelona är europas bästa lag för tillfället. Allting stämmer för dem.

Precis som att förra året var Manchester United världens bästa lag, just för hur bra och stabilt de spelade.

Det är bara ni Real fans som är så jävla bittra för ert lag har ingen framgång what so ever.
Barcelona Okkapokka
2009-04-09 20:08
Real Madrid var helt plötsligt världens bästa lag efter 6-0 på Real Betis hemma. Så jag tror nog att ni hade vart minst lika lyriska som vi efter detta resultat.

Tror jag aldrig sett en sådan självförnekelse tidigare som det finns i forumen här på SF. Kolla på internationella forum, internationella journalister, alla hyllar inte Barca för att Bayern var dålig igår.

Men såklart, i Puerta samhället klappar man varandra på ryggarna så fort någon säger Bajselona eller att våra prestationer är överskattade.
Gud finns inte!
2009-04-09 20:07
Jag kollade upp obbes IP-nr. Det verkar som om han sitter på ett gruppboende där de tar hand om människor som har det svårt i samhället. Inte så konstigt att han skriver konstiga inlägg då. Var snälla mot honom.
Gud finns inte!
2009-04-09 20:06
obbe innan gårdagens match:

"Namn: obbe Real Madrid » Svara inlägg » Tippar BAR-REC 1-2
Sänt: 2009-04-08 16:23
Det kommer bli en tuff match, tyska lag är alltid som en maskin när det väl gäller, disiplinerade, taktiskt drillade. Trots att de har lite småskavanker i laget då blir det nog en jämn match. Och inte så enkelt som många tror.

Nu blir det första lilla utmaningen för er i CL, och ska bli intressant och se hur det går. Bayern är förvisso inte i så bra form i ligan, men i cupspel kan det alltid vara en annan femma, fråga liverpool t.ex. "

Låter något annorlunda nu.
Real Madrid obbe
2009-04-09 20:05
Sersari//

Precis yaya toure säger att ni är bäst i europa, men är ni det, som sagt ni måste gå igenom de bästa för att veta, såklart. Allt jag säger.

Heh Michale jackson är grym, så jag ger dig det.

Ska ändå sticka nu.

På återseende, alla vänliga cules..
Real Madrid obbe
2009-04-09 20:02
Okkapokka//

Hah såklart han har rätt, ha hyllar er, vilket jag inte gör, vems parti tar ni då?, jo hans.

Finns det inte någon härinne som kan stå upp mot massan och inte känner grupppress, en som kan se sanningen i vitögat, och säga att vi inte är världens bästa klubb förenns vi gått igenom de bästa klubbarna och det motstånd de bjuder på.

Vad har ni?, om inte svårt att förstå vad man skriver?
Barcelona Sersari
2009-04-09 20:02
obbe

Lägg ner med ditt jävla skitsnack, du beter dig som ett jävla schizofreni-fall.

"Ni har inte vunnit någonting än för att teoretiskt bli dubbade världens bästa lag, först måste ni vinna CL, sen måste ni vinna världsklubbstitlen, där b.l.a en del sydamerikanska lag är med i.

Man utd är väl världens bästa klubb just nu i så fall, detsamma gäller att C.Ronaldo är världens bästa spelare..

Ni har inte gått igenom de bästa än, för att bli kallade bästa."

Nääääää!!! Det visste vi inte! Får jag fråga dig om du sett eller hört någon av spelarna säga att vi har vunnit något än?
Xavi sa så sent som idag att vi inte har vunnit något än, det har Guardiola sagt hela jävla säsongen.

"Chit en sak ni måste förstå, antiongen har ni ltyssnat på Yaya toures skitsnack för mycket elelr så har ni fått hybris, precis som honom."

Det du säger om Yaya Touré är ju bara löjligt, det enda han har sagt är att han tycker att Barcelona är bäst i Europa just nu, vilket nästan alla tycker förutom du och några till. Han påpekade även direkt efter det att matchen i Tyskland blir oerhört svår, men det missade väl lilla objektiva du!

Säger som Michael Jackson brukar säga: BEAT IT!
Real Madrid Sherko
2009-04-09 20:00
Vill inte ställa mig på Obbes sida nu, men överdriver inte många av er ganska rejält nu?

Jag tror att ni barcafans kommer få en käftsmäll precis som vi fick av liverpool.
Jag säger inte det för att provocera utan jag säger det för eran egna skull, för att få tillbaka allt om ni t.ex. förlorar mot chelsea, eller om real tar ligan till slut....det skulle kännas alltså...

Precis som Xavi sa, ingenting är vunnet ännu. När det är vunnet kan ni hålla på som ni gör hur mycket som helst men ta inget i förskott.
Real Madrid obbe
2009-04-09 20:00
Canaletes//

Är inte riktigt lagd åt det hållet. Så du kan fråga någon annan som är mer inne på detta.

Ni cules har verkligen ett begåvad register av ord och meningar,heh.
Barcelona Okkapokka
2009-04-09 19:58
obbe

"Förolämpningar används av dom som saknar argument" Något som passar väldigt bra in på ditt senaste inlägg. Mattlo har rätt, du har fel. Och då måste du dra in CR7 i detta.
Real Madrid obbe
2009-04-09 19:57
Criff//

Heh hur vågar du, inget storlag längre, heh aja detta inget storlag har tagit två raka ligatitlar, så om Real inte är något storlag, vad är barca då?.

Barcelonito / Lucho Enrique 21//

M, men nu undvek du skadesituatione vi haft, inget lag i världen hade klarat sig så bra som vi gjort med alla dessa skadorna, vilket gör oss speciella att mot alla odds så är vi fortfarande med.

Ni kryssar ju varje match bara ni spelar utan messi, en viktig detalj.
Canaletes
2009-04-09 19:55
obbe och alla som han kan suga min ***!!

Akta er för madridismon!!! hahaha!!
Barcelona Ciao-V
2009-04-09 19:55
Obbe:
"... vi är Real Madrid och hänger på ändå".

Madrid hade säkert legat i mitten av tabellet om de hade klarat av att hålla sig kvar i CdR och i CL. Har du tänkt på det?
Real Madrid obbe
2009-04-09 19:54
Mattlo United//

Du är bara avis för att C.Ronaldo gillar Real mer än man utd, lev med det när du ser han spela på old trafford. Alex ferguson syndrom.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-04-09 19:52
obbe

En viktig detalj är också att ni är ute ur alla cuper och 6 poäng efter. Ni spelar mindre matcher och ändå är ni långt ifrån.

CL? ni åkte på stryk 2 ggr mot Juventus. Ett gäng mediokra spelare som troligtvis skulle uppleva en "Bayern upplevelse" mot Barca. Dvs, 4 mål i första halvleken. Precis som Lyon. Det är ju riktiga skitgäng vi slår vecka efter vecka.

Det är ALDRIG Barca som är bra, utan Motståndarna som är katastrofalt dåliga och gör sin sämsta match mot Barca.
Barcelona Criff
2009-04-09 19:50
Real är inget storlag längre, dem ligger i 2a seedningsgruppen och har inte gått vidare från åttondelsfinal i CL senaste 5 - 6 åren.
Dem är lite som Lyon kanske :) Ett bra lag som inte räcker till helt enkelt när det vankas stormatcher :) Precis bakom toppen.
Mattlo United
2009-04-09 19:49
Barcelonito / Lucho Enrique 21

Är beredd att hålla med där, Barca spelar bäst just nu. Och den där Obbe verkar inte ha alla mackor bredda. Vinner man med 4-0 i en kvartsfinal i CL så är det sjukt bra! Själv är man ju ganska nöjd över 7-1 mot Roma för två år sen.

Sammanfattningsvis.. Barca är livsfarliga i år, Obbe är avis och vill nästan att Barca och Real ska byta spelare, United slår ut Porto efter mål av Rooney och Ronaldo :D
Real Madrid obbe
2009-04-09 19:48
Barcelonito / Lucho Enrique 21//

Nu snackar jag främst CL, sen har ni haft nästan en intakt trupp hela säsongen, vilket gör att det blir lättare att bli sammspelata, och ni kan oftast ställa upp med bästa möjliga elva.

Den turen har inte vi haft, men vi är Real Madrid och hänger på ändå.

En ytterst viktig detalj att lägga märke till.
Barcelona el Flaco
2009-04-09 19:44
*Loggar in*

*Viftar med långfingret åt obbe och hans korkade inlägg*

*Loggar ut igen*
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-04-09 19:43
Undrar hur många lag Barca måste slå innan vi möter "bra motstånd". Villareal och Sevilla borta, Valencia, Real, Lyon, Bayern hemma. Kom igen nu!

Obbe menar att Real är dålig och att de inte räknas som storlag antagligen. Ingen människa tror väl att det är Barca som gör alla dåliga? Att man är aggressiva i försvarsspelet och skaffar sig själva ytor? Obbe vet väl mer än Sir. Alex som tycker att Barca spelar bästa fotbollen i Europa. För att inte nämna Lyons, Bayerns och alla andra lags ledare som vi möter.
Real Madrid obbe
2009-04-09 19:43
Okkapokka//

Precis, jag sa att dem var ojämna, i sin topprestation, så skulle de bli en mer jämn kamp. Nu hade de en sämre dag till synes som mot wolfsburg 5-1.

DM1982//

Jo menade att de slog bayern med 4 mål ja, 5-1.
Barcelona Criff
2009-04-09 19:41
Var det inte Bayern med betydligt sämre spelare som slog ut Real för 2 år sen?

obbe, du är bara patetisk med dina inlägg. Det är så tråkigt att läsa.
Real Madrid obbe
2009-04-09 19:40
J.Gamper//

Världens bästa lag, det är sanningen? Då kanske det också är sanning för dig at michale moore blir usa:s näste president.

Chit en sak ni måste förstå, antiongen har ni ltyssnat på Yaya toures skitsnack för mycket elelr så har ni fått hybris, precis som honom.

Ni har inte vunnit någonting än för att teoretiskt bli dubbade världens bästa lag, först måste ni vinna CL, sen måste ni vinna världsklubbstitlen, där b.l.a en del sydamerikanska lag är med i.

Man utd är väl världens bästa klubb just nu i så fall, detsamma gäller att C.Ronaldo är världens bästa spelare..

Ni har inte gått igenom de bästa än, för att bli kallade bästa.
Barcelona DM1982
2009-04-09 19:38
Ämne: Jaja ni är så bra fö....
Hej fotbollsmedvetna person.

Wolfsburg slog Bayern med 5-1, är du inte medveten om det?
Barcelona attacante
2009-04-09 19:37

Obbe ni är ju inte kvar i europa. Ni blev utslagna med rätt många mål om jag inte minns fel. Var nu tyst en stund!!

Barcelona Okkapokka
obbe

Det jag finner mest roligt är hur du först innan matchen höjde Bayern till skyarna och att dom skulle ge oss tufft motstånd, för att sedan säga att dom inte är någon vidare och att dom inte var något större test.

Men om ni måste hitta fel hela tiden, visst. Ni är inte ens kvar i turneringen.
Barcelona Ciao-V
Mark van Bommel har humor. Ska man tolka det som att han är uppgiven inför returen eller är han ärlig och rak? Hahahaha;.

Citat:
“They made us look like amateurs in the first half. It doesn’t get much worse than that. Barcelona can be unstoppable. We were lucky it was still only 4-0 at the end. If we’d scored, we might just have been in with a shout in the return. But maybe Barcelona will only send out eight men in Munich – that would give us a chance.“
Annons: