/spanien/barcelona/forum/18747.aspx/spanien/barcelona/forum/18747.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Cannavaro&Diarra
2009-04-10 14:51
Intressant och veta vad ni tycker, tror också att agenten kan ha spelat en dålig roll i Dos Santos misslyckande, men tror fortfarande på att han har kapaciteten i sig till att bli en av blivande superstjärnor, sen som någon påpekade kanske han inte har mentaliteten i sig för att lyckas.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-10 14:42
Ämne: Tycker det är synd o....Cannavaro&Diarra
Tvärtom vännen tycker jag.
G2S mentalitet ska vi inte ens nämna.

G2S är en av de absolut största talangerna som världen har beskådat.
Men denna Zahavi G2S/Rio Ferdinand/João Moutinho agent är rätt kaxig och ser hellre sitt bästa än sina klienter.
Barcelona Okkapokka
2009-04-10 14:36
Cannavaro&Diarra

Jag anser att det är tvärtom, annars hade G2S fortfarande varit kvar i klubben. Sen hade han en skithög till agent också så det bidrog nog lite till den 'kaxiga' attityden som du påpekar.

Jag själv tycker att Giovani är rätt vilsen och har alldeles för svag mentalitet för att lyckas på den absoluta fotbollstoppen.
Barcelona Messi4321
2009-04-10 14:33
Cannavaro&Diarra:

Jag kan hålla med dig om att Dos Santos var en stor talang men bojan a vad ska man säga det går inte att undgå att han är ENDAST 18 och är en potensiell guldbollen vinnare i framtiden pga sitt målsinne.Killen kommer bli en stor målskytt.
Real Madrid Cannavaro&Diarra
2009-04-10 14:31
Tycker det är synd om Dos Santos för jag tror killen har kapacitet. Tror att det är mer hans kaxiga attityd och hans sätt och se på sig själv som redan en superstjärna, medans Bojan biter ihop och tränar. Jag personligen tycker att dos santos är en större talang än Bojan.
Vad anser ni?
Barcelona a l b - MesQueUnClub..
2009-04-10 14:28
Hur tror ni det går imorgon grabbar
Barcelona Vampíro
2009-04-10 14:21
Neuthon:

Det är Giovani Dos Santos som gör 2-0. Fint mål måste man säga, han snurrar upp Chivu sen sätter han den i krysset.
Barcelona The Reporter
2009-04-10 14:21
Neuthon

Giovanni dos santos gör andra målet
Real Madrid Neuthon
2009-04-10 14:19
Oj, menade Samans länktips, svarade på fel inlägg.
Barcelona a l b - MesQueUnClub..
2009-04-10 14:18
Barca_4_lajjf

Precis, haha. Det blev lide skumt där.. Han måste nog ha bland ihop videon.
Barcelona The Reporter
2009-04-10 14:18
Vad är rekordet I gjorda mål i CL-spelet? Asså inte skytteligan utan laget.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-04-10 14:15
Neuthon

Det är ingen som gör mål i det klippet? Ronaldinho leker bara med Milan spelarna.
Barcelona a l b .
2009-04-10 14:15
Det positiva med våran tighta schemma är att vi får se matcher väldigt ofta. Överskönt med match imorgon igen.
Längtar.

MesQueUnClub..
Real Madrid Neuthon
2009-04-10 14:08
Ämne: till tröga milan fan....
Vem är killen som gör 2-0 målet i ditt länktips? känner inte igen honom, snyggt var det i alla fall.
Barcelona Ryberg!
2009-04-10 14:01
Ämne: no matter what happe....
I vanliga fall kanske, men inte när det handlar om Messi, vet inte med er men han chockar fan mig fortfarande.... helt utom denna värld är han!
Barcelona a l b .
2009-04-10 14:00
1&onlyMessi

Det kommer vi alla. Spelar ingen roll om det är någon Barca-fan eller någon AIK fan. Alla som älskar fotboll älskar också Ronnie. Då Ronnie en gång i tiden stod för självaste fotbollen.

Men hans storhetstid är ute nu. Dock spelar han fortfarande mycket bra.
Barcelona 1&onlyMessi
2009-04-10 13:55
no matter what happens... jag kommer alltid vara en STOR! RONNI FAN! diggar den grabben fortfarande lika mycket som han var en gång i tiden!!!.. kom ihåg uttrycket! WHEN U GET FAMOUSE, U LOSE THE ABILITY TO IMPRESS PPL!
Barcelona Okkapokka
2009-04-10 13:50
Alla som vill ha årsgränser hit och dit kan lägga ner det direkt. Det finns dom som kan skriva mogna inlägg och dom som bidrar på ett mycket bra sätt, sen ska alla som vill skriva här, få skriva här.

Sen skulle det väl vara svårt med en åldersgräns då alla bara kan uppge falsk ålder.
Barcelona Vampíro
2009-04-10 13:50
Herregud vad Ronaldinho och Iniesta spelade ut de i den matchen. Vi saknade spelare som Deco, Messi och Xavi i den matchen ändå så var vi det mycket bättre laget.
Barcelona Ciao-V
2009-04-10 13:49
Ämne: Delarocha

12 år? ....
Är du verkligen 12 år? Hahaha... Du verkar vara mycket mer mogen än så;.
Delarocha
2009-04-10 13:47
Sen är ju Pato ett år äldre också. Och som tidigare nämnt har han ju fått helt galet med speltid och bär som sagt Milan på sina axlar tillsammans med Kaka mer eller mindre. Pato konkurrerar med sopor som Inzaghi, Shevchenko och typ Paloshi eller vad han nu heter. Bojan ska peta Eto'o, Messi, Henry och Hleb...

Saman. Det där är Inter Milan
Barcelona Saman.
2009-04-10 13:46
Haha misssssssstaaaaaaaakeeeeeeee
Barcelona marco_85
2009-04-10 13:43
alltså de borde förbjuda barn under femton år från att skriva här,, sen så får ni sluta jämföra pato med bojan,, pato köpte dom för massa pengar,,bojan däremot har vi uppfostrat.
Barcelona A.Gaudi
2009-04-10 13:42
Att pato är bättre än bojan håller jag dock med om. Man får se hur bojan utvecklas men just nu är han ju inte Barca material riktigt och Pato bär i princip milans offensiv på sina axlar.

Den där dealen det har ryktats lite om, Villa mot Bojan(2 års lån i valencia), tycker jag låter riktigt intressant. Bojan skulle få spela betydligt mer i valencia och ha chans att få kvala till CL. Risken är väl dock att pressen på bojan blir helt enorm ifall han ska axla villas mantel, åtminstone ifall de inte köper in någon till anfallare.
Barcelona Jr. Honken
2009-04-10 13:42
1&onlyMessi

Ronnie, på den gamla goda tiden! :)
Barcelona 1&onlyMessi
2009-04-10 13:38
till tröga milan fans som är jävligt psykisk instabilla vill jag påminna va som hände när milan o barca möttes sist?
Barcelona Jr. Honken
2009-04-10 13:36
Delarocha

12 år? Du, det där ser jag som en kränkning mot alla 12-åringar (där ibland jag :P).

Nej, men jag tycker inte att vi ska bry oss om dem. Vissa som kommer in och här på Les Rambles verkar ju inte ha något vett över huvud taget. Vill inte räkna upp exempel, men nog finns det vissa alltid.
Barcelona Saman.
2009-04-10 13:36
Åh nej, killen blev spärrad... Jag ville ha lite mer fredagskomedi innan man går ut i solen! :(
Barcelona BlueRed.
2009-04-10 13:30
Konstigt också med det fantastiska försvar Milan har, så är det ändå Barcelona som släppt in minst mål den här säsongen. Den så kallade "klumpiga Puyol" har visat sig vara riktigt bra då.
Barcelona A.Gaudi
2009-04-10 13:30
Kaka passar inte i barca. vart skulle han spela i vårat 4-3-3? När han var som bäst hade han gjort det såklart men just nu skulle han inte kunna gå in i våran startelva.

Kaka är ju dock den enda som har tillräckligt med kvalite för att göra det. ingen annan spelare i milan platsar i våran startelva. Du kan inte jämföra med hur bra dom var för några år sedan, det är idag som gäller. Varken pirlo eller gattuso har en sukt mot Xavi eller Toure. Nesta skulle aldrig kunna uppnå det puyol gör för barca. Mannen är ju för tusan på gränsen till att lägga skorna på hyllan.
Vi spelar inte som Milan, vi trycker upp hela laget och behöver snabba backar hemmåt.
Annons: