/spanien/barcelona/forum/18738.aspx/spanien/barcelona/forum/18738.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Latinoo
2009-05-16 15:13
Ämne: Ämne: Cáceres....
Barcas filosofi är att man bara värvar spelare som verkligen brinner för klubben och visar att dom vill spela för FC Barcelona.

Dem kommer inte övertyga någon spelare som Real Madrid gör.

Den enda spelaren som jag vill ha i Barca och behövs på vänsterkanten är Ribery eller Silva.
Barcelona Criff
2009-05-16 15:12
"Såg att Usain Bolt sitter och kollar på matchen(United - Arsenal).
I år verkar det som att vi har förlorat Bolt & Zorro som fans. Man skulle tro jag är ledsen men alla kan vara medgånssupportrar.."

Haha folket i puertan kan inte ens stoltsera med att ha dem bästa supportrarna längre :P

Om dem säljer Robben så kan dem heller inte stoltsera med att ha den snabbaste spelaren.

Vad ska dem då stoltsera med? :) Intressant blir det.
El Capitano
2009-05-16 15:12
Latinoo

Det ska bli intressant att se hur hela cirkusen slutar. Nu är det mycket löfte och förhoppningar på Perez eller räddaren i nöden som han kallas och madristas glömmer att det va Perez som gjorde Madrid till en kalle anka lag en gång i tiden.
Barcelona Barca-nist
2009-05-16 15:11
Latinoo

Helt ärligt så tror jag inte några stora stjärnor vågar gå till real.
värdeminskningen är kraftig hos real! från världens största stjärna till City spelare hehe
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-05-16 15:09
Ämne: Cáceres lär med all ....
Utlånad lär han troligen bli, men såld blir han inte, inte fan är Barca dumma nog att köpa han för 100+ för att sedan sälja han för hälften.

Latinoo

De där med att de har Barca som förstaval är ju skönt att veta men i slutändan så ligger bollen ändå hos Barca, vill de ha Ribery har de en stor chans men som sagt truppen är bra som den är.
Barcelona Barca-nist
2009-05-16 15:07
El capitano

Jag hoppas de bygger den nya el gatacticos med alla stjärnor i världen förutom barcas !

så i slutet av säsongen är det bråk mellan zlatan, ramos, C ronaldo gråter för att Ribery får mer uppmärksamhet. Kaká kommer bänkas för att Real tycker fortf Guti är bäst i världen (en matche /15 matcher).

Pepe är arg för att de har tagit bort taiboxnings säcken. ahh gud Real måste bli lika "stor " som då.plz
Barcelona Latinoo
2009-05-16 15:06
Ämne: Barca-nist

Barnsl....Det är det som kommer hända.

Fabregas vill inget annat än komma tillbaka hem till klubben som ligger honom nära hjärtat.

Riberys agent säger att om han lämnar är det bara till en klubb som Barca med alla deras stjärnor. Ribery visar också att han gillar barca genom att ta bilder och hälsa på alla efter CL matchen. Sen gick han runt på planen med Barca tröja.

Real kommer få nöja sig med andravalet ingen Cesc då tar man Mikel Arteta. Ingen Kaká då tar man Diego. Något i den stilen kommer hända under sommaren.

El Capitano
2009-05-16 14:59
Barca-nist

Barnsligare..hahaha
Låt gubbfan fantasiera, han växer aldrig upp.

Det skulle vara skönt om ALLA stora namn tackade nej till Madrid och Perez :)
Barcelona Barca-nist
2009-05-16 14:58
då får barcas ledning va på sin vakt och inte göra bort sig som ...ah vill inte ens ta upp det!

men jag litar på laporta som ledare. Han är bra på politik.
Barcelona Latinoo
2009-05-16 14:56
Kaká klart för Real Madrid för tionde gången enligt Madrid tidningarna Marca och AS.

Trodde alla hade lärt sig att man inte ska tro på dessa två patetiskt tidningar. Varför är alla oroliga över Florentino, jag tycker det bara är roligt.

Hoppas Florentino värvar Kaká,Fabregas,Benzema,Zlatan, C.Ronaldo, Maradona och Pelé, så dem ger Barca lite motstånd till nästa säsong.

Det som lyckas en gång ska man inte göra om, Florentino tror han kan bara värva vem han vill, det är nya tider. När Florentino tog över var Real en klubb alla ville till nu är Real motsatsen det kommer Florentino märka fort.

Hoppas Real Madrid vinner ikväll, för spelarna och Pep vill inte vinna ligan genom att inte spela. De vill gå ut och vinna ligan genom att spela.
Barcelona Vampíro
2009-05-16 14:53
Vad hade ni förväntat er? Att Perez skulle knacka på Laportas dörr och fråga snällt? Madrid är väldigt desperata just nu, de kommer göra allt för att försöka komma upp till Barça och de andra topplagens nivå. Osportsligt eller ej men det är Perez stil.
Barcelona Barca-nist
2009-05-16 14:52
El Capitano

Nej verkligen inte men jag trodde han hade mognat vid den åldern och lärt sig av sina misstag sen sist!

men dock har han blivit barnsligare heheh
El Capitano
2009-05-16 14:49
Barca-nist

Är du förvånad att Perez skämmer ut sig gång på gång?
Låt honom drömma om Iniesta och Messi :)
Barcelona Barca-nist
2009-05-16 14:46
Pep. G

jag är inte orolig utan upplever hans sätt mycket osportsligt och respektlöst mot andra klubbar!
Barcelona Pep.G
2009-05-16 14:43
Haha, inte för att jag är orolig för att Perez ska värva Iniesta, men är det det någon som vet vad hans utköpsklausul ligger på ?
Barcelona Barca-nist
2009-05-16 14:32
jag kan inte beskriva hur mycket jag ogillar den här Florentino Perez!

varför kan de inte skapa eget lag utan att behöva locka till sig andras spelare ?
Barcelona Lionel Messi n10
2009-05-16 14:06
Fina hemma och borta ställ faktiskt ser fram emot till nästa säsong när vi kommer bära dom. Nu hoppas vi att Villarreal vinner över Real Madrid så ligan blir säker och så vi kan vila våra älskade spelare till Cl Finalen.
Angående han dära Perez asså allt det han säger att han ska få Messi och Iniesta är så bullshit asså tro mig vad jag säger nu dom går Alldrig till real. Real är desperata på en högnivå.
Barcelona barcaa3
2009-05-16 14:06
Barcelona pleomessi
2009-05-16 13:47
Såg nyss dom nya hemma/borta dräkterna. Roligt att ha tillbaks dom klassiska ränderna när det gäller hemmatröjan. Men bortatröjan var ändå lite udda, dom som vi har i år är ritkigt snyggt, dvs den gula. Men orange/rosa aktigt är också snyggt!.

Nu tar vi in ligatiteln också som ändå har redan vart klar för typ 2 veckor sen efter förnedringen på R. Madrid.
Barcelona Napao
2009-05-16 13:39
Rambla+El Capitano
Klart real pressen skriver om spelarköp och sånt vad annat kan dom skriva om?
El Capitano
2009-05-16 13:17
Rambla

Men löjligt av RM att varje gång hamnar Barca 1:a på tabellen då ska de försöka värva spelare från Barca och andra stora lag. Desperation på högnivå! Ingen av våra spelare vill vara en del av "kungliga" Real Madrid, de har allt o lite mer i Barca plus att samtliga trivs som fisken i vattnet.
Dröm vidare Perez
Barcelona Napao
2009-05-16 13:16
Ämne: Ämne: Nya bor....
En på jobbet skratta och fråga om jag var en vägarbetare då jag hade på mig gula tröjan,men det jag som krattar nu åt han för han är real fan.
Barcelona joninho__90
2009-05-16 13:09
Ämne: Extra! Extra! Nya he....
Härligt med ränderna igen :D
Barcelona MSL#666
2009-05-16 13:05
Ämne: Nya bortatröjorna är....
haha, tänkte precis samma sak.. dom nya borta tröjorna är ju mycket bättre..
Barcelona petersays
2009-05-16 13:04
Nya bortatröjorna är ju mycket snyggare än det gula räschet. Ser ut som ett gäng vägarbetare som hamnat på planen.
Barcelona Napao
2009-05-16 13:02
Hemmatröjan var bra men den andra så tycker jag gula är snyggare.
Barcelona Rambla
2009-05-16 13:00
Ämne: El Capitano

Har P....
Det finns inga rykten ens utan det är personer inom Barcelona som uttalat sig om att de förväntar sig att Perez kommer att försöka sig på en sådan värvning. Som vanligt är det konspirationsteorier igång i Spanien och man tror alltid det värsta.

Det hela är mycket enkelt. Madridtidningar tycker att det är alldeles för mycket prat om Barcelona i Europa just nu i och med den troliga ligavinsten och finalplatsen i CL. Detta svider enormt och därför måste man till varje pris placera Real Madrid på förstasidorna. Det var knappast någon tillfällighet att Perez valde att ha sin presskonferens för att tillkännage sin kandidatur dagen efter CdR-finalen. :P
Barcelona Pride of Spain.
2009-05-16 12:56
Fina hemmatröjor, men bortatröjorna är skrämmande fula..
Real Madrid Sherko
2009-05-16 12:52
El Capitano

Har Perez någonsin sagt att han ska värva någon specifik?
Det enda han har sagt angående barcelona och dess spelare är att Barca och Madrid inte har någon pakt över värvningar.

Det jag försöker säga är att du inte ska ta varenda rykte på allvar...
Barcelona Rambla
2009-05-16 12:52
El Capitano:

Han kan inte värva en spelare som vägrar att spela för hans klubb, så de kan skriva vad de vill.

Vi kan ju lugnt räkna med att Iniesta och Messi kommer att bli indragna i deras presidentvalskampanj när säsongen väl är avslutad. Inget att hänga upp sig på.
Annons: