/spanien/barcelona/forum/18732.aspx/spanien/barcelona/forum/18732.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A.Gaudi
2009-04-10 13:30
Kaka passar inte i barca. vart skulle han spela i vårat 4-3-3? När han var som bäst hade han gjort det såklart men just nu skulle han inte kunna gå in i våran startelva.

Kaka är ju dock den enda som har tillräckligt med kvalite för att göra det. ingen annan spelare i milan platsar i våran startelva. Du kan inte jämföra med hur bra dom var för några år sedan, det är idag som gäller. Varken pirlo eller gattuso har en sukt mot Xavi eller Toure. Nesta skulle aldrig kunna uppnå det puyol gör för barca. Mannen är ju för tusan på gränsen till att lägga skorna på hyllan.
Vi spelar inte som Milan, vi trycker upp hela laget och behöver snabba backar hemmåt.
Barcelona Okkapokka
2009-04-10 13:26
Super_Milan

Hellre bäst i dagsläget än i det förflutna. Det håller du med om va?

Sen hade Bojan fått lika mycket speltid som i ett medelmåttigt Milan så hade han varit minst lika bra som Pato.

Pirlo och Nesta är gårdagens stjärnor, dom kommer inte upp ofta om man ska ta fram världens bästa backar respektive mittfältare.

Puss på dig med, tack för besöket.
Barcelona Saman.
2009-04-10 13:25
Verkligen synd att det finns så många äldre knegare som har så lite kunskap.
Delarocha
2009-04-10 13:25
Super_milan. Hur gick det för de italienska lagen i CL och uefa cupen? Samtliga är väl utslagna?
Men då du med största sannolikhet antingen är 12 år gammal eller bara allmänt korkad känns det meningslöst att diskutera med dig.

Men de flesta av de spelarna du fortfarande anser vara bra i Milan hade sin formtopp runt år 2002. Hade året varit 2000-2002 hade ni varit bäst i världen absolut. Men tyvärr för er har det gått en sisådär 7-8 år typ.
Barcelona BlueRed.
2009-04-10 13:24
Super_Milan

Juventus - Chelsea

Arsenal - Roma

Inter - Man.U

Milan - Barc... Ja juste ni tog er inte ens till CL, förlåt.

Ska vår målvakt diskuteras? Som om ni har en målvakt värd titeln världsmålvakt? Dida må ha varit riktigt bra men undrar om gubben ens orkar stå upp nu för tiden, verkar inte som det.

Gå tillbaka till den italienska sidan nu, tror du missar en viktig diskussion om hur mycket ni ska betala domarna nästa säsong.

Barcelona HugoBoss
2009-04-10 13:24
Super_Milan

Du kan väl börja räkna upp hur många Serie A lag det är kvar i CL. Sedan kan du ta dem spanska.
Barcelona el Flaco
2009-04-10 13:22
Den här Super_Milan filuren verkar vara en rolig typ. Hoppas han inte blir avstängd, finner hans inlägg ganska komiska.
Barcelona little_master9
2009-04-10 13:20
Ja va ska man säga. Tycker inte att man ska bry sig om sådana inlägg. Det är ren avundsjuka. Men tycker han att Messi faller för lätt är det helt och hållet hans åsikt. Vi behöver inte sänka oss till hans nivå.
Barcelona NoGo™
2009-04-10 13:19
Hahahah vilken pajas! lite rolig läsning faktiskt!

Föresten hur går det får Milan i CL då?...Nej just fan dom är inte med =/
Athletic Super_Milan
2009-04-10 13:17
Hur många CL-guld har Barca? Hehe. Tänkte väl. Puss på er där..

Vilken klubb är mest framgångsrikt i världen? Hehe. Puss på er där också.

Ska ni börja jämnföra Krkic med Pato snart ockå? Haha.

Pato kommer bli grym, är redan grym. Kaka platsar som sagt som ni nämnde. Pirlo i bra form platsar lätt. Likaså när Nesta är tillbaka. Världens bästa mittback när han väl spelar. Elegant också. Inget klumpfot som Puyol.

Gattuso är minst lika bra som Keita. Dock inte på offensiva biten. Er målvakt kan diskuteras. Han är inte direkt en stjärna.

Ja, La Liga är grym liga. Real som ska vara nästbästa laget iår, och vann ligan fick K*K av Liverfool. Haha. Bra där grabbar. Bra liga.

- Tyvärr Flaco, du har större tålamod med dessa tomtar än vad jag har. Jag lovar att inte spärra nästa idiot, så att ni får något att roa er med ;) /Red

Barcelona Saman.
2009-04-10 13:15
Reta inte upp Milan nu grabbar de kanske värvar Beckham!
Barcelona BlueRed.
2009-04-10 13:13
Super_Milan

Inte straff på Messi? Krokben på Messi och han faller. Dags för dig att kolla igenom reglerna igen.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-04-10 13:10
Från att vinna Champions League till att åka ur Uefa Cupen inom 2 år.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-10 12:54
Ämne: Men snälla nån, Mess....
Super_Milan

hahhaha
Det roligast var att du har redan sagt det jag ville säga.

Gubbar, Uefa cupen säger väl allt. :P
Delarocha
2009-04-10 12:51
Super_Milan. Säg något som tyder på att ni kommer krossa Barcelona nästa år? Ni har två spelare som håller Barcelona klass... Pato och Kaka. Resten av er elva bör allvarligt talat säljas. Sen att komma 3:a eller vad ni nu gör i Serie A säger inte mycket med tanke på att Serie A är ganska medelmåttig nuförtiden.

Sen din logik vad gäller det gula korter är ju helt lysande. Domaren är mänsklig och människor felar. Är det då inte mer troligt att det gula kortet hävs då människan är just mänsklig och domaren har felat. Har han felat lär det ju upptäckas och då ska ju kortet med all rätt dras in.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-04-10 12:51
Super_Milan

Hur känns det o titta på fotboll på torsdagar? (var bara tvungen) :D

Messis straff skulle vart solklar om domaren bara visste att Messi aldrig har filmat till sig en straff. Han trodde väl att det var PL och Cristiano han hade o göra med. Messi är en ärlig spelare, ramlar han så ska det blåsas.

Skulle gärna vilja se hur ni skulle kunna rubba på Barca :D

Athletic Super_Milan
2009-04-10 12:47
Men snälla nån, Messis s.k SOLKLARA "straff", VAR INTE STRAFF! Men inte filming heller, därför borde iaf gula kortet dras tillbaka. Men tror inte det kommer ske, därför att fela är mänskligt och domaren är just en människa. Och litegrann får Messi skylla sig själv. Átt ändå söka straff när man leder stort, man får aldrig straff då. Även om man spelar hemma på Nou Camp.

( Och ja vi spelade i Uefa Cupen, men kommer krossa Barca nästa år)

Till er som tänkt komma med "kolla på uefa cupen"

"Ni suger, bara gamla gubbar"

MVH
Messi12SD
2009-04-10 12:39
Klinsmann får lämna Bayern Munchen om han inte vinner nästa match mot Eintracht Frankfurt
El Niño #1
2009-04-10 12:31
Och den som inte gillar eller inte njuter av ert spel måste vara enögd människa.
Det går liksom inte bortse denna fantastiska spel.
Ta inte allt som Maadridistarna säger för att de är avundsjuka på er.
SKa jag vara ärlig så är jag också det på ert passningsspel.
El Niño #1
2009-04-10 12:24
Tror faktiskt att ni har chans på trippeln i år.
Ser inte mycket som talar emot er.
Lycka till.
Även om man inte ska räkna bort oss.
Impossible Is Nothing :P
Barcelona westinho |
2009-04-10 12:02
Han håller på Lazio.

Och nej, Bayern har inte en chans mot oss. 0 % chans vågar jag säga. Årets barca kan inte få sån genomklappning som vi fått förr, iaf inte mot bayern. Tror på enlite jämnare match där slutresultatet blir typ 2-1 till oss.
Barcelona serdelbarcaeselmillorquehiha
2009-04-10 12:02
Ämne: konstigt att engelan....
Terry är också från west ham, lika så Joe Cole. Lägg där till Rio Ferdinand, rätt sjysst lag hammers hade haft! Anyhow, ny match i helgen, ligan som gäller fram tills returen i Tyskland!
Delarocha
2009-04-10 11:43
berat_m; men du håller ju på Atletico så din åsikt är inte speciellt mycket värd.
Atlético Berat_M
2009-04-10 11:25
lameG/////////////////// underskata inte bayern om de har en bra dag och ni vilar spelare som messi henry etto och 2 3 till så kommer bayern vinna över er hoppas jag.
Barcelona lameG^
2009-04-10 11:09
jag hoppas pep är smart nu och tar onödiga gula kort så spelare missar "rätt" match.

Han måste också vila dem mycket nu tex nu mot bayern borde vi vila många.

Det viktigaste av allt är att vi måste vinna matcherna oavsett om spelare missar matchen.
Atlético Berat_M
2009-04-10 10:56
kanske jag är lite sen men grattis till segren vilka mål ni gjorde
Barcelona Tompa
2009-04-10 10:52
Självklart är det ingen självklarhet att vi vinner trippeln, inte ens säkert att vi vinner ligan.

Men laget behålla formen resten av säsongen har jag extremt svårt och se att vi tappar ligatiteln och man bör slå Bilbao i finalen på Copa Del Rey. Svårast att vinna blir C.L. Kan inte se att Barca missar semifinalen sedan väntar antagligen Chelsea. Finns ingen som helst anledning att vara skraja för något lag men ska vi vinna krävs naturligtvis riktigt bra spel. Ingen med fötterna på jorden kan utgå från att det blir överkörning även mot Chelsea eller Liverpool. Om Barca når finalen tror jag vi vinner bara myckelspelarna är med.

Någon mer än jag som oroar sig för att det kommer blir skador på nyckelspelare när vi möter Real Madrid? Marängerna spelade riktigt fult vid första mötet före julen.
Barcelona Jr. Honken
2009-04-10 10:48
Real Madrid Pierre(Dobber)
2009-04-10 10:27
konstigt att engelands landslag haltar. Hela engelska ligan är full av spanjorer å argentinare.

Ha en mindre produkt för Chelsea.
Barcelona Makaveli
2009-04-10 10:22
Lampard köptes till Chelsea från West Ham?
Annons: