/spanien/barcelona/forum/18731.aspx/spanien/barcelona/forum/18731.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2009-04-12 22:53
Jr. Honken
jag är glad att barcelonas redaktion inte betygsätter barcaspelare. man uppfattar spelarnas presstation på olika sätt!
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-12 22:15
Enligt merängerna så har deras spelare gjort en perfekt match haha.
Om detta är deras högsta nivå så undrar man ju vad Barças lägsta nivå är?
Barcelona Jr. Honken
2009-04-12 22:10
Barca-nist

Ja, verkligen. Har sett Barcas, och alla i Barca har högre spelarbetyg än den som har högst i Real Madrid.
Barcelona westinho |
2009-04-12 22:08
Real Madrid överhuvudtaget är ett stort skämt.
Barcelona Barca-nist
2009-04-12 21:58
realmadrids spelar betygsättning är ett skämt :)
Barcelona Jr. Honken
2009-04-12 21:57
attacante

Japp, det var verkligen synd! :/
Barcelona attacante
2009-04-12 21:34

Fy fan va hemskt. Hade 6 /7 på en trippel med 42x pengarna och tusen satsade. Vilken match dog jag på - Sevilla hemma mot fcking Getafe :( och prickade bl a in Villareal och Valencia. Jag vill bara dö :(
Barcelona Jr. Honken
2009-04-12 21:27
Tradigt det är här inne nu. Skulle mer än gärna vilja att vissa Madridistas, ni vet själv vilka så jag nämner inga namn, pallrar sig in på Puertan igen.
Barcelona Jr. Honken
2009-04-12 21:23
Riktigt dålig match av Sevilla. Men å andra sidan spelar Getafe bra. Tror att Barca kommer få svårt mot dem. Getafe är alltid bra mot oss, men jag är säker på att Pep vet hur han ska lösa det. Är trots det faktiskt rädd att Barca tappar poäng mot dem!

1-1 tror jag att det blir, även om jag i mitt tips tipsade 0-0.

Visca el Barca! ;)
Barcelona BirdStrike (MQUC3)
2009-04-12 20:58
Jag blev bannad på Liverpools forum.

Fick jag en förklaring ? Nej.
Bryr jag mig ? Nej.
Barcelona Okkapokka
2009-04-12 20:54
Messi4321

Äh, den hektiska stämningen har lagt sig redan, du behöver inte elda på mer nu. Ta ett andetag, en öl, och gå vidare.

Sherko

Jag väljer nog att lyssna på mamma och inte ladda ner. Chansen är en på miljonen att man åker fast egentligen, men har man otur så är man just den gubben. Jag avstår :)
Barcelona Messi4321
2009-04-12 20:52
alla real fans,sök på bajselona och se hur många inlägg som finns där ni madristas leker roliga och driver om barca.Behöver jag säga nåt?
Barcelona Barcaholic
2009-04-12 20:51
Hoppas vi har mer tur än vad Sevilla har också haha.
Real Madrid Sherko
2009-04-12 20:48
Frodo

Jag förstår dig, men det han skriver i det inlägget han redigerar...."Ni har problem"

Jag undrar vad han menar men det, men aja skitsamma..ska kolla film nu :)
Fast and Furious, nerladdad :P
Var inte rädda för att ladda ner bara för att den där skitlagen har införts.
Barcelona Barcaholic
2009-04-12 20:47
Aj då, 1-0 till Getafe. Hoppas vi lyckas bättre mot dom än vad Sevilla gör. Getafe känns som kanske den svåraste matchen dena säsongen, mer rädd för dom än för dagens real. Dom lyckas alltid bra mot oss och är väldigt rädd för att vi tappar poäng där.
Barcelona SaM__-
2009-04-12 20:40
Helt otroligt. Här tittar man in för att man känner sig sugen för att diskutera lite om Barcelona och vad ser man? Ett gäng marränger som sitter och skriver om hur bra Real är etc etc. För det första bryr sig ingen här inne och för det andra förstår jag inte hur man kan tycka det är så roligt att fira en seger på Les Rambles.

Tror ingen Barca supporter skulle vilja vara inne på Puertan och skriva om det nu gick. Tack och lov är den begränsad till alla snorungar i de vita dresserna men tror inte att den begränsningen behövs om jag ska vara ärlig då ingen här vill vara där. Men däremot Madrid supportrarna verkar stortrivas här inne.
Barcelona Messi4321
2009-04-12 20:36
Hassan snälla gör mig en tjänst och tryck på sök inlägg och skriv bajselona,och du kan se hur många real fans som ska driva om vårt lag och ni ska blunda för det.ÄGD!
FooTBaLL
2009-04-12 20:35
Detta forum verkar inte just tillhöra bara oss Barca fan. Utan snarare både R.Madrids och Barcas. Bara om man bläddrar neråt står Real fans i kö för kommentarer efter varan. Ussh alla ni real fan ni förstör vårat forum. Ni kommer in hit varenda dag typ 3-4 st och så blir 1-2 spärrade men ni vägrar lägga av och beter er fortfarande, Aa som ni kanske känner igen det ordet och blir kallade till det nästan varje dag här inne.

Always only Barca !
Barcelona Ciao-V
2009-04-12 20:28
Getafe, Barcas nästa motståndare har parkerat bussen framför målet i matchen mot Sevilla.
Kan vara svårt att ta sig igenom deras försvarslinje.
Kanske tappar Barca poäng där i nästa omgång!
Barcelona Saman.
2009-04-12 20:10
Grattis Sylvinho!
Barcelona Napao
2009-04-12 20:09
Ämne: Sherko

Apropå red....
Du kan inte klaga på deras demokratiska forum glöm inte det.
Real Madrid Hassan
2009-04-12 20:08
Klint//

Jag jobbar med Real Madrids forum och arbetar dagligen med att observera forumet så jag förstår hur jobbigt det kan vara. Men en "utförlig" motivering krävs inte i forumet, skriv en mening om varför personen blivit spärrad och det räcker.

Nog om det från min del.
Barcelona Frodo
2009-04-12 20:08
Personligen kan jag inte förstå hur real-supportrar kan kräva att få en motivering på andra lags forum när deras eget forum inte är öppet för utomstående fans.
Barcelona Klint
2009-04-12 20:05
Ämne: Om det är så att någ....
Kan man inte lista ut varför man har blivit spärrad är man välkommen antingen att kontakta mig eller övriga redaktionsmedlemmar. Ser ingen poäng i att vi ska skriva en utförlig motivering varje gång.
Barcelona Frodo
2009-04-12 20:03
Sherko

Men er red tillåter ju att massa saker som strider mot era forumregler får stå kvar så du borde kunna ifrågasätta deras handlande. Nu vill jag inte starta en debatt om detta med dig för du är en av få som sköter sig när du är här så jag förklarar hur vi ser på saken istället.

Ni har precis spelat kontringsfotboll på er egen hemmaplan mot Valladolid. Om vi inte ska kritisera det, då vet jag inte vad mer det finns att kritisera. Då kommer en kille in och börjar provocera (vilket bryter mot våra forumregler) och red väljer att spärra den personen. Mer än så var det inte. Inget att haka sig upp över.
Real Madrid Hassan
2009-04-12 20:03
Om det är så att någon har blivit spärrad är det inte mer än rätt att man ska få en förklaring till det.
Barcelona Tompa
2009-04-12 20:02
Det finns onekligen sunt tänkande Madridfans med ska inte förnekas. Men ni andra som t.ex "Maarkota".

Inser ni inte själva hur utomordentligt fåniga och tramsiga ni framstår för fans till andra lag ni ni efter en 4-0 torsk mot Liverppol unisont hävdar att "vi är bäst i alla fall för att vi har vunnit C.L 9 gånger, det har inte ni".

Det är egentligen en diskussion som hör hemma på puertan men redaktionen har ju stängt ute alla icke madristas så det går ju inte att föra en vettig debatt där.

Och så till signaturen "disaster"

Jag räknade fel på ett år där. Men om vi säger så här:
Efter att Berlinmuren föll (snart 20 år sedan) så har vi 8 ligatitlar och ni 7.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-04-12 19:59
Sherko

Apropå reds och moderatorer, har ni sett era? som gång på gång smutskastar Barcelona. Inte fan går vi in o klagar.
Real Madrid Sherko
2009-04-12 19:56
Frodo

Du vet redan hur det ser ut på vårt forum, tror du verkligen att dem lyssnar på mig?
Dessutom skiter jag rent ut sagt om vad alla medlemmar säger oavsett forum, men däremot dem som tillhör Red, dem ska sköta sig annars har dem inte där att göra.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-04-12 19:56
Sherko, kom över det. Han gjorde bort sig och du har ingen anledning att försvara honom.
Annons: