/spanien/barcelona/forum/18729.aspx/spanien/barcelona/forum/18729.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2009-04-13 12:06
El capitano

Ribéry: fan är det för klantskallar jag spelar med,jag får nog söka ny arbetsgivare (skämt)

el capitano
2009-04-13 12:03
Ämne: Ämne: mark va....Jag tror att Ribéry är sugen på titlar som CL. Han vet själv att han har ingen chans på CL titel i Real och vi har sett att allt går inte att med pengar. Kolla bara på Kaka och Castillas som Man City jagade ett tag men fick nobben.
Barcas spelstil Passar Ribéry utmärkt och det har han sagt själv.

Undrar vad Ribéry sa till Henry i slutet av matchen? Jag har tänkt på det i flera dagar nu
Barcelona Barca-nist
2009-04-13 12:02
El capitano
håller med dig, barcelona spelarna uttalde sig aldrig om reals spel utan sitt eget förra säsongen. det är inte bara lågt nivå på spel utan stil också :)
gårdagens fotboll var allt utan spansk fotboll.

Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-13 11:58
Ämne: varför pratar varend....
För att de är så frustrerat på att vi inte minskar gapet mellan oss:D
el capitano
2009-04-13 11:58
jost15

juste, till och med 6 mål :)
Barcelona jost15
2009-04-13 11:57
el capitano

om vi gör ett mål på bayern måste dom göra 6 mål inte 5 :)
el capitano
2009-04-13 11:57
Barca-nist

De är desperata, deras tränare (nagelmannen) påstår också att Barca kommer att tappa poäng. Man tycker att de borde koncentrera sig på sitt eget spel men har de eget spel? Real lirar kontringsfotboll med bottenlag på hemmaplan! :)
Robben, ikonen Raul mf filmar till sig frisparkar och fiskar straffar. Real förstör spanskfotboll och tar ner nivån, visst VINST är allt men var det inte därför Capello fick sparken för att att spelade ful och vann med udda mål föra säsongen. vänta o se hur mycket Real sjunker denna säsong..
Barcelona Barca-nist
2009-04-13 11:55
The Reporter
jag skulle inte gråta direkt om barcelona blir det samma nästa säsong :)
men självklart förstärkning är alltid bra !
Barcelona Ciao-V
2009-04-13 11:55
Ämne: mark van bommel har ....
Javisst, Ribery skulle passa bra i Barça men om Madrid blir desparat och vill moblera om i sommar, så kan de lägga ett bud på honom som Barça inte vill lägga ut. Ett överpris vilket är inte omöjligt sett utifrån hur de har agerat tidigare. Då går han nog dit och spelar i Madrid.
Barcelona Barca-nist
2009-04-13 11:53
el capitano
sorry du hade redan länk till det .
Barcelona The Reporter
2009-04-13 11:53
Tänk om vi får både Lahm och Ribery. Vilka kanter vi skulle ha då :)
Barcelona Barca-nist
2009-04-13 11:51
varför pratar varenda realspelare om att barcelona kommer tappa poäng och inte sitt eget spel?
totalt patetiskt pepes uttalnde
*Länktips*
Barcelona el Flaco
2009-04-13 11:51
el capitano/

Jag tror inte heller att de kommer göra fyra mål på oss, men jag tror inte att de kommer bli lika utspelade som i första mötet. Tror det kommer bli jämnare denna gången. Men så länge vi spelar bra och går vidare, så bryr jag mig inte vad slutresultatet blir.
el capitano
2009-04-13 11:44
el Flaco

Starkare kanske men jag tror inte att de gör 4 mål mot dagens Barca. Dessutom Barca kommer att anfalla som vanligt, Barcas bästa försvar är anfall. Gör vi ett mål då måste de göra 5 mål! Jag är bombsäker på att vi vinner även på Allianz Arena.
Barcelona jost15
2009-04-13 11:41
mark van bommel har nu i en radiointervju sagt att ribery vill spela i barcelona. Känns som det första seriösa uttalandet i den här frågan, dock lite märkligt med tanke på att frank hela tiden sagt att han inte vill diskutera alla rykten under pågående säsong. Nån substans lär det somsagt finnas i det här och med tanke på barcas och bayerns goda relationer kan man hoppas att en övergång kanske blir av till slut.
2009-04-13 11:41
Van Bommel säger också att Ribery har sagt till honom att Barça skulle passa honom perfekt och att han skulle mer än gärna ha på sig bluagranas röd-blå tröja.

Madrid laget får jaga vidare kontring spelarna.
Ribery passar inte Reals stil att lira boll helt enkelt, inte att vi skulle vilja ha honom så desperat mycket men han passar de inte.
Barcelona el Flaco
2009-04-13 11:35
Det verkar som om både Lucio och Lahm kommer kunna spela på tisdag. I så fall lär det vara ett starkare Bayern vi kommer få möta än det vi såg på Camp Nou (länktips).
el capitano
2009-04-13 11:28
Pepe avundsjuk? Klart som fan att han är det. Den dagen Real med den grisfotbollen som de lirar idag slår Barca grisar kommer att flyga men drömma kan alla göra.

*Länktips

Barcelona Ciao-V
2009-04-13 11:25
Ämne: Ciao-V

Ja absolut....
Det får man hoppas att Abidal, Puyol och Iniesta inte går sönder igen. Det är de som har oroat hittills.
Barcelona C.Andrés
2009-04-13 11:22
Ciao-V

Ja absolut,förutsatt att inget går sönder med maskineriet.
Barcelona luis enrique
2009-04-13 11:22
http://www.soccernews.com/la-liga-results/
2009-04-13 11:19
Ämne: kan någon hjälpa mig....
luis enrique

Real har La Ligas rekord med 107 mål säsong 89/90.
Kolla länken för hur det gick den där säsongen.
Barcelona Ciao-V
2009-04-13 11:18
Det finns en del rekord kvar att slå.
Poängrekordet är väl 85 poäng. Madrid slog Barças gamla rekord(82)i förra säsongen. Det är inte alls omöjligt att Barça slår det rekordet.
Vinner Barça alla sina matcher bryts detta rekord i El Clasico, enligt min enkla huvudräkning.

En annan sak som jag tänker på är vilket privilegium det är att vi får se vår kära Barça spela en gång var tredje dag under de närmaste veckorna(ibland var fjärde dag). Detta är är få förunnat. Marängsupporterna måste känna avundsjuka.
Det är några få lag i världen som har det spelschemat. Och dessutom ännu bättre när det går bra som det har gjort hittills.

Visca el Barça
Barcelona luis enrique
2009-04-13 11:18
håller på men hittar ju fan inget
el capitano
2009-04-13 11:16
luis enrique

Googla, du kommer att hitta en hel del fakta.
Barcelona luis enrique
2009-04-13 11:14
kan någon hjälpa mig finna om ett lag har gjort 100 mål på en säsong
Barcelona luis enrique
2009-04-13 11:13
vem bryr sig om den matchen
el capitano
2009-04-13 11:13
hehe..fan va dålig bild =)
Det finns ingen chans att Kaka lämnar Milan för Real Madrid!!
*länktips
Barcelona C.Andrés
2009-04-13 11:10
Läste nyss på Chelseasidan att domare inför mötet imorrn mellan Chelsea-Liverpool kommer att vara ingen mindre än Luis Medina Cantalejo.

Spanska domarkåren at its best!
Barcelona luis enrique
2009-04-13 11:09
Ämne: Jr. Honken:
Helt ri....
vart kan man se alla slut tabeller
Annons: