/spanien/barcelona/forum/18704.aspx/spanien/barcelona/forum/18704.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona pokke
2009-04-16 14:32
Gud är störst!

Haha. Hoppas bara vi nu spöar upp ryska Chel$ki.
Barcelona Gud är störst!
2009-04-16 14:21
el flaco

Ja eller hur, låt han vara han känner sig säkert liten i världen och alla är som sagt emot honom och Chelsea. Han måste visa sig stark genom en sån text.

Vampíro

haha aa, hurhan fick Barca till ett ont lag är en gåta.
Barcelona Vampíro
2009-04-16 14:21
Ämne: Herregud är människa....
Verkar som att han själv bor i den blåvita trollskogen. Han försöker få det till någon slags "David vs Goliath" kamp där Chelsea är det lilla laget som alltid blir bespottade medans Barça är den onda djävulen. Herregud den "krönikan" slår fan t.o.m Kviborgs artiklar.
Jesus Kristus
2009-04-16 14:19
Chelsea har haft problem mot toplagen denna säsong! chelsea 1-1 Manu) Chelsea 0-1 Liverpool! Manu 3-0 Chelsea! Liverpool 2-0 Chelsea) detta e ligaspelet, visst gick dom vidare mot pool men, tror inte pool satsa på cl när man kan vinna ligan efter 20år.
Barcelona Gud är störst!
2009-04-16 14:17
hehe läs det här, lite komiskt från Riberý. Han kanske är ett fan ändå?
Barcelona el Flaco
2009-04-16 14:09
Ämne: Herregud är människa....
Haha, den som skrev det måste verkligen vara en bitter liten människa. Mourinhos "vi-mot-alla" - menalitet verkar även ha smittat av sig på vissa supportrar.
Jesus Kristus
2009-04-16 14:05
Hatar chelsea riktigt mycke! hoppas barca krossar dom på camp nou!
Barcelona Gud är störst!
2009-04-16 13:56
Herregud är människan mentalt störd eller? Läs ungefär från mitten och neråt. Haha vem har sagt allt det där som han skriver?
GaGo Är Bäst
2009-04-16 13:47
Se till att vinna CL nu. Orkar inte med 11-0-0 spelet från Engelska lag. Få tyst på Aftonbladet som höjer PL till skyarna efter varje match.
Barcelona Okkapokka
2009-04-16 13:32
Tror på bästa möjliga elva, exkluderat Iniesta och Messi. Blir väldigt förvånad om Pep startar med dom två mot Getafe.

Glöm inte bort att det är Sevilla mitt i veckan sen, sen Valencia, sen Chelsea, Sen Real, sen Chelsea, sen Villarreal, sen Athletic i CdR final.

Det gäller att matcha spelarna väldigt smart nu.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-04-16 13:29
VizzlA

Skojjar du med mig med den elvan? Getafe är ingen Walk in the park. Det kommer bli Riktigt svårt o vinna över dom., därför ställer vi nog upp med bästa tänkbara elva.
Barcelona Messi(as)
2009-04-16 12:58
Vad skönt! Det är nu det bästa kommer det vi väntat på hela säsongen! Ska bli så spännande att se hur ett oprövat kort som Pep lyckas formera kommande elvor i riktigt stora matcher. Han måste nog ge flera chanser nu när vi möter så pass många tunga lag i rad.

Hur tror ni han gör det? Klarar han sig igenom den här stormen och vinner en av de stora titlarna vill jag ha honom kvar så länge som det bara går :)

Spelare som Caceres, Sylvinho, Keita, Busquets, Bojan, Guddy och Hleb måste verkligen visa att de klarar av att hantera pressen i de stora matcherna! Jag har en känsla av att de kommer att roteras in i laget. Pep kan väl omöjligt hålla samma elva alla matcher rakt igenom?

Komigen nu in i mål! Fan vad kul att spela mot chelsea igen, riktigt svår motståndare med deras köttiga mittfält. Vi kommer att ha riktigt svårt med deras mittfält! Är det bara jag som drömmer om Essien som framtida vänsterback i Barca.. Hahaa.... Pro evo.. :)
Barcelona Barca-nist
2009-04-16 12:57
nu har vi fått det bekräfftat från Fc barcelonas hemsida. "Risk for Puyol, Alves and SergioThree Barça players will have to be very careful not to be shown a yellow card in the semi-finals. Puyol, Alves and Sergio Busquets are all one card away from a suspension."
Barcelona VizzlA
2009-04-16 12:57
dilemma hur man ska ställa upp i dessa matcher pgr av deet täta spelshemat,kanske nå liknande mot getafe:

henry etoo/bojan hleb

gudjohnsen xavi
busquets

sylvinho caceres marquez alves (andra kombinationer, som med pique istället för caceres)

Barcelona Okkapokka
2009-04-16 12:47
Om vår CL match mot Chelsea spelas på en tisdag så blir den matchen automatisk sänd på Tv6 eller?

Vore jäkligt skönt att slippa streamen i en match i alla fall.
Barcelona pokke
2009-04-16 12:41
Alex (FC Porto/Makedonien Red)

Det visade sig att Brunos miss blev avgörande :(.

Jag hoppas verkligen spelarna nu klarar Getafe, Sevilla, Valencia, Chelsea, Real Madrid, Chelsea och Villarreal.

Det känns som att vi kommer tappa poäng mot Getafe nere i Madrid.

Visca Barca!
Atlético Alex (FC Porto/Makedonien Red)
2009-04-16 12:37
Rambla//

Visst spelar Luchos skada in i ekvationen + Ronaldos tidiga mål + Jesualdos avstängning, det komer man aldrig ifrån.

Vi brukar vara vassare på Dragão.

Lycka till nu!
Barcelona MQUC
2009-04-16 12:10
el Flaco/

okej, muchas gracias.
Barcelona Zamboza
2009-04-16 12:07
Barca möter Valencia den 25:e och Chelsea den 28:e april.
Barcelona el Flaco
2009-04-16 11:38
MQUC/

Man har inte än bestämt när Valencia-matchen ska spelas. Däremot spelas Sevilla-matchen på onsdag kl. 22.
Barcelona VizzlA
2009-04-16 10:56
pl har det bästa topplagen det är bara att inse..chelsea,arsenal är mycket tyngre än tex,valencia, villareal...upp till bevis för oss att visa att vi kan!..ständigt hur vi måste bevisa att spanien är att räkna med..skam real..visca el barca!, break thoose Fish´n Chips!
Barcelona MQUC
2009-04-16 10:54
Nu har jag kollat överallt, finns det INGEN SOM VET VILKEN TID VI SPELAR MOT VALENCIA? ELLER ÄR DET EJ BESTÄMT ÄNNU? TACK PÅ FÖRHAND.
Barcelona abbas__
2009-04-16 10:38
Nån som vet om de kommande champions leauge matcherna bara kommer sändas på viasat fotboll ???
Barcelona foooball master
2009-04-16 10:37
är det bara jag som märkt att det är inte så tufft som det värkar. på spelschemat står det att vi möter getafe,sevilla,valencia,chelsea,real,chelsea. det är ju några matcher kvar till champions league så barca kan ju ha all fokus på ligaspel de närmaste veckorna:)
Barcelona foooball master
2009-04-16 10:37
är det bara jag som märkt att det är inte så tufft som det värkar. på spelschemat står det att vi möter getafe,sevilla,valencia,chelsea,real,chelsea. det är ju några matcher kvar till champions league så barca kan ju ha all fokus på ligaspel de närmaste veckorna:)
Atlético Otuga
2009-04-16 09:37
Aftonbladet idag "Rule Britannia" Snälla se till att vinna C.L så jag slipper läsa sånt skit igen från Englandskåta Svenska fotbollspressen
Barcelona BlueRed.
2009-04-16 08:38
Xavi överskattad? Trevligt, Att dem är avundsjuka på grund av att dem har en lite sämre version av honom.
Barcelona pokke
2009-04-16 02:50
BirdStrike.

What? Snacka om att den killen är blind. Vart var han under EM och vart har han varit sen denna säsongen började? Vem är Xavi? Är det han som petar Cesc Fabregas(Arsenals bästa spelare)?

Han kan ju också fråga sig själv hur det kommer sig att den överskattade Xavi som slår sidledspassningar har 27 assists.
Barcelona MQUC
2009-04-16 01:57
NÅGON SOM VET VILKEN TID VI MÖTER VALENCIA SÖNDAG DEN 26E?
Barcelona BirdStrike (MQUC3)
2009-04-16 01:26
HAHAHAHAHAH ..

Det var en liten kille på Arsenals forum som kallade Xavi för världens mest överskattade spelare, hahah fan det var det sämsta skit jag hört på flera månader. "Xavis pass går ju bara i sidled, han är ju fan mer överskattad än C.Ronaldo"

Hahahahah, bra koll på barcas matcher.
Detta är pga media, Alltid Messi som hyllas även om Iniesta y Xavi gör allt förjobb, usch o fy.
Annons: