/spanien/barcelona/forum/18701.aspx/spanien/barcelona/forum/18701.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-16 21:44
Fy f*n vad Madridistarna lever på det förflutna.
Man tycker nästan synd om grabbarna.
Vadå Sneijder och Guti var ba förre året och Cannavaro var bra 2006.

Vakna upp för f*n det är Torsdagen den 16 April 2009 kl 21:45 just nu, inte 2006 eller 2007.
Fan vad irriterande det är att se de yra om det förflutna varje gång man kommer in Les Rambles.
Vill ni diskutera Gutis storhet eller hylla övriga Madridspelare till skyarna finns det ett slutet forum för detta. Skärpning! /Red
Real Madrid Sherko
westinho |

Är det någon som har hjärta för Real är det han, han har varit bänkad hur ofta och länge som helst under alla åren han varit i Real. Trots det är han kvar, och trots det har han aldrig riktigt klagat...det är hjärta.

Den situationen du tar upp är bara överhypad och det behöver inte ens stämma.

el Flaco

För hans krigarinställning :)
Tror även att han skulle höjt sig som spelare om han fick ta på sig den.

Det gör iallafall jag nu när jag är kapten i laget.

Aja ska äta nu vi hörs allihop
Barcelona pokke
2009-04-16 21:43
Autobahn Arjen

Ronaldinho har också vunnit 2 la liga titlar. Guti är usel punkt.

Zizou

Cannavaro är inte en usel back men han har inte kommit upp i VM formen som han hade -06.
Barcelona el Flaco
2009-04-16 21:43
"Guti är en levande Legend, stor förebild!"

Ännu ett episkt misslyckande. Man börjar bli trötta på detta nu.
Barcelona westinho |
2009-04-16 21:42
F7 Zizou

Tycker du Cannavaro är bättre än Puyol?
Real Madrid F7 Zizou~™ [7 de mayo]
2009-04-16 21:41
pokke

Jo, det förstår jag väl för det blir svårt att återfå VM -06 formen. Men att skriva att Puyol är en bätttre version är nästintill galenskap.
Real Madrid Autobahn Arjen
2009-04-16 21:40
pokk

canna har vunnit två la liga titlar med real..:S
Barcelona westinho |
2009-04-16 21:40
Sherko

Det beteendet han visade upp förra matchen räcker som bevis för mig. Han värmer upp, får inte komma in och går och sätter sig igen. Sen i slutet av matchen vill de byta in honom, men då vägrar han och sitter istället kvar och surar. När han är på plan jobbar han verkligen inte för laget. Han visar fan inget hjärta för klubben överhuvudtaget. Jobbar aldrig hem, han bara lunkar omkring i mittcirkeln och slår bort enkla passningar.

Hade Xavi gjort så som vice kapten hade jag kokat sönder på honom, trots att han är min favoritspelare.
2009-04-16 21:39
Guti är en levande Legend, stor förebild!
han vann assist ligan förra året. Anledningen är att vi vi kör 4-4-2 med tvp pivotes i år. Annars är han en okej spelare i dagens real.
Barcelona pokke
Varför lever majoriteten av Madridistas i det förflutna? 9 CL titlar, Cannavaro och gud vet vad.
Barcelona el Flaco
Sherko/

Jag tycker Iker hade varit en klockren kapten när Raúl lägger skorna på hyllan. Varför vill du hellre se Ramos som kapten före Casillas?
Barcelona VizzlA
2009-04-16 21:38
f7

jag lever i nuet och inte i historian, fast det är ju ett signum för real fansen, så varför inte du med?.
Barcelona pokke
2009-04-16 21:36
F7 Zizou

Cannavaro är knappast en världsback i dagsläget. Han var underbar under VM -06 men vad har han gjort i Real Madrid?=
Real Madrid Sherko
2009-04-16 21:36
westinho

Han har varit dålig detta år, inget snack om saken.

Men den killen har sjukt mycket respekt bland spelarna ska du veta....han gör väldigt mycket utanför plan. Det är antagligen därför han är vice kapten.

Om det räcker eller inte för att vara vicekapten vill jag inte diskutera.

Personligen vill jag att Ramos får ta över bindeln efter Raul, men Iker är arvtagaren.
Barcelona Jr. Honken
2009-04-16 21:34
Om jag får blanda mig in i disskusionen, så tycker jag att Xavi är klart bättre än Guti. Behövs knappast något argument för det. Titta bara på Barcas matcher. Messi hade inte varit så bra som han är om han inte hade fått dem suveräna passningarna från Xavi. Och Iniesta för den delen.

Angående Sneijder tycker jag att även han varit lite si sådär denna säsongen. Han var mycket bra förra året, men detta året har han inte alls kommit upp i samma standard.
Barcelona westinho |
2009-04-16 21:32
Sneijder var riktigt bra förra säsongen. Denna säsongen har han varit lite halvdålig faktiskt.

Guti har varit bra, har gjort väligt många sjuka framspelningar, men inte ens du kan blunda för hur dålig Guti har blivit? Dagens Guti är definitivt en medelmåtta och borde spela i typ Numancia. Han är väl andrakapten i Real? Sämre förebild får man leta efter.

Zizou menar du allvar? Cannavaro var så bra för 3 år sen, sluta leva på gamla meriter som alla andra enögda madridistas. Dagens cannavaro är fan inte i närheten av puyol. Skärp er nu.
Real Madrid F7 Zizou~™ [7 de mayo]
2009-04-16 21:31
"puyol är en bättre version av cannavaro (och undviker att hoppa in i stolpar"

Guldbollen, Fifa Player of the Year samt VM-guld MEN det är Puyol som är den bättre kopian ?

Tillåt mig att skratta: Ha Ha Ha.
2009-04-16 21:27
haeger

Ja men han är inte medelmåtta.
2009-04-16 21:23
pokke

Haha varför är du så negativt hela tiden?

Medelmåttor är spelare som Maduro, Faubert, De guzman osv.

Varför får snejider spela hela tiden då om han är en medelmåtta tänk lite harreugud.
Barcelona haeger
2009-04-16 21:21
Autobahn Arjen

Inte är han bra iaf.
Barcelona pokke
2009-04-16 21:21
Autobahn Arjen

Nej då. Ronaldinho och Maradona tillhör toppen även om båda inte presterat i år.
Barcelona VizzlA
2009-04-16 21:20
autobahn

ronaldinho är en sämre än en medelmåtta..'

respekterar snubben men han är slut,,tyvärr.
2009-04-16 21:19
pokke

Är ronaldingho också en medelmåtta för att han inte har presterat i år?
Barcelona VizzlA
2009-04-16 21:18
autobahnblaBLABLA

xavi, touré, iniesta väger tyngre än eran 4-mittfälts uppställning..nä men ärligt hur dum för man va, haha. Busquets ye?, guti who?
(autobahn)

enda sättet guti kan göra assist på är när han tjongar en lång boll på 40m och raul är där o petar in den..(real madrids jogo bonito lir för övrigt)

iniesta är som, en bättre blandning av robben och guti!

xavi är som xavi

valdes är cassillas upphöjt till -2.

puyol är en bättre version av cannavaro (och undviker att hoppa in i stolpar.

messi är som messias

och sist men inte minst Barcelona, mes que un club!!

ps, real borde tysta den historiska kritiken med slogan, mes que franco!

(har tråkigt.)
Barcelona pokke
2009-04-16 21:17
Autobahn Arjen

Varför tar du upp det förflutna? Ta en titt på dagens Guti och Sneijder.
Barcelona el Flaco
2009-04-16 21:17
pokke/

Du har fel, Guti är ingen medelmåtta. Han är en lovande talang.
2009-04-16 21:15
pokke
Om nu legenden Guti och Snejider är medelmåttor, vad gjorde dom förra året?
Snejider , guti startade nästan alla matcher förra året och bröt nästan varenda rekord.
Att säga att dessa två är medelmåttor är som att säga robben saknar snabbhet :)
Barcelona pokke
2009-04-16 21:10
Autobahn Arjen

Guti har ju varit bänkad i Real Madrid denna säsong och när han har spelat så har han gjort det uselt. Var det inte Fotbollskanalen som räknade att varje gång han spelade så har Madrid förlorat? De visade även några klipp på hur han promenerade på planen.

Problemet med Sneijder och Guti är att de inte ens håller en jämn nivå.

Sneijder har fått spela väldigt mycket men har knappast gjort det bra.

Enligt mig är de medelmåttor och inget mer.
Barcelona Barca-nist
2009-04-16 21:06
Guti snejider är inte ens i närheten av xavi!!!!
hur kan man ens jämföra de med xavi??
Annons: