/spanien/barcelona/forum/18696.aspx/spanien/barcelona/forum/18696.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona J.Gamper
2009-07-16 00:37
Ämne: Ämne: Det är ....
Men du kan väl förstå att folk menar majoriteten även om alla inte är likadana.
Real Madrid aRnes_Madrid
Ämne: VRF JÄMFÖR NI Robben....
Du tycker ju att Xavi o Iniesta är bäst , fattar inte vf du säger att Iniesta o Messi är lika bra då :S
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Ämne: Ämne: Det är ....
That goes both ways
Real Madrid Bengan
2009-07-16 00:36
Ämne: Det är faktiskt det ....
"Real madrid" fans? Det är det här jag hatar med barcelona fans, ni drar upp vad en enda person har sagt på Puertan och hävdar att alla i Real tycker samma sak. Finns inte en människa med sunt förnuft som hävdar att Robben är bättre än Messi om ser över hela säsongen.

Scrolla ner och kolla hur många "Real Fans" som det är du pratar om
Barcelona Rambla - K9
Ämne: Ämne: aRnes_M....
Det roliga är ju att det är sant också!
Barcelona J.Gamper
Ämne: Barca kommer att käk....
Överdriv inte. Visst är Madridistas kaxiga.. men de har de alltid varit. Bara för det behöver vi inte dölja sanningen genom att inte erkänna att Real med högsta sannolikhet kommer att bli väldigt farliga framöver. Tror verkligen inte på någon ny 6-2 seger. Visst de kanske inte vinner ligan även om "vissa" tror det. Jag själv tror att Real kommer ha de väldigt svårt att vinna ligan mot ett Barca som redan är samspelta och bara kan utvecklas ännu mer förmodligen. Men de blir nog tuff kamp =)
Barcelona el Flaco
Rambla/

Själv har jag precis käkat upp min chips-påse. Dags att ta fram popcornen!
Real Madrid Pierre13#
Seriöst, ni drar konstant upp 6-2? har ni glömt att Madrid vann över barcelona mot precis samma lag ni vann med den matchen matcherna innan? NI stod å applåderade in Madridn när ni va 15poäng bakom med precis det laget ni har nu. Allt kan hända i fotboll. Så snälla sluta dra upp 6-2 hela tiden och säg ni ska "äga,dominera,käka upp" oss.

Överskattning och underskattning med/om Robben. Frisk och fullt lag så vem vet vad robben kan prestera utan press.

Det var allt för mig. Peace
Real Madrid aRnes_Madrid
Ämne: aRnes_Madrid, Rätt k....
Yees så är det. Tänk hur det är för hela Real Madrid som bara hade iår Robben och Higuain egentligen för offensiven?
Man kommer inte långt med Drenthe Faubert osv.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-07-16 00:35
VRF JÄMFÖR NI Robben me Messi.
Fan de är nästan skandal att jämföra dem.
Att jämföra Messi me Robben är som att säga att ALLSVENSKAN ÄR BÄTTRE ÄN LA LIGA.
Visst all respekt för Robben,enligt mig den ända som va riktigt bra i Real men tro mig NU när C.Ronaldo har kommit o Kaka så kommer Robben inte vara sjärnan längre o på så sätt kommer han att tappa tro mig.
Suñol: Sant att Iniesta är underskattad men jag tror att han gillar att inte vara i media o sånt.
Men Iniesta för mig är lika bra som Messi.
Forza Barca
Barcelona Rambla - K9
Fan, popcornen tog slut från sidlinjen.
Real Madrid aRnes_Madrid
Ämne: aRnes_Madrid

Robb....
Där ljög du att jag överdrev om Robben. Säger bara att om han hade haft fler möljigheter som MEssi har och kunnat använda sin höger då hade han varit vass.

Något roligt
Dyra spelare vinner inte titlar, det såg vi i CL final. Barca hade 8 egna produkter som slaktade Man USA.
HAHAHHAH
Barcelona Criff
2009-07-16 00:34
aRnes_Madrid, Rätt kul du nämner alla dem matcherna där just Messi varit den enda som ville ta iniativ, men där hela laget spelade som krattor.
Inte lätt att spela själv mot 11 motståndarspelare.

Men självklart har Messi också sina dåliga dagar, fast inte någon utav dem matcherna du nämnde. Utan dem matcherna där han helt enkelt varken för bu eller bä.
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-16 00:34
Det är faktiskt det här som gör att jag avskyr Real Madrid-fans på Svenskafans. De talar och syns på de olika forumen på Svenskafans istället för att låta deras lag tala åt dem.

Vi behöver inte försvara Messi... eller jo, om någon missade förra säsong...
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-16 00:33
Kolla 1:18 på klippet så kan du se vart han var den matchen :)
2009-07-16 00:32
aRnes_Madrid

Robben är en bra offensiv fotbollsspelare, men så som du pratar om honom så kan man tro att han har vunnit FIFA player of the year flera år i rad. Du överdriver hans kapacitet. Och när du säger att han kan bli hur farlig som helst nästa säsong så glömmer du att Ronaldo, Kaka' och Benzema är dem tre som måste producera nästa säsong och som säkerligen all press kommer att ligga på. Robben kommer inte få leka lika mycket med bollen som han skulle vilja om de 3 spelar samtidigt som honom.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-07-16 00:32
aRnes_Madrid

Hm minns jag inte fel så snurrade Messi upp Cole ett antal gånger dom första halvtimmen, när Chelsea vågade ha Drogba vid mittcirkeln.
Mot Atletico började han tycka synd efter att ha förnedrat dom 3 gånger tidigare. och i landslaget är han den enda som kan ha huvudet högt. Är ju Argentinas backar som är helt knas. (läs Heinze)
Barcelona J.Gamper
2009-07-16 00:31
Pique Who!?
El Capitano
2009-07-16 00:31
Barca kommer att käka upp Real igen, 6-2 var en början.
Kaka gjorde 2-3 bra matcher 2007, va var Kaka i confederation cupen mot bättre lag?
Ronaldo, vill inte ens uttala mig.

vi har Iniesta, Xavi, Messi, Yaya med flera som käkar upp era Christina och Kaka.

Nu är madristas kaxiga med två värvningar och en psykopat president, ni kommer att bli besvikna igen.

Dyra spelare vinner inte titlar, det såg vi i CL final. Barca hade 8 egna produkter som slaktade Man USA.
Real Madrid Bengan
2009-07-16 00:28
Ämne: Om man är en egen pr....
Så det du hävdar är att man som ungdomsspelare spelade i en ungdomsakademi och var totalt värdelös och sen går till en annan klubb och utvecklas till något bra så ska den klubben som förstörde deras ungdomsår ta credit för det? Låter ju totalt skruvat, måste ju vara den klubb som gjort en till det man är just nu som få den crediten.

Finns ju folk som spelar i toppklubbar i Europa efter att ha börjat spela fotboll i 17 års ålders, överskatta inte knattefotbollens betydelse.
Real Madrid aRnes_Madrid
2009-07-16 00:27
Ämne: aRnes_Madrid

Du t....
Så du tycker inte att Robben är farlig redan nu?
Barcelona Suñol
Sherko: Tur att vi hade Iniesta då, världens mest underskattade spelare.
sebbaa
Ämne: sebbaa

Akta så de....
lol
Real Madrid aRnes_Madrid
sebbaa

Akta så det inte fastnar i hans halsen som Zlatans pappa säger haha.
2009-07-16 00:26
aRnes_Madrid

Du tror verkligen att Robben kan bli hur farlig som helst? Real Madrid kommer handla om en spelare nästa år och du vet precis vilken spelare jag pratar om.
Barcelona Los GalacticASS
aRnes_Madrid

Jag säger inte att Messi vart bättre än Robben hela sin karriär, snackar bara om förra säsongen :).
Men, Messi mot Chelsea, Messi gjorde väl assist?
Och så hade Messi berg-och-dalbana med Bosingwa på Camp Nou och faktiskt också med Ashley Cole på SB.
Men, det är historia nu. Vi får vänta och se vad som händer nästa säsong ;)
Barcelona Sersari
el Flaco

" Det verkar som om en ny Messi vs. Robben diskussion håller på att bryta ut här. Fram med chips-påsarna!

Själv tror jag nog att jag aldrig deltog i de episka diskussionerna back in the days, jag föredrog att stå vid sidlinjen och läsa alla kommentarer. Vid mer än ett tillfälle brast jag ut i skratt. Ah, those were the days. "

- Hahahahahahahahahahaha!!!! Klockrent! Jag brukade också sitta vid "sidlinjen" och bara njuta av teatern.
sebbaa
Minns då folk här och i puertan gjorde jämförelser mellan lagen, Valdes vs. Casillas, etc. Då var nog alla Real spelare bättre enligt Marängerna. Men plötsligt nu har Messi bättre spelare runt sig än Robben.

*Plockar fram citatboken och popcornen*
Barcelona Trippeln
2009-07-16 00:24
Om man är en egen produkt så är man en egen produkt vare sig man tar steget i en annan klubb!
Real Madrid aRnes_Madrid
2009-07-16 00:23
Messi är BÄTTRE än Robben utan tvekan.
Men Messi har bättre spelare omkring sej , jag tror att Robben iår kan bli hur farlig som helst. Men Robben behöver fatta att han har också högerfoten , hade han kunnat använda den dååååå hade vi kunnat snacka.
Annons: