/spanien/barcelona/forum/18694.aspx/spanien/barcelona/forum/18694.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca o Mort!
2009-04-18 16:15
el capitano

Jag har också funderat på samma sak. Milito har inte direkt briljerat i barca, han har varit ok.

Men då ser jag hellre att vi satsar på 2 unga mittbackar som kan bli världsklass backar, som Piqué och Henrique. Och Cáceres förstås, men honom ser jag hellre som ytterback. Påminner lite om Ramos med sina vassa tacklingar, snabbhet och otroliga nickar.
Barcelona VizzlA
2009-04-18 16:10
Pep.G

näpp..i alla fall inte när det missgynnar hans kära, vita, Real madrid
Barcelona Pep.G
2009-04-18 16:10
Värst vad marängerna underskattar Recreativo. Recreativo MÅSTE vinna den här matchen och det tror jag att dem kan. Glöm dessutom inte att dem var verkligen nära att rubba oss förra veckan. Så någon promenadseger bör inte marängerna förvänta sig.
Barcelona Pep.G
2009-04-18 16:07
VizzlA

HAHAHA, tror du verkligen att Kviborg har några simpla matematik-kunskaper ?
el capitano
2009-04-18 16:06
Varför inte sälja Milito och ta hem Henrique? Det skulle inte vara så dumt och vi har även Pique som är verkligen på G. Han har visat i dubbelmötet mot Bayern att han kan försvara, kan gå i anfall och har fått Marquez långa/korta passningar. Jag tror stark på Pique. Och Cacáres kan täcka Alves vid behov. Kanske Barca borde satsa på en VB om Sylvinho tackar för sig i sommar.
Det vore kanon om Barca köpte Bruno Alves, jag blev imponerad av hans spel mot Man U i CL.
Barcelona VizzlA
2009-04-18 16:01
måste bara påpeka en till grejj om kviborgs artikel, sen ramos tog över har dem gjort 36mål,under samma period har barca gjort 44mål,hur får han det till att real gjort flest mål sen ramos tog över...??..
Barcelona VizzlA
2009-04-18 15:43
pilma danke!

men dem är ju världens bästa klubb, iallafall om man tror på kviborg i hans propaganda artikel.
Barcelona Saman.
2009-04-18 15:39
Milito kommer knappast spela för oss denna säsongen. Möjligtvis någon match i slutet av säsongen. Killen har vart borta i typ ett år och har nyligen börjat träna för fullt. Fysiken lär ta tid att bygga upp igen. Förvänta er ingenting...
Barcelona Meessii10
2009-04-18 15:30
Ang. Milito så läste jag för nån månad sen att han var tillbaka och att han hade börjat träna med boll. Sen för nåra veckor sen läste jag att han hade börjat träna för fullt med resten av laget. Så han hinner nog tillbaka till matchen mot Chelsea.
Barcelona Jr. Honken
2009-04-18 15:23
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Om jag har rätt för mig så vann Wolfsurg över Bayern München med hela 5-1. För det var väl Wolfsburg som gjorde det?

Nej, deras spel fungerar verkligen inte i CL. Det ser man ju även på deras resultat!
Om man spelar kontringsfotboll på hemmaplan, när man är en av favoriterna till ligatitlen, så är det ju någonting som inte stämmer.

Men Barca spelar kalas, och det är det bara att buga och bocka för!

Visca el Barca! ;D
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-18 15:17
Ämne: nån som vet/länka, r....
VizzlA

Där har du deras spel schema.
Som sagt de har bara ligan att spela för.
Inte nog konstigt när man spelar den fotboll som man har presterat for den spelen funkar helt ekelt INTE Champions league.

2009-04-18 15:12
Ämne: Hoppas Henrique får ....
Apropå Henrique så spelar han idag kl 15:30 när hans Levrkusen tar emot Bundsliga lederna Wolfsburg.
Inte det lättast uppgiften direkt.
Jag måste få se honom idag, så jag kanske återkommer med hans prestation efter matchen.
Ska hålla ett extra öga på killen.
Han är lovande och framtidens världsback.

Wolfsburg vs Bayer Leverkusen Henrique is ours:D
Barcelona VizzlA
2009-04-18 15:11
nån som vet/länka, real madrids spelschema?
dom har då inte mkt att fokusera på.
Barcelona Jr. Honken
2009-04-18 15:09
Sk*t! Tippade också fel! :S Men är visst inte ensam! :P

Jag tror TYVÄRR på ett poäng tapp idag. Tror på 1-1. Messi gör vårt mål. Men å andra sidan tror jag att även Real Madrid tappar poäng! Jag tror t.o.m. att dem förlorar. 0-1 i den matchen.

Målfattig kväll, med andra ord! :/

Men vi får hoppas att jag har fel, och att Barca gör jobbet och tar tre viktiga poäng i jakten på liga-titlen. Än är det inte över!

Visca el Barca! ;)
Real Madrid Sherminator
2009-04-18 14:59
Hoppas Henrique får mycket speltid när han kommer tillbaka från Leverkusen. Ser fram emot att se honom spela, aldrig sett honom spela nämligen.
Jesus Kristus
2009-04-18 14:57
aa hoppas han får spela mycjet nästa säsong!
Barcelona Squez
2009-04-18 14:53
Fan vad synd det är om Milito. Han har ju inte kunnat medverka alls denna säsong när Barca har spelat strålande fotboll. Jag hoppas att han får en match i slutet iaf, när guldet är säkrat.
Real Madrid Sherminator
2009-04-18 14:52
Hoppas bara vi orkar hålla ut sista nu, med tanke på champions league och allt. Tufft schema dessutom med bland annat sevilla, madrid, valencia och chelsea då!

VISCA BARCA!
Barcelona A.Gaudi
2009-04-18 14:41
Det finns väl en chans att han spelar i år men jag räknar inte på det. Man får se hur stark han kommer tillbaka. Jag har svårt att bestämma mig över hur bra han egentligen är. Barcelona förra året var väldigt usla, och milito var för mig ganska medelmåttig. Men det var å andra sidan resten av laget också.

Man får se hur bra han visar sig vara i Guardiolas Barca.
Jesus Kristus
2009-04-18 14:31
han kommer spela nästa säsong han är skadad till dess
Barcelona HugoBoss
2009-04-18 14:02
Någon som vet när Milito kommer tillbaks?
Real Madrid Mattias780808
2009-04-18 13:53
Visserligen hoppas jag ju att ni får stryk eller åtminståne tappar poäng ikväll, men oddset (se länk) på en tvåa är ju ritkigt bra och ska nog spela på det. Ni verkar ju komma med absolut bästa laget dessutom!
Barcelona Squez
2009-04-18 13:50
Joanilson
Det har varit ett litet frågetecken om Valdes medverkan i kvällens match, men nu är det klart att han är frisk och förväntas spela ikväll.
Barcelona Joanilson
2009-04-18 13:41
jag läste precis i tidningen att Valdes hade skadat sig och kanske missar matchen. är det nån som vet om detta stämmer eller är det bara ett påhitt av tidningarna igen. dessutom stod det att Valdes hade gått ut i media och begärt högre lön och att det ska ha fått Barca att se rött. det verkar blåsa kring Valdes just nu?
Barcelona Mes Que Un Club R10
2009-04-18 13:22
Vi vinner med 0-3 ikväll och Valdes fortsätter hålla nollan samtidigt som trion där uppe gör sitt jobb. Thierry Henry 0-1 Samuel Eto'o 0-2 Lionel Messi 0-3
Barcelona kallesiete
2009-04-18 13:01

Så gytt med match ikväll. Ännu en "final". Alla matcher är så jävla roliga och spännande nu.

Dom där uppe sätter vars ett ;) Ni vet vilka jag menar.

Visca!
Barcelona a L b
2009-04-18 12:57
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Kom ihåg att a L b säger att vi ska vinna med 1-0. :D
2009-04-18 12:47
Ämne: PILMA

westinho |

Tror tyvärr....Hahaha ifall vi vinner ikväll då? då tycker jag att man borde förlåta mig:P
Men jag tror att vi vinner med 3-0
Kom ihåg att PILMÀ sa det.
Barcelona westinho |
2009-04-18 12:16
"British tabloid The Daily Mail has put together a list of the 50 greatest sporting venues in the world.

Barcelona's Camp Nou stadium finishes second in the ranking, behind the old Wembley stadium that disappeared a few years ago."

Länktips*
sebbaa
2009-04-18 12:13
Hahaha på dig Pilmá! :D
Annons: