/spanien/barcelona/forum/18689.aspx/spanien/barcelona/forum/18689.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid "Robinho y Higuain"
6/15/2009 00:32
Skulle inte Iniesta starta som vänster anfallare..

westinho

Se länk!!
Canaletes
6/15/2009 00:29
Där kan ni se hur kul Spanien har de i SydAfrika
(Länk)
Barcelona Barcaloni
6/15/2009 00:27
Ämne: Barcaloni

Haha j....
Varsågoda grabbar..

Det är just det jag använde sidan till idag. Jag ville så gärna följa matchen men hade för mycket plugg helt enkelt. Så jag hade live-rapporten via den där sidan och den uppdaterades varje 10e sekund.
Som sagt.. den kan komma till nytta i vissa fall :)
adil,
Hetfield

Ok, tack för info.
Barcelona vresarN
"Robinho y Higuain"//

Anfallsbänk: Henry,Bojan,Gai och dessutom kan iniesta flyttas upp ibland.

Mitfälltsbänk: Keita,Busquets,Thiago och en av cesc,xavi,iniesta
Barcelona westinho
6/15/2009 00:26
Robinho y Higuain

www.fcbarcelona.dk - gå in där och läs om Cescs SENASTE uttalande.
Real Madrid "Robinho y Higuain"
6/15/2009 00:22
Cesc har nyligen gått ut och sagt att han trivs bra i Asnl och vill stanna där karriären ut.. Jag undrar också var du har Henry som gjort en kannonsäsong..
Barcelona vresarN
6/15/2009 00:20
egentligen behöver vi ingen ribery om vi köper cesc.

Iniesta--?--Messi
Cesc-Yaya-Xavi

Men skulle nog vara bättre med en vänsterytter också för att man ska kunna rotera mer. Topp spelarna kommer inte spela 60 min per match om vi har den truppen. Cesc har öppet sagt att om han får samtal av pep så skulle han lyssna.

Så 3 stjärn nyförvärv skulle vara perfekt men då räknar jag med att etoo lämnar. Cesc,Ribery,Villa. 2 av dessa kan komma.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
6/15/2009 00:19
Den där länken var SWEET! Tack för dne!
Barcelona vresarN
6/15/2009 00:09
fan vad gött att filipe snart e klar. Tror han kan peta abidal om 1 säsong om han får mycket speltid. I mina ögon är filipe bättre än caceres. Sälj caceres med en tillbaka klausal.
Barcelona Saman.
6/15/2009 00:08
Fy fan vad onödig funktion haha, Geess. Snacka om att männskligheten har blivit lat xD
barca löver
6/15/2009 00:08
själv är man lat så tack för länken !
6/15/2009 00:03
Barcaloni

HAHA tack för den! Lite jobbigt ibland och trycka ner massa sidor osv...
Barcelona Hetfield
6/15/2009 00:02
adil

Handlar nog inte om att vilja eller inte, man blir nog tvugna föratt eto'o kontrakt går ut nästa år, vilket innebär att han kan gå helt gratis och det vill inte klubben

Man vill tydligen förlänga med 2 år, men Eto'o vill ha 4 år
Barcelona Cocco
Jag tycker faktis att Rafael Márquez,iniesta är underskattade.
Marquez har varit enastående denna år.
hm överskattad finns de många carrik,flecher,andersson,pato,bojan,gago finns många andra.
Fyfan vad bra Gai Assulin är! Se Olivier Moussima, Gerard delofelou(felstavat tror jag), Thiago Alcantara, Gael Etock, Enguene, Ebwelle och de andra La masia grabbarna också, alla dem finns på youtube. Kolla åt vänster eller sök på namnet. ;-)
Barcelona Gonzalez_Barca
6/15/2009 00:01
Barcaloni

Haha jevlar vad lat man måste vara om man inte orkar trycka på en tangent :P Men kan vara bra att ha till livescore.com ;)
adil,
6/15/2009 00:00
Synd att Barca inte verkar vilja ha Etoo längre. Lutar lite ditåt iallafall. Jag menar, Etoo är en av de bästa på sin position och är en ikon för oss, han kan ju likaväl stanna. Måste ha något att göra med att helatiden ersätta med hungriga spelare som Guardiola och Laporta pratar om.

Man hör olika saker helatiden. Att Etoo vill stanna för ett sedan gå till Mallorca, att han är intresserad av spel i England m.m. Visst känns det på ett sätt kul också med en till spanjor till Barca i D.Villa. Jag skulle föreslå att byta Eto'o mot Villa isåfall men det kommer aldrig hända.
Barcelona little_master9
6/14/2009 23:57
Dizzy

Är inte han (Asenjo) klar för Atletico?
Barcelona J.Gamper
6/14/2009 23:54
Hetfield..
Det är just det som är grejjen. Bojan har inte fått speltid och därför glömmer man oftast bort hans talang också. Tycker att han fortfarande är väldigt vass och kan såklart bara bli bättre.
Barcelona Dizzy
6/14/2009 23:50
United vill ha Valdes. Skulle Valdes lämna så blir det Asenjo för Barca. Hoppas!
Real Madrid Zlatan!!
6/14/2009 23:49
iniesta är bättre än messi i mitt tycke generellt sett, messi e också grym men tyvärr har han blvit medias kelgris och det e svårt för iniesta att tränga igenom den barriären. DVS han mpste prestera mycket mer än messi under en längre tidsperiod för att få samma status. Tycker forlan e en bra jämförelse
Barcelona Hetfield
6/14/2009 23:47
Nja..NU är Ballack överskattad, men när han spelade i Bayern så var han grym, och han har varit Tysklands bästa spelare i ett tag

Barcelona Barcaloni
6/14/2009 23:46
Ett litet tipps till lata människor som brukar vara inloggade och vill uppdatera forumet lite då och då speciellt under diskussioner eller en live-matchrapport.
Med auto-refresher funktionen på den här sidan kan man dessutom ställa tiden till hur ofta en sida ska uppdateras :)
Barcelona pokke - CAMPEONES DE LIGA, COPA Y CL!
6/14/2009 23:45
Forlán och Iniesta är grovt underskattade och när det kommer till motsatsen så är Lampard, Vidic och Ballack så överskattade.
Real Madrid Zlatan!!
6/14/2009 23:42
Jag håller iniesta högre än messi iaf nu den senaste tiden. Messi har fått sin erkänande och även fast han har några dåligare matcher och iniesta brilijerar så är messi bäst enligt media, tycker synd om iniesta faktiskt
Real Madrid Zlatan!!
6/14/2009 23:38
Villa, silva, ribery o zlatan...sweeet
Barcelona Hetfield
6/14/2009 23:38
Trippeln! Pep är magisk

Vad har Bojan gjort föratt få sååå mycket erkännande?

Jag tycker fortfarande att Iniesta är sjukt underskattad, om han hade spelat i ett annat lag så hade han varit lagets bästa spelare, det är nästan "synd" att han spelar i ett lag som har Messi :P
Barcelona Moe-_-
6/14/2009 23:34
´Jag vill ha både David Villa och Silva till Barcelona ;)
6/14/2009 23:32
Underskattad: För ungefär 6-8 månader sedan hade jag sagt Iniesta men han har äntligen fått sitt välförtjänta erkännande! Jag säger Bojan och Forlan, motståndarfans underskattar hans talang och honom otroligt mycket! Och Forlan för att ingen nämner honom när han nu vinner guldskon för andra gången med 2 lite mindre lag än dem absoluta topplagen i europa.

Överskattad: Vidic, jag tycker itne att han är så bra som alla säger, det var inte efter cl finalen jag fick den åsikten utan jag tyckte så innan också.
Annons: