/spanien/barcelona/forum/18674.aspx/spanien/barcelona/forum/18674.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Jr. Honken
2009-04-19 09:18
el capitano

Ja, verkligen. Alla resterande matcher är som sagt livsviktiga! Om Barca ska vinna ligan MÅSTE dem hålla avståndet till Real Madrid.
Även om Real spelar kontringsfotboll näst intill alla matcher, så vinner dem ju faktiskt. Och det är ju trots allt det som räknas...

Okkapokka

Ja, han är den klara stjärnar på Puertan. När jag ser hans inlägg vet jag ärligt talat inte om jag ska skratta eller gråta?
Dem är så onödiga, dryga och mest falska inlägg som det någonsin går! Men det är väl bara att avundsjuka, som vanligt! Bästa sättet är väl som sagt att ignorera...

Visca el Barca! :)
el capitano
2009-04-19 09:09
Skönt att vi leder ligan fortfarande med 6 poäng. På onsdag möter vi Sevilla på hemmaplan, spännande match. Hoppas på 3 pinnar där också.
Barcelona Pep.G
2009-04-19 04:59
tarrak

Det var exakt det jag tänkte på, för om jag minns rätt så har vi gjort mål i alla liga-matcher förutom premiären mot Numancia..
Barcelona Okkapokka
2009-04-19 02:42
Real Madrid är en lagmaskin, men långt ifrån lika bra som Barças maskin. Och att påstå att Barça inte är det är nonsens och skrattretande.
Jesus Kristus
2009-04-19 02:41
Vet någon hur jag kan ändra mitt nickname?
Jesus Kristus
2009-04-19 02:40
Obbe är skit! Är real mer som ett lag än barca? ahahahah jo det kunde man ju see mot liverpool alla skicka bollar till robben som inte kunde göra ett skit. Vi har Messi, Iniesta, Xavi, Alves, Eto, Henry! Real Mandril har Robben offensivt o defensivt har dom iker.
Jesus Kristus
2009-04-19 02:32
Real har ett stabilt försvarspel, men offensivt har dom svårt att skapa chanser. Kommer ihåg säsongerna 06/07/07/08 då iker hela tiden räddade dom men nu har han inte så mycket att göra. Men man ser ju tydligt att deras spel inte håller i Cl, men det skall bli inersant att see dom mot dom större lagen. Sevilla, Valencia 2 raka borta matcher har dom efter getafe matchen.
Barcelona BirdStrike (MQUC3)
2009-04-19 02:23
Madrid en lagmaskin ? Hahahahahahahahha

Ja man förvånas aldrig över Obbe. Undra hur det känns att vara så blind och avundsjuk ? Jag har faktiskt aldrig varit det.. Kanske gällande någon brud men inte inom fotboll. Skulle kanske vilja veta det, (Får skicka ett pm till obbe ;)

Allvarligt för att svara på de, Hade inte Robben varit tillgänglig hade ni knappt kämpat om Uefa cup platserna.
Barcelona Okkapokka
2009-04-19 02:21
obbe är min favorit i Puerta packet i alla fall. Får mig att skratta varje dag, förlänger mitt liv :-)

För övrigt jävligt skönt med 3p idag. Av alla kommande matcher var jag mest orolig för poängtapp mot just Getafe, skönt att vi klara av dom.

Hoppas att Uche gör en repris mot Madrid nästa omgång också :-) Länktips*
Barcelona BirdStrike (MQUC3)
2009-04-19 02:15
Dött för att ingen skriver nåt kanske ;)
sebbaa
2009-04-19 02:10
Ganska tomt här.. Nåväl, klockan är 3 här så gonatt.
Barcelona _Aebswe_
2009-04-19 01:22
Ämne: _Aebswe_

Hahaha.....
hahaha där har du rätt!!
men hur vågar dom ens ... när dom gör usla matcher (men vinner)
och barca spelar ut motståndarna och visar världens bästa fotboll nu förtiden...
Barcelona a L b
2009-04-19 01:19
_Aebswe_

Hahaha... asså ska man skratta eller vad? Dem borde bytta namn på deras forum till "Drömmarnas Land"

Mes Que Un Club!
Barcelona _Aebswe_
2009-04-19 01:14
hahaha är det bara jag som skrattar när jag läser denna mitoman?

Namn: obbe Real Madrid » Svara inlägg
Sänt: 2009-04-19 00:22
Vi är mer ett lag än barca, en maskin.

De har tur att de haft Messi skadefri, annars skulle de inte hängt med oss. iokmed att han är på planen, så känner sig motståndarna tvingade att deffa och stå i positionerna, eftersom att det hela tiden krävs nästan 3 spelare på honom.

Vilken i sin tur öppnar m¨ånga ytor för andra, vilket gör att de får tid och kan känna sig mer bekväma, de behöver inte jobba lika hårt.

När messi inte är på planen, de få gånger han varit på bänken den här säsongen, är laget helt ur självförtroende, och de skapar inget mycket.

Ett one man team för mig..

Medans vi trots det massiva skadeproblem vi dragits med, fortfarande hänger med, och trots alla domslut emot oss, från främst i höstas och avvinkade mål.

Real Madrid är alltid bäst, finns alltid i minnet.
Barcelona tarrak
2009-04-19 01:05
Det verkar vara många som blivit lurade av kommentatorernas felaktiga uppgifter. Rekordet sattes redan förra veckan mot Recre, Getafe-matchen innebar den 30:e spräckta nollan i rad.
Barcelona NoGo™
2009-04-19 00:55
Ämne: Slog vi inte Atletic....
Ja det är helt rätt =) alltid lite kul med nya rekord.
Barcelona BlueRed.
2009-04-19 00:52
Slog vi inte Atleticos rekord för mål i antal matcher? Det här var 29.e matchen Barcelona gjort mål.

Ska lägga mig så orkar inte leta upp länk, ni får leta själva. Hur som helst inget större rekord men kul ändå att det är vi som har det. :)

God natt.
sebbaa
2009-04-19 00:40
Gonzalez_Barca
Kanske det! Men jag tror inte den stod i slutrapporten, bara i inför! (Eller sen har jag hittat på allt?) :D
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-04-19 00:39
Sebbaa

Jahaa, man har ju alltid en tendens att försöka hitta de misstag så man missar dom andra detaljerna i texten :P
sebbaa
2009-04-19 00:35
Gonzalez_Barca
De menar nog klubbens egna rekord tror jag! Stod kanske så i deras införrapport :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-04-19 00:31
Real Madrid sätter ett tangerat bortarekord när man ikväll tog sin sjunde raka bortaseger, starkt!

Återigen visar Madrid redaktionens skribenter prov på sina mattekunskaper. Lite som att de gissar
Barcelona har 9 raka bortasegrar, vilket jag minns som rekord. Madrid har 7 som sagt.
Barcelona a L b
2009-04-19 00:27
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Mannen råka du tippa tvärtom eller trodde du ärligt på en 3-0 vinst till Getafe :P haha
Barcelona Barca-nist
2009-04-19 00:26
Kviborgs första tippning verkar inte stämma va ?;)
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-19 00:24
Ämne: PILMÀ (Kärlek & Resp....
a L b
Prickat rätt hehe. grattis
Barcelona Barca-nist
2009-04-19 00:24
hade gärna velat säga " vad var det jag sa" men det behövs inte ..jag är nöjd vi vann;)
grattis
Visca
Barcelona a L b
2009-04-19 00:21
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Hahaha jag sa ju det.. :D
Barcelona a L b
2009-04-19 00:20
Barcadinho.

Det är ALLTID tråkigt när spelare eller människor allmänt skadar sig.
Barca, Madrid, Chelsea, United, Liverpool... (listan kan blir hur lång som helst) spelar ingen roll vilket lag dem spelar i.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-19 00:18
Ämne: Som jag sa tidigare.....
a L b

Du sa att man skulle komma ihåg att du sa att vi skulle vinna med 1-0 ikväll och det gjorde vi och det kommer man ihåg. hahaha lite lustigt.
Barcelona Barcadinho.
2009-04-19 00:18
Men men.
Massa med inlägg med "tråkigt att Sneijder är skadad".

Varför är det tråkigt?
Jag bryr mig inte om honom.
Han blev inte precis handikapp.
Han kommer tillbaka när han kommer.

Tycker ni att det är tråkigt med V. Nistelrooy med?

jaja, godnatt.
Barcelona Pep.G
2009-04-19 00:13
a L b

Det är ju exakt det jag är besviken på. Han skulle inte göra ett skit ( ursäkta ordvalet ) mot oss, men ändå är det något att klaga på :/
Annons: