/spanien/barcelona/forum/18666.aspx/spanien/barcelona/forum/18666.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Intefråneslöv
2009-04-20 18:36
Imorgon åker man ti Barcelona för att se Barca-Sevilla på onsda :D
Någon som varit där innan som vill ge lite tips o så? =)
Barcelona pokke
2009-04-20 18:36
Visst jag förstår att vissa hackar på vissa madridistas som härjar omkring här tex Sherko och obbe men de senaste här för ju diskussioner o inget annat.

( undantag F7 zizous senaste inlägg)
Real Madrid F7 Zizou~31™ [Mesta Mästarna]
2009-04-20 18:31
ANTIMADRIDISTAS

Du är en skön filur du;)
Barcelona Ciao-V
2009-04-20 18:31
Ämne: Ciao-V

Nu antog ....
Jag tror att jag hittat medicinen mot dig och dina likasinnade. Jag kommer inte att svara på dina inlägg framöver, bara så du vet om det. Det leder ingenstans.

Emadinho:
Vi tar den debatten en annan gång. Du verkar vara en sansad supporter. Måste kila!

ANTIMADRIDISTAS
2009-04-20 18:29
Du bryter mot flertalet av de uppsatta reglerna. Någon vidare motivering om varför du blir spärrad behövs inte. /Red
ANTIMADRIDISTAS
2009-04-20 18:28
F7 Zizou) 0-3
2009-04-20 18:27
Ciao-V

Nu antog du att jag tycker att Real är bättre ? Fel, bevisligen så gäller det samma sak för Real det du rabblar om angående Barca. Men skillnaden är väl att vi hänger med i liga toppen och att ni inte gjorde det. Man blir faktist trött ibland;)
Barcelona Ciao-V
2009-04-20 18:21
Ämne: Ciao-V

4-1.....
Skillnaden mellan oss och er är att vi erkänner när vi inte räcker till. Barca var dålig i förra säsongen. Förtjänade verkligen inte att vinna någon titel. Det har du hört många gånger, hoppas jag. Men ni är ju bäst i varje säsong och jämt och ständigt. Man blir trött ibland:).
Barcelona Barca o Mort!
2009-04-20 18:21
Antimadridistas

Sluta vara så himla kaxig, Madridfans vår vara här hur mycket dom vill bara de inte är idioter. Det var inte Emadinho.
Real Madrid Emadinho
2009-04-20 18:19
Ciao-V,

Anledningen till att Real inte har lycakts i Champions League är främst på grund av de instabilitet som återfinns i klubben sedan Del Bosque inte fick fortsätta. Sedan dess har ingen tränare fått vara kvar i mer än ett år och ska man lyckas i CL så ska man ha en grnd ide och taktit att luta sig tillbaka på, när man hela tiden byter tränare och därav system så kan man inte lyckas mot lag som haft samma tränare i flera år tex. liverpool.
2009-04-20 18:18
" Känslan av att inte räcka till är inpräntad i Raul & CO."

Idiotiskt argument. Real mysslyckas enbart för att man använder fel taktik och bemöter vissa lag på ett helt fel sätt. Sen att man underskattade både Roma och Liverfool gör inte saken bättre...
2009-04-20 18:15
Barcelona Ciao-V
2009-04-20 18:12
I Puertan skriver några att Barca är svag mentalt.
Hör och häpna, varför har inte spelarna i Madrid tagit sig vidare från åttondelsspel i CL under de senaste fem åren? Hur kommer det sig att de ofta förlorar bägge matcherna mot de lag de möter?

Kalla det vad ni vill men jag kallar det mentalt svaghet. Att inte ha förmåga att höja sig ett snäpp till när man möter bra lag, är verkligen ett svaghetstecken. Känslan av att inte räcka till är inpräntad i Raul & CO. Dock inte mot svagare lag i La Premiera. Där vinner dem , ger dem credit där.
ANTIMADRIDISTAS
2009-04-20 18:05
ahahaha du är rolig du perfekt ställe för en individ som du!
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-20 18:03
Red / Agera tack.

/M
ANTIMADRIDISTAS
2009-04-20 18:01
Emadinho om du undrar hur många kort alves har ta o kolla statistik.
ANTIMADRIDISTAS
2009-04-20 18:00
MQUC3! och Emadinho! Seriöst är det så svårt att fatta, detta är ett barcaforum här vill folk diskutera barcelona,
Real Madrid Emadinho
2009-04-20 17:54
Barça! (MQUC3)//

Han verkar skämmas för sin närvaro på forumet så han kör med PM istället, jag fick precis ett av honom också, det bästa sättet att bearbeta dessa typer är ignorans. Ingen ide att kladda ner ert forum genom att diskutera honom. Försök sätta punkt för denna så kallade diskussion för att inte förstöra för andra seriösa skribenter.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-20 17:50
ANTIMADRIDSTAS
Sänt: 20/04-09
"Du är ingen Barcanist, du är madridista!!"

Akta er ! Jag är tydligen Madridfan ! :O
Real Madrid Emadinho
2009-04-20 17:47
Jag får ta å be alla andra om ursäkt att ja drog mig själv ner till dennes nivå, och bidrog till en ickegivande "diskussion".

Är det någon som vet hur många gula kort Dani Alves står på för tillfället? och om det är någon annan spelare i Barca som riskerar avstängning i samband med en varning?

Tacksam för svar.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-20 17:43
.
Real Madrid Emadinho
2009-04-20 17:40
Ämne: Emadinho! who the fu....
Har du precis börjat läsa engelska i skolan eller? Lilla grabben tänk på hur du skriver, för du förlöjligar dig själv.
ANTIMADRIDISTAS
2009-04-20 17:39
Hugo jag hoppas att pep ställer upp med bästa laget så viktigt att ta 3 poäng nu när det börjar bli tufft.
ANTIMADRIDISTAS
2009-04-20 17:38
Emadinho! who the fuck are you! seriöst vill du skriva här så får det vara om barcelona. du kommer in hit och vill starta kaos stick bara du smutsar ner Les Rambles!
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-20 17:36
Ämne: Stick du smutsar ner....
Fan vad patetisk du är.

Har du helt plötsligt blivit 22 år? När du var 16 i går och alla andra dagar.
Att döma av dina poster på andra forum och här och på din stavning så kan du inte vara en dag över 5.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-04-20 17:35
Blir fan gråtfärdig !
Henrik Larsson mina vänner.
Se även denna:
http://www.youtube.com/watch?v=4tmwxxZMr5g&feature=related

Helt sjukt :)

http://www.youtube.com/watch?v=0f_Yb8vZGqs&feature=related
Avtackande av Celtic, rysningar.

Larsson, min idol.
Barcelona HugoBoss
2009-04-20 17:32
Vilka tror ni får vila i matchen mot Sevilla? Eller tror ni Pep kör med A-laget?
Barcelona Frodo
2009-04-20 17:28
Vad jag finner korkat med artikeln är att han gjorde en likadan för några år sedan men att han även då ändrade resultaten i efterhand. Vad är poängen med det hela om man ska ändra tippningar efter varje omgång? Lite pikningar hit och dit har jag inget emot för det hör till mellan två stora rivaler men jag ser ingen poäng med det hela. Dessutom tycker jag inte att den är humoristisk om det är det vissa tycker, men jag antar att alla inte har samma humor.
Real Madrid Emadinho
2009-04-20 17:28
Ämne: Kviborg är ett levan....
en sak undrar jag, å det är vilken planet du kommer ifrån, vore j**ligt intressant asså.

Dina såkallade argument säger dock en hel del om dig. Gubben de brukar heta "att tala är av silver, att tiga är av guld" detta orspråk är som gjord för personer som dig.
ANTIMADRIDISTAS
2009-04-20 17:25
Stick du smutsar ner forumet!
Annons: