/spanien/barcelona/forum/18665.aspx/spanien/barcelona/forum/18665.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Okkapokka
2009-04-19 17:17
Zinedine//Zidane#5 är Juve fan. Han menar väl att han föredrar oss framför Real Madrid när han säger att han är en Barça supporter.

ANTIMADRIDISTAS
2009-04-19 16:55
Jag tror vi vinner med 3-o mot sevilla messi, Eto, Henry gör mål som vanligt.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-04-19 16:35
Ämne: Valdes
Alves Poyol ....
Zinedine//Zidane#5

Varför kan du inte lägga dig i start elvan.
bara Ifall du kan nåt om fotboll.
vilket inte verkar stämma.
2009-04-19 16:32
Ämne: Pilma

Beckhams må....
Har svårt att se Milan köpa Henry.
Med tanke på vad han kostar men fortfarande
Impossible is nothing hehe.
el capitano
2009-04-19 16:30
Zinedine//Zidane#5

Barca-fan men du bär VIT-TRÖJA! Trogen fan..
Zinedine//Zidane#5
2009-04-19 16:28
Valdes
Alves Poyol Milito Caceres
Iniesta Yaya Xavi
Messi Dzeko Ribery/Diego

vad sägs om en sådan elva nästa säsong ?

PS.är Barca-fan!
el capitano
2009-04-19 16:27
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Milan ville betala 320mille för Beckham. Milan har cash..hehe men inte lika mycket som Man City shejken, shejken är helt crazy :)
Tror du inte att Barca kommer att släppa henry för 320mille?
Barcelona Hetfield
2009-04-19 16:26
Pilma

Beckhams månadslön är lika mycket som att köpa Henry ;) , så det borde fixa sig
2009-04-19 16:20
Ämne: El capitano

Henry....
Hetfield och el capitano

Hahaha frågan är om Milan ens skulle ha råd med att köpa Henry.
el capitano
2009-04-19 16:16
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Vi får se hur det hela slutar :)
2009-04-19 16:14
Ämne: PILMÀ (Kärlek & Resp....
el capitano

När jag säger att Milito förmodligen stannar hoss oss då menar jag att Barça inte skulle ha råd med att sälja en 20 milles man till mindre än 10 mille.

Säljer honom i sommar så kan vi ju knappast få in 8 millei kontot vilket skulle inte vara bra ifall det skulle hända denna affär.

Tror och hoppas att han stannar ett år till och spelar upp sig så att vi skulle få in lite cash av honom.
Inte att vi skulle vara i behov av pengarna men men du förstår vad jag menar hoppas jag hehe:P

el capitano
2009-04-19 16:07
Ayaz

El Clásico sänds alltid sent 21:55 på söndagar. Matchtiden fastställs ca en vecka innan.
el capitano
2009-04-19 16:04
Hetfield

Skulle inte förvåna mig om Milan kommer med bra bud till Henry heller, Milan gillar spelare som Henry :)
Jag tycker att Milito kostar mycket pengar för klubben, som min mormors dyra bil som är avställd i garage.
Henrique är en kanon back, jag är 100 på att Pep tar hem honom i sommar.
Barcelona Ayaz
2009-04-19 16:02
Är det någon som vet vilken tid El Classico spelas den 3?Är det fastställt överhuvudtaget?

Tack för svar
Barcelona Hetfield
2009-04-19 16:01
El capitano

Henry kommer aldrig att gå tillbaks till PL, det har han sagt, men om Milan skulle pröjsa så varför inte?

Tyvärr så måste man nog låna ut Caceres, snubben har all potential i världen att bli en världsback, men han kan inte bli det om han ska bänkas hela tiden, och jag föredrar att vi säljer Milito och tar in Henrique.
el capitano
2009-04-19 16:00
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Vi vet inte om Barca vill behålla Milito, han är inte en billig spelare direkt och dessutom har han varit skadedrabbad i evigheter känn det som.
Det gäller Henry också, Henry är en av Barcas bäst betalda spelare och börjar bli gammal men som han har spelat hittills så vill vi gärna ha kvar honom en säsong till minst! Men om City kommer med ett fett bud så tror jag inte att Barca kan tacka nej. Med pengarna vi får för Henry och lägga nån mille till kanske man får köpa Villa.
Barcelona petersays
2009-04-19 15:57
Trots vinst tycker jag dessutom att det är ren och skär idioti att spela Puyol på vänsterbacken när vi har sådant tajt schema framöver. Grattis Pep, du har just spelat alla våra mittbackar i en match medan två vänsterbackar satt på bänken.
Barcelona petersays
2009-04-19 15:55
Värt att tillägga till matchrapporten är ju att vi också fick ett felaktigt bortdömt offsidemål, plus en felaktig offsideavblåsning som lett till friläge också. För att inte tala om Alves felaktiga gula.

Domarteamet får absolut underkänt. Bara pga dem blev det 0-1 och inte 0-4.
2009-04-19 15:52
Ämne: PILMÀ (Kärlek & Resp....
el capitano

Bruno Alves har jag svårt att se vi skulle värva honom.
För det verkar som att vi är i behov av en vänster back då vi redan har:
Puyol Marquez Milito Cacéres Pique och Henrique

Jag tror och hoppas att Milito stannar och att Henrique får komma hem i år.

Cacéres kan varieras med D.Alves alternativt Abidal, Henrique kan det samma göra med Alves ifall det skulle behövas och redan vet vi ju att Puyol har redan visat att han kan lira i Alves position.
Abidal kan också spela i mitten ifall vi skulle tvingas.

Så det finns fullt optioner att välja mellan våra backar vilket jag tycker är roligt och väldigt bra.
Barcelona Gud är störst!
2009-04-19 15:45
Jr. Honken

Tro mig matchen kommer sändas i Egypten, i sån arabiska länder så älskar de fotboll och det brukar finnas minst 2 kanaler som sänder. Så det bara och leta efter rätt kanal på tvn nånstans så kommer det finnas. Tänk på tidsskillnaden dock!
el capitano
2009-04-19 15:37
Ämne: Så skönt med match n....
Skönt för oss supportrar men slitsamt för spelare. Det tar verkligen på krafterna att köra 2 matcher i veckan och dessutom mot topplag, alla måste prestera på högnivå. Mycket press på laget och Pep men vi klarar det, Pep är en smart man och sann ledare.
el capitano
2009-04-19 15:35
Pep.G

Jag menade att sälja Milito och köpa en annan back. Militos karriär verkar vara slut.
Om lejonet lämnar oss och Henry blir centralanfallare då har vi Iniesta och Ribéry som kan täcka som vänsteryttrar.
Barcelona a L b
2009-04-19 15:33
Så skönt med match nu i onsdags direkt. Kan inte bli bättre. :D
el capitano
2009-04-19 15:32
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Jag älskar B Alves spelstil, han är nästan en komplett spelare. hehe..
el capitano
2009-04-19 15:31
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

"Ribery får säga till Van Buyten också att han ska till Barça och inte Milan."
hahahaha..den va bra :)
Eftersom Canna lämnar RM och går till Juve, kanske Real köper Van Buyten. Det verkar som att RM köper alla som vet hur en fotboll ser ut, skulle inte bli förvånad om min farfar hamnade i RM och spelade nästa säsong på topp med C Ronaldo!! hehe
Visste ni att Puertan drömmer om att värva Fabregas. dom tror att alla är som grisen figo som säljer sina själ för money.
2009-04-19 15:29
Ämne: Hetfield

Precis, ....
el capitano

Du verkar vara besatt av Bruno Alves hehe.
Barcelona Pep.G
2009-04-19 15:28
el capitano

Hellre för många backar än för få. När Pep i somras köpte många backar så var det många som ifrågsatte vad han gjorde, men det visade sig vara ett bra drag. Jag hoppas verkligen inte Pep säljer Milito. Vi behöver mer rutin i laget. Kolla t.ex på Milan, alla klagar på att dem bara köper gamlingar, men dem tar hand om sina gamla. Varför kan inte t.ex Milito stanna lite längre till och bidra lite med sin rutin ?

Vad ska vi göra om t.ex Puyol är skadad och Marquez är avstängd vid t.ex en CL- semi ? Ska vi då starta med Pique och Caceres ? Dem har inte rutinen som behövs och det är där Milito kommer in i bilden. Varför ska vi köpa en ny vänsterback om Sylvinho kan fortsätta att vikariera ?

Om ni frågar mig så bör vi itne sälja någon, men kanske ett nyförvärv i form av en vänsterytter. För Etoo ska ju som sagt åka och spela AM och då kan inte Bojan vikarera där ÄN, och då kan vi köra Henry som Centranfallre och med någon ny vänsterytter.
2009-04-19 15:25
Ämne: El capitano

Riber....Den positionen är lksom redan full bokad? hehe
Håller med.
Ribery får säga till Van Buyten också att han ska till Barça och inte Milan.
Barcelona A.Gaudi
2009-04-19 15:21
Var i samma sits som dig honken i vintras, fast jag var i Tanzania. Missade el classico och fick reda på resultatet först 3 dagar efter matchen. Gick man och oroade sig helt i onödan!

missade då även valencia och villarreal mötena.
el capitano
2009-04-19 15:19
Hetfield

Precis, Daniel Van Buyten är redan 31 år! Jag är säker på att Pep vill ta hem Henrique i sommar. Barca borde sälja Milito och med pengarna köpa istället en VB, Bruno Alves? :)
Annons: