/spanien/barcelona/forum/18664.aspx/spanien/barcelona/forum/18664.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Trippeln
6/18/2009 23:53
Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!

Jag har en till sak att tillägga och det är att det inte är bara invandrare som säger: ''walla han är katastrof''

Skulle vilja undra varför du tror att det är just en invandrare som uttalar sig på det viset?
Barcelona Trippeln
6/18/2009 23:51
Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!

Jag är själv invandrare och jag har levt i Sverige drygt 6 år.
Jag har skådat många fler ''svennar'' som har sämre stavning än mig och som har bott här hela livet.Så jag tycker att du borde be om ursäkt för du sa följande:Jag hatar invandrare som dig.

Tycker du inte att du drar alla invandrare över en kam?
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
6/18/2009 23:44
HAHAHAAHA! Det här måste vara det roligaste jag har läst på väldigt länge! Se länk.
Barcelona Napao
6/18/2009 23:35
Ja det var inte kul att kolla på Spanien idag.
Länktips: www.sport.es
6/18/2009 23:28
Okkapokka - El Triplete!

Sorry men blir bara irriterad på såna kommentare som kan komma från vissa invandrare ibland. Tankelösa.
Forza-Blaugranas
6/18/2009 23:25
Det är dock omöjligt att vara sämst på plan så länge Javi Garcia får spela. Ett mysterium varför han får spela. Orsakar en straff, blir förbisprungen av Walcott och är allmänt patetisk. Hoppas han och Heinze bildar mittlås mycket i La Liga nästa säsong.
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
6/18/2009 23:23
Gud är störst!

Jag vet att du själv är invandrare och är långt ifrån rasist. Men försök att undvika att skriva "jag hatar invandrare som dig", kan misstolkas rejält.
6/18/2009 23:21
Lokmaniinhoo

"Bojan katastrof walla"
Alltså jag hatar invandrare som dig, skriver utan att tänka eller någon motivering. Hellre var tyst och läs istället!
Barcelona Napao
6/18/2009 23:05
Barcalonija köpa massa galacticos var inte en garanti då och kommer inte vara det nu.
Länktips: www.sport.es
Barcelona Barcaloni
6/18/2009 22:57
Ämne: Nästa säsong kan det....
Kixer//

Att ha fyra stora anfallare garanterar INTE att man vinner. Remember galacticos? Ronaldo, Figo, Zidane och Beckham. Det var inte länge sen de lirade tillsammans och allting gick åt pipan för madrid.
Balans och samspel är vad som krävs för att uppnå framgånger. Inte 4 olika stjärnor som kommer från 4 olika ligor.
6/18/2009 22:55
Bojan har inte haft sitt bästa år direkt. Så länge Pep och spelarna visar förtroende för honom så kommer han få tillbaks självförtroende så småningom.
Barcelona Larsson1333
6/18/2009 22:53
Inte lätt för bojan att göra något med så dåligt understöd. Ingen bra coachning att plocka ut sin bästa anfallare istället för att plocka ut någon av de centrala mittfältarna som de fanns alldeles för många av.

Håller med alla som säger att, lägg pengarna på toures kontrakt och skit i mascherano.

Ingen som tycker som mig att moutinho vore intressant? Kan inte vara överdrivet dyr, ung, mycket bra av de jag sett och hört och vore väl en perfekt backup till xavi, iniesta? Thiago ska självklart flyttas upp också

Kixer: Först ska alla övergångar gå igenom, reals pengar växer inte på träd, sen ska man kunna få alla stjärnor att gå åt samma håll som inte är det lättaste
Barcelona Lokmaniinhoo
6/18/2009 22:53
Bojan katastrof walla
Barcelona Ciao-V
6/18/2009 22:49
Bojan var tydligen trött med tanke på den säsong han har haft.
Barcelona Ciao-V
6/18/2009 22:48
Backarna i U21 Spanien var helt kassa. De blev ju uppsnurrade..
Barcelona Saman.
6/18/2009 22:47
Verkligen synd om Bojan. Förstår inte varför ledningen inte vill låna ut honom till Valencia där han kan få regelbunden speltid, om nu Villa lämnar.
Barcelona Öagunner (1886)
6/18/2009 22:41
Den Vise//
han menade nog Silva:p
Barcelona Den vise
6/18/2009 22:40
Haha fjellström verkar tro att david villa är 21 år.. jag citerar " hade varit en helt annan femma om david villa , busquets och pique var med i truppen.
Barcelona Moe-_-
6/18/2009 22:39
Ojojoj! Egypten visar vf de är bäst i Afrika ;)
Kixer
6/18/2009 22:37
Nästa säsong kan det bli tufft mot Real Madrid, verkar som att både Villa och Ribery är snart klar för dem, enligt Perez åtminstone.
Real Madrid Zlatan!!
6/18/2009 22:36
tyvärr ett stort fiasko av spanien
Canaletes
6/18/2009 22:36
Spansien U21 tränare suger ju k'k!!!

Inte undra på! fd madrid-tränare
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
6/18/2009 22:34
Jisses vad osamspelta de spanska u-21 är, tränaren har verkligen inte fått de att styra åt samma håll.

Ser helt vilsna ut.
Real Madrid Zlatan!!
6/18/2009 22:33
Spanien känns helt urvattnat, total avsaknad av spel. Ingen rör sig, konstigt för på nåt sätt så är det en bra chans.

Ser inte ljust ut
Barcelona Palle Kuling....
Hahaha, årets rubrik! Kolla länktipset.
Barcelona Barcaloni
Det är inte bara italien som suger. Egypten satsar verkligen på detta. De var ju hur grymma som helst mot självaste Brasilien och skulle nästan klara sig med 3-3.
Dagens vinst mot italien (världsmästarna???) är väl förtjänad.

I övrigt.. måste bara berömma Walcott, killen är en riktig crack. Han kommer definitivt att bli Englands största stjärna i framtiden :)
6/18/2009 22:29
Är ganska säker på att det är slutet på Spaniens U-21 EM. Jag ser inte hur Spanien ska gå vidare genom att ha en bättre målskillnad än Tyskland heller.

Lopéz Caro får gå i skamvrån efter det här och är den som får bära den största skulden. Hela laget är beroende av deras individualism och det finns ingen kemi alls mellan spelarna, det finns ingen uppbyggnad till anfallen heller. Absolut ingeting. Till skillnad från Del Bosques a-lag som har ett enormt starkt kollektiv.

Spanien har dominerat på ungdomsnivå men det här ser inte alls bra ut.
Canaletes
6/18/2009 22:29
Härligt med Barca vinst i ligan!! :D

el Flaco
haha, orka skriva off-topic :P
Real Madrid Blamblam
6/18/2009 22:27
Italien verkar suga lika mycket som deras liga.
Barcelona el Flaco
6/18/2009 22:26
Off-topic, men ville bara säga att Barcelonas basketlag Regal Barça har idag, genom segern över TAU med 90-77, vunnit den spanska basketligan, Liga ABC. Det var 5 år sen Regal Barça vann ligan och detta är andra gången som både fotbollslaget och baksetlaget vinner sina respektive ligor under samma säsong.
Annons: