/spanien/barcelona/forum/1866.aspx/spanien/barcelona/forum/1866.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona enkos
2015-09-26 18:07
Messi missar med andra ord 8 matcher med Barca och 4 med Argentina. ..12 totalt ...suck
Flavía
2015-09-26 18:07
Jag kan lika gärna gratulera Atlético Madrid eller Real Madrid för ligatiteln under denna säsong...........

#ÁminoLeo
Barcelona Barcelonistas
2015-09-26 18:06
Rambla - det här med att Lucho sparar laget en hel höst för att få laget att laget ska vara i toppform är något jag inte alls gillar. Visst det är smart och när laget är i form så tycker jag att vi spelar en väldigt bra fotboll. Men en höst är en lång period jag vill inte att hösten ska vara en transportsträcka, jag vill se ett Barca som leverera både i höst och under vår.

Där har vi mitt problem med Lucho. Jag kmr stå vid hans sida för att se om hans koncept verkligen håller. Jag vill se hur vi spelar under våren först dock innan jag bestämmer mig angående Lucho. Men just nu är han ju en besvikelse helt klart.
Barcelona Rambla~
2015-09-26 18:05
@NoGo™:

Det är vidrigt det Fifa håller på med. Vi har avtjänat vårt straff så vad fan är problemet? Andra lag har tidigare fått ersätta långtidsskadadespelare men när Barca ska göra det, ja då måste Fifa godkänna helt plötsligt. Varför då? Det är upp till RFEF och inga andra som ska ta beslutet.
Barcelona Blaugrana91
[QUOTE=NoGo™ ]Official: Messi has a knee ligament injury, he is expected to be out for 7 to 8 weeks #fcblive [/QUOTE] Jaha blir ju en fortsatt rolig höst..... Jävla skitsäsong det här. Bara att skit i hur spelet ser ut hädanefter, nu är vinst det viktigaste oavsett hur vi vinner....
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Vampíro
Fuck den här säsongen. Denna kassa truppen håller inte för fem öre. Man borde fan ha förstärkt rejält inför förra sommaren, inte värvat in sopor som Douglas och glaslirare som Vermaelen. Sen släppte de både Pedro och Adama i somras. Fuck this shit.
Barcelona Barca4life98
2015-09-26 18:04
Suck! Jag som hade tänkt åka och kolla på match i början av November!!! Faaaan!
Barcelona enkos
@Liunil Masse:

Real kommer käka upp Malaga och Ronaldo kommer göra livs match nu när han hört att Messi är skadad
Barcelona NoGo™
@Rambla~:
Nej....Det hjälper ju inte att FIFA driver nån sort personlig kamp mot klubben heller... Jävla smuts organisation!
Barcelona DM1982
2015-09-26 18:03
Messi has a tear in the internal collateral ligament of his left knee. He will be out for around 7-8 weeks http://t.co/TLor97gmou Jäpp, nu är det officiellt. Kommer inte landslagsmatcherna hyfsat lägligt?
Barcelona Liunil Masse
2015-09-26 18:03
Värt att kolla på Real-Malaga eller tror ni Real kommer äta upp Malaga?
Barcelona Rambla~
2015-09-26 18:01
@NoGo™:

Fy fan, kan det bli värre nu efter först Rafinha och nu Messi?
Barcelona NoGo™
2015-09-26 18:00
Official: Messi has a knee ligament injury, he is expected to be out for 7 to 8 weeks #fcblive #ÁnimoLeo #animsLeo
Barcelona Rambla~
2015-09-26 18:00
@Barcelonistas:

Jag vill faktiskt att vi byter tränare till nästa säsong. Inget speciellt emot Lucho men han är heller inte min favorit som tränare. Vi har liksom redan peakat med Lucho och den osannolika trippeln vi vann förra säsongen. Nu kan det bara gå neråt känns det som.
Barcelona Barcelonistas
2015-09-26 17:59
Denna matchen skulle ju bli våran utropstecken men istället blev det 3-4 frågetecken till. Det finns ingen lagdel som för tillfället fungerar just nu. Målvakten är inte stabil, vi har ett försvar som gör misstag hela tiden, mittfältet klarar inte av att assistera anfallarna. Inte ens Anfallet vår starkaste lagdel klarar av att leverera.

Neymar missar straffen, Sandro missar öppet mål, allt är åt helvete. Inte ens Lucho vet vad han gör.
Barcelona NoGo™
2015-09-26 17:59
@Blaugrana91:

Ja de känns lite oroväckande att de har hållt påt så länge! De måste ju fått infon för längesen! ?
Barcelona Blaugrana91
2015-09-26 17:57
Kan klubben släppa någon officiell information????
Barcelona enkos
Blir tufft mot Leverkusen på tisdag och ännu tuffare mot Sevilla nästa vecka... med sånt spel som vi visat under hösten är det långt ifrån bra
Barcelona Rambla~
Va, 8v helt plötsligt? Brilliant, den här säsongsstarten blir ju bara bättre.

Registrera nu fan Arda på måndag. Fifa har fan inget med detta och göra längre. Vårt straff upphörde 31:e augusti och det vet alla. Vad fan vill de egentligen bevisa Fifa, de korrupta jävlarna. Se om ert eget hus först.

Flera lag i ligan har tidigare fått ta in ersättare vid en långtidsskada när det sker i inledningen av säsongen. Det är bara för Barca att peka på dessa tidigare fall och agera sen. Jävla grisar Fifa, de har ingen rätt att lägga sig RFEF's inhemska regler som gäller för ligan.
Barcelona Acrobat
2015-09-26 17:55
El Classico spelas i slutet av november, vilket innebär att Messi precis hinner tillbaka om han är borta i 8 veckor. Nu får fan FIFA ge sig med den där löjliga bestraffningen gentemot Barcelona. Arda Turan måste få registreras nu. Truppen är sjuuukt tunn.
Barcelona LeoMessi
2015-09-26 17:54
Funderar på att hålla på ett annat lag tills Messi kommer tillbaks.
Barcelona Acrobat
Kan ju bara instämma i vad folk skriver. Spelet ser väldigt oorganiserat ut. Det finns liksom ingen baktanke med någonting. Det känns som det är oerhört stora avstånd mellan lagdelarna. De spelar inte som ett lag! Presspelet är borta, kontringarna likaså... Ineffektiviteten är det enda som består. Näääää.... det krävs ett under för att vi ens ska hänga med i ligatoppen fram tills det att Messi är tillbaka.
Barcelona Barcelonistas
Tja om det verkligen stämmer att Messi blir borta 8 veckor så är det bara att se denna hösten som en stor jävla transportsträcka. Bara vinst som gäller i alla matcher jag skiter i det spelmässiga.
Flavía
@Aléx:

Även våra spelare användet sådana, åtminstone under träningarna såvitt jag vet
Barcelona Junta Dimision
@Blaugrana91:

Missar han inte El Clasico då?
Barcelona Blaugrana91
2015-09-26 17:53
[QUOTE=enkos]Det är ligament och inte korsband för Messi så det ser lovande ut .. tre veckor .. 2 matcher för Barca blir det i så fall och sen är det landslags uppehåll [/QUOTE] Både RAC och Cat Radio har rapporterat 8 veckor....
Barcelona Aléx
2015-09-26 17:52
Hade en Las Palmas spelare sport bh under tröjan? Haha
Barcelona Rambla~
2015-09-26 17:51
Det är yra höns som springer omkring utan någon som helst organisation eller spel. De klarar ju inte av att hålla i bollen ens. Det är fan upp till Lucho att styra upp detta så att de vet hur de ska bete sig när de hamnar i sådana här situationer när ett lag reducerar i slutminuterna. Ingen jävla ordning alls just nu.

Lackar snart. :(

Rant over...
Barcelona Blaugrana91
Den här matchen skulle ju vara matchen där vi hade chansen att ta ett steg i rätt riktning, nu blev det istället ännu en dålig insats trots vinst samt att Messi antagligen blir borta 8 veckor... Katastrof som sagt.
Barcelona DM1982
[QUOTE=jawwa]Usel match, förklaras väl av alla skador. Status messi? [/QUOTE] Snackas om 6-8 veckor. Inget officiellt.
Annons: