/spanien/barcelona/forum/18653.aspx/spanien/barcelona/forum/18653.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NoGo™
2009-04-21 23:31
Pepe vilken idiot!! Han slår ju även en Getafe spelare i ansiktet också!
Barcelona Barça! (MQUC3)
PEPE FÅR MINST 3 MATCHERS AVSTÄNGNING SÅ SLUTA GISSA NU!

STÅR PÅ SPORT DÅ HAN FICK RÖDA KORTET 3 GÅNGER ! SÅ MINST 3 MATCHER BORTA ! SÅ NU VAR DET PROBLEMET UT VÄRLDEN.
Barcelona Criff
hahahahahaha Pepe slår ju till Albin också!!!! Silken dåre!!
Barcelona Messidinho_10
2009-04-21 23:30
Jag tyckte dagens roligaste va Marcelo när han pekade och ville slåss med Diaz men sen så sprang han iväg när Diaz kom fram hahaha och sen började han gråtta. lol
Barcelona haeger
Om ni ser på länken som Christian länkade så ser ni att han även slår en annan Getafe spelare med knytnäven.
Red & Blue
Casquero sökte en straff genom att filma men för det ska man väl inte ha två sparkar i ryggen
Barcelona Lionel_
2009-04-21 23:29
Ämne: pokke

Exakt, lage....
I Iran dömdes en man som hällt syra i en kvinnas ansikte till att själv få syra i ansiktet. Men sån tur var finns ju inte dessa sharialagar i varken Spanien eller Sverige, men om det skett i Iran så....
Barcelona haeger
Pepe borde helt klart bli avstängd resten av säsongen och böta en stor summa pengar.
Men det skulle inte förvåna mig om det bara blev 2 matcher.
Red & Blue
Såg lite konstigt ut när Casquero tog sig för huvudet efter två sparkar i ryggen eller väntade han sig ännu fler sparkar mot huvudet kanske? Man vet ju inte vad Pepe är kapabel till.
Christián
Där har ni pepes remake av Karate Kid
Barcelona Barcanist
2009-04-21 23:28
CS

Han blir rörd, han blir knuffad.
Vänta tills repris-videon kommer ut på Youtube eller något liknande så får du se.
Barcelona Barça-fan
2009-04-21 23:27
Dagens citat av en Madridista:

"All info som jag har fått och sett om Pepé tyder på att han är en sjukt ödmjuk kille för att vara världens bästa mittback och spela i världens bästa/största klubb."

I rest my case.
Barcelona Islam_Bosna
2009-04-21 23:27
pokke

Exakt, lagen om rättvist vedergällande. Så kan han som sparkades ner av Pepe ge igen genom att sparka honom två gånger, först i röven sen i ryggen som Pepe gjorde i matchen.

Real Madrid CS
2009-04-21 23:26
"Varför ska då casquero slänga sig om han inte blir rörd?"

Dagens tankenöt...
Barcelona Smogen
2009-04-21 23:26
F. Hierro,

i vanliga fall orkar jag inte kommentera folk som dig, men nu ska jag göra ett undantag.

snälla, förklara hur i hela friden Messis handsmål (visst, fusk och osportsligt) är något som kan jämföras med Pepes brutala överfall ikväll?
Utanför en fotbollsplan skulle det Pepe gjorde dömas för misshandel, och förmodligen ge si sådär 50-70 timmars samhällstjänst. Det är helt ojämförbart med det Messi gjorde, respekt eller inte. Det är inte närheten av samma sak, enda likheten är att båda sakerna hände på en fotbollsplan, ingenting annat.

Ge dig nu, sluta göra dig själv till åtlöje nu och tänk efter lite istället....
Barcelona Ayaz
2009-04-21 23:25
Alltså vilken respekt har ni tappat för pepe.Han har alltid spelat fult.Han är bara den typen av äcklig spelare som är väldigt hård i dueller och borde få många fler domslut emot sig än vad han får (i La Liga dsv).

real hade världens problem mot Getafe utan några skador.Föreställ er bara vad som händer när BARCA kommer på besök.Ohhhh
Barcelona Messi(as)
Pepe rör honom med armen på ryggen är jag ganska säker på! Kan någon skicka en länk och motbevisa mig?
Barcelona Gud är störst!
Rambla

Pep tillåter aldrig det! Imorgon blir det vinst.
Barcelona Okkapokka
Hur kan man få tre röda kort som (?)
Red & Blue
2009-04-21 23:24
Tycker mer att Pepe ser ut som en kondom :D
Barcelona Klint
Ämne: Pepe knuffade inte n....
Med det psyket kan han nog sparka folk för andra saker än filmningar.
Barcelona Barça! (MQUC3)
"Pepe now likely to miss three games at the absolute minimum, coach Juande Ramos has a defensive headache ahead of him."

Där har ni det ! Pepe missar klart el classico.
Barcelona Barça-fan
**** says (23:12):
är du sjuk eller?! en normal människa kan behärska sig, men inte pepe. det finns inga ursäkter hur arg man än är...det är som att säga att det är mer okej för en alkolist att gå runt och sparka på människor utanför krogen bara för att hon/han är påverkad.
David. says (23:12):
sånna här incidenter händer heeela tiden men jag ser inte att alla spelare går runt och sparkar på andra för det...
David. says (23:12):
nej, det är undantag
David. says (23:13):
en match vore ett hån mot fotbollen, minst 3 matcher.
***** - Hala Madrid! says (23:15):
okey, det svaret betyder att du inte har vart i samma situation eller spelat fotboll. Jag sparkade en kille i ryggen en gång som tacklat mej och konstant sprungit runt och tjatat skit en hel match. Inget jag är stolt över men man spårar..All info som jag har fått och sett om Pepé tyder på att han är en sjukt ödmjuk kille för att vara världens bästa mittback och spela i världens bästa/största klubb

NAMNEN ÄR CENSURERADE, MEN SÅHÄR TÄNKER ALLTSÅ MADRIDISTAS IDAG...
Barcelona DaniAlves
CS

varför ska då casquero slänga sig om han inte blir rörd?.. pepe måste ha rört honom, och det han gjorde går inte att förklara. killen är psyk.
Barcelona BlueRed.
Okkapokka

För min del så kvittar det så länge han missar resten av säsongen. Hade jag bestämt så hade inte killen ens fått tänka på fotboll igen.

Vi kunde ha avgjort ligan imorgon, men den lever fortfarande.
God natt, även om det blir lite svårt.
Barcelona Tomba11
Pepe ikväll = Något v det värsta jag sett på en fotbollsplan på mycket länge.

Real Madrid hade det vanliga flytet med tillräckligt många tilläggsminuter för att de skulle hinna göra mål. Inget nytt under solen.
Barcelona Rambla
CS

Han gör faktiskt det. Syns tydligt på reprisen.
Barcelona Rambla
Det ligger liksom i luften att vi tappar poäng i morgon. Jag menar, crazy stuff going on. Både i PL mellan Liverpool - Arsenal och i matchen på Bernabeu.

Det spelar iofs ingen roll, vi tar ligan ändå. Tror faktiskt att vi avgör på Bernabeu. Det kommer att kännas ännu skönare.
Real Madrid Sherminator
2009-04-21 23:23
CS

Jag tror han gör det, för hans arm är uppe vid ryggen och det sur ut som om han knuffar honom.
Barcelona pokke
2009-04-21 23:23
Pepes straff kommer vara 2 sparkar på ryggen så att ryggragen bryts.
Annons: