/spanien/barcelona/forum/18650.aspx/spanien/barcelona/forum/18650.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Trippeln
2009-07-19 15:49
Jag tycker att det är bättre att Eto'o stannar, så får han gå gratis nästa sommar istället.

Då kan vi köpa Zlatan. Strunt samma att vi får betala €70m då

Han driver va?
Barcelona Electricityscape
2009-07-19 15:37
J.Gamper

Notera att Rambla är ironisk.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-19 15:25
Den vise//
Eto'o skrek inget till sin lagkamrat utan gick fram och sa något till honom men han skrek inte på han.Efter det så brast han ut i tårar.

Är du säker på att du såg matchen?

Forza-Blaugranas //
Var har du sett att han vill tjäna lika mycket som messi.. snälla
Barcelona tarrak
2009-07-19 15:22
Sen måste jag ställa mig frågande till alla hur alla människor som tycker så otroligt synd om en fotbollsspelare som måste byta lag, ens klarar av att leva en dag, i den här världen. Om ni tycker att Eto'o är ett offer, skulle jag vilja se hur ni reagerar på hemlösa, barnprostituerade eller folk som dör i svält. Eller räcker bara tårarna och empatin till mångmiljonärer som betraktas som halvgudar?
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-19 15:22
Den vise //
Eto'o brast ut i tårar ju jag såg matchen är du säker på att du gjorde de?

Forza-Blaugranas //
Vem fan har sagt att han vill tjäna lika mycket som messi? Han var nöjd med sin lön ju. Har du glömt?
Barcelona J.Gamper
2009-07-19 15:21
Ämne: Jag tycker att det ä....
Problemet är väl då att det finns risk att stämningen och harmonin förstörs inom laget.
Andreas-
Dubbel!
Andreas-
Rey Eto'o:

Inte tjänar pengar? Ursäkta men sover du lr?

Efter att Madrid gått bananas på transfern lär Zlatan vara ännu dyrare än han var innan. Dvs säkert runt 7-800 miljoner, kanske mer?

Med Eto'o så sänker vi priset med några hundra miljoner.

Därför jag är extremt tveksam om du är culé, du vill att vi ska ge Eto'o gratis, vad tjänar FC Barcelona på det? Jag skiter fulltständigt i vad Eto'o tjänar på det, det är Barcelona som ska tjäna på det..
Barcelona J.Gamper
2009-07-19 15:20
Ämne: Jag tycker att det ä....
Problemet är väl då att det finns risk att stämningen och harmonin förstörs.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-07-19 15:19
Jag rekommenderar denna analysen starkt! Mycket väl genomtänkt och skriven. Läs även Part 1.
Barcelona Rambla
2009-07-19 15:19
Jag tycker att det är bättre att Eto'o stannar, så får han gå gratis nästa sommar istället.

Då kan vi köpa Zlatan. Strunt samma att vi får betala €70m då.
Forza-Blaugranas
2009-07-19 15:17
Rey Eto'o

Ska vi ge Eto'o ett bra kontrakt för att sedan sälja honom? Tror du han hade blivit glad då eller? Han ville tjäna lika mycket som Messi vilket är helt galet då han inte är en tredjedel så bra som Messi i mina ögon.
Barcelona Den vise
2009-07-19 15:16

Barcelona Rey Eto´o
2009-07-19 15:14
Andreas-//
Ja precis gratis ! Vi kommer ju inte tjäna pengar på denna affären.
Vi får inn en bra spelare men om de hade gett honom ett bra kontrakt hade vi kunnat tjäna massor på eto'o utan att ge inter för mycket pengar.
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-07-19 15:13
Det här Zlatan vs Eto'o tjafset får mig att sakna Madrids ekonomi diskussionerna. Kan folk inte bara släppa det, pajkastningarna har pågått i 3-4 dagar nu.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-19 15:12
Sjölejonet/
Men du får kolla på hur de presterar spelmässig också det går fan inte att bara kolla på pengar det är där de är lite efter!

tarrak //
Vad har detta med saken att göra jag sa ju bara att det vore bäst om det gick så. Men jar ser ju att ingen villl buda mr.wikipedia

Forza-Blaugranas //
Om han är så oönskad varför erbjuder de han ett kontrakt?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-07-19 15:11
In pep we trust!
Andreas-
2009-07-19 15:11
Ämne: Electricityscape // ....
Personligen skiter jag fullständigt i om Eto'o känner sig kränkt. Killen skriver inte på ett nytt kontrakt, vad ska vi göra? Vill du se Laporta skicka iväg Eto'o gratis med röda mattan?

En Eto'o med inte ens ett år kvar på kontraket, mot en Zlatan som har bra många fler år på kontraktet med Inter (vet inte exakt hur många). Självklart måste vi lägga pengar också.
Barcelona tarrak
2009-07-19 15:10
Problemet är att varken United eller Chelsea är intresserade av att bjuda några 300 miljoner. Utöver bytesaffären med Inter verkar det inte finnas ett enda realistiskt alternativ för Eto'o, efter att han nobbat City. "Byta" honom mot Zlatan nu eller låta honom gå som bosman om ett år är de enda alternativen, att spekulera i annat känns inte nödvändigt.
2009-07-19 15:10
Tyckte också att det var smått komiskt hur Aftonbladet agerade biljettförsäljare igår, "Vill du se Zlatan i höst? Här hittar du biljetterna!"

Undrar hur många sidor vi får se om Zlatan om en ny trippel skulle vinnas.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-19 15:09
Sjölejonet//
De födes inte med en silversked i munnen som resten av europa.

Forza-Blaugranas //
Jag önskar eto'o lycka men just nu ser jag ingen i inter. Eto'o är inget helgon och det har ajg aldrig sagt så läs på lite innan du skriver =)

Vore kul om han hoppa in och sänkte barcelona =)
Lika dumt sagt
Barcelona Sjölejonet
2009-07-19 15:09
Rey Eto'o//

För andra gången! Att Zlatan värderas högre i pengar har inget med vem utav dem som är bäst att göra! Det är för att Samu har 1 år kvar på kontraktet och Zlatan har 4 år kvar.
Barcelona tarrak
2009-07-19 15:08
Problemet är att varken United eller Chelsea är intresserade av att bjuda några 300 miljoner. Utöver bytesaffären med Inter verkar det inte finnas ett enda realistiskt alternativ för Eto'o, efter att han nobbat City. Han har även
Forza-Blaugranas
2009-07-19 15:07
Men han är en bättre fotbollsspelare än Eto'o. Och Eto'o vägrar ju bli såld så vad ska man göra? Ska vi ha kvar honom bara för att han själv vägrar lämna? Ledningen och Pep måste kunna ha kontroll över sin trupp, om spelare kan klamra sig fast i klubben trots att de är oönskade har det fan gått långt och jävligt fel på vägen.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-19 15:05
Electricityscape //
Hade eto'o gått til man united eller chelsea för 300 miljoner okej men att bli bortbytt mot inte plus 400 MILJONER är bara så jävla dumt zlatan är ingen fotbolls gud han är inte ens bättre målgörare än eto'o.

Så om jag inte hade brytt mig om barca varför tror det oroar mig att man byter bort hleb/eto'o och 400 miljoner tycker det är synd för det är inter som vinner på det.
Barcelona tarrak
2009-07-19 15:04
Ämne: Mycker roligt när ja....
Nog är det skillnad alltid och det var ändå inte det "värsta". Till och med Aftonbladet kultursida skrev om övergången och välkomnade honom "till klubben som finns i våra röda hjärtan", eller hur de nu formulerade det. Då har det gått långt. :)
Forza-Blaugranas
2009-07-19 15:03
Rey Eto'o

Varför hoppas du han går som bosman? Han kommer antagligen inte få spela en enda match om han väljer att sitta av kontraktet. Vill inte du din älskade Eto'o väl? Förövrigt börjar jag bli rätt trött på din propaganda om att ledningen är svin och att Eto'o är ett helgon. Du har ju ingen aning om hur situationen dem emellan ser ut.

Hoppas Eto'o blir bänkad i Inter också. Det vore kul.
2009-07-19 15:02
Ämne: Mycker roligt när ja....
Hehe, jadu. Var samma visa igår, och dagen innan det då fanns det en extra bilaga med som dedikerade sig självt enbart till Zlatans eventuella övergång till Barça.

Vi har väl bara fått en försmak om vad som ska komma skall när det gäller Barcelona i svensk media.
Barcelona Sjölejonet
2009-07-19 15:02
Man har märkt att afrikanska stjärnor verkar vara dem mest pengakåta spelarna med störst ego. L ex Eto'o, Drogba och Adebayor. Zlatan kan man inte anklaga för att vara pengakåt iaf han är ju beredd att gå ner i lön för att spela i Barca.
Barcelona Rey Eto´o
2009-07-19 15:01
Men då kan du väl sluta babbla om eto'os jävla ego och hur mycket du vill ha zlatan hit.

Hellre ser jag honom lämmna på bosman nästa år så är det bara du kanske lär dig när du får en favorit spelare.

Tror du jag verkligen bryr mig om barca blir av med 300 miljoner? De verkar sjävl inte bry sig för det kommer inte tjäna några pengar på denna dealen.
Annons: