/spanien/barcelona/forum/18645.aspx/spanien/barcelona/forum/18645.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Luiz_Madridista_4ever
2009-06-04 23:48
Kaka klar! Next on för laliga Zlatan?
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-04 23:48
LennyRomario

"Köp-nån-så-vi-blir-bra-vaka"

Haha, av någon anledning, vet inte om det är för att jag är trött och sliten eller bara på allmänt skratthumör men fan vad jag garva åt det där :)

(Y)
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-06-04 23:47
je mapelle ETOOOOOOO
Barcelona Klint
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Zlatan får de övriga fem?
Barcelona tarrak
Vi kommer med all annolikhet inte att köra några vakor likt de Reals red sysslar med. Skulle man hamna i ett dramatiskt skede av en stor transfer, så kommer vi säkert köra direktrapportering. Men att sitta dag ut och dag in och referera till skvallertidningar tillför inget som inte kan skötas i forumet.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
Ämne: !Sergio_ Busquets!: ....
Aaaa det är nog sant. Hoppas man vknar upp imorn och ser att Zlatan är klar. Chansen på de är ju 1 på 1000000000000. Men man får hoppas. GODNATT !
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-04 23:46
Ämne: En fråga snabbt, vem.... skulle vilja se Etoo 360 dagar i året ramför Zlatan.
Dessautom passar etoo bättre vårt spel.

Ändrat lite inlägget p.g.a att jag inte vill massa PM senare.
Barcelona el Flaco
2009-06-04 23:46
Kaká vakan var episk, hehe.
2009-06-04 23:45
Ämne: Var noga med vem ni ....
Fan vilken svår fråga haha, Zlatan har ett bredare register men eto passar nuvarande spelstilen bättre.

Hahah närmare till ett svar kommer jag itne
Barcelona Cape
Klint

Det gör du rätt i.

barba

Håller med. Om det nu stämmer att Moratti och Laporta för ett samtal så är det väl mycket mer troligt att det är om Maxwell. Mino Raiola (Maxwells agent också) sa idag att det är närmare att Maxwell lämnar Inter för tillfället.
Barcelona LennyRomario
Det blir ingen Zlatan-vaka för att de flesta tycker det verkar vara en onödig värvning. Real har Kaka-vaka, Köp-nån-så-vi-blir-bra-vaka. Men lika lite som en man som har allt sitter och väntar på jultomten, lika lite väntar jag på Zlatan. Skulle iofs kunna vaka för att se att de inte kom överrens och affären spricker.
Barcelona Barça! (MQUC3)
!Sergio_ Busquets!:

Hålla sig uppdaterade på massa löjliga rykten? Har du sett Kaka vakan ? Bland det löjligaste jag läst i mitt liv.

Kan lova dig att så fort det händer något viktigt så kommer det skrivas här. Tro mig.
Barcelona anthyx!
2009-06-04 23:44
Barça! (MQUC3):
Det jag menar är att Cesc inte är defensivt lagd, gärna för mig att ni kör med 3 offensiva mittfältare men ni förlorar nog en djävla massa på det :)
Sen är självklart yaya mycket bättre än Busquets, men han är väll den enda def mittfältaren förutom yaya? Om inte en ny köps in, eller marquez positioners om då ;P
Men poängen var att cesc inte vara samma sorts spelare som yaya, och inte skickligheten som var i fokus :)
Barcelona el Flaco
2009-06-04 23:44
Luiz_Madridista_4ever /

Helt ärligt tycker jag att Zlatan är den bättre av de två som spelare, men Eto'o är den som passar bäst i Barcelonas spelmodell. Det är därför jag hellre vill se Eto'o stanna kvar hos oss.
2009-06-04 23:43
Ämne: nee fyfan, orka Zlat....
Varför är det en barnslig nivå. Det är det enklaste sättet att hålla sig uppdaterad. Istället för att (för mig, och säkert andra som inte kan spanska) desperat gå in på typ Sport.es och få en översättning så värdelös att man knappt fattar innehållet.
2009-06-04 23:43
Var noga med vem ni väljer ;).. för jag kommer ta upp detta efter några månader igen.
Barcelona Klint
2009-06-04 23:42
Ämne: Vill inte ha 100 arg....
För min del handlar det inte om ork eller något annat. Att skriva om vad X eventuellt gör i Barcelona och vad denna kanske har sagt till sin agent känns hyfsat irrelevant. Och med den anledningen avstår jag.
Barcelona barba
Är det bekräftat att de diskuterar Zlatan? Tycker Maxwell vore mer troligt.
Rambla

Instämmer helt, inte många som klarar av att utföra den press samu tillför, sen skulle zlatan tillföra andra saker självklart men det skulle fan bli annorlunda.

lejonet är fan en pusselbit i barcas mästerliga press på bollhållare.

Yaya får abslout inte säljas, som han klarade av mittbacks pos med bravur, han är en klippa för oss och han måste vara kvar!
Barcelona Barça! (MQUC3)
Etoo såklart.
Barcelona el Flaco
Ämne: Ämne: Jag har....Zlatan har många sidor, men ödmjuk är inte en av de.
En fråga snabbt, vem tycker ni är bättre?

Etoo?
Zlatan?
Real Madrid Pierre(Dobber)
Zlatan har ett stor register, tror inte han skulle förstöra något framåt, tvärtom. Ge en till nivå framåt. Han är väldigt snabb för sin storlek, och han är jävligt teknisk och har spelförståelse. Uppköp i mina ögon.

!Sergio_ Busquets!

Kan inget annat önska att de blir en Zlatan-Vaka från Barcelona red.

Barça! (MQUC3)

Vad är det barnsliga? det är en kul grej. Ta det med en klackspark. Personligen skulle jag gilla att läsa Zlatan rykten från Barcelona Red. EN KUL GREJ.
Messinho
2009-06-04 23:41
Sen kommer zlatan bli en mycket bättre spelare när han har världens bäste fotbollspelare messi med sig.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-04 23:41
Det enda som jag inte gillar med Zlatan (Inget emot Zlatan men jag skulle fan inte tåla MEDIA!
Tänk när Iniesta eller Messi eller Xavi gör hela laget och sen passar briljant till Zlatan som gör ett enkelt mål och så står det stora rubriker:

Zlatan frälzer Barza !
eller
"Frälzaren räddade Barza" !

Nej, det är inget mot Zlatan men skulle fan inte palla det..
Barcelona Klint
2009-06-04 23:40
Rambla & 2bbe

Det kommer säkerligen inte att ske. Åtminstone inte i samma utsträckning som Eto'os slit. Frågan är då om det verkligen behövs? Som sagt. Värvas Zlatan så har Pep en väl uttänkt plan med denna värvning och hur spelet eventuellt ska förändras. Efter årets säsong tycker jag inte vi kan ifrågasätta Peps idéer =).
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-04 23:40
Ämne: Jag har inget emot z....
Zlatan ödmjuk? hahahha det var nog inte rätt ord.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-04 23:39
nee fyfan, orka Zlatan-vaka.

Då sänker vi oss till samma barnsliga nivå som Hassan o Co.
Barcelona Cape
2009-06-04 23:39
Jag är i alla fall övertygad om att Zlatan kan lära sig Barcelonas spel och ge oss många fina mål. Jag tror till och med att han kan lära sig att pressa högt upp i banan.

Men det som talar emot för mig är att han har en väldigt hög lön. I alla andra klubbar han varit i har han i stort sett varit den stora stjärnan. Dessutom så kostar han för mycket pengar sett till hans ålder, när vi dessutom har en spelare (Eto´o) som passar perfekt in i Barcas spel och de båda är födda samma år.

Edit: Dessutom har Zlatan lämnat varje klubb han varit i när det passar honom..
2009-06-04 23:38
Vill inte ha 100 arga människor på mig nu. Men det skulle vara kul om Barca-redaktionen var lika aktiv som Real-redaktionen. Med t.ex en Zlatan-vaka.

Men samtidigt förstår jag redaktionen också. Om de inte orkar :)
Annons: