/spanien/barcelona/forum/18639.aspx/spanien/barcelona/forum/18639.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2009-06-11 13:40
Barcelona #7 /

Varför skulle vi göra det? Även om det finns vissa omogna ungar så finns det flera maränger som det går att förra en vettig diskussion med. Jag tycker forumet borde hållas öppet.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-11 13:40
Hannes_n

Ey gangster (som du leker på din bild) kan du inte gå ut härifrån med din G walk. MOVE!
Barcelona Barcelona #7
2009-06-11 13:38
Skulle någon kunna stänga forumet så att endast Barcelona-Medlemmar (Fan) kan skriva här. Det börjar bli lite överdrivet nu, Realfansen tror att de kan komma in hit när som helst och snacka om hur deras startelva kommer se ut -.- -.-
Real Madrid Fredrik R
2009-06-11 13:37
supermac

Ifall man inte vill dra in Real Madrid supportrar på forumet kan man ju undvika att diskutera Real Madrid, bara ett förslag. Klart folk hoppar in när debatten kretsar kring Real Madrid.
Real Madrid Emadinho
2009-06-11 13:37
Ja det blir minst sagt spännande nästa år, nu är det nästan inga tvivel om att La liga är den bästa liga, då de allra bästa spelarna ryktas till denna liga. Hoppas på Zlatan i Barca, samtidigt som Valencia spelarna stannar förutom Villa som så klart ansluter till Real ;) Vi får även hoppas att Ribery inte går till PL, utan att det blir antingen Barca eller Real. Visst en kamp mellan två giganter kommer det handla om, men så länge det är dessa lag som kommer dominera Europa har jag inga problem med det.

Hoppas ingen tror att jag smörar, men jag hoppas innerligt att Real möter Barca i finalen av CL, det vore något.

Min poäng med inläggen är all överdift av folk att försöka minska på alla spelares betydelse när de ska spela i Real. Jag hoppas inte på Zlatan till Barca för att jag tror att han kommer misslyckas, utan att han höjer ligans status. Samtidigt hoppas jag att han misslyckas, men det är inte särskillt troligt. Det är skillnaden mellan att tro och hoppas, många här förvandlar förhoppningar till något dom "tror".
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-11 13:36
Ämne: Laporta måste ju sva....
Barça! (MQUC3)

Nej det stämmer ej.
Inter har officiellt dementerat rykten enligt medierna.
Real Madrid Fredrik R
2009-06-11 13:35
Hannes_n

Varför kände du ett behov för att skriva det inlägget? Du bröt emot flera utav detta forums regler och ger inte upphov till en vettig debatt.

Förstår verkligen inte tankebanan bakom inlägget överhuvudtaget.
Barcelona supermac
2009-06-11 13:35
Man kan fråga sig:

Varför är alla marängerna härinne?
Varför är dom inte i puertan och runkar bulle?
Hade vi värvat x antal superstars hade ju
inte tonvis av oss onanerat i puertan?

Slutsats: Trippeln sved OERHÖRT för dom
och dom är livrädda för oss.
Barcelona westinho
2009-06-11 13:34
Spärra Hannes_n för dessa onödiga inlägg. Han förstör forumet. DETTA ÄR INTE PUERTAN
Barcelona supermac
Man kan fråga sig:

Varför är alla marängerna härinne?
Varför är dom inte i puertan och runkar bulle?
Hade vi värvat x antal superstars hade ju
inte tonvis av oss onanerat i puertan?

Slutsats: Trippeln sved OERHÖRT för dom
och dom är livrädda för oss.
Stämmer det att Ronaldo köpetes för dessa pengar 94 miljoner Euro?

Herre.

Det är ju lite över 1 miljard
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-11 13:32
Pilma.

Är 1 miljon i veckan lite :O ?
Real Madrid Hannes_n
2009-06-11 13:30
Suck! Spärrad /Red
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
Ämne: FC Barcelona: The Be....
missförstånd inte mig men köper man en spelare som ronaldo kommer real att lägga all fokus på han.

la liga kommer att krossa premier league nästa säsong

jag är nöjd om barca köper ribery och en en vänsterback
Barcelona Barça! (MQUC3)
Laporta måste ju svara med en värvning nu, typ Ribery.

Jag läste att Inter typ accepterat vårat bud på 100 millar + Etoo mot Z? stämmer de..?
2009-06-11 13:29
Ämne: Märk inga ord, 24 år....
Emadinho

Rätt ska vara rätt.
Väl mött nästa år. :)
2009-06-11 13:28
Ämne: SPORT skriver att Va....
Jävlar tjänar Xavi/Iniesta också så där liten? 5-6? hehe det visste/trodde man inte med tanke på deras värde.

Kärlek & Respekt
Real Madrid Emadinho
2009-06-11 13:27
Märk inga ord, 24 år. Att ignorera hela inlägget och haka upp sig på det minst viktiga är så typiskt en person utan argument.
2009-06-11 13:26
Ämne: All tjat om överpris....
Emadinho

Ronaldo 23 år? hehehhee
Barcelona el Flaco
2009-06-11 13:26
SPORT skriver att Valdés sitter just nu, tillsammans med sin pappa och sin agent, med Txiki och förhandlar sin kontraktsförnyelse. Det nya kontraktet sträcker sig till 2014 och Valdés kommer tjäna runt 5-6 miljoner euro om året, ungefär samma summa som Iniesta och Xavi tjänar.

*Länktips.
2009-06-11 13:25
Ämne: Poco Loco

Ni la n....
börja inte snacka skitsnack nu, du av alla ska inte börja kritisera barca att de köper, vilka ändringar har barca gjort sen förra säsongen, 6 nya spelare och priset för det var inte äns i närheten av ronaldo och kaka tillsammans.
Real Madrid Emadinho
2009-06-11 13:23
All tjat om överpriser man får läsa lite här och var. Criff verkar tro att han är guds gåva till mänskligheten när det kommer till det ekonomiska kunnandet. Frågan kvarstår, varför sitter du där du gör och Florentino där han gör? Han är en affärsman utan dess like och det ser man inte minst på hans privata affärer då han är en av världens rikaste män.

Dit hade han aldrig kommit utan en stor ekonomisk hjärna, och som han gång på gång upprepat att dessa värvningar är investeringar och inga slöserier.

Förutom de ekonomiska så är det ingen tvekan om att Roanldo, Kaka etc är enorma förstärkningar för Real. Så att försöka bortförklara dessa affärer med dessa argument är bara patetiskt.

Dessutom är Ronaldo född -85 alltså bara 23 år och jag tycker att han är värd dessa pengar med tanke på hans varumärke (ekonomiskt) och framförallt hans fotbollskunnande.

Real kommer inför nästa säsong vara starkare än någonsin på pappret, och frågan kvarstår om dessa spelare kommer kunna prestera på plan. Jag tror att så kommer bli fallet, andra (majoriteten) här innen tror inte det, låt framtiden utvisa vad som kommer hända.

Delarocha
2009-06-11 13:22
Finns det en enda maräng på Svenskafans som INTE är totalt intelligensbefriad? Ni håller tragiskt låg nivå på era inlägg.
Barcelona westinho
Vi ska vara glada åt Reals värvningar, fokusen på La liga blir så mycket större nu. Kanske tillochmed studiosnack innan matcherna. Dessutom behöver vi inte oroa oss för vem Real köper, vi har världens bästa lag redan. Xavi, Iniesta och Messi är bättre än alla andra.
Messi12SD
Hoppas de säljer Robben, han är väldigt mycket bättre på utmana och kommer alltid nästan förbi sin motståndare.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-11 13:21
Har aldrig sett så mycket nya "ansikten/fans" på Madridsforum på år och dar.

Är det C.ronaldo och Kaka fansen som kommit månne ? :)
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2009-06-11 13:20
FC Barcelona: The Beautiful Game

japp dem vann allt tills perez börja sparka del bosque makelele och hierro.
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2009-06-11 13:19
tror ni det kommer bli dragkamp emellan er och united om ribery nu?
2009-06-11 13:19
Ämne: ronaldo figo beckham....
även jag kommer ihåg vad som hände med laget eller??
2009-06-11 13:17
Ännu en en världspelare till La Liga.
Välkommen Ronaldo.
Diva eller ej.
Han spelar för Real och inte Barça så inte jätte stor grej att bryr sig direkt om man säger så.

Men en sak är säker.
Ribery är utesluten att hamna i Real.
Härligt.
Hoppas att vi värvar han. :D
Annons: