/spanien/barcelona/forum/18638.aspx/spanien/barcelona/forum/18638.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Okkapokka
2009-04-21 23:01
Kan någon säga mig varför Robben kommer missa El Clasico osv?
Barcelona Pep.G
2009-04-21 23:01
Ghazza

Avstäng resten av säsongen. Asså fyfan, marängerna kommer att snacka att dem har lagmoral a´la Liverpool nu, men fyfan vilken tur dem hade.

Vem här vill slå vad om att Pepe kommer att spela i El Classico ? Det spanska fotbollsförundet är fan alltid vid Reals sida, så någon Pepe som är avstängd 3-4 matcher ska ni inte hoppas på väl mycket. Någon som vet vad som hände med Robben ?!
Barcelona NoGo™
2009-04-21 23:00
Arshavin WOW! Men någon som kan berätta vad Pepe gjorde??
Barcelona VizzlA
2009-04-21 22:59
culee

visst..men hur dum får man vara att slå en sådan straff..jag hade räddat den!..sedan kan de inte täppa igen oförlorar hela skiten..skit dag..
Real Madrid Neuthon
Ämne: Hahahahahahahah Mare....
Vill du att han ska börja slåss med Getafe spelaren inne på planen framför 80000 pers eller?

Pepe och Robben lär missa el clásico efter denna matchen, hoppas bara inte Marcelo får mer än en match avstängning om han får någon.
Barcelona Ciao-V
Madrid var värda att vinna denna gång.
Barcelona westinho |
Man kan inte skratta åt Pepe. Man ska gråta över hur långt en man är villig att gå för att vinna en match. Killen borde sitta i fängelse.
Barcelona Squez
Patetisk straff ..varför försöka chippa? Välj en stolpe och placera bollen hårt ..uselt. Han lär aldrig ta en straff igen.
Barcelona Rambla
Sluta vara naiva. Madrid kommer att överklaga Pepes utvisning och säkert få igenom det. :P
Barcelona Messih!
Det är madrid vi snackar om här, pepe kommer vara borta max 2 matcher om ens det.
Lite små knasigt att madrid spelar som dåligt i match efter match och ändå lyckas vinna på något sätt. Ligger väll en skicklighet i det också.
Men måste vara otroligt frustrerande för suportrar som börja hålla på laget för deras dominans och spelstil, att titta på laget idag spelandes som ett botten lag, med kontringar på hemmaplan :)

Det komiska är att om pepe blir avstängd den tid han förtjänar så har han gett ligan till barca.
För utan honom kommer försvaret läcka som ett soll. ;)

Bästa spelaren barca vs sevilla = pepe ;) tack för ligan gullet ;)
Real Madrid Sherminator
Har fan alltid trott det om Pepe, att han är lite "störd". Så jävla skämmigt utav han! Varför skulle han ens sparka?! Och jag tycker synd om Getafe som förtjänade segern, i mina ögon.

Straffskytten i Getafe då? Vad sysslade han med? Nonchalant som fan. Också marcelo, hahahaha. Skrattade ihjäl mig när matchen var slut. Först är han kaxig skriker på Cata Diaz, sen springer han iväg.
Barcelona Ciao-V
2009-04-21 22:58
Straffmissen har kostat Getafe poäng men måste ändå säga att det var väl färtjänt vinst till Madrid.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
Även Higuain missar nästa match då han fick sitt femte gula kort ikväll.
Barcelona Gud är störst!
HAHA! Är det bara jag som fortfarande skrattar åt Pepe? HAHAHA!
*Raúl González Blanco/ khaaLiiL*
Guti Startar = förlust.. NOT Hahaha

Skön seger!
Barcelona FCB_armin
Som jag frågade Ekwall på pressläktaren igår på Gamla Ullevi. Då var det IFK-ÖIS och jag frågade i halvtid om det var rättvist.

- Fotboll är aldrig rättvist, svarade han. Och så är det. Madrid har två matcher i rad nu som de plockar poäng på som de inte ska ha. Ett jävla pisslag som inte förtjänar att vinna ett skit iår. Om fallet blir så att Madrid vinner ligan iår så vet jag inte vad jag tar mig till, men en sak är säker. Personerna i min omgivning kommer inte vara trygga, det kan jag lova.

Pisslag.
Barcelona Rambla
Jag fattar inte vad Granero gör i Getafe. Han är bry mycket bättre än både Van der Vaart och Drenthe. Uchke skulle ha kommit in tidigare.

Skit också. I morgon kunde vi ha avgjort ligan men nu blir det nervöst istället.
Barcelona C.Andrés
Underbar match mellan Arsenal & liverpool, blev till slut(!) 4-4. Fan vad det röjdes på planen.
Barcelona Smogen
Någon gång för Ca tre år sedan undrar jag om inte Real Madrid sålde sin fotbollsjäl till djävulen, för maken till tur i fotboll har jag aldrig någonsin sett. Det är helt makalöst.
Hade jag varit medlem i Real och en presidentkandidat kommit som sa att han ska ta varenda euro Real tjänar till att köpa lotter för, hade han fått min röst direkt. När sen lotterna var skrapade hade vi sen tillsammans kunnat skrattat hela vägen till banken medan vi skojar om vilka spelare vi ska köpa för alla våra vunna miljarder.

I övrigt har jag alltid respekterat Pepe, den respekten försvann idag. Får han spela mer i år är det en stor skandal.

och hur gick det med Robben?
2009-04-21 22:57
Ämne: världens bästa ligaa....
Inte så länge det finns ett i ligan vid namnet Real.
Barcelona Culéé
Tycker inte att vi har någon anledning till att vara arga, se det från där jag ser det.
Robben är nog skadad.
Pepe är avstängd säsongen ut.
Sneijder lika så, det finns ingen chans i världen att dom lyckas slå Sevilla på Sanchez Pizjuan med den truppen de har nu.
Idag så lyftade hemmapubliken upp laget rejält.

Men ändå så måste jag hylla Madrid för sin kämparvilja. Det räckte i den här matchen men inte säsongen ut.

Godnatt allesammans!
Barcelona Klint
Har inte sett något liknande på väldigt länge. Pepe måste missa åtminstone 4-5 matcher annars kommer total anarki att råda på fotbollsplanen.
Barcelona pokke
2009-04-21 22:56
Pepe kommer inte få spela mer i år 100% säker på det. Men jag tror inte det är sant, vad håller Getafe på emd?
Barcelona BlueRed.
Spelar Pepe någonsin igen i Real Madrid tröjan så är det ett skämt. Dem sparkarna han delade ut var minst sagt livsfarliga.
el capitano
Real, Pepe och Ramos borde skämms. Pepe är fan lägre än Glocalnet. Han borde stängas av resten av säsongen minst och höga böter. Pajas
Ämne: Pepe är ju en skam f....
Även Higuain missar nästa match för Real mot Sevilla borta.
Barcelona Qanii
Getafe behöver alla poäng de kan få endå spelar dom som de leder ligan med 100 poäng, de jogar sig fram den ända spelaren som va bra i getafe va granero och målvakten.. Fata inte hur man kan slå sådan straff i 90 min!!! De ville tydligen inte vinna matchen..

Pepe ska vi inte ens snacka om han ska va avstängd säsongen ut.
Real Madrid Autobahn Arjen
2009-04-21 22:55
världens bästa ligaa!
Barcelona älskabarcelona
Jag vill inte uppleva säsongen 06/07 igen!!!!! Barca måste ta sevilla imorgon!!
Real Madrid Cannavaro&Diarra
Ojoj. Härligt med spänning eller vad säger ni grabbar? Spanska ligan är bäst.
Annons: