/spanien/barcelona/forum/18625.aspx/spanien/barcelona/forum/18625.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 19:36
Nu har folk tagit ett alldeles för långt steg över gränsen så man börjar undra om en gräns ens finns.

Barcelona Lionel Andres Messi!!!
2009-04-22 19:35
Straffarna ska messi ta, frisparkarna tycker jag att alves ska ta.
Barcelona Antonio Puerta
2009-04-22 19:34
"ATT HATA ÄR SLÖSERI MED TID"

fc barcelona vi ska koncentrera oss på oss:D
Barcelona Messi(as)
2009-04-22 19:34
Jag vet inte om det är jag som spelar för mycket gamla Pro evo 5 men nog tycker jag att Alves och Henry är underskattade i frisparkslägen på kort avstånd?
Henry var förste skytt i Arsenal när det gällde i princip allt (rätta mig om jag har fel) och Alves var väl det tillsammans med Maresca i Sevilla?
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-04-22 19:33
Vet någon när Pepe får sitt straff
Barcelona Rambla
2009-04-22 19:33
Angelzzz™

Var fick du luft ifrån?
Barcelona Rambla
2009-04-22 19:32
Messi(as)

Du menar det här målet från Messi?
Barcelona pokke
2009-04-22 19:31
Angelzzz

Okkapokka är minst 10 gånger äldre än vad du är mentalt. Sen så tycker jag du borde fokusera på ditt eget lag Real Madrid eller fusklaget Tjuventus.
Barcelona Koeman_4
Ämne: Vem tycker ni ska ta....
Jag tycker Márquez ska vara mer delaktig faktiskt.
Sen är det alltid intressant att se Alves slå dom från distans, inte många som går på mål, men får han rätt träff på bollen så :)
Barcelona Messi(as)
Helt ärligt tycker jag att Xavi har fått lite väl många chanser när det gäller frisparkar. Han måste göra sjukt bra ifrån sig på träningarna eller så är det för att alla har sån respekt för honom. Men frisparkarna måste varieras. Marquez/Alves/Henry borde vara med och dela på lägena. Långa frisparkar ska tas av Alves eller Marquez. Korta av Alves/Henry/Xavi.

När satte Xavi en frispark senast? Kommer inte ens ihåg..
En annan sak jag tänkt på sistone är att vi inte lyckas göra mål på hörnor. Ett tag hade vi väldigt bra spel i motståndar boxen men det verkar mer eller mindre ha försvunnit nu. Eller har jag fel?
Jag menar i Fc Barcelona!
Barcelona Frodo
2009-04-22 19:29
Vi borde införa nolltolerans mot alla regelbrott på forumet. Det spårar ju ut varje dag...
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 19:29
Angelzzz™

Om jag ser någon halka på gatan så är det inte mitt problem, men jag lägger mig ändå i och frågar vad som händer?

Här ser jag att du kallar Rambla för Mr Nonsense, vilket han inte är. Varför ska jag inte lägga mig i?

Sen att jag är 16 år har inget med det här att göra i överhuvudtaget.
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2009-04-22 19:28
Ämne: Vem tycker ni ska ta....
guti? :)
2009-04-22 19:27
Vem tycker ni ska ta frisparkarna? För just nu är dom under all kritik för dåligt.
Real Madrid Angelzzz™
2009-04-22 19:26
Okkapokka

Tycker du ska ta o sköta dina egna problem för fan o inte bara hoppa på maränger så fort du ser en. Såg precis att du är 16 år o jag önskar dig all lycka i framtiden =)
Barcelona Okkapokka
2009-04-22 19:26
Angelzzz™

Hemma match i La Liga mot Albacete var det ;)
Real Madrid F7 Zizou~31™ [Mesta Mästarna]
2009-04-22 19:25
Rambla

Jaha, fick ett konkret exempel och känner mig lite dum. Men skönt att den individen inte längre skriver, har inte sett honom/henne på väldigt länge.

Men inget mer ältande om detta elände nu.

Say no to racism.
Barcelona Rambla
CS

Jag ber om ursäkt. Jag menade inte att varken du eller F7 Zizou~31™ ältade det utan försökte bara se till att vi lägger ner ämnet så att inte andra tar vid och ältar det, och istället koncentrerar oss på andra ämnen.
Barcelona k u s h t r i m
Ayaz

Palop kommer inte spela idag då han är avstängd.
Barcelona Messi(as)
2009-04-22 19:24
Nyckeln till kvällens match är utan tvekan att inte ge Sevilla tid i början av matchen. Jag har sett allt för många matcher av Sevilla där de tar tag i spelet direkt och gör första målet.. ja även på borta plan.

Vi ska nog inte ändra på något utan bara ut och ge 100 % och försöka sätta ett mål så snabbt som möjligt.

Kom att tänka på en sak och fick nästan lite tårar hehe.. :) Minns ni när Messi kom in i hans första match någonsin, borta plan har jag för mig. Han får passning av kung dinho och lobbar bollen över målvakten med blir bortdömnt för offside. Sen får han liknande pass och gör exakt samma sak. Den natten sov jag som ett litet barn..

Fan nu saknar jag Ronaldinho tiden, när man sov med tröjan på sig med barca lakan + örngott!

Hoppas Messi kan göra DET, vinna CL för klubbet i hans hjärta.
Real Madrid CS
-Ayaz-

Palop blev utvisad förra omgången så det gör han nog inte.
Real Madrid La madridista
Tan

Tror också att Sevilla kommer att vara taggade, även förlusten mot Getafe gjorde ont då dem släppte in ett mål de sista minuterna.
Real Madrid CS
2009-04-22 19:23
-Rambla-

Jag gav ett efterfrågat konkret exempel bara, jag ältar inte.
Jag är lika mycket maräng som culé den här säsongen då Barca står för finliret och Real Madrid för spänningen. Mitt favoritlag är inte konstant om det inte handlar om Italien då det bara är Roma och Livorno som gäller.

Varför skulle Pep inte spela det starkaste laget om möjligheten finns? Det är ingen lätt sak att vinna över Sevilla.
Jag frågar igen, saknas någon?
8 ggr pengarna på Sevilla, är inte det lite väl högt. Har de bara 12,5% chans att vinna ikväll?
Barcelona Ayaz
2009-04-22 19:22
Är det någon som vet om palop kommer att spela ikväll?
Barcelona Tan
2009-04-22 19:19
Vad tror ni om matchen ikväll? Tror att Sevilla kommer att vara riktigt taggade efter sättet som förlusten kom mot Valencia senast. De behöver ju också poäng om de skall lyckas hålla Valencia bakom sig. Tror att det kommer att bli tufft men Barca drar det längsta strået till slut.
Barcelona Latinoo
2009-04-22 19:19
Vad gör alla maränger här?

Ni har dem två äckligaste spelarna Pepe och Ramos som sparkar ner folk o pekar på bollen.

Det finns inga ursäkter för vad Pepe gjorde igår. Ni är ute ur CL,Cupen och i ligan senare ikväll är ni 6p efter oss igen.

Vi är i Semifinal i CL, final i cupen och på väg mot ligaguld KOKA!

Barcelona Rambla
2009-04-22 19:18
Messi(as)

Ja, jag minns det målet. Det var den säsongen lagen möttes i gruppspelet. Matchen slutade 2-2. Var i den matchen Lampard gjorde sitt flytmål när han lobbade över Valdes.

Antonio Puerta:

Tyvärr inte.
Barcelona Islam_Bosna
2009-04-22 19:18
VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!

Kan du förklara vad tsm är för något?
Barcelona Messi(as)
2009-04-22 19:17
Jag tror och hoppas innerligt att vi startar med starkast möjliga trupp idag. Vinner vi matchen idag är mycket vunnet och sen kan vi vila någon mot Valencia.

En sak som kan spela roll är att vi spelar på hemmaplan och därför Pep väljer att starta med t.ex Keita och sparar Messi. Sen tror jag inte att Iniesta vilar utan spelar tillsammans med eto och Henry på topp. Hoppas också att Abidal får spela 90 min idag.
Annons: