/spanien/barcelona/forum/18622.aspx/spanien/barcelona/forum/18622.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcamartin
2009-05-03 21:24
Gud är störst

Håller med till viss del, det är riktigt synd att man inte kan se assist och att man inte har samma överblick nu som förut. Annars är det grymt snygg design, men om jag får önska så skulle man väl kunna ha den gamla också.
Barcelona BlueRed.
2009-05-03 21:24
Denna följer jag när det gäller statistik för Barcelona. Sammanlagt har Xavi 32 assist, varav 25 av dem i ligan, 6 i CL och 1 i CdR.
Barcelona Evička
2009-05-03 21:23
Det finns statistik under länken LA LIGA. Där finns mål, assist och annat. Kolla där.
Barcelona Okkapokka
2009-05-03 21:19
Sherko

Hur man räknar en assist är väl en ren tolkningsfråga egentligen. Jag själv har sett på olika forum där det står att Xavi gjort hela 32 assists den här säsongen.

Det är väl oftast den statistik som är lägst som är mest trolig om du frågar mig i alla fall.
Barcelona Gud är störst!
2009-05-03 21:18
Den här nya Spelarstats funktionen är ju värdelös! Man fattar ingenting, fixa till det lite tack! Eller skriv hur man ska titta på den under eller nåt.
Barcelona jost15
2009-05-03 21:16
Vill passa på att tacka alla real madrid supportrar som kommer in hit och gratulerar oss till segern igår. Att kunna göra sådant när det svider som mest är riktigt stort.
Barcelona älskabarcelona
2009-05-03 21:16
Va kul det skulle va ifall varje liga tar ut dom bästa spelarna å sen kör man nån turnering . La liga mot serie a typ . Hur skulle la ligas trupp se ut då, va tror ni ?Ja vet att det låter barnsligt men det är ba kul grej .
Barcelona kallesiete
2009-05-03 21:15

Hoppas spelarna på allvar har börjat fokusera på chelsea. Men med tanke på vilken man vi har som tränare så tror jag att det är löst sen i eftermiddags. Går vi vidare på onsdag så tror jag STENHÅRT på trippeln. Att bara vinna ligan som jag förmodar vi gör är bra, att dessutom ha chans på CL och cupen är enormt bra.

Vi hamnar till slut på 109 mål i la liga :-)
!--TEMP_B--!Visca!!--TEMP_/B--!
Barcelona Saman.
2009-05-03 21:15
Sherko

Hmm alright. Någon kanske såg dubbelt :)
Real Madrid Sherko
2009-05-03 21:14
Saman.

Jo dem har det, igår tror jag det stod 16 eller 17 på xavi och idag 20.

Tror faktiskt att det är redaktionen som räknat fel, men vore nice om någon kollade upp det.
Barcelona Dizzy
2009-05-03 21:13
Fi fan vad grymma vi är!! Världens bästa lag. Vilken fotboll vi spelar. Satt och njöt hur Real spelarna sprang efter boll. Bäst är vi!

Visca Barca!!
Barcelona Okkapokka
2009-05-03 21:13
Remember the 96

Du gör inget annat än provocerar för tillfället, du har bevisat din poäng har inne redan och har du inget annat att tilläga så hanvisar jag dig till Liverpools forum eller Atletís forum.
Real Madrid Sherko
2009-05-03 21:12
Remember the 96

Är det jag som har skrivit den eller?
Liverpool kommer inte vinna ett skit i år heller så kasta inte sten i glashus.

Förresten, så har real 78 poäng på 34 matcher.
Liverpool har 77 på 35 matcher.....värt att notera.
Barcelona Saman.
2009-05-03 21:11
Sherko

Jag tror inte de har uppdaterat sidan. De lär nog göra det efter denna omgångens sista matcher.

Till Red:

Kan ni inte lägga en länk till den gamla statistiken vi hade? Man kan inte ens se assist på den nya grejen, totalt värdelöst.
Atlético Remember the 96
2009-05-03 21:10
Sherko// Jag håller mycket riktigt på Liverpool, men har fått ett nytt favoritlag i Spanien då man mötte många oerhört trevliga A. Madridfans i Liverpool då man såg LFC - AM.
Real Madrid Sherko
2009-05-03 21:09
Förresten, jag tror inte er statistik stämmer angående assisten.

Syftar främst på Xavis assist i år.
Enligt er har han gjort 24 men enligt denna källan jag kollat på under större delen av säsongen har han gjort 20 st.
Källan finns i länktips och jag tror faktiskt att det är den som stämmer och inte eran statistik.

Hursomhelst är det mäktigt av Xavi.
Atlético Remember the 96
2009-05-03 21:08
Humor:

"inte bara siffrorna som ger eko ute i Europa utan på sättet man vann. El Madridismo har vaknat till liv och reds och blaugranas runt om i världen vet om det. Något säger mig att det är en hel del människor på Merseyside och i Catalunya inte kommer att sova särskilt sött i natt. Och när de vita spökena väl krupit in under täcket på Benitez och Guardiola så vet vi inte hur det slutar. Men något säger mig att el Madrid kommer att vinna minst en stor pokal i sommar."

Det gick ju så där va? :-D
Real Madrid Sherko
2009-05-03 21:05
Okkapokka

Aha okej, la knappt märke till namnet utan endast tröjan.

Isåfall kan jag bara säga att Real helt enkelt har råd att köpa i princip vilken spelare som helst jämfört med liverpool.
Men om spelarna ens vill komma till real är en annan sak.
Barcelona Okkapokka
2009-05-03 21:03
Sherko

Han må han en Atletí tröja på sig men han är en Liverpool supporter.
Real Madrid Sherko
2009-05-03 21:02
Remember the 96

Du som Atletico supporter ska nog inte säga mycket alltså...ni värvar och värvar utan resultat.

Eran värvningar gör ert lag sämre tillomed.
Atlético Remember the 96
2009-05-03 20:59
STOR humor på Real Madrids sida, det skall säljas hela laget, och sedan skall det köpas in ett helt nytt lag, och de skriver spelare som defenitivt inte kommer. Ronaldo, Fabregas, Ribery osv

Alltid samma visa där inne efter varje förlust, sälj alla och köp nytt!
Barcelona Saman.
2009-05-03 20:57
pokke

Atletico Madrid har inte spelat sin match än. Men Valencia är ett stort frågetecken.
Barcelona Gud är störst!
2009-05-03 20:57
Grabbar använd nya Internet Explorer 8, riktigt bra enligt mig. De har gjort om riktigt mycket och det finns en knapp bredvid "refresh" knappen där man kan ha kompatibilitetsvy där man kan trycka på den för gamla hemsidor. ;)

Bara att ladda ned gratis, sök namnet på google bara
Barcelona Saman.
2009-05-03 20:56
Jag har Firefox och det är inga problem här. Skaffa Ad blocker eller liknande som tar bort all reklam. Det kan fixa problemet.
Barcelona pokke
2009-05-03 20:54
Vad sysslar Valencia och Atlético Madrid med? Valencia och Atlético Madrid spelar otrolig fotboll mot oss men mot blåbärslag så spelar de uselt och skämmer ut sig.
Real Madrid Sherminator
2009-05-03 20:51
Nån som vet vad en biljett till El Clasico kan kosta? Tacksam för svar.
Barcelona Barcaloni
2009-05-03 20:46
Ämne: BlueRed.

Många hä....
Google Chrome som jag använder har liknande problem. Men det här är något nytt.

Btw.. Varför ska det finnas så mkt reklam här?
Barcelona BlueRed.
2009-05-03 20:45
Okkapokka

Jahapp, synd det. Får väl ladda ner Explorer då.

Tack. :)
Barcelona Okkapokka
2009-05-03 20:43
BlueRed.

Många här upplever samma problem som du av vad man läst här på forumet. Om du använder Firefox så försvinner lite av texten i några av inläggen, men använder du Explorer så ska allt fungera som vanligt. Jag upplever inga problem med Explorer i alla fall.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-05-03 20:41
BlueRed.

Har inga problem med texten etc.
Annons: